עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by yot,

    שלום, אתמול, קרה לי משהו מוזר: כשפתחתי את המחשב, הווינדוס נתקע קצת אחרי הSplash Screen. כמובן שפירמטתי. עכשיו, שמתי לב שיש רעשים מתוך ההארדדיסק כאילו יש איזה כדור על ההארדדיסק שעושה רעשים. עוד רעש מוזר, כשהווינדוס במצב מנוחה, ההארדדיסקכאילו נסגר ונפתח כל הזמן (הוא עושה את הרעש שהוא עושה כשאני מדליק את המחשב). עכשיו, כשאני מנסה להעלות תוכנות ו/או משחקים, הווינדוס נתקע. האם ההארדדיסק שלי גוסס? אם כן, איך אני אוכל להעביר את המידע מההארדדיסק הזה להארדדיסק שאני אקבל באחריות?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by gimi10,

    רכשתי צורב מסוג טושיבה.. ובנסיונותי לצרוב סרטים העלו עד כה חרס.. אשמח לעתה טובה או תוכנה שתצליח להתגבר על ההגנות.. ניסיתי עם תוכנת DVDXCOPY .. ולא לקח.. בתודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by NEO...,

    אנשים עזרה דחוף מה צריך להיות כתוב אם קניתי W.D 80G 8 Buffer מספר או סיראל משהו שאני ידע אם יש תוכנה זה גם יעזור

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by CaRTeR,

    אז כמו שהכותרת אומרת יש לי כמה וכמה דיסקים קשיחים ישנים 5 גיגה ורציתי להשתמש בהם בהעתקה של סרטים וכולי מחברים ... עכשיו פעם קודמת שבדקתי אצלי דיסק הוא היה טוב ואצל החבר הוא לא זיהה אותו והדיסק התחמם ונראה לי נהרס . שאלתי היא לאן מומלץ לחבר את הדיסק הקשיח הנייד . במקום אחד הכוננים ? בעזרת slave של ההרדדסיק הנוכחי ? או משהו אחר .

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  5. שלום, יש ברשותי צורב dvd חדש של sony , בכל פעם שאני מנסה לצרוב דיסק של dvd או של cd רגיל המחשב נכבה פתאום בזמן שהצריבה מגיעה למשהו בין 3% ל 5%... פירמטתי את המחשב - לא עזר, התקנתי nero מחדש לא עזר... מה יכולה להיות הבעיה? זקוק לעזרה נואשות ... מתסכל מאוד

  6. שלום, אני מבקש המלצה על הארד דיסק חיצוני עם USB 3. 500 מגה עד טרה. מעדיף כזה שלא צריך חשמל. תודה!

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  7. אחרי שהמחשב שלי מפוצץ דברים ואין לי מקום בגרוש. אני צריך דיסק קשיח בנפח כמה שיותר גדול, בעל מהירות RPM 10,000, עדיף מנועה מחשבים, עם אין אז ב-KSP. תודה מראש לעוזרים.

  8. מסך קמור חדש שמאמץ את טכנולוגיית ה-QLED עשוי להוות הצצה קטנה לעתיד בו רוב אמצעי תצוגה יציע חיבור אחד בלבד לכתבה

  9. Started by THE_LORD,

    שלום לכולם אני מעוניין לרכוש כרטיס SATA 3.0 to PCI-E PCI Express Card Adapter http://www.ebay.com/itm/PCI-e-Express-V2-0-2-Port-SATA-III-6Gbps-Card-Adapter-Serial-ATA-Chipset-ASM1061-/271014212269?pt=US_Computer_Disk_Controllers_RAID_Cards&hash=item3f19b4b2ad יש לי לוח אם שלא תומך ב sata3 ASUS P5B DELUXE יש לי Corsair Neutron Series 120GB SSD Sata III רציתי לדעת האם יהיו בעיות להשתמש בדיסק כמערכת הפעלה, האם אני אצטרך לעדכן ביוס או דריבר לכרטיס, או שהוא יזהה אוטומטי את הדיסק לאחר חיבור הכרטיס האם יהיה צורך בפירמוט והתקנה מחדש של מערכת הפעלה עם דריבר לPCI E ? והאם מישהו השתמש במתאם הזה ? הוא יציב ? האם יגרם נזק לדיסק לתווך הרחוק? זה אמור לשפר את מהירות הדיסק בהשקעה קט…

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  10. Started by totemk,

    קניתי לא מזמן LiteOn 52x, ואני צורב עם nero כשאני צורב משהו ונותן לnero לקבוע את המהירות, הוא רושם "speed if source data is too slow", ואז צורב ב16x במקום 52x כשאני לא מסמן את הקביעת מהירות, הוא רושם שהוא צורב ב52x אבל לוקח לו 10 דקות לצרוב.... (16x שוב) חיפשתי קצת בgoogle על הבעיה הזאת, מתברר שזה לא קשור לצורב, ולא למדיה, אבל עדיין אין תשובה חשבתי אולי מישהו פה יוכל לעזור לי? :-\

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Gil Tichon,

    היי, יש לי משחב נייד עם הרדיסק דיי קטן ואני רוצה לחבר אליו את ההרדיסק של הנייח הישן שלי... מצאתי פה הסבר אם להרדיסק יש יציאת SATA אבל אין לו... הוא דיי ישן למען האמת, אבל לא ישן לאומת המחשב הנייד שלי... (IBM T42) זה יכול ממש לעזור לי ולחסוך ממני 200 שקל על הרדיסק נייד או פנימי... תודה...

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by verynoti,

    קניתי מחשב חדש ובלוח אם יש 2 סוגים של כבלים SATA השניים הרגילים האדומים ושניים כתומים צהובים ועבים השאלה שלי אם הצהובים הםכבלי SATA רגילים ואפשר לחבר אותם אותם במקום האדומים או שהם מיועדים למשהו תודה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by x-dude,

    אוקיי, אחרי שעשיתי את הסקר על צורבי NEC שנדפקו, אנשים התחילו להתווכח איתי שאחוז הצורבים התקינים עדיין משמעותי ושזה לא מראה על שום מגמה שלילית. לכן, הסקר הזה יראה פעם אחת ולתמיד מי היא החברה עם מספר הכוננים הדפוקים הגבוהה ביותר. - למי שאין כונן דפוק, נא לא להצביע. - למי שיש יותר מחברה אחת, איפשרתי מקסימום שני הצבעות. - אם היה לך צורב דפוק והחלפת, תצביע. - אם אתה מכיר מישהו (או יותר מבנאדם אחד) והוא לא משתמש בפורום hwzone (מה? איך לא?), אז "תצביע בשבילו". "נדפק": לא קורא דיסיקים, פעם קורא פעם לא קורא, צריבה גרועה... כל מה שמצביע על מגמת בעיית חומרה שלא קשורה למשתמש (אם לא חיברת את הג'מפר נכון, זה לא כונן דפוק ). תודה ל Decktor שהביא לי את הרעיון, אפילו אם זה לא היה …

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by avraham711,

    שלום, עשיתי היום סריקה עם הPERFECT DISK לSSD ונתתי לו לעבוד וגיליתי שלפני הוא עבד על 90 אחוז ואחרי 85 כאילו שהPERFECT DISK הזיק לו ואני גם שם לב עכשיו שהמחשב נדלק מאוחר יותר מהרגיל מחקתי את התוכנה הגועל נפש הזאת יש לי שאלה האם יש דרך להחזיר את הגלגל אחורה? דבר נוסף אני שם לב שהכונן מתמלא במהירות אני לא מתקין עליו שום דבר והוא מתמלא איכשהו הוא עומד היום על 80 GB מתוך 119 GB ובדקתי את כל התקיות שלו וספרתי הכל כולל מוסתרות ויצא לי 20 GB בסך הכל וזה לא מסתדר

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by shubilmobile,

    שלום לכולם, יש לי DiskOnKey עם נגן MP3, מכשיר מחברה קיברית די פרימיטיבי שמאפשר שמירת קבצים ומשמיע את קבצי ה-MP3 השמורים עליו. כאשר המכשיר מחובר הוא מופיע כ-Removable Disk אך לא ניתן להכנס אליו. Windows נותן הודעה שהדיסק דורש פירמוט אך בעת פירמוט (לא משנה באיזה פורמט -FAT, FA32, NTFS) הוא נותן הודעת שגיאה ("Windows was unabled to complete the format"). כנ"ל בעת פירמוט דרך הדוס. Partition Magic בכלל לא מזהה את הכונן לעומת ה-Windows שמראה אותו ואף נותנת לו אות. היש למישהו מושג מה ניתן לעשות? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by arik100,

    נפח דרוש 480-512 אלא אם יש דיל ממש מטורף בתחום של 240 ואז אלך עליו לשימוש בלפטופ..

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by edoson,

    התקנתי ghost2003 ואני לא מוצא את האפשרות לגבות מחיצה בלבד, זה תמיד מגבה את שתי המחיצות. זאת ועוד, שניסיתי לשחזר דיסק לאחר שכבר גיביתי עם ה2003, הוא העלים לי מחיצה, והפך את הHD לבעל מחיצה אחת בלבד. יש פתרון? (הייתי ברור?....) עריכה: אני צריך גיבוי של מחיצה ישירות למדיה.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  18. אני כבר הרבה מאוד זמן שלא עוקב אחרי החידושים בעולם המחשבים. כרגע יש לי דיסק קשיח של 500 גיגה של WD. כמה הרבה זמן שאני מתכנן להוסף לזה עוד איזה טרה ,או אולי 750 (למרות שראיתי שיש כבר דיסקים עם 3T, לא יודע אבל מה העלויות היום) אני זוכר שהיה את ההרד דיסק F1 של סמסונג, שנמכר בגרסאות 750G ו1T אם אני לא טועה, ושהוא קיבל הרבה שבחים. ההרד דיסק הזה עדיין נמכר? אני לא מצליח למצוא אותו בחנויות בעיר שלי משום מה... אולי יצאה גרסה משופרת לF1 פשוט ואני לא יודע? אני מחפש משהו שקט,מהיר וזול יחסית. הF1 אני זוכר היה כזה. אבל אולי יש המלצות אחרות? תודה.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by 00Amir,

    שבת שלום אני מעוניין לקבל קצת מידע לגבי כונן SSD שישמש ככונן ראשי במחשב. ראיתי שבין המובילים יש את OCZ שהדגמים הטובים הם או Vertex 2 או Vertex Turbo . כרגע אני מתכוון לרכוש או כונן Vertex 2 50G או שני כוננים של30 Vertex Turbo ולחבר ב RAID0. למרות שהטורבו יותר מהיר לוורקס 2 יש צ'יפ Sandforce ואיתור ותיקון באגים - ככה הבנתי. ותוחלת החיים שלו הרבה יותר משאר הדגמים. אשמח לקבל קצת עצות מבעלי הניסיון. תודה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by MODY69,

    שלום, אני מתכנן לכתוב תוכנה שחלק ממה שהיא עושה זה סריקת הכונן בחיפוש אחר קבצים חדשים/קבצים קיימים שהשתנו. בקיצור, תוכנה שעוקבת אחרי כל שינוי בתוכן ה-HD. השאלה שלי היא האם יש דרך לראות את הקבצים האחרונים שנערכו/נוצרו ב- HD (אני מדבר על NTFS). אני לא יכול להסתמך על שעת ישירת/עריכת הקובץ שרואים בוינדוס מכיוון שהן ניתנות לשינוי. כמו כן, ה- pagefile ניתן למחיקה ולכן גם עליו לא ניתן להסתמך. תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by Dark Respect,

    שלום התקלקל לי HD של WD והחנות שקניתי ממנה לא כל כך עוזרת לי אז אני רוצה להביא את הHD המקולקל ישירות ליבואן אבל... מי היבואן?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by rk666,

    זה משהו כמו קובץ BIN רק שאני לא מצליח לצרוב אותו זאת השאלה... תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  23. כותרת... http://www.dumpalink.com/media/1135430149/How_A_Harddisk_Works

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by yotam.m,

    אהלן, התחדשתי בכונן Intel 330 180GB. השאלה המרכזית היא איך אני יודע האם תוצאת ה-AS-SSD תקינה\מספקת או לא? אין לי מדד להשוואה. (תוצאה סופית 661 ??? ) דבר שני, מלבד העברה ל-AHCI וביטול ה-Page file יש עוד מה לעשות על מנת לשפר ביצועים? תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by kobi1984,

    אהלן חבר'ה מה אתם אומרים על זה ? http://www.skypc.co.il/pl_product~silicon64gbssd~179~0.htm שווה את הכסף ? איך המוצרים של SP ??

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים