עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. יש הארדיסק של WD 250GB KS. נקנה לפני פחות מחצי שנה. הנה תמונה יש סיבה לדאגה? כדאי כבר לגבות ללכת להחליף?

  2. יצרנית הכוננים הקשיחים השנייה בגודלה מצטרפת אל טושיבה עם מוצר בנפח שיא, תוך התבססות על טכנולוגיית ה-PMR הנודעת לכתבה

  3. שמעתי שאין הבדל בביצועים בין דיסק קשיח עם Sata 2 לבין דיסק קשיח עם Sata 3, האם זה נכון? דרך אגב, אני שואל סתם מתוך התעניינות ולא מתוך כוונה לקנות דיסק קשיח חדש אז בבקשה אל תמליצו לי על כוננים.

    • 8 תגובות
    • 996 צפיות
  4. השאלה בכותרת. זה כונן גיבוי שהוא לא מחובר תמיד,העמסתי עליו כמה שיכולתי והשארתי מקום פנוי בכוונה 5GB,יש לציין שהוא לא תמיד מחובר ואני משתמש בו אלא רק לגיבויים,אמורה להיות בעיה?

    • 1 תגובה
    • 996 צפיות
  5. Started by MX518,

    היי, ברשותי כונן DVD שהיה שייך למחשב נייד ישן שהיה לי. ה- DVD הוא של טושיבה, מדגם sd-c2402. הנה כמה תמונות: איך אני מחבר אותו למחשב?

    • 0 תגובות
    • 996 צפיות
  6. Started by GaTor120,

    אני מחפש משהו ביתי שיגבה מקסימום 4TB אם אני לא טועה זה שיתמוך ב 2 דיסקים ב RAID1 תודה רבה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 995 צפיות
  7. עדיפות ל2.5 אינצ׳ כי השימוש לראיית סרטים וסדרות עד 720p ולכן המהירות שלו תספיק. נפח 500 ג׳יגה. תודה רבה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  8. שלום, קיבלתי תוצאה ממש נמוכה ב SSD. בהתחלה כשקניתי אותו לפני שנה בערך, הוא היה ממש מהיר. עכשיו הוא ממש איטי וזה מורגש והכונן הרגיל של סמסונג עושה ביצועים דיי שווים. מה לא בסדר פה? תמונה מצורפת.

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  9. Started by House M.D.,

    יש לי שני דיסקים קשיחים. אחד עם מערכת הפעלה ותוכנות והשני עם הורדות וקבצים חשובים. את השני אני חילקתי לשני מחיצות, כיוון שאני רציתי לנסות להתקין Mac OS X (פרוץ כמובן). במחיצה הראשונה נשארו כל הקבצים החשובים והשניה היתה ריקה. נכנסתי להתקנה של הMac OS X ופירמטתי את המחיצה השניה למערכת קבצים של מק. זה התחיל לפרמט ופתאום כתב שיש שגיאה "בלתי צפויה". שני המחיצות נעלמו מחלון ההתקנה, גם זו הראשונה שלא נגעתי בה... חשבתי שמשהו השתבש בהתקנה, אז הפעלתי מחדש ונכנסתי ל windows. שני המחיצות נעלמו... מה שלא ברור לי זה למה זה פגע גם במחיצה הראשונה שלא נגעתי בה. אני יודע שהייתי צריך לגבות ולמדתי את הלקח, בפעם הבאה אהיה יותר זהיר אבל להתחרט מאוחר מדי... אני יכול לפרמט אותו כמובן אבל מה עם ה…

    • 4 תגובות
    • 995 צפיות
  10. Started by tortom,

    שלום לכולם, ברשותי cruzer facet 16gb sandisk חיברתי את הDOK למחשב שנתקע כשהוא היה בתוכו. ביצעתי ריסט וניתקתי אותו. כשחיברתי אותו למחשב אחר המידע לא נמצא שם. היו כמה תיקיות מוסתרות שלא היו לפני כן כשהוא היה מצב תקין. כשפתחתי את העוגה של הכונן לראות את הקיבולת שלו, הוא היה באותה הקיבולת שהייתה לפני התקלה הזאת. אשמח לעזרתכם הדחופה בנושא, המידע שיש כאן מאוד חשוב לי.

    • 5 תגובות
    • 995 צפיות
  11. אני מחפש מדרי לצריבת דיסק d.v.d בצורה הטובה ביותר...במיוחד לצריבת סרטים.והאם אני יכול לצרוב סרט שהוא פחות מ-700 מגה על דיסק רגיל ולראות במכשיר ה-d.v.d שלי גם אם הוא לא קורא divx והקובץ הוא לא d.v.d? תודה מראש לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 995 צפיות
  12. Started by ilstockman,

    קניתי ארד דיסק עם קופסא חיצונית. השאלה היא איך אפשר לנתק אותו בביטחה בחיבור ESATA? בחיבור של USB יש איקון למטה לניתוק בטוח של ה USB (כמו דיסק און קי)... אבל איך עושים את זה לESATA? הרי זה לא טוב סתם לסגור לו את החשמל... אפילו אם אני לא קורא/כותב מהדיסק...

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  13. Started by אוריפ,

    המקום הולך ואוזל לי, ואני שוקל לקנות הארד דיסק חדש. אני חושב לקנות אחד של 120GB (כך שבסך הכל יהיה לי 200 GB). חשבתי אולי לעשות איתו RAI Dיחד עם הדיסק קשיח הנוכחי שלי של 80BG. מה אני צריך בשביל לעשות RAID? הבנתי שצריך איזה שהוא בקר? אני לא רוצה להוציא עליו הרבה כסף, האם אחד זול יעשה את העבודה (אפשר המלצה?)? מה היתרונות של RAID על חיבור IDE רגיל ללוח? האם RAID ישפר את הביצועים? האם יש סיכוי לאובדן מידע במהלך פעולת הRAID? סליחה על כמות השאלות, מקווה שתעזרו, תודה!

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  14. Started by eliil1,

    יש לי עכשיו 500 GB של WD , עליו מותקנים שני וינדוסים. אבל בזמן האחרון הנפח הזה לא מספיק , חשבתי על לקנות עוד הרד דיסק, אבל אם אני אקנה אותו אני אוכל פשוט לשים אותו מבלי להתקין עליו כלום? ז"א אם יש לי כונן E , C וD , אז שהוא גם יהיה חלק מהם , כאילו אם היה בE היה 300 GB , אז הוספתי מהנפח של ההרד דיסק החדש אליו , ואז יוצא שהכונן הזה למשל 700 GB ? או שצריך בדיוק כונן כמו שיש לי? או שלהתקין עליו וינדוס נוסף עם כוננים נוספים? תודה

    • 11 תגובות
    • 995 צפיות
  15. Started by demultiplexer,

    יש לי צורב אסוס 4012A ומשום מה את כל הדיסקים מעל 700 מגה הוא מזהה כ703 מגה בייט אני רוצה לצרוב סרטים והנפח שלהם גדול מזה אז אני צריך לפצל אותם אבל הבנתי שיש מקום שבו אני יכול לעשות פלאש לביוס ואז יש סיכוי שזה יגדיל את הנפח שהצורב שלי יוכל לצרוב האם מישהוא יודע איפה אפשר ? או האם יש דרך אחרת לסדר את זה ?

    • 4 תגובות
    • 995 צפיות
  16. שלום לכולם. תהיתי לעצמי כונן scsi ultra 320 שמתחבר למחשב בבקר PCI או PCIX אם יש בכלל.. נגד raptor 10,000k בממשק SATA או SATA2. מה יהיה יותר מהיר? והאם באמת ירגישו הבדל בביצועים? ואם יש אתר שמראה סכמה של השוואה של הסוגים (כולל כוננים סטנדרטים של 7200 וIDE) אז אני אשמח לקישור.. דבר שני- האם כונני scsi שאני מחבר למחשב אישי דרך PCI איטיים יותר? וגם הביוס יודע לזהות אותם כbootable? דבר שלישי- אני אשמח להסבר על איזה תכונות משנות בבקרי scsi..איך בעצם בוחרים בקר? ואם אפשר גם כמה קישורים לבקרים מומלצים למשב ביתי.. תודה רבה!

    • 7 תגובות
    • 995 צפיות
  17. הנה התמונה ... לא מצליח להעביר לDMAMODE מה עושים? [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 995 צפיות
  18. Started by taotao,

    שאני מעוניין לקנות צורב די וי די שקורא/צורב את כול הפורמטים? בין החברות של LG NEC POINEER TOSHIBA וחשוב שיתמכו בDUAL LAYER

    • 7 תגובות
    • 995 צפיות
  19. Started by Liran3331,

    אני לא מבין מה ההבדלים בינהם.. מישהו יכול להסביר?[br]פורסם בתאריך: 14.06.2007 בשעה 23:02:54 ???

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  20. שלום לכולם, אני חייב לציין שלא כתבתי כאן כמעט שנתיים, והתגעגעתי . לאחרונה אני קורא הרבה את שירשורי הדיסקים הקשיחים הפנימיים (וקראתי את הסטיקי), ואני מתלבט מאחר והכי חשוב לי שהמידע לא ימחק. כלומר - "אמינות". פחות חשובים לי המחיר והנפח, למרות שאני מכוון ל-1TB במחיר הגיוני. אני משתמש בכונן רוב הזמן כמחסן (ומוריד סרטים כל יום), אז "ביצועים" זה כנראה גם לא הקריטריון המנחה. אני כן "פריק" של מחשב שקט, אז אני לא רוצה כונן "רועש" (למרות שיש לי מארז Antec 182, והוא מבודד מצוין). אני לא שומע את המחשב עובד כיום (כי הוא שקט), והייתי רוצה שזה ישאר ככה. אבל הכי חשובה לי ה-"אמינות". יש לי שני כונני WD3200AAKS (באפר 16MB וסל"ד 7200), ואני דיי מפחד לנסות חברה אחרת כמו סיגייט או סא…

    • 4 תגובות
    • 995 צפיות
  21. שלום אנשים- שבוע טוב ומוצלח. יש לי בעיה עם כונן הHDD של של סיגייט 250GB SATA2 16MB הבעיה שלי שלפעמים הכונן מאבד מהתכולה המקסימלי שלו- כרגע 218GB מזוהה מה232GB המלא. לפעמים הווינדוס מוצא אותם מחדש ולפעמים הוא מאבד אותם, המצב שראיתי שהנפח מתחיל להיעלם הוא כאשר אני מבצע DEFRAG בAUSLOGIC , אז התחלתי עם 18GB פנוי, בסוף הוא יפול ל3GB פנוי, כ2~3 מגה לשניה נעלמים מנפח הכונן, אני מדבר על הנפח הפיזי הכולל ולא רק המקום הפנוי, כרגע יש לי 3.99GB פנוי(בבוקר היה 5.5GB) ותוכנת TREESIZE מזהה כ214GB של מידע על הכונן - כלומר צריך ליהיות כ18GB פנוי(מה שהיה לפני יומיים ונעלם אחרי הDEFRAG) מכירים את התופעה?

    • 1 תגובה
    • 995 צפיות
  22. Started by PJ,

    אהלן , כרגע חזרתי מהחנות עם NEC ND-3550A . חיברתי אותו למחשב ורצתי לנרו בשביל לראות אם הוא צורב. בהתחלה סתם הרצתי עליו דיסק מוזיקה בשביל לראות אם הוא בכלל מחובר נכון ללוח אם והכל בסדר. הבעיה מתחילה שאני רוצה לצרוב. יש לי נרו 5 וכשהפעלתי אותו הוא ישר זיהה את הצורב החדש אבל למעשה כשאני נותן הוראה לצרוב הנרו עושה כאילו הוא צורב למרות שהדיסק יוצא ריק. ובכלל , אני לא יכול לשנות את מהירות הצריבה ובכלל לא נראה לי שהנרו מזהה את הצורב החדש. האם אני צריך להתקין דרייברים? (לא קיבלתי עם הכונן) , האם אני צריך לשדרג את הנרו? (אולי נרו 5 לא תומך בצורבי DVD - למרות שניסיתי לצרוב על דיסק רגיל ולא על דיסק DVD). זהו ,אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי. תודה.

    • 9 תגובות
    • 995 צפיות
  23. שלום , ברשותי דיסק פנימי SAMSUNG 103SJ בנפח 1T . הדיסק נרכש לפני כשנה וחצי . אחריות ל 3 שנים . בעבר שימש רק לאיכסון , היום יושבת עליו מערכת ההפעלה 100G והשאר במחיצה נפרדת לאיכסון . הרצתי את הבדיקה של SPEED FAN וקיבלתי את התוצאה המצורפת בצילום מסך עם התראה על ביצועים 86% וכשירות 90% . חצי שנה לאחר הרכישה הבדיקות לא היו 100% אבל עדיין טובות יותר מאשר היום . ד"א יש לי דיסק נוסף WDC WD2500YS , משנת 2008 שעליו ישבה עד לא מזמן מערכת ההפעלה . בבדיקה שלו קיבלתי : The overall fitness for this drive is 97%. The overall performance for this drive is 100%. בנוסף : ביצעתי הצלבה בין כבלי הSATA וחיבור ללוח אם וניתוח הביצועים נשאר אותו דבר . האם יש לי סיבה לדאגה לגבי הSAMSUNG ? …

    • 7 תגובות
    • 995 צפיות
  24. Started by bd,

    יש לי מחשב שיש בו חומר רגיש מאוד מחשב של העסק אני רוצה לעשות לו מערך RAID 1 יש לי כונן 160 של WD אם אני יקנה עוד כונן 160 ...אותו כונן ויחבר... וינסה לעשות RAID 1 ... שאני לא יודע כל כך איך עושים את זה... וזה יעבוד MIROR כגיבוי לכונן הראשון שעובד עד עכשיו בלי גיבוי... זה יעבוד..? או שצריך לעשות את זה ישר מהפורמט?.. שמתקינים מחשב חדש?.. כביכול אני מחבר תכונן החדש... למערכת.. מה אני אמור לעשות?.. לגמפר כוננים?.. להיכנס לביוס ולשנות שם ל RAID1 להכניס דיסקט כלשהו.? של הבקר RAID של הלוח.. ולעשות שם על RAID1.. וזה אמור לעבוד ככה ..? בלי הרבה בלאגן..? כי אין לי מושג איך עושים את זה וחיפשתי כאן בפורום ויש הסברים מה זה כל דבר ולא איך עושים אתזה.. וגם אם יש הסבבר זה בסאנגלית וזה ס…

    • 5 תגובות
    • 995 צפיות
  25. Started by Neus,

    אהלן חבר'ה. השאלה שלי היא כזו: הבנתי שיש אפשרות להשתמש בתוכנה אשר מגבה את כל הדיסק הקשיח ויוצרת קובץ Image, כלומר אם קורה מצב שהדיסק הקשיח שלי קורס, אני תמיד יכול לשחזר את המצב לקדמותו באמצעות קובץ הImage הזה. עכשיו, הבנתי שאת הקובץ הנ"ל אני אוכל לשמור אך ורק על גבי דיסק קשיח חיצוני (בגלל גודל הקובץ). חשבתי על זה מעט.. בעצם, בשביל מה לי לשמור קובץ Image של כל הדיסק הקשיח? מה שחשוב לי באמת על הדיסק הקשיח, אלו בעיקר תמונות ומסמכים כאלו ואחרים, ותו לא(נפחם הכולל אולי 20 ג'יגה..). אז בעצם, האם כדאי לי פשוט לקנות דיסק און קי ועליו לגבות את כל המידע הרלוונטי, או שבכל זאת כדאי לי לרכוש דיסק קשיח חיצוני "לכל מקרה"? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 994 צפיות

דיונים חדשים בפורומים