עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Holography,

    אהלן, ברשותי כונן קשיח חיצוני בנפח 2TB שנפל בתאונה מצערת במיוחד, מאז, ברגע חיבורו למחשב הוא משמיע תקתוקים (click of death) ולא מזוהה על ידי המחשב כלל, יש אפשרות לשחזר ממנו משהו באמצעים ביתיים? ראיתי בכמה וכמה אתרים שממליצים להקפיא (?!) את ההרדדיסק ולבדוק שוב...

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  2. עשיתי בדיקה וכיבלתי הכל ירוק(תמונה מצורפת), אבל רציתי לדעת מה זה אומר אם אני יקבל אדום(מה זה מייצג)? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by yakir4u,

    יש לי כונן 160G של WD עכשיו הוספתי עוד כונן של WD 250GB עשיתי לו פורמט ויצירת מחיצה ע"י התוכנה של ווינדוס עבד במשך 12 שעות ולא הלך אז עשיתי לו ביטול ועשיתי לו פורמט ע"י MiniTool Partition אחרי שעשיתי לו פורמט הכונן נעלם גם מה Computer Management וגם לא מופיע ב MiniTool Partition אחרי שזה קרה עשיתי ריסט ואז בעליה של המחשב לוקח לו איזה דקה עד שהוא מעלה וטוען את הכוננים ואז ממשיך לעלייה (לפני היה עולה בשניות) בביוס מופיע רק הכונן המקורי עשיתי לו AUTO DETECTION על כל החיבורים והוא לא מוצא את הכונן השני במחשב עצמו מופיע לי רק אחד

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by Night,

    יש לי כרגע הארדיסק בנפח 200 ג'יגה, אני מעוניין לקנות הארדיסק נוסף בנפח 250-320 ג'יגה (לא החלטתי עדיין...). גם הדיסק הראשון והגם החדש יהיו SATA2. עד כמה הביצועים של המערכת יפגעו?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  5. מפרט המחשב שלי כיום : Processor Intel® Core i5-2400 CPU @ 3.10GHz, 3101 Mhz, 4 Core(s), 4 Logical Processor(s) Installed Physical Memory (RAM) 4.00 GB AsusTek H61M/U3S3 - H61 1TB - SAMSUNG HD103SJ ATA Device AMD Radeon HD 6700 Series היום למעשה אני די מרוצה מהמחשב אבל רוצה לעשות בו שיפור קל, שהוא בעצם גדול - להוסיף SSD. העניין הוא כזה, ההרדיסק של המחשב היום הוא בכונן אחד פיזי ובפועל C:, אשר מכיל 1TB ובאמת 900GB בערך תפוס, קבצי ה SYSTEM - בערך 60GB. אני שוקל לקנות את ה SSD הבא של INTEL : http://ksp.co.il/?uin=15533 ההרדיסק במחיר סביר וגם INTEL מציעים תוכנה שמשכפלת את ההרדיסק ל SSD, מבצעת ALIGN והכל בצורה פשוטה - העניין הוא שכל השיטות האלה של "שכפול" גם לא תמיד מומלצות ובוו…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  6. חבר פנה אלי עם בעיה, כבר בהתחלה כשמדלקים את המחשב, אחרי קריאת הכוננים, אני מקבל את ההודעה הנ"ל: smart failure preaicted on primary master: maxtor 5To30h3 ואזהרה שכדאי שאני אבצע גיבוי מידי לפני שילך לדרכו הדיסק הקשיח. ואז יש לי שני אפשרויות F1 או DEL להכנס לביוס, כל בדיקה שלי בביוס לא שינתה את ההודעה. מישהו מכיר את התופעה?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by Ibrow-Now,

    הם באים רק עם 2MB של באפר...

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by cvx,

    אני רוצה לקנות הארד דיסק נשלף עם מגירה שאוכל להוציאו מתי שארצה 1.האם כל המגירות מגיעות עם מאווררים? 2.איזו חברה אתם ממליצים? 3.מה המחירים של הארד דיסק נשלף עם מגירה===250 ג'יגה תודה.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by omertgm,

    http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=240 והאם יש בו את תכונת ה IntelliPower?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  10. בדיוק אותו סיפור שקרה שני ת'רדים מתחתי. הדיסק התחיל לעשות תיקים בטירוף וכל הבוקר לא עלה. כרגע התעורר לחיים ואני עוסק בגיבויים אחרונים. בבוקר ראיתי את ההודעה המזעזעת disk error. השאלה היא כזאת. הדיסק נקנה לפני כ-8 חודשים בפלונטר זצ"ל. למי פונים בישראל על מנת לממש את האחריות???

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by yotamavi,

    שלום לכולם, קניתי לא מזמן דיסק קשיח פנימי של Segate 1TB. עכשיו עברתי לשימוש במחשב נייד (מקבוק אייר) ובקשיח החיצוני שלי נגמר המקום (רק 320GB). אשמח להמלצה למארז חיצוני איכותי (ניתן ועדיף גם מאיביי), בעדיפות לאחד עם בולמי זעזועים. ובכלל אשמח להמלצה - האם בכלל כדאי לעשות את הפרוצדורה הזו? שבוע טוב

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by r.b.y,

    שלום אני מחפש צורב שצורב את הכותרת על המדיה וזה במקום לכתוב את הכותרת של הדיסק בטוש אז ניתן לעשות את זה בצורב אז איזה צורב טוב אפשר לקנות שיעשה גם את זה ? תודה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by EpoXi,

    שלום, בעיית המקום צצה ואני מחפש כונן קשיח נוסף ל500GB שיש לי כרגע. אין לי בעיה גם להזמין מחו"ל אם זה ייצא זול וכדאי יותר. אשמח אם תוכלו להמליץ לי על כונן 2TB פנימי. אין תקציב מוגדר, ראיתי שאפשר למצוא בסביבות 700-750, אבל אני מעדיף כמה שפחות. תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  14. אני מחפש סדרת כונני SSD טובים , מוצלחים ומוכחים עבור הנייד שלי והמחשב הנייח שלי. חשוב לי שהכונן יהיה מתוצרת חברה טובה, עם בקר איכותי ללא כל מיני תקיעות ושגיאות שהיו מחלות הילדות של הכוננים. אני מעדיף להזמין מחו"ל.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  15. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%94-%d7%9e%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9e%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%94%d7%a4%d7%95%d7%9a-%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%a0%d7%99-10tb-%d7%9c/

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  16. קניתי היום את הLG DVD GSA4163B ונתקלתי בבעיה בצריבת סרט בנרו 6- אקספרס יש את האפשרות: DVD VIDEO FILES כאשר אני מנסה להוסיף שם סרט -AVI או WMV (כל מה שניסיתי) יש את ההודעה הבאה: no compatible file found עכשיו לא הבנתי מזאת אומרת הקובץ לא תואם?? למה??? וראיתי שיש לצורב הזה תמיכה ב DVD-ROM מה זה אומר? בתודה manor

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by amirn,

    יש לי מחשב בן 5. השימוש בו הוא אינטרנט, סקייפ, מייל ומעט OFFICE. בזמן האחרון הכל עולה לאט.... עליית הדפדפן, תוכנת המייל וכו' יש בו 2GB RAM וXP שהותקן לפני 5 שנים. האם החלפת הדיסק של מערכת ההפעלה ב SSD והתקנה של WIN7 במקום XP תגרום למחשב להרגיש מהיר בפעולות הנ"ל או שכדאי מחשב חדש? (אני לא חושב שראיתי את ה CPU מתאמץ יותר מדי לכן נראה לי ש I/O או אולי זכרון + התקנה ישנה של ה OS הם הבעייה) למחשב יש רק SATA2 דעתכם? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. אם בכונן המכני יש רק חומר מדיה (סרטים,מוזיקה,תמונות), האם sr נותן יתרון כלשהו על פני התקנת מערכת הפעלה על הssd? תודה לעונים

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by Symbore,

    אבי משתמש במחשב בעיקר לאינטרנט (הרבה, הרבה,הרבה חלונות פתוחים בו זמנית) ,אופיס וסרטים (1080p) חשוב לציין שבזמן הפעילות, הכל עובד מצוין ובאופן כללי, אין האטה (אני מתחזק את המחשב) בקרוב, אני עושה לו פורמט וחשבתי שאולי כדאי להתקין לו ssd בשביל שיפור מהירויות. האם ישנו צורך לשימוש כזה ssd? האם התקנת וינדוס ותוכנות נעשית בצורה רגילה, משמע אין הבדל בין התקנת תוכנות על ssd או hard drive?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  20. שלום, אני מרכיב מפרט לעריכת וידאו, וברצוני את עצתכם בעניין הכוננים הקשיחים: 1. מה עדיף מבחינת ביצועים - מערך RAID 'מקבילי' של 2 כוננים גדולים או כונן קטן מהיר מאד (36GB / 10,000RPM) לתוכנות וכונן גדול עבור חומרי הגלם? 2. אילו כוננים אתם ממליצים עבור כל קונפיגורציה שכזו? 3. האם עבור קונפיגורציית RAID מספיק לוח אם תומך RAID או שצריך בקר מיוחד? מה העלות של אחד כזה? תודה,

