עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by hachling,

    בכמה ימים האחרונים כל הקבצים שהורדתי מהאינטרנט לדיסק מסוים נתקלים בבעיות. או שהטורנט נעצר באמצע ומודיע על בעיות CRC או שקובץ שירד בצורה אחרת גם כן מודיע על בעיות CRC לאחר שירד כבר בשלמותו לדיסק. ניסיונות לפתוח או להעתיק את הקבצים הבעייתיים לדיסק אחר גם כן לא צולח. לעומת זאת קבצים ישנים על אותו הדיסק לא נתקלים בבעיות. בהתחלה חשבתי שאולי יש לי בעיה עם המודם ופשוט ההעתקה למחשב מהרשת מתבצעת עם תקלות אבל לאחר כיבוי והדלקה של המודם לא שינה כלום. ניסיון הורדת קבצים לדיסק אחר לא נתקל כלל בבעיות. הפעלתי תוכנה של windows 7 לזיהוי בעיות בדיסק ולא נמצא דבר. האם הדיסק באמת גמור?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  2. שלום, יש אצל ההורים שלי במשחב בעיה מבחינת איחסון שהוספת כונן לא תפתור לצורך העניין. יש להם דיסק של 80 GB מפוצל לשתי מחיצות של 40. אחת מכילה את המערכת ואת כל המסמכים שלהם והשנייה מכילה את יתר הדברים. הבעיה היא שעומד להגמר המקום על המחיצה הראשית. אני זוכר בזמנו שאמרו לי שיש דרך לחבר בין שתי המחיצות בלי צורך בפירמוט- להחזיר את הExtended לPrimary. האם באמת זה אפשרי ואם כן אז איך עושים את, והאם זה בכלל בטוח? אני מנסה להמנע מלפרמט להם, כי הם לא רוצים לאבד שום פיסת מידע, אז אני חייב עזרה בעניין. נ.ב - מערכת הפעלה - XP Pro או להתקין עוד כונן עם מערכת הפעלה ולהעביר אליו את כל הדברים? תודה, תום.

  3. Started by X-Toxic,

    יש לי עכשיו הרד דיסק של maxtor קניתי אותו לפני שנה ועכשיו הביצועים שלו ירדו הוא מתחיל לעשות מלא רעשים שהוא חושב והכל לוקח הרבה זמן אני צריך שמישהו יביא לי שם של הרד דיסק איכותי שימשיך לעבוד הרבה הרבה זמן

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שלום איך אני יכול לצרוב דיסק DVD קטן (2.8GB) של מצלמת וידאו DVD שיש לו 2 צדדים לדיסק אחד רגיל גדול 4.7GB? תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  5. היי יש לי SSD 1TB שמחולק ל 2 מחיצות,עכשיו אני רוצה להעביר מקום מ d ל C איך ניתן מבלי לפרמט? תודה מראש לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  6. אז קודם כל שלום לכולם! פעם ראשונה שלי פה וזה נראה אחלה של פורום ואני אשתדל לתרום מעצמי בתחומים שאני יודע אבל בהארד דיסקים אני קצת חלש ופה אני זקוק עזרתכם...אז ככה אני מחפש הארד דיסק ברמה טובה עד מצויינת...לא איכפת לי בכלל מרעש אבל כן חשוב לי שיהיו בו לפחות 80GB התקציב שלי הוא עד 400 שקל אבל אפשר קצת להתגמש... נ.ב: אני לא בטוח שהלוח שלי תומך בדבר הזה שנקרא S-ATA...תגידו אתם הלוח הוא מדגם Intel D845BG...ובכלל אני יכול להרשות לעצמי הארד דיסק טוב עם הלוח המעפן הזה? תודה מראש...

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by Guy950,

    הדיסק הקשיח שלי מחולק לשתי מחיצות, אני רוצה להגדיל את אחת המחיצות-איך אני עושה את זה?

  8. חשבתם שיש רכיבי חומרה שאופנת שילוב נוריות הלד פסחה עליהם? לקינגסטון יש הפתעה עבורכם לכתבה

  9. Started by yudad,

    אינני מצליח להעתיק קובץ 5GB לדיסק און קי ריק בגודל 8GB מקבל הודעה מיידית שאין מקום, וזה לא נכון,מה עלי לעשות :s05:

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by Taco,

    אני מתלבט לגבי רכישת דיסק של 120-160GB. יש לי נסיון של שנים עם WD והם היו אמינים. אך SYGATE נותנים 5 שנים אחריות וWD לא, האם זה לא מראה על מוצר אמין יותר? אשמח לשמוע דעות בעיקר מותיקי הפורום - איזו חברה תחזיק יותר זמן כנראה? המאפיינים של המהירות והשקט חשובים אבל פחות מהאמינות מבחינתי. תודה אנשים

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Dmoney,

    מישהו יודע מהי תקופת האחריות שIBM מספקת עבור הדיסקים הקשיחים? יש לי דיסק קשיח 40GB 7200RPM 2 cache של IBM....קניתי אותו לפני שנה בערך..ועכשיו פירמטתי אותו ואני רואה שיש בו Bad Clusters....אז אני רוצה לדעת אם מגיעה לי אחריות כך שאני אוכל להחליף אותו.. 10x

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by b-or,

    שלום, קיבלתי צורב כזה (LG 4167B) שנרכש היום בנעה (על ידי חבר, בשבילי), אריזת BULK. מידע קודם ומנסיון הבנתי ש BULK=ללא אריזת קרטון. שכשקיבלתי את המכשיר נבהלתי. רק הכונן בתוך שקית ניילון (לא סגורה אפילו), זה מילא, אבל איפה התוכנות? איפה הנרו? איפה הפאוורDVD? אפילו ברגים לא הגיעו איתו, שלא נדבר על כבל IDE וכבל אודיו. מישהו מוכן להאיר את עיני בנושא בבקשה? 1. האם ציפיתי יותר מדי מ BULK? 2.דאגתי נכונה? 3. BULK= המכשיר תכלס לבד בלי כלום? 4. יש טעם לפנות אליהם במקרה כזה? 5. שאלה לכאלה שקנו מנועה את הנ"ל, ככה הוא הגיע אצלכם? 6. מה לגבי הצורב הנ"ל שנמכר בKSP? בתיאורו לא מוזכר "BULK" אבל מוזכר "EC" מה זה אומר? לכאלה שרכשו כזה ב KSP, איך הוא הגיע? אשמח אם תענו על שאלותי. תודה רבה …

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  13. המותג Crucial לבית מיקרון מתעורר מתרדמת וסוף כל סוף יציע תחרות גם בקצה הגבוה של שוק האחסון המודרני לכתבה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by dor700,

    יש לי צורב LG GSA-H10N יש לו עידכון ? דרך "לשפץ" אותו? יש כזה?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  15. קבלתי שלשום מחשב חדש לוח אם M2N-E הוא לא מזהה 2 הארדיסקים: wd2500jb wd600 לא ביחד ולא כל אחד בנפרד. (בביוס הם לא נראים) (חיבורי IDE) כבל הIDE שהשתמשתי הוא חדש מהניילון ועבד עם צורב ישן. מה לעשות?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  16. שלום לכולם. זכיתי לקנות מהחברה שלי כונן חדש sandisk 120gb ב100 שקלים(= הכל עובד תקין ומזוהה. השאלה שלי כמו שיש מדריך להגדרות ניצול מקסימום של כונן ssd ראשי שעליו מותקנת המערכת ההפעלה. האם גם עליו יש דברים שאני צריך להגדיר על מנת לקבל מקסימום תוצאות? המחשב מזהה אותו הוא עובד הכל תקין הרצתי סריקות רלונטיות כבר עם HD TUNE PRO. דבר אחד ששמתי לב: תוכנת ה defragment שלי לא מזהה אותו כ-Trim. איך אני בודק אם הוא מוגדר על זה? כי הssd של המערכת אני רואה עליו trim בתוכנה.

  17. Started by moskitos,

    כל ההפסקות חשמל הורסות לי את המחשב,כבר קרה לי שנמחק לי איזה קובץ חיוני ונאלצתי לפרמט מחדש כי פשוט מערכת ההפעלה(XP PRO) פשוט לא עלתה.איזה פיתרון יש ?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by TermiNal,

    שלום.. יש לי בעיה מוזרה מאוד.. כל פעם שאני צורב הצריבה מתחילה בסדר גמור, ולאחר מספר שניות מד הbuffer וזיכרון המטמון יורדים עד הסוף ומתקבלת ההודעה שהצריבה נכשלה, אגב זה לא משנה באיזו מהירות אני צורב ואם אני צורב CD או DVD. אותה בעיה הייתה לי גם בצורב הקודם ולאחר שנבדק בנועה מחשבים הוא נמצא תקין, כמו כן הצורב שברשותי עכשיו ה-LG נקנה אתמול ונבדק גם הוא במעבדות נועה כך שזה לא יכול להיות שהוא לא תקין. אם כך, מה הבעיה? אגבב אני משתמש ב-nero startsmart 6. אגב הנה לוג שקיבלתי עכשיו בזמן שעשיתי בדיקה וניסיתי לצרוב מספר שירים על דיסק רגיל לא DVD (אותו דבר קורה גם שצורבים DVD) Tomer Levinger 1A20-020E-0000-1349-1210-6697* Windows XP 5.1 IA32 WinAspi: - ahead WinASPI: File 'C:\Progra…

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by belldom,

    אחרי שהתחדשתי בכונן SSD במחשב הנייח בעזרתם האדיבה של האנשים פה (כן, כן. גם לי יש M4). אני שוקל להתפנק בעוד אחד לנטבוק שלי: http://www.msi.com/product/nb/U135.html#/?div=Specification האם באמת כדי? (למחשב הזה) האם שווה ההשקעה? למשל אם יהיה הבדל משמעותי במהירות, חיסכון בחשמל ומשקל?

  20. מישהו ראה ביקורת על המוצר הזה? אפילו באתר של סאמסונג לא ניתן למצוא עליו מידע. ניתן לרכוש אותו בארץ ב210 ש"ח. (משאיר לכם למצוא לבד מי מוכר את זה. לא רוצה להישמע כמו אחד שמפרסם חנויות)

  21. יש לי כנראה 4 חיבורי מתך תפוסים. אחד לSSD, שניים לכוננים ואחד לצורב. אני רוצה להוסיף כונן נוסף אבל אין לי חיבור מתח מתאים מהספק. מה שיש פנוי זה החיבורים הישנים יותר, הגדולים עם 4 פינים. האם יש מתאם שאפשר לחבר אליו כדי לפתור את הבעיה ? תודה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Screw_Master,

    צהריים טובים לכולם, לדוד שלי יש בעיה עם צורב NEC שלא צורב DVDים משום מה, והוא רוצה חדש. עוד לא ניסינו את הדרכים לתיקון הבעיה בסטיקי, אבל הוא רוצה חדש בכל. אני אתעסק איתו אצלי בבית בתקווה לתקן אותו, אבל בינתיים... בכל מקרה, בדקתי בכל מני חנויות באיזור, והצורב הזה במלאי בחנות מאוד מאוד מומלצת פה בפורום. השאלה היא האם הוא מומלץ? הדוד צורב המון, גם CD וגם DVD, ואני רוצה לתת לו צורב עם איכות צריבה הכי טובה שיש. לא כל כך חשוב אם הוא IDE או SATA, הלוח שלו תומך בשניהם, רק שיהיה לבן כי זה הצבע של המארז שלו. אז האם הצורב הזה מומלץ? http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=28&products_id=9762 עברתי על סטיקי המומלצים, והוא אומנם לא מומלץ שם, אבל קרוב רחוק שלו כן…

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  23. המותג שהיה שייך בעבר לחברת מיקרון יתחיל להתחרות בה באופן ישיר מעתה ואילך לכתבה

  24. Started by slip,

    קראתי משהו ישן על פיתוח הדיסקים Holographic Versatile Disc (HVD) ורציתי לדעת אם מישהו יודע אם יש משהו חדש עליהם.כי לפי מה שקראתי עליהם הם יכילו בהרבה יותר מקום מהבלו ריי ו HD-DVD ויהיו יותר מהירים גם

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  25. Started by hackermeir,

    אני מעוניין לקנות דיסק חיצוני זה. קראתי במספר מקומות שיש כמה בעיות עם הדיסק הזה: 1. XP לא מזהה את הדיסק- נשמע מאוד לא הגיוני. 2. לא ניתן לעשות הסרה בטוחה של ההתקן- כנ"ל. 3. לא ניתן להעביר קבצים ע"י גרירה פשוטה- כנ"ל. 4. המחשב לא מזהה את ההתקן מבלי להתקין דרייבר\תוכנה מסוים\ת- כנ"ל. ישנם חוות דעת שונות המזכירות דברים אלה וישנם חוות דעת שאומרות בידיוק ההפך כלומר סותרות דברים אלו. למשל בזאפ: http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=730225 רציתי לדעת עם הבעיות באמת נכונות או לא? או שהאם כדאי לקנות דיסק חיצוני אחר. תודה

דיונים חדשים בפורומים