אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
השנה 2012 חדשה. האם בחנויות מוכרים כל סוגי דיסק קשיח ירד אחריות לשנה או ישאר אחריות 3 שנים וגם 5 שנים אחריות? מה המצב היום בשוק בחנויות מחשבים לשנת 2012? מיקי
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם , יש לי דיסק של ווסטרן דיגיטל, 120 גיגה אני מנסה לחלק אותו ל2 פרטישנים כדי להתקין על אחת מהן מערכת הפעלה אבל התוכנות המחלקות לא מאפשרת לי הן מציגות אותו בתור dynamic disc ולא מאפשרות לי לחלק אותו את ההרדיסק השני שיש לי הן מראות בתור ntfs ומאפשרות לחלק אותו מה אפשר לעשות כדי לפתור את הבעיה הזאת ולחלק את ההרדיסק ל2 חלקים ? (אני לא יכול לפרמט אותו כי יש לי עלי ומידע חשוב ככה שזאת לא אופציה) תודה מראש!
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התחדשתי ב Western Digital My Book Essential WDBAAF0010HBK הבעיה שאני מחבר אותו למחשב הוא מופיע ככונן F ואני צריך להריץ את קובץ ההתקנה WD SmartWare.exe שאני עושה זאת אני מקבל הודעה F:/ is not a valid win32 מה צריך לעשות? והאם כל הכוננים הניידם דורשים התקנה? לפני שרכשתי לא ידעתי זאת וחשבתי זה כמו דיסק און קי. ---------------- Now playing: Leonard Cohen - Hallelujah via FoxyTunes
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הצורב הוא צורב SATA - יש לו חיבור נתונים מסוג SATA אבל חיבור המתח שלו זה כמו SATA קטן ??? מישהט מכיר את המתאם אם קיים ? או שזה רק כבל מתאם לחשמל ? הצורב שקניתי - http://www.sony-optiarc.eu/supportservice/downloads/dvddrivesnotebooks/ad7670s.html קיבלתי מתאם עם המארז שנראה כאילו לצורב SCSI...
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תמונה מצורפת מ Hd tune מה בעצם פרוש הנתונים האלה?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
היי! אני מעוניין לרכוש דיסק חיצוני חדש וראיתי את הMY PASSPORT של WD שתומך גם בUSB3. השאלה שלי היא אם אני יכול להגן עליו לשימוש עם סיסמאת כניסה בדומה לU3 ? תודה מראש לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ושלא יעשה שטויות אחרות כמו overspeed ודברים כאלה, אני לא מאמין בזה כרגע יש לי 2.17 רשמי אם זה משנה...
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חברים, ברשותי מחשב HP DC7100 ורציתי לדעת האם אני יכול לחבר כרטיס PCI שיש עליו יציאות SCSI לטובת הרד דיסקים והשאלה שלי היא האם אני יוכל לעשות BOOT מההרד דיסקים שיהיו מחוברים לבקר SCSI הנ"ל? תודה רבה, ליאור.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.amazon.com/gp/product/B006VCP7NQ/ref=gno_cart_title_0?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER מה אתם אומרים? משלוח עד הבית, יוצא בסביבות 375 ש"ח. צריך גם מתאם אם מתקינים בנייח.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש כונן קשיח פנימי למטרות גיבוי. הכוונה להתקין את הכונן במחשב מרוחק לצורך גיבוי נתונים בלבד. נפח הכונן - עד 1TB (יש משהו כמו 400GB לגיבוי). משקל העדכונים היומי: עד 30-40MB (כ-100 קבצים). * עד הכונן להיות עמיד עד כמה שניתן. * אני מניח שאין צורך שיהיה מהיר במיוחד... תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז שפכתי קולה על הלפטופ הישן, מזל שהחדש הגיע לפני כמה ימים אז חנכתי אותו. בכל מקרה, שלפתי את הדיסק מהישן כי הוא לא נדלק ורק מאותת כמו מכוון מטוסים בנתב"ג. נראה בסדר גמור, נקי, ללא רבב :-) זה 2.5 SATA כמובן שלפי ההגיון של לנובו יותר ישמש אותי יציאת VGA בלפטופ החדש מאשר כל כניסה כלשהי, לכן יש רק USB מקווה שזה משהו שניתן לפתרון עם כמה כבלים מKSP\בסגנון כיוון שיש שם פרויקט לאונ תודה!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
הנה דוגמא למכירה של 10 יחידות בכ-12$ ליחידה - ~40 ש"ח ("סיטונאית", בסין). אצלנו המחיר מרקיע ל - 350 ש"ח ומעלה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=767573 הנה דוגמא: --> http://www.dhgate.com/wholesale-brand-new-class-10-32gb-sd-32gb/p-ff8080812f5756ce012f80f5390d185c.html http://www.dhgate.com/wholesale-brand-new-class-10-32gb-sd-32gb/p-ff8080812f5756ce012f80f5390d185c.html אומרים שיש הרבה זיופים בכרטיסי זכרון. עדיין, אולי כדאי לארגן קבוצת רכישה ? מה דעתכם ? סתם מסדרים אותנו כאן ?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שמעתי שיוצא או כבר יצא נראה קוראים לו 4168B שיש לו תמיכה בLS השאלה שלי היא האם זה כבר יצא? ואיזה DVDRW הכי מומלץ להיום? אני ממש לפני קניית מחשב(חישובים כלכליים וכו'..) האם אמורים לצאת DVDRW טובים יותר עד לסוף אוקטובר? או לפחות עד 2006? תודה רבה לכל העוזרים.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
רציתי לדעת האם יש הבדל משמעותי בין buffer 8mb/16mb בדיסקים קשיחים כי אני רוצה 250gb wd sata2
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ברשותי מחשב נייד של חבר packard bell עם מעבד i5 (אני חושב מדור 4) עם 4 ג'יגה ראם, וכונן מכאני. המחשב לרוב איטי להחריד, ומשמש רק לצורך של לימודים (אופיס, אינטרנט, נטלפיקס וכו'..) האם שדרוג לכונן SSD ישפר משמעותית את פעולות המחשב? במידה וכן, אשמח להמלצה לכונן 250gb, והאם יש חנות מוכרת (כגון KSP / IVORY) שמבצעים גם את ההחלפה? (כולל העברת המידע מהכונן הישן לחדש) והאם יחייבו אותי עלות התקנת ווינדוס חדש? או שפשוט עושים העתק הדבק מכונן ישן לחדש?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כאמור קיבלתי היום את SP1213C ואני רוצה לשמוע דעות
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, רציתי להתייעץ אתכם לגבי שדרוג חומרה באמצעות דיסק קשיח חדש. יש לי מחשב בן 4 עוד מעט. המפרט שלו הוא: מעבד: Core 2 Duo Conroe 6300 1.86GHZ זיכרון: 3GB DDR2 667MHZ דיסק קשיח: WD 160GB 8MB 7200RPH כרטיס מסך: ATI HD 4350 חשבתי על דרך לשדרג בעלות נמוכה את המחשב, כי מצד אחד הוא עובד עדיין נהדר ואין צורך להחליפו, מצד שני אני מתחיל להרגיש כבדות קלה מפאת הגיל. מה שחשבתי לעשות, זה להוסיף דיסק קשיח שני (שיהיה הדיסק הראשי עליו יושבת מערכת ההפעלה). חשבתי על דיסק פשוט במונחים של היום, משהו כמו WD 500GB 16MB. שאלותיי הן: 1. האם אני ארגיש הבדל בביצועים ? האם יהיה שיפור. 2. אם אני מחבר את הדיסק הקיים כדיסק נוסף, האם הספק יעמוד בזה ? יש לי ספק של 300W של HEC שבא יחד עם המארז, לא איזה ס…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
זה השרת שלי: מעבד AMD Athlon II X3 445 Box גוף קירור למעבד CoolerMaster Hyper TX3 לוח אם Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H ספק כח Chieftec Green Angel 500W זיכרון פנימי Corsair DDR3 2048MB 1333Mhz CL 9-9-9-27 דיסק קשיח SAMSUNG Spinpoint F4 HD204UI 2TB 5400 RPM 32MB /X5 הגירסה שהתקנתי היא זאת: FreeNAS-amd64-LiveCD-0.7.1.5127 כשאני מפעיל את ההתקנה של התוכנה דרך הדיסק כבר בשלב של ההתקנה מופיעים לי רק 3 כוננים במקום 5, ושלושת הכוננים האלה הם מופיעים בביוס שהם על חיבור "master" והשניים שלא מופיעים הם על חיבור "slave" וכשהתקנתי את התוכנה(על USB) בכול זאת הכוננים לא הפיעו לי, איך אני יכול לפתור את זה??
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ב CPANEL אני רואה שההארדיסק SATA2 שקניתי מזוהה כ SATA1 (של סיגייט), דיסקים אחרים במחשב מזוההים כ SATA2 (לא של סיגייט) מה יכולה להיות הסיבה (האם הדיסקים האלו מגיעים מגופמרים כ SATA1 מהמפעל?).
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני קונה דיסק קשיח חדש SATA2 אבל לא יודע איזה לבחור westrean Digital או Seagate מה יותר כדאי מבין השניים תודה
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יום גיליתי, שההאד דיסק שלי (IBM 15 GB) מזוהה כהארדדיסק של 2 ג"ב. בזמן ההתקנה של ווינדוס איקס פי סימנתי לו לא להתקן תמיכה בהארד דיסנקים גדולים, זו הבעיה? בדקתי בג'אמפרים, הם מכוונים בסדר. מישהו יכול לעזור לי?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הוא של סיגייט בנפח 1.5 טרה , במהירות של 7200 סל"ד , 3.5 אינצ' , מחיר -560 ש"ח. http://www.skypc.co.il/Product.asp?Pid=ST315005FDA2E1&Cat2Cat1ID=141&Cat2ID=0&aff=Zap〈=he שמעתי שסיגייט לא אמינים, ואני לא יודע מה לעשות, אני מוגבל בתקציב ומבחינת מחיר תועלת הוא הכי משתלם. השאלה הוא האם הוא אמין. ואם שווה ללכת עליו. אשמח לעזרה. תודה רבה~!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מקווה מאוד שתוכלו לעזור לי לאחר שניסיתי למצוא פיתרון ולא מצאתי , יש לי הארדיסק נייד של WD my passport לפני כמה ימים לאחר שחברתי אותו למחשב פתאום הוא לא נותן גישה להכנס אליו ולצפות בקבצים, החלון פשוט נתקע ולאחר כמה זמן מבקש פירמוט, התוכנה של הדיסק גם לא מאפשרת להריץ אותה, שלחתי מייל לחברה והם ענו לי שיש לי תופעה שנקראת DATA CORRUPTIONS ושלחו לי מדריך איך לפרמט את הדיסק. אני ממש לא רוצה לפרמט אותו יש עליו הרבה מידע שלקח לי שעות להוריד ולמצוא, אשמח לשחזר אותו לאחר מכן אין לי בעיה לפרמט . עוד משהו מוזר ב-Disc management הדיסק לא מופיע כ-NTFS אלא כ-UDF. יש למישהו רעיון מה קורה פה ולמה זה קרה...???
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-


