אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אני מעוניין לרכוש שרת NAS, עוד לא ברור לי איזה בדיוק (יש המלצות?), אני מעוניין לחבר אליו 2x2TB עם סרטים וסדרות. הרשת שלי בבית מחוברת עם Power adapters שהם הרבה יותר אמינים ומהירים מ WIFI, אבל חשוב לי להבין אם זה יאפשר לי להזרים את הסרטי FHD למחשבים בבית.. יש למישהו ניסיון עם זה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
מבחינת שקט ולא רועש ומבחינת מהירות ויעילות מה ההבדל בין חיבור PCI EX לכונן SSD לחיבור רגיל?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום רב, מעוניין לאחד 4 מחיצות (הרד-דיסק פיזי אחד) ל-2 מחיצות מבלי לאבד את המידע. המידע חשוב מאוד(עבודות לתואר..) הבנתי שיש תוכנה פופלרית GParted האם היא לא תמחוק לי את המידע? בנוסף אשמח למדריך לתוכנה. תודה.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הכונן הוא משנת 2009 סביר נכון? הוא עומד למות? זה מה שיש לי כרגע? WDC WD1001FALS-00J7B1 ATA Device וזה הסירטון שהעלתי http://www.youtube.com/watch?v=qZwkswK-IWo יש המלצות למשהו חדש איכותי?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
באתר TOM'S HARDWARE ביצעו סקירה על 4 מארזי חיצוניים בממשק USB3. התוצאות כאן: http://www.tomshardware.com/reviews/usb-3.0-superspeed-external-enclosure,2597.html ניתן לראות שיפור עצום ע"פ USB2 (פי 6!) ויש לזכור שזוהי רק ההתחלה, רוחב הפס הפוטנציאלי בטכנולוגיה זו רחוק מהתוצאות האלו.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ערב טוב-לאחרונה הדיסק הקשיח כבה מעצמו ללא כל סיבה נראית לעין. wd/80gb/ide/jb ואין בעית חום:מעבד40,דיסק33,לוח35.הדיסק בן 34 חודש . אין תדירות קבועה לתופעה ,לפעמים זה כל כמה דקות ולפעמים כמה שעות,ואני צריך לאתחל. הכל התחיל לפני 3 ימים,ואין לי מושג מה ומהיכן להתחיל לבדוק. p-2.4/gigabyte sis661/1024 ram תודה מראש אגב,עשיתי בדיקות קלות עם hd tune,tech data והבדיקות תקינות
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני חושד שבאחד מההארד-דיסקים יש סקטורים פגומים (אולי בשניהם...) אפשר לינק לכלי מתאים לבדיקה? מדובר על הארד דיסק מסוג-Hitachi HDS721010CLA332 ו- SAMSUNG HD501LJ. תודה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, יש לי M4 128GB, אין לי בעיות איתו, הוא עובד פיקס, אבל יש לי אפשרות למכור אותו במחיר סבבה (250-300 ש"ח) לחבר שמעוניין לשדרג מהקשיח הרגיל שלו. חשבתי לעשות זאת ולהוסיף עוד 200 ש"ח בערך ולקחת כונן 840 של סמסונג. מה דעתכם, האם שווה מבחינת הבדל ביצועים?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ברשותי סרטי משפחה שהוקלטו כ DVD, וברצוני להעבירם למחשב, הכיצד? =] תודה!
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם, שאלה בכותרת. תודה.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
700 ש"ח. שווה? http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=DT01ACA300
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הבחנתי במשהו מוזר בזמן הפעלתו של המחשב בפעם הראשונה(הפעלת מתח ראשונה) כאשר המחשב פתוח(זאת אומרת שאין את לוחות המארז) כאשר מקרבים את האוזן ל H.D שומעים מן רעש של זרם לשבריר שנייה הדבר הזה חוזר על עצמו כול פעם שהמחשב מקבל הפעלת מתח ראשוני. כל הבדיקות מעידות על תקינותו של ה H.D מה לעשות?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי במחשב 2 דיסקים קשיחים באחד מותקן לי הוינדוס ובשני לא הדיסק שלא מותקן בו הוינדוס מורכב ממחיצה אחת השתמשתי כמעט הכולו ורציתי לדעת איך לפרמט אותו בלי להתקין בו וינדוס חיפשתי בפורום ולא מצאתי תשובה לשאלה שלי תודה לעונים :s05:
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
דיסק קשיח 500G USB3 חיברתי למחשב תואם בכניסה המתאימה עם כבל מתאים בד"כ הוא מתחבר כ USB 2 ואז המהירות היא נמוכה, אני מפסיק את הכתיבה מנסה כמה פעמים מכבה את המחשב ומדליק כשהכונן מחובר ועוד כל מני דברים כאלו (לא בטוח שזה עוזר) ולפעמים הוא מתחבר בצורה של USB 3 מערכת הפעלה windows 8 לוח אם USB 3 וכבל USB 3
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב אחרי תקופה שכבר אין לי מקום אחסון פנוי במחשב החלטתי לקנות דיסק קשיח חדש השאלה עכשיו היא האם לקנות פנימי או חיצוני הדיסק ישמש לאחסון - הרב שירים ותמונות, קצת סדרות וסרטים כרגע יש לי במחשב מע' הפעלה על SSD 2 דיסקים samsung f3 500GB שאחד משמש גיבוי של השני (ברור לי שזה לא גיבוי נכון אבל ככה זה ישאר) האם לקנות פנימי סיגייט 001 2TB ? או לקנות חיצוני my book essential (2TB אשמח לעצה ממכם תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
יש לי כונן חיצוני אשר אני מחזיק לצורך אחסון מידע וכרגע יש שם 100 מגה פנויים. אני אוכל לקנות כונן נוסף רק עוד חודשיים. האם הפעלת הכונן כאשר הוא מלוי עד הסוף, יכולה לפגוע בו בצורה כלשהי?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני מעונין לרכוש צורב dvd והתקציב שלי הוא עד 300 שקל. אני מעונין לקנות רק ksp אכשיו השאלה איזה צורב הכי טוב שם? או שבכלל עדיף לקנות ממקום אחר כי יש מיבחר יותר טוב? תודה
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי תלוח אם הזה : Gigabyte GA-8I945P-G-RH 3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN וזה ה chipset: Intel Lakeport i945P אז רציתי לשאול אם מתאים אליו הארדיסק של Sata 2 או Sata
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום, יש לי נתב Netgear DGN2200 של בזק, הוא מצוייד בכניסת USB2 אחת. אני רוצה לחבר לכניסה זו כונן קשיח בנפח 1TB כך שה-PC יוריד אליו סרטים במהלך היום, ולאחר מכן אוכל להזרים סרטים אלה לטלביזיה דרך הסטרימר (Boxee Box). חלק מהסרטים יהיו BluRay rip ברזולוציה 1080p, והביטרייט שלהם בהתאמה (אמרו לי בסביבות 20Mbps), כך שההארד דיסק צריך להתאים לסטרימינג של 1080p. ייתכן גם שאשמור על ההארד דיסק גיבויים של מידע חשוב. אינני מתכוון להתנייד עם ההארד דיסק. חשוב לי שהוא לא יקרוס, אין לי כוח להחזרות לחנות או לאובדן מידע. אני מכיר כמה אנשים שהיה להם WD חיצוני ותוך כמה חודשים הלך פייפן, אז בבקשה להמליץ על WD רק מנסיון אישי. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
-
אם יש כונן קשיח חיצוני esata : http://www.ynet-shops.co.il/Sales/SaleDetails.aspx?AuId=7732863 ניתן לחבר אותו בUSB במחשב שאין לו חיבור esata?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות ארד-דיסק חדש , הבעייה היא שאני רוצה לקנות עם SATA כדי שזה יתאים למחשב הבא אבל בנתיים אני עם המחשב הישן שלא תומך ב SATA אז רציתי לשאול אם יש איזה מתאם או משהו כזה ?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כאשר אני בא לפרוס (מ-RAR) קובץ של מעל 4GB (קובץ ISO), אז בערך ב-95 אחוז (נקודת ה- 4GB), המחשב רושם לי שבסוג HD FAT32 לא ניתן להעביר מידע של מעל 4GB במכה. איך אני מתגבר על הבעיה בלי לפרמט כ- NTFS ???? אגב הוא מציין שבסוג NTFS באמת ניתן להעביר מעל 4GB. והאם בכלל ניתן לפרמט כך..? תודה אנשים ! נ.ב. מצטער על ההקפצה, פשוט רק עכשיו שמתי לב כי עקב תקלה הוא הקפיץ כי חשבתי שלא קלט ההודעה הקודמת. תודה!
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כל מה שהצלחתי למצוא באינטרנט זה בלאבלאבלא הכוננים המודרניים חיים לנצח לא צריך לעשות שום דבר, למה קנית SSD. השאלה שלי היא האם יש משהו בכלל שמשתמש בתיקיות האלה שמרוויח מזה שהם על SSD מבחינת המהירות, או שסתם זה לא יעשה בכלל שום הבדל מבחינת מהירות, ואין סיבה שזה יהיה על הSSD וירשום כל יום איזה כמה גיגה מיותרים ?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-


