עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by CyberBot,

    לוקח דיי זמן לפתוח תוכנה קטנה כמו טים ספיק או כל תוכנה אחרת כבדה/קלה לפעמים באמצע BF4 הוא מתחיל לפעול רצוף ותוקע את המשחק הפעולות הבסיסיות במחשב לוקחות הרבה זמן להתבצע איך אוכל לבדוק את תקינותו? מפרט בצד <<

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by david866,

    מחפש זיכרון ssd. בן 400 ל500 גיגה. איזה חברה לקנות או דגם תקציב עד 300 ש"ח

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. מדובר בהארד-דיסק פנימי של WD 250GB הפעולה האחרונה שביצעתי במחשב והיתה משמעותית היא יצירת גיבוי באנמעות Acronis בהפעלת המחשב הטמפרטורה מתחילה באיזור ה 35 מעלות ומגיעה עד לאיזור ה 60 מעלות :-X המארז שלי מאוורר והטמפרטורות של המעבד והכרטיס מסך באיזור ה 35-40 מעלות טמפרטורת לוח האם 47 מעלות. יש טעם לשקול רכישה של אחד חדש או שאני צריך למצוא דרך לקרר אותו? [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by אבשה,

    שלום רציתי לברר על כל חלק מהמפרט שלי לפני שאני קונה אז רציתי לדעת האם הכונן הקשיח הזה אמין: Seagate 500GB Sata II 32MB - אחריות 5 שנים http://tms.co.il/product/4982

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. אהלן, אני נמצא כרגע בארה"ב ושוקל לנצל את המחירים המעט נמוכים על מנת לקחת איתי כונן SSD אחד הביתה. חשבתי על כיוון ה-100$-120$ וראיתי את זה: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820148529 עם משלוח חינם. האם יש דגם משתלם\טוב יותר? אולי כזה שלא נמכר בארץ? תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. שלום. כמו שכתוב בכותרת הדיסק הקשיח בנייד שלי מת. אחרי מספר לא מבוטל של ניסיונות לדלות ממנו פיסות מידע הוא שבק לחלוטין. יש לי נייד של HP מדגם DV5 עד עכשיו הקשיח שהיה ומת היה במהירות של 5400rpm השאלה שלי אין בעיה טכנולוגית / חומרתית כלשהי לשים לדוגמא קשיח במהירות של 7200rpm. במידה ואין כל בעיה לשים קשיח של 72K אשמח להמלצות בעדיפות עליונה על אמינות ואחכ מחיר, טווח המחירים הוא גג 400 שח. תודה ושבת שלום.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  7. מדובר במחשב ישן: celron850 256RAM עם הרדיסק של 20GB, עד לפני כחצי שנה הוא הריץ win2000pro במהירות סבירה. כיום כל פעולה שמצריכה קריאה מההרדיסק לוקחת זמן רב, ואם אני מפעיל תוכנה בזמן שאני מנגן שיר ב winamp אז השיר מגמגם / נפסק לזמן מה. גם כאשר אני עושה פעולה קטנה כמו התקנת תוכנה קטנה של MBים בודדים, השירים מגמגמים, וגם תנועת סמן העכבר לא חלקה. ביצעתי איחוי לשני המחיצות: 3GB לחלונות ואופיס, ומחיצה נוספת לכל השאר (השתמשתי ב perfectdisk) בכל מחיצה יש יותר מג'יגה פנוי. במחשב יש כרטיס קול onboard ac97, נסיתי לשחק עם hardware acceleration אבל זה לא עזר. כרגע המחיצות מאוחות, האם סופו של ההרדיסק שלי קרב? האם יש תוכנה שתוכל לעזור, או לפחות לאבחן את הבעיה יותר במדיוק?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Crossair,

    כעקרון כיוונתי על ה INTEL X25-M 80GB, אבל אני רואה שיש בנצ'ים שה-OCZ AGILITY EX טוב יותר, הבעיה היא שאני לא מצליח למצוא את דגם הEX בארץ... האם קיים כונן עד 1,200 שקל שיותר טוב מהאינטל (G2) הנ"ל? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. מחפש לאכסן את כל המוזיקה שלי וכמה סרטים שעל המחשב בדיסק קשיח חיצוני... עדיפות ל1 טרה... ושמתחבר לusb בכבל ארוך מעט ללא חיבור לחשמל,אשמח גם להמלצה על כמה חברות ודגמים טובים,התקציב 300 ש"ח. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by integral,

    ה REVIEW הראשון הרציני של הצורב: http://www.cdfreaks.com/article/172/9 עוד נתון מעניין, HLDS ראשונים במכירות בכל תחומי הכוננים האופטיים גם ב 2004: Year 2004 results: CD-ROM: HLDS - TSST - LiteOn DVD-ROM: HLDS - TSST - LiteOn Combo: HLDS - TSST - LiteOn CD Writers: HLDS - LiteOn - TSST DVD Writers: HLDS - NEC - Panasonic LG (or HLDS) was No. 1 in 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, and 2004. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by gil_8e,

    האם לקנות רק צורב מהיר? או גם צורב וגם סי די רום בכוננים ניפרדים..? ??? מה החסרונות בכונן צורב בלבד??

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. הכונן שאני מנסה לבדוק הוא Intel 335 180gb. צירפתי תמונה של הבדיקה. בכל האתרים השונים ה SSD הזה עובר את ה400 בכיף (Average read). אצלי הוא באזור ה300. (עשיתי את המדריכים לשיפור הSSD , והמחשב הוא חדש אז חוץ מתוכנות של win8 אין משהו רץ) רעיונות מה יכולה להיות הבעייה?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Kodi,

    אני לא ממש מבין אני צריך עזרה..הופניתי לפה ע"י חבר שאמר שאנשים פה מבינים. אז ככה...יש לי 2 מחשבים המפרט לא ממש חשוב כרגע. מה שרציתי לעשות זה להחליף הארד דיסק ביניהם עכשיו באמצע נתקלתי בבעיה.. אחד ההארד דיסקים היה מחובר לא ללוח אם אלה לאיזה שהוא כרטיס אני לא יודע איזה אבל בכבל שכל היציאות שלו הם זכר והארד דיסק יש לו יציאה נקבה עכשיו במחשב השני ההארד דיסק יש לו יציאה של זכר והכבל של החיבור הוא נקבה ב2 הצדדים.. עכשיו מה קרה שלא יכולתי להעביר תהארד דיסק למחשב הראשון בגלל שאין שם את הכרטיס הזה החיבור ישר ללוח הוא דרך חיבור זכר וגם הכבל הוא זכר אז אין התאמה.. לא ניסחתי טוב אבל בכל מקרה האם קים כזה כבל נראה לי IDE שהוא יציאה אחת נקבה ואחת זכר ועוד הצעות אם מיהשו לא הבין שיכתוב …

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by e-d-a,

    שלום מישהו פעם אמר לי שיש תוכנה כזאת שיכולה להפוך כמעט כל תוכנה שתיהיה U3, זאת אומרת שיהיה אפשר להתקין אותה כמו כל תוכנת U3 רגילה על הDOK. מישהו מכיר חייה כזאת?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. החברה האמריקאית משיקה סדרת כוננים תקציביים עם בקרים מבית Silicon Motion ו-Maxio Technology - ומחירים מומלצים שנמוכים כבר עכשיו מרוב המוצרים בחנויות לכתבה

  16. הרשימה באתר הזה: http://www.comp-il.co.il/products.asp?Cat2Cat1ID=1064&Cat2ID=1327 תגידו לי מה הכי טוב מביניהם בבקשה.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. ניסיתי לשנות את גודל המחיצות בדיסק ע"י PM במצב דוס. לאחר שהתוכנה "שחררה" מקום ממחיצה אחת ועברה לשלב בו היא מעבירה אותו למחיצה המבוקשת קיבלתי הודעת שגיאה: ERROR #2003 FILE SIZE DOES NOT MATCH FAT ALLOCATION FOR FILE. לחצתי אישור ולאחר 10 שניות קיבלתי עוד שגיאה: ERROR #983 TOO MANY ERRORS FOUND. PROCESS HALTED. יש לכם מושג למה זה קורה ומה אני יכול לעשות?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. אורח
    Started by אורח,

    יש לי HD חיצוני של מקסטור 1T, אתמול קרה משהו והמחשב אמר שהוא התנתק פתאום ושחלק מהמידע שהיה עליו נעלם למרות שהנורה שאומרת שהוא עובד דלקה. עשיתי ריסט וראיתי שכל המידע עדיין נשמר על ההארד דיסק, השאלה שלי היא אם יש אישזהי דרך לדעת אם יש קבצים פגומים על ההארד דיסק הנייד? תוכנה או משהו? איך אני יודע אם כל הקבצים טובים ולא פגומים?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. אוקי, התקנתי צורב חדש של lite on והכל יופי טופי, אבל משום מה הסידירום שלי עכשיו זוחל, לוקח מלא זמן להעתיק מידע מדיסקים. למרות זאת הצורב מעתיק מהר, שניהם על ATA33 עם DMA מאופשר.

  20. מה ההמלצות נכון לעכשיו לדיסקים כאלה?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. שלום לכל החברים, רכשתי אתמול כונן SSD של crucial m4 128gb. אני עומד להתחיל את כל תהליך ההתקנה במחשב, והתקנה מחדש של מערכת ההפעלה. עברתי על המדריך שקיים באתר, שהוא מעולה אגב, ובאמת עזר לי קצת לעשות סדר בנושא. עכשיו, למיטב הבנתי, הכונן עובד בצורה הטובה ביותר כשהוא לא מלא לגמרי, וגם כשמבצעים בו מינימום של מחיקות וניקיונות, לכן חפשתי עזרה בנושא תיקיית המשתמש שנוצרת בכונן של מערכת ההפעלה, וכל המידע שנשמר עלייה, בעיקר דברים שהם לא בשליטתנו (כמו הורדות) אלא דברים שאוטומטית נשמרים שם. מצאתי את המדריך הבא: http://www.newsgeek.co.il/windows-user-folder-ssd/ אשמח לשמוע את התייחסותכם, האם זה מדריך ששווה לעקוב אחריו ולבצע אותו. במידה ולא אשמח למדריך אחר, או להתייחסותכם לכל הנושא של ת…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. ניסתי להתקין כונן 20G בכונן 40G במחשב פנטיום 166MHZ ולא הצליח לי האם יש הגבלה על הגודל במחשב הנ"ל תודה

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. חשבתי על SSD Samsung 850 EVO 250GB יש מעוניינים? עוד לא ניסיתי להציע לחנויות. מה אתם/ן אומרים/ות?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. ^^^ כשאני מחבר 2 HD בתור מאסטר וסלייב, וניגש אל שניהם בו זמנית, נגיד עושה קופי- פאסט של שני קבצים (אחד על כל כונן). הכוננים יעבדו במקביל או בטור (דרך הבקר...) במילים אחרות- יש לי שתי תוכנות שצריכות לרוץ במקביל- יש טעם לשים כל אחת מהן על HD ניפרד או לא? (כדי לא לקבל האטה של המחשב וזמני עבודה קצרים יותר) תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by deluxe,

    האם יש בעיה לגבות את המידע שעל המחשב בדיסק קשיח פנימי? האם יש סכנה ל-HDD מוירוסים ותקלות כאשר הוא מחובר ככונן פנימי?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים