עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by waizman,

    אני מריץ את PcMark2002 ובשאר המבחנים אני מקבל תוצאות גבוהות - רק בהארדיסק אני נופל... התוצאה שאני מקבל היא 770-775 ולפי מה שראיתי זה ממש ממש גרוע... ההארדיסק הוא Maxtor 40GB 7200 (6L040J2), מחובר בכבל 80 גידים כפריימרי מאסטר, אין סלייב בכבל הזה. הכונן עבר איחוי לאחרונה (חוץ מכונן אחד [הוא מחולק ל3] שיש בו סרטים גדולים וזה לא ממש הצליח לאחות הכל), ואין שום וירוסים או ספייוורים למיניהם... הכונן עובד בסדר גמור רק שהוא איטי (זה די מורגש).... מה אני עושה? תודה

    • 12 תגובות
    • 993 צפיות
  2. Started by dnco,

    שלום אני חדש כאן ולא מתמצא גדול במחשבים.שאלתי היא האם ניתן לשחזר הארדדיסק פגום {פועל כדקה ולאחר מכן הכל נתקע ולא זז}האם יש דרך להעתיק אותו להארדדיסק אחר?

    • 4 תגובות
    • 993 צפיות
  3. Started by shar00750,

    היו לי שני HD במערך RAID לאחר שפירקתי אותם (בעקבות מכירת הלוח) ומנסה להתקין על כל אחד מהם בנפרד מערכת הפעלה מגיע לשלב על איזה כונן להתקין ואז הוא רושם שאין שום כונן. בביוס הוא רואה את ה-HD . אני מבין שזה בגלל שהם היו במערך RAID איך אני מחזיר אותם למצב רגיל?

    • 8 תגובות
    • 993 צפיות
  4. הרד דיסק קשיח הלך לעולמו במחשב נייד מסוג compaq mini 1000 לדעתי זה הדגם, זה איזה נטבוק מעפן של compaq. הדגם של ההרד דיסק הוא MK6028GAL http://sdd.toshiba.com/main.aspx?Path=StorageSolutions/PCNotebookHardDrives/MK6028GAL מצאתי את זה: http://cgi.ebay.com/New-Samsung-HS12YHA-120GB-iPod-Zune-Hard-Drive-1-8-/150564066152?afsrc=1 האם זה מתאים? אודה לאישור.

    • 0 תגובות
    • 993 צפיות
  5. שלום קניתי מחשב נייד חדש עם הרד דיסק מכני וקנית ssd של סאמסונג evo 840התקנתי אותו במחשב והוא מזוהה בביוס אבל מה לא מזוהה ב boot option כמו כן אני מנסה להעלות התקנה של וינדוס 7 כדי להחליף את 8 שהגיע איתו והוא נתקע במסך הראשוני שמציג את סמל הוינדוס. מה יכולה להיות הבעיה ?

    • 0 תגובות
    • 993 צפיות
  6. 300GB ב- 499 ש"ח באופיס דיפוט. המחיר שווה. האם גם המוצר?

    • 9 תגובות
    • 993 צפיות
  7. Started by BlackShadow,

    יש לי LG 4165B והנרו לא צורב מעל X4, גם תוכנות אחרות. לאחי יש LG 4163B וגם הוא לא יכול לצרוב מעל 4. מה אפשר לעשות? תודה.

    • 8 תגובות
    • 993 צפיות
  8. Started by KoM,

    עד עכשיו הייתי דיי נעול על ה-320 40GB של אינטל, אבל כעת אני רואה כי יש להם בעיות רבות עם באג ה-8MB. איזה כונן מומלץ למערכת שצריכה שרידות גבוהה ונפח קטנטן, האם לחזור ל-X25 הישן והטוב ? האם יש אופציות נוספות ? שרידות גבוהה אומרת : אופציות לכיבויים לא מסודרים של המערכת, ועבודת IO גבוהה, בקיצור כל הדברים שגורמים לכונן אינטל סדרת 320 להפוך ל-8MB...

    • 5 תגובות
    • 993 צפיות
  9. Started by Yotam.B,

    היי, הוינדוס בלפטופ שלי נדפק ואין לי אפשרות לתקן אותו או להתקין מחדש. אין לי גם בעיה לפרמט את הדיסק, אך לפני זאת אני רוצה לגבות מידע חשוב שיש לי עליו. חיברתי את הכונן בדרך חיצונית למחשב אחר וסיירתי בו עד שהגעתי לקבצים הדרושים לגיבוי. הבעיה היא שאני רוצה להעתיק אותם, אבל הוא לא נותן לי בגלל שאין לי גישה אליהם. כנראה כי הם שייכים ליוזר עם הסיסמא שלי. מה אפשר לעשות בנידון? ניסיתי גם דרך מק וזה לא צלח כל כך. העדיפות זה לוינדוס. תודה רבה!

    • 8 תגובות
    • 993 צפיות
  10. קניתי מחשב עם לייטאון 52*24*52. שמעתי מכמה אנשים שלא כדאי להחזיק רק צורב (ללא CD) במחשב, וזאת מחשש לקיצור אורך החיים של הצורב. אני לא נוהג לעשות שימוש מסיבי ב CD, מה מומלץ?

    • 4 תגובות
    • 993 צפיות
  11. Started by vourt,

    היי, אחרי שימוש של שנים בראיד 0 עם 2 קשיחים ולא מעט נפילות חושב לעבור לכוננים מהירים יותר כמו מהירות 10,000 או כונני SSD. אשמח לכל המלצה או טיפ בנושא זה. תודה!

    • 8 תגובות
    • 993 צפיות
  12. Started by badatz,

    בכוונתי לבנות בקרוב שרת עם RAID . לאחרונה גיליתי כי יש כבר בקרי RAID 5 שתומכים בSATA ומוזילים את העלות בצורה משמעותית. דיברתי עם מספר אנשי תמיכה והם טוענים שאין כמעט הבדל בביצועים .. מישהו כבר ניסה להקים RAID 5 עם בקר RAID SATA ? האם זה בעייתי או עובד חלק ?

    • 3 תגובות
    • 993 צפיות
  13. Started by fofo66,

    קיבלתי hd עם משחקים וסרטים בתוכו השאלה שלי איך אני מעביר את הנתונים אחד לשני

    • 2 תגובות
    • 993 צפיות
  14. Started by תמיד מחייך,

    שלום רב, אני מחפש דיסק קשיח חדש בשביל המחשב שלי. אני מחפש משהו שיהיה אמין מאוד ושקט. תודה רבה על העזרה.

  15. הראשון של ST315005FDD2E1-RK - Seagate http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=kspjerusalems&uin=7695 והשני של Samsung - HX-DU015EC http://www.ynet-shops.co.il/Sales/SaleDetails.aspx?AuId=7733485&came=572&utm_medium=knyotvenofesh&utm_source=knyotvenofesh&utm_content=SAMSUNG הדיסק ישמש בעיקר כגיבוי, כמו גם לראות סרטי HD מדי פעם. עד כמה שאני מבין, USB2 מספיק גם ל 1080P. תקנו אותי אם אני טועה... אמינות, שזה הדבר הכי חשוב לי, זהה פחות או יותר בדגמים המובילים - ככה לפחות הבנתי מכל החומר הנפלא שיש פה בפורום - כך שלפי זה אני לא יכול להכריע. המחיר של שניהם דומה (אני מניח שבמכרז אפשר לזכות ב 500 ש"ח), והאחריות נוטה לכיוון ה סיגייט - 5 שנים לעומת 3 . אז מה דעתכם ? י…

    • 6 תגובות
    • 993 צפיות
  16. Started by yagelk,

    קיבלתי היום את המחשב החדש שקניתי. כחלק מהמפרט קניתי כונן ssd של סמסונג דגם 840. המחשב ללא מערכת הפעלה והבנתי שאני צריך לשנות משהו בbios לפני שאני מתקין את המערכת הפעלה על כונן הssd. בbios זה מוגדר על smart auto. אבל יש לי עוד 2 אפשרויות של auto ושל enable. במה אני צריך לבחור? מדובר בלוח אם דגם ga-b85m-d3h. והאם יש עוד משהו שצריך לעשות חוץ מזה?