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by OferS16,

    ההארד דיסק הישן שלי נהרס לי לפני שבוע ואני מחפש לקנות לעצמי הארד דיסק טוב עם נפח גדול(500 GB+) עם מהיריות כתיבה וקריאה טובות(לא חשוב לי יותר מידי פשוט שלא יהיה איטי,זתומרת כל הכוננים הירוקים האלה הם לא אפשרות) והכי חשוב לי שיהיה אמין! כי שתי ההארד דיסקים הקודמים שלי מתו לי אחרי חצי שנה-שנה וכל המידע שהיה בהם הלך וזה מאוד קשה לי לשחזר את כל ה500 ג'יגה שהיה שם אז הכי חשוב שהוא יהיה אמין עם כמה שפחות סיכויים להתקלקל

  22. Started by LiorZi,

    ברשותי נייד Asus 1215B, אני רוצה לשדרג ל-SSD. אחרי סקר שוק קטן שעשיתי צמצמתי את הבחירה ל-3 אופציות (תקנו אותי אם אני טועה): OCZ Agility 3 60GB - הכי יקר ומהיר בקצת מה-M4. Crucial M4 64GB - גדול מה-OCZ ב-4GB, זול ממנו וקצת פחות מהיר ממנו. Kingston SSDnow V100 64GB - הבחירה הכי זולה והכי פחות מהירה על הנייר, אבל פה השאלה האמיתית - האם המחשב שלי עם החומרה הלא כל כך חזקה שלו צריך משהו מעל לכונן הזה? האם תהיה נצילות מלאה של ה-Agility וה-M4? המחשב בעיקר לצורך לימודים וסרטים פה ושם (יהיו מאוחסנים על כונן חיצוני). תודה לעוזרים, אם יש SSD אחר שעדיף על הבחירות שלי אתם יכולים להציע

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  23. אז ככה יש לי דיסק של טושיבה נפח 3 TB ששירת אותי בנאמנות איפשהו מ2013 בערך , הכונן הכיל תמונות וסרטונים משפחתי בעיקר ואיזה טרה למשחקים הדיסק כבר נשאר לו איזה 30GB מקום פנוי אתמול התוכנה של אינטל לכוננים קשיחים התריעה על ארוע SMART בדיסק הנ"ל ולאחר חצי יום הדיסק התנתק , בקיצור פתחתי את המארז הוצאתי את הדיסק והוא היה חם מאד ו וגם הSSD רתח , וכנראה שזה הסיבה לבעיה , חיכתי שיתקרר וחיברתי ליציאה אחרת והדיסק עבד כרגיל אז כיבתי את המחשב וניתקתי מהמחשב ושמרתי בצד (אני אקנה מאורר שיקרר את אזור הHHD - יש לי מארז Antec GX500 ATX ) בדיקת תקינות אני אעשה אחרי שאגבה את הדיסק , למעשה אני לא אקח סיכון ואני אקנה קשיח חדש בנפח מכובד שיספיק לעוד כמה שנים +…

  24. Started by Classify,

    אפשר הסבר במילים פשוטות מה זה ולמה זה טוב? האופציה היתה דלוקה אצלי עד שיום אחד המערכת הפעלה החליטה שלא בא לה לעלות יותר והוציאה לי מסך כחול בזמן הבוט, וכך עד שביטלתי את האופציה של AHCI. עכשיו כבר החלפתי הרדיסק והתקנתי מחדש מערכת הפעלה ובמקרה נזכרתי באופציה הזאת, חזרתי לביוס הפעלתי אותה ושוב מסך כחול (כבר עם הכונן החדש ומערכת הפעלה חדשה), אז פשוט ביטלתי שוב והכל עובד יפה. אבל מסכרן לדעת מה יכולה להיות הסיבה למסכים הכחולים כשהאופציה דלוקה והאם היא באמת חשובה?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by yurtrez,

    מתלבט מה לקנות בישביל מהירות טעינה ועבודה עם קבצים גדולים בתוכנות גרפיקה...

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים