אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אני מעוניין לקנות צרוב ואין לי מושג מה טוב בצורב, מה צריך להיות טוב בצורב, מה הכלל צריך שיהיה בו, איזה חברות טובות, ממש אין לי שמץ של מושג איזה אחד לקנות, אני לא צירך את הצורב הכי כי טוב שיש (אני בטח גם לא יכול להרשות לעצמי את זה עכשיו) אבל אני רוצה לדעת לפחות מה אני צריך לבדוק לפני שאני קונה צורב, אני לא רוצה ללכ ולבזבז סתם כסף על משהו לא טוב. בקיצור אני זקוק לטיפה עזרה, אין לי מושג מאיפה להתחיל אפילו.... מישהו יוכול לעזור???
-
- 9 תגובות
- 992 צפיות
-
-
שלום, הרכבתי את המחשב החדש וכשהכנסתי את הדיסק של הווינדוס כדי להתקין הוא אמר לי שהוא לא מזהה הארד דיסק.. ושמעתי שצריכים משהו עם דיסקט דרייברים וכל מיני דברים מישהו יכול להסביר לי המ אני צריך לעשות ואיך? תודה רבה רבה רבה מראש, ניר.
-
- 14 תגובות
- 992 צפיות
-
-
שלום לכולם, מכר שלי נוסע בשבוע הבא לחו"ל לצורך מאסטרינג לדיסק שהוא הקליט. הוא מעוניין לקחת איתו את קבצי המוזיקה שהוא ערך על גבי דיסק קשיח. הבעיה שלו היא שהוא לא יודע איזו מערכת קבצים לבחור עבור הפרמוט של הדיסק הקשיח - מכיוון שהוא לא בטוח מה יתאים למחשבים שבאולפן שאליו הוא נוסע... משיחה עם האולפן הם סיפרו לו שיש להם גם MAC's וגם PC's, אבל הם לא נתנו תשובה חד משמעית לגבי מערכת הקבצים - אז בקיצור, הוא צריך להחליט אם הוא מפרמט את הדיסק שלו ב-FAT32 (מגבלה של 32 ג'יגה) או NTFS (אם באולפן ה-PC's עובדים על FAT32 תהיה לו בעיה). יש גם את ה-MAC בסיפור, אבל אין לנו מושג עם איזו מערכת קבצים המחשבים האלה עובדים. כל מי שיוכל לשפוך אור על הנושא, יבורך... תודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 992 צפיות
-
-
אני רוצה לחבר כונן SSD למכונת MINIX כשהמטרה היא כונן שיציג סרטים ללא רעש וצריכת חשמל של HD רגיל ולכן גם אין חשיבות למהירות הכונן. מהי ההצעה הטובה ביותר לכונן בתוצרה זו בגודל של חצי טרה בקירוב ?
-
- 0 תגובות
- 992 צפיות
-
-
איך intel 335 240GB? מוכרים אותו ב-KSP ב 965 ש"ח. http://ksp.co.il/?uin=17246 שווה? משתלם?
-
- 3 תגובות
- 992 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש לקנות כבל לחיבור של כונן SATA בחיבור ESATA חיצוני בקיים במארז של המחשב שלי, אני מחפש חנות בפתח תקווה שאפשר לקנות את זה בה ולא מצליח למצוא שום מקום רלוונטי, אשמח להצעות. מטרת הכבל היא חיבור של כונן הXBOX 360 שלי למחשב לצורך עדכון פריצה ואני לא רוצה לפתוח את המחשב בשביל זה. תודה.
-
- 2 תגובות
- 992 צפיות
-
-
http://www.extrememhz.com/dvr108-p1.shtml
-
- 5 תגובות
- 992 צפיות
-
-
היי, פירמטתי את הדיסקאוןקי שלי ועכשיו הוא לא עובד על הדיוידי. - הוא עבד עליו לפני בלי בעיה. - פירמטתי את הדיסק דרך לינוקס (אבנטו 10.10). - הדיסק עובד כראוי גם בלינוקס וגם בווינדוס. למישהו יש רעיון?
