עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. אהלן, ראיתי שבארץ, NAS פשוט עם 4 מגירות עולה 2000 שקל (בוא נגיד שבהזמנה מחול עם המשלוח והכל אני אחסוך רבע מחיר). מחשב פשוט, חדש מהחנות, אפשר לבנות באלף שקל (ללא הרדיסקים, כי גם ה-NAS מגיע ריק). חוץ ממימדים קומפקטים יותר, מה ה-NAS נותן לי? הרי אפשרויות RAID אני יכול לקבל מהלוח אם, ממשק גישה ושליטה אני יכול להתקין מה שבא לי על לינוקס. ב-PC אני מקבל הרבה יותר סלוטים לחיבור עוד הרדיסקים בעתיד, איוורור טוב יותר, ספק טוב יותר. אז מה בעצם נותן לי ה-NAS ?

  2. Started by Bah_gots_pIII_450,

    well אח שלי צריך cdrom אז החלטתי לתת לו את שלי ולקנות כונן DVD, אין לי מושג מה הכי טוב או שווה, אבל אני צריך שתהיה דרך קלה לפרוץ אותו למולטיזון. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by eliranl,

    אהלן! המחשב של חבר שלי התחיל לעשות בעיות שקשורות לאיטיות ומסורבלות המחשב כתוצאה מהתקנת SP2, אז הסרתי אותה, ומאז המחשב גם קיבל את הווירוס הישן של ה60 שניות וגם לא מזהה את הכונן 160GB IDE החדש שהתקנתי, ושהוא זיהה לפני שהסרתי את הSP2. יש לציין שבbios הוא מזהה אותו...בבקשה תעזרו לי..תודה מראש תותחים.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  4. אני מעביר הרבה קבצים ותוכנות גדולים בין חברים, אני צריך הארד דיסק קטן לא יותר מ 40GB עדיף אפילו חצי מזה, אבל מהיר מאוד זה העיקר שהייה מהיר בערך ב 350 שקל יש הצעות? :asthanos:

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  5. סדרת ה-BX300 של החברה האמריקאית נחשפת ומושקת בו-זמנית, עם ביקורות שמצביעות עליה בתור יורשת ראויה ל-BX100 האהודה לכתבה

  6. 1. הדגם המומלץ פה Transcend StoreJet 253H של טרה, מגיע בברירת מחדל עם FAT32. זאת לא מערכת קבצים שעבר זמנה כבר? (במיוחד לאור העבודה שהיא לא מקבלת קבצים מעל 4 ג'יגה. 2. יש מניעה להמיר את מערכת הקבצים ל NTFS? 3. האם כשאני מנתק את הכונן מהמחשב, יש צורך בלעשות ניתוק מסודר עם eject או שאפשר פשוט להוציא את הכבל? תודה מראש, אור.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  7. כונן קשיח פנימי Samsung EcoGreen F4 2000GB HD204UI סמסונג[/l] http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=774445 או כונן קשיח פנימי Western Digital Caviar Green 2000GB WD20EARX http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=797377 [*][/l]

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  8. עשיתי מערך RAID0 עם שני כוננים של SAMSUNG שאגב בHDTUNE מגיעים ל130 מגה לשנייה קיבלתי מהירות של 200 ומשהו מגה בשנייה :-) אמרתי עשר - בוא נשים עוד הארד דיסק - לצערי היה לי זמין רק של WD BLUE CAVIER - שלצערי הרב מסתבר שבבדיקה נותן רק 95 מגה לשנייה !!!!!!!! בכל אופן בRAID 0 עם שלושתם אני מקבל 200 מגה - ככה שאין שיפור בRAID 5 - אני מקבל כולה 100 מגה לשנייה ככה שיש ירידה מה שמראה שהטענה הרווחת שRAID 5 עושים רק עם בקר ייעודי - נכון לחלוטין ! השאלה - למה אין שיפור ביצועים עם 3 כוננים ?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  9. Started by Moty_p,

    זה אולי שאלה מפגרת שכולם יודעים את התשובה שלה אבל אני לא אז בכל זאת: למה לא מייצרים כונני SSD בגודל 3.5 ככה יש יותר מקום והעלות תיהיה יותר נמוכה... או שלא?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by roeesnir,