    • 5 תגובות
    • 993 צפיות
  17. סמסונג שולטת, קינגסטון מתחזקת, ואיפה כל השאר? דיווח עדכני מספק לנו את תמונת המצב לכתבה

  18. Started by shay2040,

    שלום מצ"ב תמונה נתוני מערכת I7 920 X58A-UD7 9GB DDR3 1600 KINGSTON HYPER X SSD 60GB SATA 3 קורסר GT המערכת עובדת על AHCI דרייברים מעודכנים אני לא מבין למה אני מקבל ציון כזה השמח לקבל עזרה

    • 9 תגובות
    • 992 צפיות
  19. Started by avivboker,

    אני מחפש דיסק קשיח במהירות 10000 RPM או יותר לא משנה הנפח לא משנה המחיר עדיף בנפחים קטנים אבל העיקר שיהיה שקט.. לפחות כמו 7200 כמובן אם קיים כזה..

    • 3 תגובות
    • 992 צפיות
  20. קניית דיסק קשיח חדש של 1000GB הבנתי שאתם ממליצים על HD103SJ או HD103SI. למרות שנאמר כי HD103SJ הוא כונן דיי שקט, ראיתי תגובות של אנשים שאומרים שהוא רועש. אשמח לקבל אישור ממישהו שקנה את ה-HD103SJ שהוא אכן שקט. בעיה בדיסק קשיח קיים אולם זו בעיה ישנה, אבל אף אחד לא נתן לי תשובה, אז אולי אתם תוכלו לעזור. יום קייצי אחד, אני סתם יושב במחשב, שומע שירים, פותח תיקייה, סוגר, גולש באינטרנט, מדבר במסן, פתאום השולחן עבודה עשה מין "רענון" ומחק לי גוש גדול של קבצים. כששאלתי אנשים, נאמר לי כי יש משהו בוינדוס 7 שמוחק פעם בשבוע קיצורי דרך ישנים מהשולחן עבודה, אך אלו לא היו קיצורי דרך. לאחר שנזכרתי בשמו של אחד מהקבצים (תמונה, לצורך העניין, למרות שנמחקו גם סרטונים) ועשיתי חיפוש, קיבלתי…

  21. שלום לכולם! קיבלתי SSD חדש זה הדגם: Corsair 60GB Sata3 Force3 GT כמובן אני מתכנן לפרמט עכשיו את המחשב לגמרי ולהתקין את הווינדוס על ה SSD. השאלות שלי הם כאלה: 1. מה צריך לעשות בכדי לשפר את הביצועים ואיך? 2.איך בודקים ביצועים? 3.הבנתי שיש דרך לשלב את ה SSD בייחד עם ההארדיסק הרגיל איך עושים את זה?יש לי סמסונג F3 1TB ועוד שניים של WD כל אחד 250GB בסופו של דבר השאלה שלי העיקרית היא איך אני גורם לכל ההארדיסקים האלו לעבוד הכי טוב בשיתוף פעולה? תודה רבה לכולם!

    • 3 תגובות
    • 992 צפיות
  22. Started by a-gold,

    כי קנו לי כזה. ואני צריך לדעת אם הוא שווה משהו?

    • 12 תגובות
    • 992 צפיות
  23. שלום לכולם, יש לי צורב TSST ts-l632d מותקן במחשב נייד Dell Inspiron 6400. העברת 3.5 ג'גיה של דאטה מ-DVD להרדיסק לוקחת כמעט שעה, האם זה הגיוני או שיש תקלה כלשהי ? תודה רבה

  24. Started by ran559,

    קודם כל שבת שלום יש לי שאלה לגבי חיבור אר דיסק נוסף למחשב כרגע מחובר אצלי אר דיסק אחד בחיבור sata וחיבור שכתוב עליו PM שיש בו פיצול-חיבור שכתוב עליו PM ובאמצע הכבל עוד אחד שכתוב עליו PM אני משער לעצמי שמדובר בIDE במידה ואני מעוניין לחבר אר דיסק נוסף שיפעל בו זמנית אני מוסיף כבל sata ובחיבור השני מחבר בחיבור PM שבה באמצע הכבל? חוץ מהכבל הזה מהספק כוח באים הרבה חיבורים שלא מתאימים בצבע לבן כמו אלו http://images.yad2.co.il/Pic/ArticlePicYad2/image/PC-Power-Supply.jpg הבנתי נכון איך לחבר?

    • 5 תגובות
    • 992 צפיות

דיונים חדשים בפורומים