-
- 2 תגובות
- 992 צפיות
-
-
יום הולדתי הגיע, והחלטתי להחליף את ה Wd 20gb הישן שלי להארדדיסק חדש יותר. הנפח של 20 ג'יגה לא הספיק לי ואני מחפש המלצות חשבתי לקנות הארד דיסק של כ 80 GB אבל לא מצאתי של איזה חברה יש בקי אס פי את ההארדיסק של WD 80 GB ועוד 8 cache וחשבתי ללכת עליו. למישהו יש המלצות אחרות, בבקשה הגיבו עדיף עם קישור למוצר.
-
- 7 תגובות
- 992 צפיות
-
-
לקחתי את הדעה שלכם כל כך ברצינות שאחרי שקנית את הצורב חזרתי והחלפתי אותו ...לדגם אחר .. LG SUPER DVD/CD RAW 8.5 DUBLE LAYER GSA-6163B
-
- 8 תגובות
- 992 צפיות
-
-
עד היום על על הגיבויים כתבתי בלורד, ולהפתעתי שאני סורק אותם עם nero cd speed הוא מראה בין 10 ל- 25% פגומים. אני בודק בלשונית scan disk, לא ב-quality. האם שזה בגלל שכתבתי עליהם, והאם אכן 25% מהדיסק לא קריא? עריכה: צרבתי את שני הדיסקים שבדקתי עם הויסטה (בלי nero), יכול להיות שתוכנה מתנגשת עם הקבצים שנצרבו עם הוויסטה וחושבת שהם פגומים?
-
- 8 תגובות
- 992 צפיות
-
-
בשביל הXBOX360... דיסקים לא משהו של MATRIX , INTENSO , OFFICE DEPOT ,הוא קורא לי בסדר גמור , כן אני יודע שוורבטים הם ההכי מומלצים אבל יקר לי.. בקיצור כדאי להסתפק ב TEAC ? או שהם ישחקו לי תעינית של הכונן של הקונסולה...??יכול להיות מצב כזה??תודה..(דרך אגב 10 דיסקים של TEAC ב 80 שקל ממש זול, חצי מחר מוורבטים).
-
- 1 תגובה
- 992 צפיות
-
-
שלום ! האם הוספת דיסק קשיח נוסף עבור מערכת הפעלה בלבד תשפר את הביצועים של המערכת?
-
- 3 תגובות
- 992 צפיות
-
-
היי קניתי צורב NEC ואני לא מצליח לצרוב דיסק DVD נותן הודעת שגיאה NO seek complete הצורב יושב לבד בתור master וההארדיסק לבד בתור master הצלחתי לצרוב דיסק רגיל nero 6.6.0.16 בבקשה ממש דחוף...
-
- 0 תגובות
- 992 צפיות
-
-
אני שוקל אם לגבות את הכונן קשיח שלי (WD 1TB) ורציתי לדעת מה מומלץ יותר, לגבות את הכונן בענן דרך האינטרנט או לגבות אותו בכונן פיזי פנימי במחשב. לשם השוואה כונן פיזי עולה בערך 350 ש"ח וגיבוי לשנה ללא הגבלה ב-JustCluod עולה 130 ש"ח. תודה על העזרה!
-
- 2 תגובות
- 992 צפיות
-
-
דגם WD1600JB או עם RTL בסוף. יש למישהו את הדיסק הזה? אני אמור לקבל אותו מארה"ב וקצת חושש מענין האחריות (שכנראה לא תכובד אם יקרה לו משהו). חיפשתי ביקורות ברשת ומצאתי מעט של משתמשים אבל לא החלטי לכאן או לכאן ולא ביקורת מקצועית. מעניינת אותי האמינות שלו, כמובן המהירות וגורם שחשוב לי הוא הרעש בזמן עבודה (SEEK) ובכלל. בתודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 992 צפיות
-
-
שלום יש לי הארד דיסק 80 גיגה עכשיו הארד דיסק היה בו מלא חומר שלי (תמונות שירים סרטים) הוצאתי את הארד דיסק מהמחשב העברתי לככמה אנשים מזה חומר ופתאום אני מחזיר אותו (הוא slave מהתחלה ) עכשיו אני מחזיר אותו אני לא רואה את הכוננים שלו במחשב שלי אני ניכנס לניהול דיסקים ורשום לי עליו לא מוקצה ! ויש לי מלא דברים שאני צריך ואיך פתאום זה ניהיה ככה? 2) ואם רשום זה לא מוקצה חייבים לעשות מחיצה חדשה? בבקשה תעזרו לי מהר תודה
-
- 3 תגובות
- 991 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות דיסק חדש כנראה WD השאלה היא מה הם ההבדלים בין הדגמים מה מהיר יותר מה איכותי יותר
-
- 5 תגובות
- 991 צפיות
-
-
שלום לכם אני מתלבט בין ?Optiarc AD-5170A DVD±RW x18,DL x8? ובין Optiarc AD-7170A DVD±RW x18,DL x8? שזה חברת NEC רוצה לקנות צורב DVD אמין אם יש לכם נצעה אחרת תתקבל בברכה רצוי להסביר למה סוג אחר
-
- 8 תגובות
- 991 צפיות
-
-
שלום, קניתי דיסק קשיח חדש וכשקיבלתי אותו ראיתי ששנת הייצור שלו היא תחילת 2017. החשש שלי הוא שאולי ישנה סיבה שהוא ישב זמן רב אצל היבואן/חנות. האם הדבר עלול להשפיע על האמינות ואורך החיים של הדיסק? לבטל עסקה? או לא לחשוש ולהתקין? תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 991 צפיות
- 1 follower
-
-
זה מהיר מספיק? זה נורמאלי ירידות ל60 בהארדיסק כזה מומלץ? מוזר שאין תשובות לשאלות כאלה בסטיקי [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 991 צפיות
-
-
מחקתי בטעות בהתקנת ווינדוז את אחד המחיצות בכונן שלי עם מידע עליו הכונן לא פורמט אלא רק "נעלם" חייב עזרה דחוף איך אפשר לשחזר את הנתונים שעליו
-
- 2 תגובות
- 991 צפיות
-
-
שלום רב, כונן שברשותי, מסוג WD5000AAKS נמצא תקול לאחר בדיקה ממושכת (Exntended Test) בתוכנת הבדיקה של WD. על הכונן אין חומר חשוב, הוא כמעט ריק למען האמת. האם יש דרך לתקן אותו או להמשיך לעשות בו שימוש מבלי לפחד שהוא יתפגר בזמן הקרוב? תודה מראש, טל
-
- 6 תגובות
- 991 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין בכונן חיצוני לצרכי גיבוי ושיתוף ראיתי את הכונן הבא ב KSP שהוא רק USB 3 ללא LAN Transcend StoreJet 25H3P 1TB 2.5'' External Hard Drive USB 3.0 האם מישהוא מכיר אותו ??? הוא טוב??? האם ישנם כוננים חיצוניים על בסיס הנ"ל עם חיבור נוסף של LAN לצורך שיתוף וגיבוי לעוד מחשבים הUSB ישמש למחשבים שאינם ברשת תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 991 צפיות
-
-
מהו הדגם הכי מומלץ,אם בכלל(אני זוכר שבזמנו היו בעיות עם הארדיסקים של 1.5TB כשהם היו חדשים)? השימוש שלו יהיה בשביל נגן מדיה פופקורן האוור C200 במידה וזה משנה משהו. תודה
-
- 5 תגובות
- 991 צפיות
-


