אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%97%d7%99%d7%93%d7%95%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%a1%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7-ultra-ii-%d7%91-msata-%d7%95%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%9f-usb-%d7%96%d7%a2%d7%99%d7%a8/
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם , לפניי מספר ימים קיבלתי מחבר את התוכנה הבאה- Hard Disk Sentinel. קראתי שהיא מומלצת לפיקוח הכוננים המחוברים למחשב במחשב האישי שלי יש 2 סוגים - 1. פנימי שגודלו 500GB (מהיום הראשון -לפניי 3 שנים בוצעה הקנייה של המחשב) 2. אחד נוסף של 1.5TB (נרכש לפניי כחודשיים) הפעלתי את התוכנה וקצת הזדעזתי : הכונן המקורי של המחשב מראה כי נשארו לו 60% בריאות( Health ) ובנוסף הוא מראה לי הערה - Google Translate : בבקשה תגידו לי אם יש עוד תוכנות/ עזרים וכו' שיכולים להרגיע אותי, או שהתוכנה הזאת ספציפית לא טובה וכדאי להתקין משהו אחר תודה, ערן
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היום רכשתי צורב לייט און 52X32X52 מהדגם ששמו מתחיל בLTR ניסיתי לצרוב עם הנרו שהיה מותקן אצלי כבר, משום מה התוכנה פתאום נעשתה איטית, כל קובץ ש"גררתי" לרשימה של הצריבה, לקח לו דקה בערך אולי יותר לטעון. התחלתי בצריבה, וב 2 דקות הראשונות הצורב היה במצב IDLE ורק לאחר מכן הוא התחיל לצרוב, וגם אז האחוזים של הused buffer קפצו כל הזמן מ90 ל20 ניסיתי כמה פעמים והבעיה חזרה על עצמה תמיד. בזמן הצריבה לא רצה שום תוכנה ברקע. ניסיתי גם להתקין את הנרו שבא עם הצורב, ש"מותאם" לו לכאורה, אבל אותן הבעיות. זה קרה למישהו? או שאולי יש למישהו כיוון לבעיה? תודה מראש
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי שני חיצוניים של 1TB כל אחד אחד של WD MY BOOK ועוד אחד של SEAGATE FREEAGENT DESK משו כמו 2-3 שנים שני הכוננים משמשים לאכסון מידע והם מלאים ושאלה אחת שלי אם כדאי לקנות כונן חדש ולהעביר את המידע אליו או שלא אמורה להיות בעיה עם זה שהם בני כמה שנים כבר ואני צריך גם עזרה בבחירה של הארדיסק חיצוני חדש כי הם כבר מלאים חשבתי לכיוון של 2TB והייתי רוצה המלצות בנושא תקציב סביבות 500 600
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם קיים דיסק חיצוני עם יציאת USB ורשת ? (במידה ואין, אז חיבור USB3). המטרה היא להעביר קבצים לדיסק באמצעות הרשת, ולחבר את הדיסק למכשיר באמצעות USB.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שאלת זיהוי ,בשעה טובה קניתי מחשב חדש, הכול הותקן כראוי,כולל כונן קשיח מסוג SATA,התקנתי מערכת הפעלה ,לפי הוראות,עם דיסקט SATA,עכשיו שההתקנה הסתימה ,וזו שאלתי, איך אני מזהה שאכן הכונן הקשיח שלי הוא SATA ?(כתוב לי במנהל ההתקנים שהנונן הוא סקזי ? תודה למשיבים וסליחה על הבורות,
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
Western Digital brings Advanced Format to Caviar Green For quite some time now, mechanical hard drives have stored data in 512-byte chunks called sectors. That sector size worked for lower capacity points, but as areal densities rise, it's become increasingly inappropriate for new drives. As a result, the industry has decided to transition to a 4KB sector size dubbed Advanced Format. So-called legacy formatting schemes sandwich each 512-byte sector between Sync/DAM and ECC blocks that handle data address marking and error correction, respectively—and also take up space. You still need those blocks with Advanced Format, but only every 4KB rather than every 512 byt…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
חברה מיהו יכול להסביר לי איזה צורב שווה לי לקנות ומה זה Large 8MB data buffer ומה ההבדל בנו לבין שתי מגה :D
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם. אני מחפש צורב DVD חיצוני לנייד של HP . משהו נורמלי שישמש לגיבוי קבצים ,תמונות וסרטים בייתים. תקציב עד 400 ש"ח מבקש עזרה כי אין לי שום ידע בנושא הנ"ל. או שיש הצעות למשהו טוב יותר מהנתון מעלה. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך המלצה על מדיות DVD RW כולל מאיפה לקנות... אני צריך 2-3 דיסקים לא יותר... רצלוי + כדי שיהיה אפשר לעשות ביטסטינג... בתודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה...אני שומע פתאום את הHD שלי נכבה ונדלק...ואני עדיין גולש באינטרנט...אחרי כמה שניות העכבר ושום דבר לא זז...הוא קפא... כיביתי הדלקתי והכל טוב...עכשיו...מה גרם לזה??.. הHD תקין??..או שלא?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אתמול קיבלתי את הצורב הדויד החדש שלי, לאחר שהרגתי את הלייטאון שלי (שלא בטעות) - פשוט תענוג. צריבת תקליטורים רגילים ורב-פעמיים ב x24 (שזה אמנם קצת צולע, אבל מספיק, הלכתי לצחצח שיניים וחזרתי ועוד דיסק מוכן) - צריבת דוידים +R ו -R ב x8 (שמונה וחצי דקות לכל היותר, לצריבת מדיה מלאה - 4.7gb). איכות צריבה משובחת על מדיות Ritek, Mitsubishi ועוד רבות... ובנוסף, עם הקושחה העדכנית ביותר (Rev. 1.12), שופרה יכולת הקריאה והצריבה עם מדיות רבות וכעת הוא גם יכול לצרוב x8 על מדיות ריטק x4 וברנדים נוספים. שווה. 8) טווח מחירים נע בין 700 ל 900 ש"ח (מדובר בגירסת ה O.E.M).
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם המחשב אצלי במשרד קרס לאחר שכל היום עבד מאד לאט ונתקע פעמיים. עשיתי ריסט ואז הגיע למצב של boot from CD עשיתי שוב ריסט ואותו דבר בדקתי שוב וראיתי שהמחשב לא מזהה את הדיסק הקשיח. הוצאתי את הכבל שלו מהלוח וחיברתי שוב. נכנסתי לביוס בקדתי מי עושה BOOT קודם. המחשב הגיע למצב עלייה לווינדוס. חושב דיי הרבה זמן ואז שוב קורס ועושה לי BOOT FROM CD האם ההארד דיסק הלך? מה הם האפשרויות שלי? כל העסק נמצא על המחשב הזה ולא התבצע גיבוי בזמן האחרון. אסור שהמידע יאבד. תודה רבה רבה לעוזרים אני ממש נואש
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לרכוש דיסק קשיח חיצוני נייד (2.5"). נפח של 500GB אמור להספיק לי. האם יש דגם מומלץ? או שכולם אותו הדבר? (אשמח להמלצה לדגמים ספציפיים). ביררתי לגבי מחירים, וראיתי את הדגם Western Digital Passport 500GB בכ-400 ש"ח בחנות אייבורי. בגלל המוניטין של החנות, אני מעדיף לקנות בחנות אחרת (האם באמת החשש מוצדק? קיבלתי את הרושם שהשירות שלהם לא משהו, אבל מצד שני לא מדובר במערכת מחשב שלמה שצריך להרכיב וכו' אלא רק במוצר אחד שמגיע ארוז מ-WD). להפתעתי נראה שבחנויות אחרות המחירים גבוהים בהרבה, בין היתר גם בחנויות שנחשבות זולות יחסית ומככבות בפורום מפרטים. אשמח לקבל המלצה לחנות אמינה בעלת מחירים סבירים.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
רציתי לדעת מה המהירות של סטה 1 מה המהירות של סטה 2 והאם החיבורים שלהם שונים או מצריכים התקנה מיוחדת כדי להשתמש במלוא המהירות שלהם בנוסף רציתי לדעת האם במידה ויש לי כונן סטה 2 ואני לא מפעיל בביוס את אופציית הahci האם המהירות תהיה במהירות של כונן עם חיבור ide כמו הכוננים של פעם?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש את המתאם הנ"ל, מישהו מקיר מקום שמוכר רק את המתאם, ללא כרטיס זיכרון ? תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, יש לי צורב של סוני 24\10\40 הבעייה היא שאטני לא מצליח לצרוב מעל מהירות X8 אני משתמש ב -NERO , ויש לי את האופציה לצרוב X24. אבל שמתחיחלים לצרוב המהירות יורדת ל-X8. אם אתם יכולים לעזור........... תודה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים. יש לי הרדיסק בן כמה חודשים של ווסטרן דיגיטל 2T GREEN ,לפני כמה חודשים קניתי אותו ביחד עם כיסוי חיצוני להרדיסק בעל חיבור USB3 , אחרי שהבנתי שהמכשיר הזה משבש לי את תנועת העכבר הוצאתי את ההרדיסק ממנו והחזרתי אותו להיות פנימי . ההרדיסק לא מזוהה אלה אם כן אני נכנס לפונקציה של טכנולוגיית אכסון של Intel ומרענן שם את הכוננים. לאחר מכן הוא מופיע במחשב שלי ביחד עם כל הכוננים אבל בתצוגה של אינטל אינו מופיע. אני מקווה שהוא לא נהרס לי או משהו, אולי משהו בחיבורי סאטה ? אשמח לעזרה לפני שיהרס לגמרי(יש לי שם 400 גיגה של סרטים, תוכנות, משחקים והכי חשוב תמונות מכל השנים כולל של הבן שלי). טוב כנראה שהבעיה היא בכבל SATA, הכבל שהיה מחובר הוא כבל SATA2 ולא SATA…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
כונן הDVD שלי הפסיק לקרוא דיסקים צרובים הוא קורא רק דיסקים מקוריים האם יש לזה פתרון הDVD הוא MATSHITA dvd-ram uj 850 ATA
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת מה אתם ממליצים מניסיון אם אפשר בדגש על הדגמים הספציפיים האלו Pioneer DVR-116D או optiarc ad7200a תודה רבה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בבית כבר אמצעי גיבוי חיצוניים לצרכי הגיבוי שלי, אבל מה שמלחיץ אותי זה אובדן גמור גם של בדיסקים במחשב וגם של הדיסקים לגיבוי החיצוניים שלי. מה שחשבתי לעשות הוא לשים כונן NAS בבית של ההורים שלי ולגבות לשם. האם זו בעיה? כל הכונני NAS שראיתי באינטרנט מדברים על גיבוי מרכזי בבית, ולא כגיבוי למרחוק. האם יש לכם המלצות על דגמים ספציפיים? מה אני צריך לחפש? אני לא מחפש משהו מאוד משוכלל ויקר, אפילו לא צריך RAID, רק מספיק מקום לאיכסון (נניח 2-3 ג׳יגה (סליחה, זאת טעות, אמור להיות פה טרה)) ושיגיע עם תוכנת גיבוי כלשהיא. אני מניח שאצטרך להוסיף ליחידה עוד כונן או 2 אדומים של WD. האם זה חייב להיות הדגם האדום או שזה רק משהו שיווקי של WD? בקיצור, שאלתי הרבה שאלות ואני אשמח לע…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יצא לי להזמין רק דברים פשוטים וזולים מEBAY עד כה ככה שאין לי מושג למה לצפות מבחינת מכס ועיקובים ועוד כל מיני דברים מעצבנים שהמכס עושים. בעיקרון אני רוצה לקנות את הSamsung 840 EVO 250GB.. כמו למשל מכאן. נראה לי שיש הבדל של איזה 150-200 שקל ממה שכתוב שם למה שמוצע בKSP, לפני משלוח.. האם מישהו התנסה בקניה בסדר גודל כזה מאיביי? צריך לחשוב על הנושא של המכס או שזה שולי? אשמח לתגובה מאנשים שעשו הזמנות כאלו כמה וכמה פעמים.. תודה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, אני מעוניין לקנות כונן חיצוני תומך WiFi, בכדי שאוכל להתחבר אליו ממכשירים ניידים(אנדרואיד + אייפד). הצורך העיקרי שלי הוא הזרמת סרטים, כך שחשובים לי שלושה קריטריונים בהקשר זה - האם ניתן לגשת לסרטים בכונן דרך תוכנות צד שלישי(דוגמא VLC)? אני יודע שהעניין יכול להיות מעט מסובך באייפד(באנדרואיד אני משוכנע שניתן לגשת לסרטים דאך תוכנות אחרות בטלפון). האם יש תמיכה בכתוביות חיצוניות(SRT) באפליקציה של הכונן/דרך אפליקציות צד ג'? האם המכשיר מאפשר הזרמת סרטים בצורה חלקה לגמרי, ללא תקיעות ואיכות HD? הכוננים ביניהם אני מתלבט הם - SanDisk Connect Wireless Flash Drive SanDisk Connect Wireless Media Drive Seagate Wireless Plus GoFlex Satellite Wireless Corsair Voyager Air אציין שה…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חשבתי לרכוש כונן כזה (אין הגבלה תקציבית). האם משתלם? יש למישהו נסיון? טוב? רע? אשמח לתגובות/המלצות/הארות מועילות וכו...
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אתם בטח מכירים את הרעש הזה - "גחחחחח" - של כונן ה DVD. זה כונן חדש, מסוג Lite On. האם יש המלצה על חברה אחרת, שאולי הרעש הזה יעלם (הוא ממש מטריד אותי ברמה הפסיכולוגית - זה לא ראציונאלי). (כן זאת צריכה להיות אחת השאלות המוזרות ביותר שראה הפורום הזה, אני יודע
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-


