אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
חברים אני מעוניין לקנות דיסק קשיח 40 עד 80 GB מה ההבדל בין SATA ל IDE ? מקסטור או WD או בכלל סמסונג ? למה ההבדלים במחירים כל כך קטנים ? לדוגמא: WD 40GB 7200 RPM - ATA 100 ש"ח 320 WD 80GB 7200 RPM - ATA 100 ש"ח 345 חשוב לי אמינות כמובן. האחריות דומה אצל רוב היצרנים שמתי לב. וזהו..תודה.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קודם כל יש לי שאלה קצת מטופשת כנראה: ראשית, האם כל הדיסקים הקשיחים הם באותו גודל? זאת אומרת לא אמורה להיות בעיה להרכיב כל דיסק קשיח במארז מהשנים האחרונות? אף פעם לא הרכבתי לבד כונן קשיח במחשב ואני רוצה להיות בטוח לפני שאני קונה. שנית, אני חושב שאני מתקרב למכסה של הספק כוח שלי אחרי שהחלפתי כרטיס מסך. עד כמה כונן קשיח נוסף הוא קריטי בנושא הזה? האם יש משמעות לנפח שלו או לפרמטר אחר? שלישית, איך הכונן הזה? http://ksp.co.il/?uin=15287 אין לי בעיה לרדת בנפח אם יש כונן טוב יותר במחיר דומה, 2tb זה קצת אוברקיל בשבילי. תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לא הגיוני שאם כל הבלגן של השטפונות שם בתאילנד יגמר נגיד עוד חודש ככה אז המחירים יחזרו/יוזלו כמו פעם? או שאי אפשר לדעת וזה יכול עוד להמשך יותר מחצי שנה? כי אני בונה לי עכשיו מחשב חדש ,ודי הזוי להוציא על 1T יותר מ 600-700ש"ח שגם ככה אני בחריגה בתקציב הכללי על מפרט של המחשב . אה ומצאתי חנות SKYPC שעדיין המחירים אצלו שפויים :http://skypc.co.il/pl_products~7.htm הגיוני או שהו פשוט מזמן כבר לא עדכן את האתר?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מנסה לנעול אות לכונן בשביל תוכנת הגיבוי שלי. עשיתי את זה כמו שצריך, כמו שמסבירים כאן לדוגמא: http://www.makeuseof.com/answers/create-letter-external-hard-drive-windows-access/ אבל כשאני מדליק את המחשב מחדש, הוא נותן לו סתם אות, לא את זאת שבחרתי. יש למישהו רעיון מה יכול לגרום לזה לא לעבוד? תודה רבה, איתי
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ברצוני לרכוש דיסק קשיח חיצוני, לאחר חיפוש קצר ב ZAP מצאתי: Maxtor Basics 1000GB www.ivory.co.il/product.asp?productid=1963&CatCode=405 [459 ש"ח] המחיר נראה לי נחמד אבל איבורי זה חיסרון... איך הדיסק הזה? יש אופציות טובות יותר?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ברשותי 2 דיסקים קשיחים שיושבים מחוץ ללפטופ בחוסר מעש. אני רוצה לחבר אותם לתחנת עגינה וטבעתי בים הדגמים השונים שקיימים. הדבר היחידי שהבנתי מהרשת שעדיף חיבור USB3 למישהו יש המלצה על אחד? התקציב נע סביב 300 ש"ח, לא מעבר...
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
קראתי את הנושאים על הכוננים הקשיחים. אבל אני רוצה תשובה לשאלה שלי: האם יש SATA II שהוא יותר מ160GB? אני אישית לא מצאתי.. ואם אין. אז יש אולי איזה 250GB \ 200GB שהוא גם בערך ברמות של SATA II וגם שקט?.. ומה זה הSATA 100 HDD? תודה
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הי, מתלבט בין 3 דיסקים קשיחים למחשב חדש לאדריכלית. Samsung 500GB 16MB Sata2 HD502HJ SpinPoint F3 Western Digital 500GB 7200RPM 16MB Sata3 WD5000AAKX Caviar Blue Westren Digital 500GB 64MB Green Sata3 WD5000AZRX מחירים: 453 397 395 זכור לי שלסמסונג יש ביצועים טובים והוא מהיר. משמעותי שהוא SATA 2? ה WD אני ממש לא מכיר. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום קניתי כונן DVD של LG דגם: GDR-8163B 16X-DVD 52-CD-ROM עכשיו קיבלתי עם זה דיסק .... עכשיו האם אני צריך להתקין אותו ? (כמו שאמרו לי בחנות) ? כי הכנסתי דיסק סי רום והוא עובד..... השאלה אם אני יכניס דיסק של די וי די (של משחק..) הוא יקלוט ?.. נ.ב כרגע אין לי דיסק DVD ... יהיה לי בקרוב... להתקין או לא להתקין ? תודה!
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. אני מחפש כונן שישמש בעיקר לגיבוי וניוד יזום (כלומר, לא צריך שיהיה הכי קטן, נראה לי שגם 3.5 יהיה טוב), אני מעדיף שלא יצטרך כניסת מתח חיצונית, וגם אשמח לחיבור מהיר כמו פיירוייר (אם יש כמה סוגי חיבור, עוד יותר טוב). כמו כן, אחריות, פריט חשוב. יש המלצות?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לא משנה איזה חיבורים יש למחשב... אני רוצה לדעת באיזה דרך אפשר לחבר כמות מירבית.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי סרטי HD לפעמים אני רואה 720P ולפעמים 1080P אבל אני לא מרגיש הבדל בין ה720 ל1080 יש הבדל בין 1080P ל 720P ? אני לא שם לב. ראיתי שהסרטים שאני רואה לפעמים רשום גם BLURAY אז רציתי לשאול מזה אומר ? וצריך תמיכה מלאה בHD בשביל לראות באיכות מקסימלית 1080P ? תודה *לא ידעתי לאיזה פורום זה קשור אז שמתי בכללי.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, קניתי לפני כשבועיים את ה- WD20EARS ב- 390 ש"ח בעיקר לחיבור לסטרימר למטרת צפיה של סרטים ב- HD וכמובן לגיבוי כל הסרטים וההופעות שהורדתי בבלוריי מלא (כבר כמעט כשני טרה של קבצים) אני קראתי לאחרונה בכל מיני פוסטים וגם פה ש- WD זה לא מה שהיה פעם ושיש "בעיות" עם ההרד דיסקים שלהם וושהם כבר לא כל כך אמינים שאולי היה לי עדיף לקנות את הסמסונג (204UI) מה גם שהוא יותר זול משמעותית עכשיו. (לא שזה עוזר לי כרגע.... בינתיים ההרד דיסק עושה את עבודתו נאמנה (אמנם כולה שימוש של שבועיים). האם לנסות ולהחליף אותו בסמסונג או שאין לי מה לדאוג ולהישאר איתו? (למרות שלא כל כך בא לי עכשיו שוב להעביר איזה טרה וחצי של קבצים ...) תודה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
הדור הבא של כונני האחסון ההיברידיים יוצא לדרך - עם נפח התחלתי מרשים של 20 טרה-בייט וחלום להתגבר על החסרונות בנסיונות מהעברלכתבה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום לכולם יש לי הארד דיסק SATA2 של WD 160 GB היום חיברתי בנוסף עוד הארד דיסק אבל IDE גם של WD 320GB את ה IDE שמתי על SLAVE איך שחיברתי אותו הרגשתי ירידה בביצועי המחשב וממש תקיעות כאלה כשיש פעילות של ההארד דיסק האם יש אפשרות אחרת לחבר SATA ו IDE שיעבדו ביחד בלי נפילה בביצועים? תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אז ככה חברה יש לי שניי כוננים של 7 גי'גה ובכל אחד נישאר לי בסביבות :-\400 מגה,אז אני צריך דחוף המלצה על כונן קשיח עד 250 שקל. (מה לעשות אין תקציב).
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לפני כשנתיים קניתי את ה MegaRAID SAS9260-8i כדי לבנות שני מערכי RAID0 עם הקשיחים הישנים שלי (2*3 ו 2*4). ניסיתי להתקין אותו על המערכת החדשה שלי (ROG-STRIX-Z390) והוא אף פעם לא עבד כמו שצריך, התוכנת שליטה שלו היא דף HTML מחורבן שחצי מהזמן לא זיהה את הדיסקים. המערכת החדשה שלי לא הייתה ממש בשימוש כך שהוצאתי את הכרטיס והחלפתי אותו בכרטיס RAID 4 ערוצים פשוט אחר. השבוע ניסיתי להרכיב אותו שוב ושוב התחילו הבעיות, בהתחלה ה WIN10 לא זיהה אותו (בעיה שנתקלתי בעבר שנפתרה ע"י החלפת הסלוט) ואחרי מספר ניסיונות הכרטיס התחיל סתם לצפצף עד שפשוט העפתי אותו. -יש משהו שניתן לעשות איתו או פשוט להשליך אותו? -ישנו כרטיס מומלץ במחיר של 100-150 ש"ח? מה שחשוב לי הוא אמינות/יציבות ומהי…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מתכוון לקנות 2 כוננים ולחבר אותם ב RAID 0 האם אפשר לקנות כונן למשל RAPTOR 36 GB ולחבר אותו לעוד 7400 רגיל של 80 GB ? והאם זה יתן הבדל ביצועים מול 2 כוננים של 7400 80 GB ?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, נגיד ואני קונה דיסק קשיח חדש, אז אין שום בעיה שאני יוכל להוסיף את הקיבולת שלו למחיצה אחרת, נכון? נגיד עם התוכנה פרטישן מג'יק... האם הדבר עלול גורם לבעיה מסויימת? עוד שאלה.. נגדי אני רוצה להעביר את כל החומר שיש לי ממחיצה אחת למחיצה שניה אז איך אני עשוה את זה, כי שאני עושה גזור הדבק אז זה עושה את זה אבל שאני בא להפעלי את התוכנה שהתקנתי ב-C ואז העברתי ל-D אז שאני פותח אותה היא לא עובדת טוב... מקווה שהבנתם ותוכלו לעזור לי. תודה.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי כונן קשיח חיצוני, התחלתי לגבות ואז הוא הודיע לי על חלק מהקבצים שהם גדולים מידי אז הבנתי שצריך לפרמט לNTFS עשיתי את זה דרך CMD, וזה לא זז...... כבר כמה שעות רק עם 50% וניראה שזה הולך ומאט ככל שעובר הזמן כבר חצי שעה שזה זז רק ב10% מותר להפסיק באמצע? אם כן אז איך? ומה הפקודה המלאה שצריך לרשום כדי לפרמט מהר לNTFS? תודה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב אז יש לי כונן ירוק של WD בעייתי. הוא מתקשר אצלי למספר בעיות שבאו והלכו כעומת שבאו.. ורגע לפני שאני שובר לו את הצורה וקונה אחד חדש, אני רוצה לברר האם אולי עוד אפשר להצילו. הבעיה הנוכחית היא כזו: הכונן משמש לאחסון ולהורדות ואיננו הכונן הראשי ואף לא המשני שלי. במחשב הנ"ל אין אנטיוירוס שפועל ברקע (המחשב נקי מוירוסים ורוגלות) וגם לא ה-defrag. עם זאת, לפעמים, קשה לי לדעת מתי ולמה, הוא מתחיל לעבוד לאט. קריאה וכתיבה יורדות למהיריות נמוכות מאוד ושוב, ככל הידוע לי, אין שום פעילות רקע המצדיקה זאת בהתחלה חשבתי שזאת בעיה בכבל הSATA והחלפתי אותו - פעמיים. אפילו חיברתי את הכונן לנקודה אחרת ועדיין אותו הדבר. מספר רב (רב) של פעמים עשיתי בדיקת תקינות על ידי התוכנה באתר של WD המתאימה לכ…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי יואסבי של SanDisk Cruzer 16GB שכשאני מעתיק אליו סרטים מהמחשב בהתחלה זה מעתיק ממש המר ואחרי קצת זמן, בדרך כלל באמצע זה יורד למהירות של בין 10-8MB לשניה.. מישהו יודע אולי למה זה קורה ואיך אפשר לסדר את זה?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני צריך שתמליצו לי על כונן חיצוני של טרה בייט השימוש העיקרי שלי הוא לשמור עליו סרטים וסדרות שאני מוריד המהירות של הכונן היא לא דבר חשוב כלכך בשבילי לא אכפת לי לחכות 2 דקות בשביל להעביר סרט ומספיק לי חיבור USB 2 אני נראה לי ילך על 3.5 (לא נראה לי שיש טרה על 2.5 נכון?) העיצוב גם לא ממש משנה לי אני מחפש משהו בסביבות 400-500 שקל ועם אחריות של 3 שנים לפחות יש דברים חשובים שאני מפספס שאני חושב שהם מיותרים אבל כדאי בכל זאת?(חיבורים מסוימים או משהו בסגנון) הטווח מחירים שנתתי סביר נכון? יש המלצות על דגמים (להתקרב או לא לגעת)? תודה לעוזרים! עריכה: שכחתי להגיד שאני רוצה אותו חיצוני כדי שאני יוכל לחבר אותו ל DVD בעזרת USB ולראות את הסרטים ככה בטלוויזיה בדקתי בזאפ וראי…
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולכם! אני מנסה כבר הרבה זמן לבדוק את ההארדיסק שלי בבדיקה מקיפה של סקטורים ובעיות שיכולות להתקיים בו מה שמעלה בי חשד זה רעש מוזר שיוצא מההארדיסק (1TB Samsung) הכנסתי את הדיסק של תוכנת MHDD לבדיקה של ההארדיסק ופתאום צצה בעייה - הוא לא מזהה את הכונן בכלל! הוא רשם: Hardisk might not be supporting -something- or is not primary, בכל מקרה בדקתי את העניין (החלפתי ג'אמפר מסלייב לראשי ולא עזר, וגם הכונן תומך בדבר שהתוכנה אומרת שהוא כנראה לא תומך) אין לי מושג כיצד לסרוק את הכונן ולהיות בטוח שהוא תקין לשימוש, מישהו בבקשה יכול לעזור לי בבעייה??
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מתלבט בשני דגמים Spinpoint F3 hd103sjgb wd1002faex caviar black איזה משני הדגמים איכותי יותר
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-


