עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Wolfboy,

    מדובר בדיסקים שנמכרים באריזות של 10 יח' (29.90 בקוסמוס, או בסקאל ב32.90) עם כיתוב של Dr Byte. הלכתי לקנות מדיות ולא מצאתי סילברליין אז החלטתי לנסות את אלה. מישהו מכיר? יכול להמליץ? המדיה קוד מראה "SKC Co. LTD".

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  2. שלום , ראיתי בפורום כמה פעמים את המונח LIGHTSCRIBE בהקשר לצורבים אבל ללא הסבר מה זה. צריך מדיות מיוחדות בשבילו (סוג\עלות\אמינות) או שאפשר לצרוב על מדיות DVD רגילות ?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  3. שלום לכולם , אני מעוניין לרכוש HD חיצוני ואני לא מבין כלל בתחום . ביצעתי סקר שוק ובדקתי במספר חנויות בארץ לגבי הנושא יש לציין כי כולם הצליחו לבלבל אותי עוד יותר כי כל אחד מהם נתן הצעות לכוננים שונים וכל אחד מהם אמר על הדגמים הקודמים שהוצעו לי שלא כדאי לקנות אותם ושהדגם שהוא מציע טוב יותר. חלק מהחנויות הציעו לי אופציה נוספת שהיא בעצם לרכוש HD פנימי + אריזה על מנת להפוך אותו לחיצוני אך נראה שזה פחות משתלם בכלליות אין לי הגבלת תקציב אבל כמובן שאני לא מתכוון להוציא יותר מ-1000 שח על העניין למרות שלא נראה לי שזה יגיע לסכום כזה לפי ההצעות שקיבלתי. גודל הכונן צריך להיות 1 טרה ומעלה (לא מעניין של איזה חברה חשוב האיכות) מטרת הקנייה היא אחסון של מידע,סרטים ומוזיקה (ויש המון מהכל)…

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by Snufkin,

    הכותרת אומרת הכל! הצורב חדש אבל עושה רעשים וגם נראה כאילו הו לא קורא חלק אלא מקוטע. אני צריך תוכנה כלשהי (אם יש) שתבדוק את תקינות הצורב. נ.ב. זה תקין שאין לי כונן CD אלא רק צורב? שימוש בצורב כCD לא יגרום לשחיקה מיותרת של הלייזר?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by hagai-,

    האם ישנה אפשרות לרכישת אחריות לשנה נוספת על צורב פרט לשנה אחריות הניתנת כמקובל? כמה אמורה לעלות שנת אחריות נוספת? כמו כן רציתי לקבל חוות דעת על צורב ה Asus 52/24/52, אם למישהו יש. האם יש הבדל לעומת ה Lite-On? אציין שחיפוש בפורום על הנושא לא העלה תוצאות משביעות.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by mzlbat,

    היי יש לי איזה 1 טר שצריך להעביר על הרד דיסק חדש (2 טרה ) ורציתי לדעת אם זה בריא להעביר את הכל במכה אחת או יותר טוב בשלבים שהכונן לא יתחמם או יתאמץ ? ואם בשלבים איך זה ? יעני להעביר 100 ג'יגה ולחכות ולתת לו לנוח איזה 10 דקות וכך הלאה .........? עוד שאלה בכונן הישן (טרה וחצי ) עשיתי לו מחיצות , השאלה איך אני מבטל אותן אחרי שאני מעביר את כל החומר ........?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  7. צרבתי סרט vcd אחרי זה ניסתי לנגן אותו בדיוידי שבסלון, הסרט ניגן אבל ראו את הסרט בשחור לבן אני חושב שזה קשור לשיטת השידור של הטלויזיה... ארופאי או אמרקאי השאלה איזה תוכנה יכולה לשנות את ההגדרות של הסרט ואז אני אצרוב אותו עוד פעם? או שזה בכלל משהו אחר?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by vourt,

    היי, עכשיו התקנתי 2 כונני WD 160GB בהגדרת RAID Stripped (RAID 0) ההתקנה נעשתה בשביל מהירות גבוהה יותר בקריאה / כתיבה לכוננים. תוך כדי ההתקנה ובכרגע בויסטה אני רואה שיש 300MB מקום בכונן אחד, כשאמור להיות בעצם 160 לא? האם 2 כוננים שמחוברים בראיד 0 יתנו גודל כפול ומהירות כפולה? אשמח לכל עזרה או טיפ בנושא לפני שמתקין הכל מחדש.. תודה!

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by Ovid,

    החלטתי להתחדש בכונן ssd כדי לשפר את שיפור עליית התוכנות (opera לוקח שנה לעלות, אני בגלל כבר לא יוצא ממנו ,רק מוריד לסרגל, אבל הבעיה היא שהוא לוקח המון זיכרון...) ובכללי לשיפור במהירות עליית המחשב וכו׳... רק רציתי לדעת אם המחשב שלי יתמוך בכונן ssd (לפי מה שהבנתי 840 evo הכי משתלם , וזה לדעתי מה שאני ארכוש, אלא אם כן יש לכם המלצות אחרות?). ואיך אני מתקין אותו ? ( אני מתכנן על ssd בקיבולת 120gb לשים את המערכת הפעלה וכל התוכנות וhhd של חצי טרה למדיה...) יש לי לוח אם x38-t2rb . ספק hiper 630W תודה.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  10. מדובר על לפטופ של מכר, שנפל לו ארצה והלך הדיסק קשיח מדובר ב2.5" IDE 60GB.... (hp mini 10"( תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Falcon4g3,

    היי, אני עומד לרכוש צורב DVD ומעוניין לדעת מה הם ההבדלים בין הצורבים הנ"ל והאם שווה להוסיף 45 שקלים בשביל ה-3520A ? (שעולה 427 ש"ח לעומת 382 ש"ח שעולה ה-3500A) תודה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Vodkaboy,

    חיפשתי קצת על הודעות ישנות בנושא אך לא הצלחתי למצוא משהו שיעזור לי. היום קניתי HD 160GB עם חיבור IDE של WD, ומשום מה הווינדואוז מסרב לזהות אותו. הביוס מזהה אותו כמו שצריך ולכן אני די בטוח שחיברתי אותו (פיזית) נכון. אני ממש לא מבין מה הבעיה. אני אשמח אם מישהו יעזור לי בזמן הקרוב כי אני בצבא וזה מחשב של ההורים שלי וזה די חשוב לי. תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by fuck off,

    אני חייב לקנות HDD חדש למה שלי דיי קרוב למוות וחלק נכבד ממנו מת. עכשיו הבעיה היא שהמחשב שלי ישן יחסית ואין לו חיבור SATA ואני מתכנן בכמה חודשים הקרובים על מחשב אבל HDD אני חייב עכשיו. בגלל זה אני צריך בקר SATA כי במחשב החדש אין טעם לשים ATA. אז אני לא יודע איזה HDD לקחת עם איזה בקר כדי שיהיה יחס מחיר ביצועים ומקום טוב. כי אני לא רוצה לקנו יקר מידי. 600 ש"ח זה ממש הגג. אני לא רוצה לבזבז את כל זה אז כל הצעה מתחת תתקבל בברכה. ולפחות 120 GB. תודה מראש! :]

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by barduck,

    שלום, האם ניתן להשתמש בכרטיס Compact Flash או USB Flash Key בתור דיסק ראשי (ולעשות ממנו boot) ? מעין SSD לעניים? הרעיון הוא להתקין מערכת הפעלה (linux) על כרטיס CF או USB KEY בנפח 8G - כדי לחסוך בחשמל, פחות רעש, חום ומקום במארז. אני יודע שאפשר לעשות boot מ USB אם הלוח תומך בזה אבל האם יש מתאמים SATA/IDE ל USB/CF (לא כדי לחבר דיסק חיצוני ל USB, אלא בכוון ההפוך, כמובן) כדי שיזדהה ככונן קשיח ? תודה - barduck

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by BURTON,

    חיפשתי אבל אין לנירו את האפשרות הזאת בכלל אני מכניס דיסק DVD לצורב DVD והוא משום מה חושב שמדובר בכלל בסידי כשאני אומר לו שמדובר בDVD אז אין לו בכלל את האופציה של תמונות

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by zohar678,

    הבעיה היא למעשה של חבר, הוא עובד עם מערכת הפעלה של וינדוס 7 והוא טוען שהצורב עובד אך לא קורא דיסקים. האם מקור הבעיה בהגדרות או שיתכן והצורב הלך?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  17. הכרטיס עבד במכשיר גלקסי 4 עד שפתאום הוא לא עולה. במחשב מופיע "דיסק נשלף" אך כשלוחצים עליו מופיע "הכנס דיסק". האם יש דרך להשיג את הקבצים שהיו על הדיסק? מה ניתן לעשות?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  18. Started by giladbe,

    האם יש למישהו נסיון / ידע על: שרת אחסון NAS410st של חברת Maxtronic או על שרת אחסון HP DL185 G5 ויכול לחוות דעתו עליהם? תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  19. שלום לכולם, לא מזמן קניתי צורב חדש של אסוס מהדגם הזה http://www.pch.co.il/docs/pd46820497.htm רציתי להתייעץ איתכם לגבי מהירות הצריבה באיזה מהירות אני צריך לצרוב בשביל שיצאו דיסקים טובים במיוחד השאלה מופנית לגבי צריבת דיסקים של מוזיקה שצריך לצרוב אותם טוב כדי שלא יהיו קפיצות ששומעים את השירים... אז על מה אתם ממליצים?

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  20. שלום לכולם! קניתי היום דיסק קשיח של סמסונג F3 בנפח טרה ואני מעוניינת להריץ עליו בדיקה ולוודא שמצבו תקין לחלוטין. יש אתר או תוכנה מוכרת שיעשו זאת? תודה לעוזרים.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  21. היי, יש באפשרותי להשיג כוננים של סמסונג או WD באותו מחיר פחות או יותר (הסמסונג אפילו יותר זול). בדגמים של ה 250 לWD יש 16 מול סמסונג עם 8. הסמסונג מדגם : SP2504C וה WD WD2500KS בדגמים של ה 320 לשניהם יש 16. הסמסונג מדגם HD321KJ וה WD מאותה סדרה, KS. הבנתי שהכוננים של סמסונג לרוב שקטים יותר, אך מה לגבי ביצועים ואמינות? עוד לא החלטתי אם 250 או 320, כך שאשמח לקבל ביקורות עליהם בנפרד. ומלבד זאת מה לגבי הצורב LITE-ON 20A1H? הוא מדורג ב X20, איך האיכות צריבה והמהירות תכלס? תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by YINON110,

    בע''ה, שלום חברים, יש לי DOK 8GB ונתקלתי בו בתופעה מוזרה: לפי ה"עוגה" הכחולה-ורודה של בדיקת הנפח במחשב מצוין שיש לי כ-4.5GB פנויים וכ-2.5GB בשימוש. אולם מבדיקת הנפח הכללי שביצעתי לכל הקבצים על הDOK נפחם לא עולה על כ-500 MB ז''א שהמחשב כותב שבדיסק יש לי 2.5 GB בשימוש ובפועל על הDOK יש רק 500 מגה בשימוש. למישהו יש מושג מה קרה ?

  23. שלום נותן למישהוא CD עם סרט MPEG ורוצה שזה יתחיל אוטומטי כשהוא מכניס למחשב מה לעשות? מה לכתוב ב-AUTORUN.INF או בכל מקום אחר? לתשובתכם אודה, יהודה

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by Sega,

    נגיד והיו מציעים לכם כונן קשיח עם אותם ביצועים בדיוק, ויש או Samsung או Seagate, מה הייתם מעדיפים? אני מתלבט בין אחת החברות האלו..לי חשוב האמינות של חברת הדיסק הקשיח שאני הולך לקנות, ואני מתלבט בין סמסונג לבין סייגט. אני שואל בכלליות על הכוננים הקשיחים של סמסונג ושל סייגט, ואני לא שואל על דגמים ספציפיים שאני חושב לקנות..תעזרו לי בבקשה להחליט, תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by dorish,

    יש הרבה הבנתי ש לשמונים גיגה יש 8 מגה זיכרון כמה זה בערך עולה והאם זה משמעותי? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים