עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by iyehuda,

    קניתי דיסק מקורי של משחק שחמט ורציתי שיהיה לי גיבוי לדיסק הבעיה שמסביב לדיסק יש מעיין חריטה עגולה לקראת סוף הדיסק ניסיתי לצרוב ב CLONECD הוא צרב עד 97% ואז נתקע ניסיתי לצרוב ב esay cd creator בצורת DATA אבל גם אז הוא נתקע באמצע האם למישהו יש רעיון ?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by Yotam.B,

    היי, כבר קראתי עשרות פוסטים העוסקים בנושא הזה ובכל זאת לא הצלחתי לקבל את התשובה שלשמה חיפשתי את המידע. יש לי הארדיסק נייד של 1 טרה. כרגע הוא נמצא בפורמט של Fat32 וזאת רק על מנת שאוכל להשתמש בו גם במחשב מק שלי. קניתי כבר הארדיסק נפרד למק ועכשיו השאלה שלי האם בברירת המחדל שלו הכונן צריך להיות NTFS או FAT32 בהנחה ואני אשתמש בו בוינדוס? ות'כלס, מה ההבדל המהותי בניהם ובמה עדיף להשתמש? וכן, אני משתמש גם בקבצים שהם מעל 4 ג'יגה. שנה טובה !

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by 00Amir,

    שלום יש לי השערה שהכונן הקשיח שלי מגביל את המחשב במהירות. יש לי WD Caviar Blue 500GB 7200Rpm. אני רוצה לשמוע חוות דעת של שדרוג לכונן למערכת הפעלה . אשמח לשמוע עצות. אני רואה הרבה המלצות על הסמסונג F3 למה? תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שלום קיבלתי צורב חיצוני מדהים בעיצובו של BENQ במהירות 40*12*48 (40 כתיבה, 12 כתיבה חוזרת, 48 קריאה) בצידי האריזה כתוב "CRW 4012EU" אז אני מניח שזה הדגם. ויש לי די הרבה שאלות בקשר אליו כיוון שאני לא מבין כלום בצורבים ובפיטשרים: 1) האם הצורב הזה נחשב לצורב טוב? המהירויות שלו מהירות? ב) האם החברה BENQ היא חברה טובה בצורבים? 2) איזה פיטשרים יש לו? (אני יודע שיש דבר כזה safeburn, לא שאני יודע מה זה עושה, אבל איזה יש בשלי ומה הם עושים?) * מה זה עושה הפיטשר safeburn? 3) בצורב מתחבר למחשב בחיבור USB 2/ 1.1 א) יש לי מחשב די ישן (פנטיום שלוש) ולא נראה לי שיש לי USB 2, אבל קיבלתי איתו דיסק של "USB 2 DEVICE DRIVER FOR WIN98" ואחרי שהתקנתי אותו זה מראה לי בתוכנה סנדרה שה…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by ohaddi,

    מישהו יודע מה הוא הכונן שסמסונג דחפו ל 2000GB מסדרת G3 Station ????? http://www.p1000.co.il/Sales/SaleDetails.aspx?AuId=7733486 מבדיקות עולה שזה מהירות סיבוב 5400, בנוסף זה מהסדרה הירוקה מה שמכווין אותי אל שני האופציות הללו HD203WI או HD204UI HD204UI עוללה 490 הכי זול ולכן לא הגיוני לי שהצעות הכונן קשיח חיצוני החל מ450 כי זה מגיע גם עם מארז

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Gliding,

    היי, קניתי את NEC 3550A. עכשיו אני צורב איתו קובץ ISO בעזרת NERO...וצצו לי כמה שאלות: 1. האם זה בסדר שהקאש שלו נמצא כל הזמן בתנועה? יעני הוא מגיע ל-100 אחוז ואז פתאום מתחיל לרדת ל-0 וחוזר שוב ל-100? 2. איזו תוכנה משמשת לצריבת DVD? שמעתי על POWER DVD 5... תודה מראש, שחר

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by benadi,

    שלום רב, יש לי לוח ABIT ישן שתומך ב- SATA 1. אני יכול לקנות HARD DISK SATA 2 ולחבר אותו והוא יעבוד במחשב? (אמנם במהירות איטית יותר, אבל יעבוד?) תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by gal663,

    מעוניין לרכוש כונן חיצוני של seagate מישהו יודע היכן רוכשים ובזול???

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  9. שבמקום הפינים שאליהם מחברים את כבלי ה IDE , יהיה בכונן חורים (כמו שיש בחגורת ה IDE) ובחגורות יהיו הפינים . לפעמים יש מקרים שבהם הוצאת הכבל מהכונן לא עברה כראיו ואז נשבר או מתעקם פין - מצב לא נעים - אם אין אחריות חבל על המכשיר והפסדנו כסף וגם אם יש אחריות למה שהדיסק סתם יהיה בתיקון בעוד שאם הפינים בחגורה היו מתעקמים היה ניתן לקנות חגורה חדשה ... זה לא יקר ... ותודו שזה לא יקר כמו הארד דיסק חדש או כונן אופטי חדש.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  10. הי. אני כרגע נמצע עם המצביע של העכבר על הכפתור "הזמן כעת". מדובר ב HDD 2.5 אינץ' לגיבוי 120GB, עם קופסה-מתאם ל USB 2.0 הדילמה הגדולה - איזה חברה להזמין. הבחירה שיש : 1. WD 2. HITACHI 3. SAMSUNG ממש ממש ממש זקוק לעצה או המלצה מכם. אם יש משהו אחר להציע - בכיף. תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by MODY69,

    אהלן, קניתי לא מזמן את הלפטום asus u36sd שמגיע עם HD של 640GB. הבעיה היא שהמחשב מגיע עם יותר מדי מקום בכונן C ומעט מדי ב- D בשביל מה שאני מתכנן בשבילו. האם יש דרך להעביר "שטח" מכונן C ל- D ללא פורמט? יש לי המון מקום פנוי בשני הכוננים. תודה רבה, MODY.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  12. עשיתי חיפושים אבל התייאשתי, כי כל הת'רדים הדומים לזה הם אנשים שהיה להם רק דיסק SATA ואז לא הייתה להם בעיה להתקין דרייברים במהלך התקנת הWIN. אבל לי כבר מותקן הווינדוס בהארדיסק IDE (WD400JB(.. בכל אופן, קניתי את הWD2500KS, בביוס הוא מזוהה אך לא בהפעלת הווינדוס. אין לי מושג איך לפרמט אותו ולמען האמת לא קיבלתי שום דרייברים של SATA עם הלוח שלי. יש לו ג'ימפור לSATA150 במקום SATA300, עשיתי את זה. חשבתי שזה יועיל אבל המצב לא השתנה. הלוח שלי הוא 775Dual-VSTA של ASRock. קישור להורדת דרייברים מאתר החברה ללוח הספציפי: (כי אני לא מצאתי שם כלום) http://www.asrock.com/support/download.asp?Model=775Dual-VSTA תודה מראש לכל העוזרים.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  13. אבד לי הג'אמפר של ההארד דיסק ויש לי שניים אני כרגע אז פועל רק עם הארד דיסק אחד (אין לי אפשרות לשניהם כי בראשון לא היה לי ג'אמפר) איפה אני יכול להשיג ג'אמפרים בלבד? תודה מראש לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  14. שלום רב אני שם לב שכמעט כל כונני ה 500GB מגיעים עם 16MB BUFFER הכוננים שמגיעים עם 32 נדירים יותר ועולים יותר. השאלה היא האם יש הצדקה להשקיע ב 32? לכאורה זה אמור להכפיל את מהירות הכונן, נכון? אנא תקנו אותי אם אני טועה: כשמעבירים קובץ גדול ממחיצה למחיצה באותו כונן, גודל ה buffer הוא הדבר שהכי ישפיע על מהירות ההעתקה.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  15. אני מעוניין לקנות הארד דיסק חיצוני ואשמח אם תוכלו לעזור לי. 1.האם אני אוכל להעביר אליו קבצים שהם יותר מ 4GB ולראות אותם בDVD?(סרטי FULL HD) 2.אני ממש לא מבין בדברים האלה אז אשמח אם תוכלו להמליץ לי על הארד דיסק של 1TB תודה לכל העוזרים!

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  16. איזה דיסק און קי או כונן קשיח נייד [חיצוני] בנפח הכי גדול שיש אני יכול לקנות עד 300 ש"ח? תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by אוריגמיש,

    יש לי שני דיסקים קשיחים בנפח 500GB כל אחד, שניהם מחובירם לאותו המחשב שמריץ Windows 8. אני צריך 100 ג'יגה למערכת ההפעלה ותוכנות נלוות, ואת כל השאר לטובת גיבוי מדיה שתופס כיום 650 ג'יגה וימשיך לגדול עם הזמן. האם יש (בעדיפות לשמשהו מובנה ב Windows 8) יכולת להפוך שני דיסקים פיזים לדיסק אחד, או להגדיר Partition וירטואלי שיאחד את שני הדיסקים? נקודת המוצא שלי היא שיש שני דיסקים פנימיים פיזיים מחוברים, התקנתי Windows 8, וכאת אני רוצה לקחת 400 ג'יגה מהדיסק של Windows 8, לאחד אותו עם ה 500 ג'יגה של הדיסק השני, ולקבל דיסק וירטואלי/לוגי/מחיצה אחת של 900 ג'יגה. אפשרי?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  18. הכונן שאני רוצה הוא: NST-360SU-BL- http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=1900 והדיסק הקשיח:כונן קשיח מבית Seagate דגם ST3500320ASנפח 500GB כל זה יוצא לי בדיוק 641 כולל משלוחים... היה ליMy Book Premium ES Edition והחרא הזה התקלקל לאחר כ-5 ימים... 200 GB תמונות סדרות שלמות יהי זכרן ברוך.. קיצר אני יכול להחליך לMY BOOK חדש או לעשות את השילוב הנ"ל קראתי המון! ביקורות על הכוננים החיצוניים האלה והכל על הפנים (באנגלית) כולם אומרים שהם פשוט מתקלקלים בלי סוף.. אין לי כוח לעוד מפח נפש.. מה אתם אומרים?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  19. Started by stingeR-,

    סליחה על הבורות.. אבל לאחר שצרבתי על DVD-RW, איך אני מוחק את הקבצים? ואז גם צורב חדשים?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by eliavi,

    ברשותי שני מחשבים 1נייח ibm 600e מערכת הפעלה me win השני נייח p2 מערכת הפעלה xp pro שאלתי חברים איך אני יכול להעביר חומר בין הibm הנייד לp2 הנייח. אבקש תשובה צעד אחרי צעד ממש מהתחלה ותודה על העזרה חברים.

  21. היי, זו ההודעה הראשונה שלי פה בפורום, ועכשיו נעבור לחלק האמנותי. יש לי הארד דיסק חיצוני של סמסונג M3 Station 2TB, שמחובר לחשמל ומחובר למחשב, ליציאה של USB 3 על לוח האם. הבעיה היא שהוא נכנס למצב "שינה" (אמרו לי שקוראים לזה Spindown) ולוקח לו 10 שניות להתעורר. אני מניח שזה פיצ'ר אוטומטי של ההארד דיסק, שנועד לחסוך בחשמל. זה מאוד מעצבן כי אני עובד יום יום עם וורד וזה משגע אותי שאני צריך לחכות עד שישמור בכל פעם שאני מפסיק לעבוד על מסמך למשך 10 דקות. מצאתי את התכנה הזאת: http://nosleephd.codeplex.com/releases/view/24052#DownloadId=60305 שעושה את העבודה, אבל השאלה היא אם יש דרך טובה יותר לעשות את זה ואם אותה תכנה פוגעת בהארד דיסק (עד כמה שהבנתי, הספינים פוגעים בו יותר). תודה לעו…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by M3m3,

    שלום! אני מעוניין לקנות את אחד מהכוננים HD204WI או HD204UI. הבנתי שהWI יותר טוב אז אני כנראה אלך עליו - אם רק אפשר להסביר מה בדיוק יותר טוב בו זה יהיה נחמד... לנקודה: אני לא בטוח איפה לקנות את הכונן. אם יש חנות קרובה למודיעין או אפילו בתוך זה הכי טוב. אם לא - חנות אמינה עם מחיר טוב שעושה משלוחים. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by X7-007,

    מצאתי Samsung 830 במחירים לא מהעולם. http://www.ebay.com/itm/New-SAMSUNG-830-Series-2-5-128GB-SATA-III-Solid-State-Drive-SSD-Retail-Package-/251120072646?pt=US_Solid_State_Drives&hash=item3a77ec37c6 האם כדאי להזמין מאחד המוכרים במחירים הזולים האלו ?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. רציתי לשתף אתכם בכמה תוצאות מעניינות שהגעתי אליהן בשבועות האחרונים. הנושא החל כשרציתי לגבות קובץ של 16GB (סרט ממצלמת DV לפני המרה ל- MPEG2) על 4 דיסקי DVD. לאחר פיצול הקובץ בעזרת תוכנת HJSPLIT וגיסוי לדיסקים, רציתי לוודא שהקובץ תקין. לאחר חיבור כל הקבצים השבורים לקובץ חדש ובדיקת חתימות MD5 התברר ששני הקבצים, המקורי והמשוחזר, שונים. בדיקה עם תוכניות השוואת קבצים (FC.EXE מתוך שורת הפקודות - אף תוכנה אחרת לא יכולה להתמודד עם קבצים בגודל כזה) הראתה שיש הבדל של בייט אחד או שניים שגויים בין שני הקבצים. החלטתי לעשות בדיקה מעמיקה יותר. התצורה של המערכת שלי: Athlon 64 3000 סוקט 754 לוח ASUS K8V-Deluxe זכרון 1GB של KingMax CL2.5 דיסק 120GB SATA של Seagate דיסק 160GB SATA של Samsung…

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  25. הרכבתי מחשב חדש עם הדיסק הקשיח הזה: Seagate ST3500320AS 500GB SATA2 32MB ולפעמים הוא משמיע רעשים של חשיבה, שהמחשב כאילו חושב או טוען האם זה אמור להיות ככה או שאני לא אמור לשמוע אותו בכלל?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים