אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
הי אני צריך המלצה ל SSD עם נפח גדול. מינימום 960' אם מכירים מציאות של 2TB במחיר יחסית טוב גם זורם.
-
- 0 תגובות
- 997 צפיות
-
-
אני מתלבט בין 2 הצורבים, ועניין ה-DVD-RAM די קורץ לי, אבל אני רוצה להבין איזה חסרונות יש ל-LG לעומת ה-NEC. הוא יותר איטי? משהו משמעותי או זניח? הוא עושה יותר שגיאות? הוא פחות טוב בצריבה על CD? איזה חסרונות יש לו לעומת ה-NEC?
-
- 7 תגובות
- 997 צפיות
-
-
השאלה היא אם עושים את זה בתור דיסק DATA כרגיל ב NERO או משהו מיוחד כמו נגיד דיסק MP3 שמראש מגדירים לו שזה הולך להיות מוזיקה בפורמט MP3 כי צרבתי לחבר שלי כמה סרטים ב DATA רגיל והקבצים היו AVI ב XVID וכו' וכל ה 3 לא עובדים לו דיסקים אחרים כן עובדים לו, משום מה... DVD של יונדאי 3899 מהדיו טי פרי רעיונות? שמתי עוד טרד בפורום על העדכון של הכתוביות שלו אם משהו ניסה את זה בקשר לשפה העברית יצא עדכון FW חדש יניב
-
- 2 תגובות
- 997 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני רוצה לקנות דיסק לצריבה של Mitsui Gold ורציתי לדעת איפה אני יכול לקנות אותו (בארץ כמובן)? אם אין אפשרות או שלא מייבאים אותו לארץ, אשמח להמלצות שלכם על דיסקים איכותיים ,לצריבה של מוסיקה. כי אני שמעתי שהמיצוי הם מצויינים למוסיקה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 997 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחר ניסיון כושל להורדת תמונות מהכרטיס מצלמה אני פונה אליכם הבעיה היא כזו כאשר אני מחבר את הכרטיס SD שיש ברשותי אני מקבל שלושה כוננים ניידים במחשב שלי למרות שרק F הוא הפעיל וגם כן כאשר אני מנסה לפתוח אותו הוא כותב לי שהכרטיס לא מפורמט והוא לא מסכים לפתוח לי אותו הקבצים הם מסוג RAW ואני את זה מכיוון שניסיתי לעשות chkdsk לכונן F והוא כתב לי שהוא לא יכול לעשות תיקון לקבצים הנ"ל אשמח לעזרה?
-
- 2 תגובות
- 997 צפיות
-
-
שלום, במסגרת שיטוטי ב AMAZON, נתקלתי במוצר הבא: https://www.amazon.com/gp/product/B08DKL514G Timetec Liteon OEM 960GB SSD 3D NAND TLC NVMe PCIe Gen3x4 M.2 22110 110mm יש לשים לב לכך שהפורמט שלו הוא אורך מהרגיל, ולכן לא מתאים לכל לוח (לשלי כן). בנוסף, כמובן שהביצועים שלו לא גבוהים במיוחד. עם זאת, המחיר משתלם באופן קיצוני, והייתי רוכש אותו בלי להניד עפעף. שלחתי מייל ל TIMETEC ושאלתי למה לא נשלח לישראל, אך לא קיבלתי תשובה. אם יש הצעות, אשמח לשמוע. עריכה: ישנו משלוח, למי שמעניין אותי. אני הזמנתי.
-
- 0 תגובות
- 997 צפיות
-
-
העלתי את המחשב ע"י LINUX BACK TRACK שבמקרה היה לי בבית איזו תוכנה אני יכול להשתמש בשביל לשחזר קבצים מהארד דיסק שנמחק סתם ככה בטעות דרך לינוקס ? והאם יש דרך יותר טובה ונוחה לשחזר קבצים לא דווקא דרך לינוקס
-
- 0 תגובות
- 997 צפיות
-
-
שלום וברכה, אני מחפש לחבר כונן נייד של 2TB (לכן חשבובה לי האמינות מאוד מאוד כי זה לא בשבילי ) וממה שראיתי יש 2 דגמים שנראו לי מעניינים. הראשון של WD והשני של סמסונג שהמליצו פה עליו כבר בפורום. כמובן שההעדפה היא לUSB 3. מה שאני לא כ"כ מבין הוא שעד היום (ז"א עד שקראתי בפורום פה לגבי כוננים ניידים) חשבתי\ידעתי שWD נחשבים לחברה האמינה והטובה ביותר, אבל אחרי קריאה קצרה הבנתי שסמסונג לא פחות טובים מהם אם לא יותר . לכן בגלל שזה לא בשבילי אני אשמח לדעת מה הכונן בנפח 2TB האמין והמהיר שכל מה שאני צריך ממנו זה שישמש לגיבוי אמין וטוב שיחזיק לי כמה שיותר זמן. אההה...והתקציב הוא בסביבות 500 ש"ח+- תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 996 צפיות
-
-
לא מזמן עשו לי דיסק קשיח 80 GB ב-600 שקל ראיתי דיסק קשיח 160 GB במחיר יותר זול אז רציתי לדעת אם דפקו אותי ?
-
- 4 תגובות
- 996 צפיות
-
-
שלום לכם. רציתי לשאול איזה כונן מומלץ יותר (בחינת עמידות ופחות סיכויים להידפק) 2.5 או 3.5 בהנחה שאני לא הולך להסתובב איתו והוא יהיה על השולחן בבית. או שבכלל אין הבדל ? ואשמח המלצה לכונן חיצוני איכותי 1TB. תודה ושבת שלום!
-
- 0 תגובות
- 996 צפיות
-
-
יש לי תוכנה שמפרמטת דיסקים קשיחים של w.d שמפרמט 80 והכול אבל אני צריך של seagate 80 gb שלהם תודה מי שיכול לעזור לי
-
- 5 תגובות
- 996 צפיות
-
-
שלום לכולם, היום קניתי דיסק קשיח בנפח 500GB של SAMSUNG HD502HI SATA . יש לי לוח אם DFI NF4-Ultra . חיברתי אותו למחשב עם כבל SATA והגדרתי מחיצות ופירמטתי אותו. הוא מופיע יחד עם כל המחיצות כדיסק חיצוני (יש את הicon של safely remove hardware.) איך אני מבטלת זאת? אני רואה אותו כדיסקים בmy computer . איך אני מבטלת את האופציה של safely remove hardware ושהוא יראה ויתפקד רק כדיסק פנימי ויראה רק כדיסק פנימי (ולא כדיסק נייד - כי זה לא מה שהוא). תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 996 צפיות
-
-
לא מצאתי נושא מתאים לכך: יש לי מחשב נטבוק ואני רוצה לשים בו כונן SSD עכשיו כדי לשים בו צריכים להעיף את הכונן הישן אבל עם מערכת ההפעלה !! אם אני יעתיק את כל קבצי הכונן עם מערכת ההפעלה המחשב יעבוד? אני שמעתי שצריך להתאים משהו בביוס לSSD כדי שהוא יעבוד תסבירו לי בבקשה איך צלעשו א זה והאם זה אפשרי תודה
-
- 2 תגובות
- 996 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש לקנות כונן קשיח חיצוני (2.5" בלבד) בנפח מינימלי של 1TB. חיבור USB3 כמובן ואין דרישות מיוחדות, שיהיה אמין כמה שאפשר. מבחינת תקציב - גמיש, אבל ממה שאני רואה נראה לי שכונני ה2TB לא משתלמים במיוחד מבחינת עלות לעומת אלו של ה1TB - תקנו אותי אם אני טועה. תודה ושבוע טוב, אדם. * עריכה * טעיתי, דווקא ה2TB, כצפוי, יוצאים יותר משתלמים פר ג'יגה. נרכש Transcend 25H3P 2TB.
-
- 2 תגובות
- 996 צפיות
-
-
דיסק קשיח של WD. איך אני יודע אם הוא מהיר? רשום עליו LBA עם מספר ...... האם הוא 7200rpm או פחות ?
-
- 4 תגובות
- 996 צפיות
-
-
היי, קניתי לפני כמה ימים הרד דיסק SAMSUNG F3 500GB. נתתי לחבר שלי והוא התקין לי עליו WINDOWS 7 . עכשיו אחרי שחיברתי אותו ו(נסיתי) להגדיר אותו בביוס הוא לא מזוהה בשום דרך ובשום מצב. נסיתי להחליף חיבורים וכבלים. לא דרך דיסק התקנה (שהעלתי מהBOOT) לא דרך הBIOS ולא דרך המערכת (מותקנת על הרד דיסק אחר) *כשהדלקתי את המחשב היה בסרגל המשימות סימן כזה של מתקין וכשלחצתי עליו היה כתוב בחלון "SATA 3 3!3!3!3!3... מתקין " ואחרי כמה שניות זה השתנה ל"נותק". תודה מראש. =]
-
- 1 תגובה
- 996 צפיות
-
-
שלום קניתי הארדיסק WD 5000AAKS , שמתי לב שהוא עושה רעש כמו שהכונן דיסקטים (FLOPPY) עשה בזמנו.. סוג של תיקתוקים. במאמץ הוא מגביר את מספר התיקתוקים וכך גם את העוצמת רעש. קראתי את הסטיקי ולא מצאתי איפה יש ל WD תוכנה לאבחון הארדיסק. אבל הורדתי את HD TUNE לפי ההמלצה בסטיקי ואלה התוצאות: http://img517.imageshack.us/img517/5185/picub.jpg ההארדיסק חדש מלפני כמה ימים וגם המחשב עצמו. תודה
-
- 3 תגובות
- 996 צפיות
-
-
הצורב DVD עושה רק עבודה חקית הוא צורק רק 700MB כל דיסק גדול מזה כלומר DVD הוא עושה שגיאה באמצע הצריבה השאלה שלי היא אם יש לי משהו לעשות עם זה או פשוט לקנות חדש... ואם כבר לקנות חדש אז איזה צורב כדאי ועדיף שיוכל לצרוב גם דיסקים של 900MB ושל 9GB (חוץ מ700 ו4.7) תודה לעוזרים =]
-
- 3 תגובות
- 996 צפיות
-
-
ערב טוב לאחר חיפוש בפורום ובגוגל לא מצאתי דרך לפרמט כונן בחלונות 7 לפורמט FAT 32 , ניסיתי את השיטה דרך ה CMD אבל לצערי הפירמוט כשל . אשמח לשמוע כיצד ניתן לבצע פעולה זו תודה וערב טוב
-
- 4 תגובות
- 996 צפיות
-
-
חשבתי הארדיסק נייד זה כמו מיני מחשב... שאלה שלי כבר לא רלוונטית אפשר לסגור
-
- 0 תגובות
- 996 צפיות
-
-
היי. הארדיסק 2.5 של פוג'יטסו הנמצא בתוך מחשב נייד מדי פעם מתקתק. אולי זה נורמלי בניידים, אין לי מושג. מע' הפעלה - XP. המחשב לאחר פרמוט, הנה תוצאת HD Tune. בדיקת Error Scan יצאה תקינה. תודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 996 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מנסה להעביר קובץ MKV בגודל 10 גיגה ל-DOK שיש לי אבל אני מקבל הודעת שגיאה שהקובץ גדול מדי ולכן לא תתבצע ההעברה יש דרך לפתור את הבעיה הזו? אשמח לתגובה ZIK
-
- 1 תגובה
- 996 צפיות
-
-
יש לי Partition Magic 8 ואני לא מצליח לעשות מחיצה יותר גדולה מ 7.8 MB . הנה תמונה : http://img150.imageshack.us/img150/6333/pm8.jpg ושימו לב שב* יש 2,097,152.0 MB לא בשימוש . מה הבעיה ? ואיך אני פותר אותה ?
-
- 6 תגובות
- 996 צפיות
-
-
:lol: :lol: פיוניר ייצרו דיסקים של בלו ריי מתירס . מקלח אחד אפשר לייצר 10 דיסקים. מי שיקנה בלו ריי יצטרך לאחסן את הדיסקים טוב כדי שהנמלים לא יאכלו לו את אוסף סרטי ה HIGH DEFINITION. http://www.cdrinfo.com/Sections/News/Details.aspx?NewsId=11398
-
- 9 תגובות
- 996 צפיות
-
-
טוב, יש לי כרגע Maxtor 120GB S-ATA ו Asus P4P800 Deluxe אני מתכנן לקנות עוד כונן כזה של מקסטור בדיוק, ולעשות איתם RAID 0 זה מה שאני מתכנן לעשות, אף פעם לא עשיתי את זה עוד אז תגידו לי אם זה נראה לכם בסדר: 1)להוריד את המחיצות מהכונן שיש לי עכשיו 2)לפרמט 3)לקנות את הארדיסק החדש (דרך אגב, אם אני אבקש מ PCH להתקין אותו עם RAID (רק את הצד של החומרה שאותו אני לא יודע) ואני גם קניתי שם את המחשב והדיסק החדש, הם יקחו כסף בשביל ה 5 דקות האלו?) 4)לבקש מהם\לנסות לבד להתקין את הארדיסק עם החוטים בינהם והכל אוקיי, עכשיו זה החלק שאני לא בטוח בו 5) לעשות בביוס Configure S-ATA as Raid ולבטל את ה VIA Controller כי אני רוצה להשתמש ב ICH5R . 6) בהפעלה מחדש לפי מה שהבנתי יעלה מסך שישא…
-
- 2 תגובות
- 996 צפיות
-