    יש לי חבר שפירק את הכונן ממחשב נייד של HP. SSD 80GB HP P/N 487613-002 שווה לקנות ב-450 ש"ח? האם זה הגרסה האשונה של ה-SSD או השניה?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  11. Started by sbab,

    הציעו לי לרכוש את הכונן חיצוני הבא: Seagate 1000GB ST310005EXD101RK. האם משהו משתמש בו ויכול לתת עליו חוות דעת או המלצות? האם יש כונן חיצוני 1TB ברמת המחיר שלו שעולה עליו בביצועים? האם זה נכון מה המוכר אמר: שכונן חיצוני הוא כמו מארז חיצוני+כונן קשיח פנימי? האם אני יכול בעתיד להחליף רק את הכונן הקשיח הפנימי (לדוגמא ל2TB)? הוא גם טען שזול יותר לרכוש כונן חיצוני מאשר כונן פנימי ומארז - האם זה נכון? אני רוצה לעלות עליו סרטים, מוזיקה ותמונות בעיקר ולהזרים ממנו דרך סטרימר לטלוויזה - האם הוא מתאים למשימה זאת? על עזרה הודה.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  12. ולא מאפשר התעסקות איתו. אהלן, רכשתי בארה"ב הארד דיסק חיצוני WD 1.5TB ELEMENTS משהו כזה. הגעתי הביתה חיברתי למחשב, והוא לא מזהה. קורה לפעמים שהוא מזהה את הכונן לאחר איזה עשר דקות, כשאני בא לפתוח את התיקיה הוא פשוט תוקע את עצמו לאיזה דקה 2 ואז מתנתק. אני משתמש עם windows 7ככה שאני פותח Devices and printers, הוא מופיע לי בתור External HDD, לאחר כמה דקות הוא מופיע לי ב"מחשב שלי" אני מנסה להיכנס ללחוץ על כפתור שמאלי בעכבר וכלום לא עובד הוא נתקע פשוט. אין רעשים מיוחדים של תקיעות ואין חבלות ידועות שקרו למכשיר. יש למישהו פיתרון?

  13. שלום, אני מעוניין לרכוש ביום ראשון הקרוב מחשב ביתי חדש בתקציב של 4000 ש"ח לא כולל כונן ה- SSD. אני מעוניין לקנות כונן SSD למחשב, אבל אני לא יודע איזה כדאי לי, אין לי צרכים מיוחדים. בעיקרון מספיק לי 128GB אבל אולי מבחינת ביצועים כדאי לי כונן גדול יותר. אמרו לי שכדאי ללכת על הכונן: Samsung 840 128 Pro הכונן עולה בסביבות 695 ש"ח. אבל אולי כדאי לי לקנת כונן בעל נפח גדול יותר בגלל הביצועים? ואולי הכונן: Samsung 840 120 שעולה 525 ש"ח עדיף כי הוא מספיק לי מבחינת הנפח. אני קצת מבולבל... באופן עקרוני מספיק לי 120-128GB ואני רוצה להישאר בתקציב סביר (500 ש"ח) אבל אם ישנם הבדלים משמעותיים אז אני יכול ללכת על תקציב קצת יותר גבוה, השאלה מה כדאי, מה אתם ממליצים? כמובן שגם דגמים אחרים יל…

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  14. קניתי לפני ימים ספורים 1TB Samsung spinpoint F3 בעל פלטה אחת ואני מתחיל לחשוש שקיבלתי מוצר פגום. כשאני סתם מתעסק בדברים שלא קשורים לכונן, הכל בסדר גמור. נניח ואני פותח My computer ונכנס לכונן, יש קול פתאומי של משהו מסתחרר שצובר תאוצה במהירות ולאחריו רעש קבוע באורך של שניה, כל שניה לסירוגין שנשמע ככה: "המממ, המממ, המממ, המממ..." בלי הפסקה שגם מרעיד לי את כל המארז וניתן להרגיש ויברציות גם בשולחן. אחרי זמן מה הרעש מפסיק וכל הסיפור חוזר על עצמו ברגע שאני ניגש לכונן שוב. ברגע שמתחיל רעש הסחרור הנ"ל, הכונן תקוע לבערך 3-4 שניות כשאני מנסה לנווט בתיקיות שבו ורק כשזה מפסיק והופך לרעש ה"הממ" הקבוע, אני יכול לנווט בתיקיות. חיפשתי בגוגל ונראה שבעיית הרעש הקבוע היא משהו נפוץ מאוד עם ה…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by AboveBeyond,

    שלום ברשותי מחשב Asus ux31a יש בו את הדיסק הבא: sandisk u100 במילים אחרות דיסק גרוע מצורפת תמונה חיפשתי הרבה זמן באינטרנט וגם שלחתי לתמיכה של אסוס מכתב עד שתיהיה תשובה אמרתי שאני אשאל גם פה מה הסיכוי להחליף דיסק כזה לחברה אחרת כמו crucial או מיקרון או כל דיסק אחר הבנתי שזה חיבור msata מיוחד הנה עוד סרטון מדברים על הדיסק החל מ 1:50 מישהו מכיר שמע? ויכול לעזור לי , אשמח ! תודה וחג שמח

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  16. היי חבר'ה. בסוף קניתי לחברה את הצורב - LG GSA-H22N. באתי והרכבתי לה אותו אתמול, והמחשב זיהה אותו ללא בעיות מיוחדות. כשהכנסתי דיסק(כל דיסק), האייקון בכונן השתנה למצב שכאילו קיים דיסק - אך שם הדיסק לא צויין, וגם לא נפתח חלון פתיחה אוטומטית. כשמנסים להפעיל את הכונן עם הדיסק הוא לא עולה - ונתקע לכמה דקות. רק אחרי בערך 2-3 דקות הכונן 'נפתח' ולא מראה אף קובץ בפנים. במילים אחרות - הכונן לא מפעיל שום דיסק. האם הכונן דפוק? או שיש עוד פתרון הגיוני לדעתכם? חשבתי אולי דרייברים מהאתר... אבל בתכלס לא עושה רושם שיש בעייה בדרייברים. איזה בעסה זה..קונים מתנה ובסוף היא לא עובדת.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by MODI,

    מצאתי איפה שהוא HD ישן של WD הוא 40GB ורשום שהוא משנת 2004 אז חיברתי למחשב וזה ואחרי כמה שעות נהייה את המסך הכחול הזה. אחר כך עשיתי ריסט והמחשב לא זיהה את הHD. חיברתי גם למחשב אחר, ואין תוצאות. אני לא שומע את המנוע, אבל המעגל חשמלי מתחת לHD מתחמם. מה הבעיה פה?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by y0shi,

    קניתי hd לפני כמה זמן של maxtor - diamondmax plus 9 120gb 8mb cache uata/133.. הוא הפסיק לעבוד (בקטע זה אני רוצה להזכיר שפרסמתי על זה גם ב-off topic לפני כמה שבועות).. הפסקתי ללכת לחנות שאני בדר"כ הולך אליה ( גם הייתי רוצה לקבל המלצות על מאיפה לקנות ואיזה חנות - אני גר ביבנה, אז משהו באיזור) בכל מקרה, בדקתי באתר שלהם ונאמר לי שיש עדיין אחריות אני זקוק למס' הטלפון של הייבואן של maxtor (שמעתי שזה CRG או משהו בסגנון), ואם יש למישהו איזה חנות שהוא יכול להמליץ לי ללכת אליה אני אשמח.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by Sweet_Tooth,

    יש לי צורב שמקסימום הוא כתב ב 40X אז אם יש לי דיסרים של 16X ואני צורב אותם ב 40X מה תהיה מהירות הצריבה האמיתית?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by ProVoker,

    או קיי זה הולך ככה הצורב חדש בא עם המחשב צרבתי איתו 5 פעמים סך הכל. כל פעם זה נעשה עם אותם דיסקים. בזמן האחרון אני מנסה לצרוב משהו (וזה לא מנסה מה כי ניסיתי הרבה דברים). והוא נתקע לי קצת אחרי הקאצ'ינג שהוא עושה (בדרך כלל 5% ככה). והוא פשוט נתקע המחשב פועל בסדר אבל הצורב לא צורב כלום. הצורב עצמו הוא 52*32*52 עכשיו אני עושה ריסט בשביל להוציא את הדיסק והכל כי הוא לא נותן לי להוציא את הדיסק היום מישהו נתן לי 2 דיסקים כדי שאני אצרוב לו משהותאני שכחתי שהצורב לא בסדר אבל בכל זאת ניסיתת יש לציין כי שני הדיסקים שלו היו מחברה לא מוכרת (לא היו רשום אפילו שם חברה סתם עטיפה בצבע זהב) אבל מה שכן הצורב הצליח לצרוב לי עליהם. עכשיו השאלה שלי היא קודם כל מה הבעיה, ואם הבעיה היא בדיסקים אז …

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  21. נתחיל בזה שיש לי 2 דיסקים של 103SJ ועוד אחד 103UJ הישן יותר. כולם עם קיבולת של 1TB. הלוח אם שלי יש לו שתי בקרי RAID. בקר ראשון: ICH10R INTEL שתומך עד 6 דיסקים ברייד 0/1/0+1/5. בקר שני: JMicron JMB363 תומך עד שתי דיסקים ברייד 0/1. אז השאלה שלי מה ההמלצה שלכם באיזה טופולוגיה להשתמש? חיבור שלושת הדיסקים לבקר ICH10 בRAID 0? או אולי ברייד 5? חיבור שתי דיסקים בבקר של הJMICRON בRAID 0 והשלישי יהיה דיסק נוסף? חיבור שתי דיסקים בבקר של ICH10 ברייד 0 והשלישי יהיה דיסק נוסף? או אולי המלצה אחרת? אשמח לשמוע את דעתכם. אגב אם אתה שואלים למה קניתי עוד דיסקים? מפני שאני צריך יותר אחסון וקניתי את אותם הדיסקים בשביל לעשות רייד כי מהירות זה משהו שאני חי בשבילו וגם אני יודע שחיבור של …

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  22. כל פעם שאני ניגש לאחד מהכוננים במחשב (שלא משמשים למערכת ההפעלה), במידה ולא ניגשתי אליו הרבה זמן לוקח להם כמה שניות בשביל להידלק ואז יש רעש של כמה סיבובים מהירים בכונן לפני שהוא מתחיל לפעול. מישהו יודע אם מדובר באיזשהו אופציה שניתנת לביטול בווינדוס או שזה אולי קשור למנגנון הבטחה ב intel rapid storage?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by יוסי99,

    המחשב שאני עובד עליו הוא מחשב נייד. כדי להוסיף על הצרות, הוא מחשב נייד "ישן" (בן שנה וחצי-שנתיים בערך), כלומר הוא מצויד בהרבה דברים, אבל USB 2 זה לא אחד מהם. עכשיו בהנחה שאני רוצה לחבר צורב - מה עושים ? הרי המהירות המוצהרת של צורב חיצוני היא נניח X48 או X42, בתנאי שעובדים ב USB 2. ב USB 1.1 , מהירות העברת המידע נמוכה בהמון (פי 200?) מ USB 2. אז השאלות הן: א) האם יש אפשרות בכ"ז לחבר צורב חיצוני - בהנחה שלא נורא אכפת לי שבמקום 3 דקות זה ייקח 20 דקות לצרוב ? ב) האם יש דרך להתקין USB 2 (צריך לזכור שזה נייד) - ואם כן אפשר קצת פרטים (בעיקר מחיר) ? ג) האם יש צורבים חיצוניים שאפשר לחבר בדרך אחרת ? חוצמזה - על איזה צורב חיצוני הייתם הולכים (המבחר די דל - פלקסטור משני סוגים - ר…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. היי אנשים.. אני מחפש מקום או חנות שמתקנת בקרים להארד דיסק או שהארד דיסק כבר זרוק כי אני חייב בקר להארד דיסק בתודה

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  25. השאלה בכותרת.... יש לי בעיה שמחשב אחד תומך ב-ESATA והשני ב-USB 3.... חשבתי על תחנת עגינה כמו זו: http://www.vantecusa.com/en/product/view_detail/490 אך עדיין אין להשיג אותה... אני זקוק לחיבורים לצורך גיבוי יומיומי... תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים