עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by shoval,

    יש לי מערכת רייד10 על המחשב ותאמת שזנ עושה לי קצת בעיות ואי נוחות בעבודה רציתי לדעת/ לקבל עצה: עד כמה נחוץ הרייד לעבודה במחשב הביתי אני מתעסק בתלת (סטודיו מקס/ זיברש) ועריכת וידאו (אפטר פרימייר ואביד) תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. *אוקי אז ככה, קודם כל יש לי צורב, אין לי שמץ של איזה חברה הוא (לא רשום עליו כלום..) שנקנה יחד עם המחשב לפני 3 שנים בערך, המהירות המקסימלית שלו היא 16 והייתי צורב על דיסקים של מאקסוול עד עכשיו בלי בעיות. היום ניסיתי לצרוב משהו (מאותה חבילה של דיסקים) והמהירות המירבית שנרו הציג הייתה X4 והקטע שזו חבילה ישנה שכבר השתמשתי בהרבה דיסקים מתוכה על X16 וזה קצת מטריד.. ממה זה נגרם ואיך אפשר לתקן את הבעיה הזו..? השאלה השניה שלי היא בעצם על צורבי DVD של Nec 3520 ,LG 4163B מה שהבנתי מהביקורות היה הקטע שלLG של DVD-RAM* ולנק יש *אוברספידינג וFW* רשמי או לא רשמי לא ממש הבנתי את זה. מישהו יכול להסביר לי את המונחים האלו? אגב כשאומרים אריזת OEM מתכוונים שמקבלים רק צורב? אז כמה עולים הכבלי…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by G-BOY10,

    אני רוצה לקנות את ההארד דיסק WD 80 GB 7200 RPM 8 MB Cache איך הוא? מבחינת מחיר הוא טוב? שווה לקנות אותו?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. אני צריך לשים כונן SSD בשרת לטובת קאש לאפליקצייה מסוימת. הכונן יחובר בsata2 כך שמהירות הכונן אינה פקטור. השרת מוגדר כקריטי ולכן אשמח לקבל המלצה לדגם אמין , ללא תלות במחיר. נפח: 120-128 GB. תודה

  5. אני רוצה לקנות כונן פנימי חדש ב-KSP או באייבורי בירושלים ומתלבטת מה לקנות. התקציב הוא עד 800 ש"ח במטרה ל-1 עד 2 TB אין לי מושג איזו יציאת sata יש לי. יש המלצות?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. שלום לכולם, ברשותי מחשב ThinkPad T550 שאני מעוניין לשדרג, הוא עובד באופן איטי ביותר ומקשה על עבודה רציפה. אני רוצה להחליף את הכונן המכאני של המחשב הנייד שלי לכונן SSD חשבתי על משהו בנפח של 512GB-1T, מה ההמלצה שלכם? כמו כן, אני מעוניין להחליף את הזיכרון RAM של המחשב למשהו מהיר יותר, כרגע אני עם 8GB זיכרון ורוצה להגדיל ל-16GB. מה מתאים ומומלץ למחשב שלי? בנוסף, יש לי במחשב זיכרון מסוג M.2 של 16GB, מה התפקיד שלו והאם יש לי צורך לשדרג אותו? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by must_fake,

    שלום לכולם. יש לי בלוח אם תמיכה בSATA ואני מתכנן לקנות הארד דיסק חדש עכשיו השאלה שלי : מה עדיף לחבר אותו בSATA או לחבר אותו בIDE ? מה יותר מהיר משתיהם ? והאם המהירות כלכך משמעותית ? הארדיסק שאני רוצה לקנות: WESTURN DIGITAL 200 JB?(7200 8M תודה מראש לכל העוזרים.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by wind-dos,

    שלום אני עומד לקנות את אחד מן הצורבים הללו ואני קצת מתלבט הצורב אינו הולך להיות צורב דיוידי אני צריך שיהיה לי צורב אמין ושהדיסקים יצאו טוב רק למי שיש ניסיון וידע עם הצורבים הללו מתבקש לענות כדי שפורום זה יהיה לעניין. 8)

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. אני מעוניין ליצור גיבוי לשני מחשבים בבית, לא מדובר בנפחים רציניים, מקסימום טרה של חומר. הנחות בסיס ותקנו אותי בבקשה אם אני טועה. למיטב ידיעתי נכון להיום. הפתרון היקר הוא NAS, הפתרון הזול הוא כונן USB כל שהוא עם תוכנת גיבוי. שרת NAS - יתרון - יבצע את הגיבויים בימים/ שעות שנקבעו. חיסרון - במקרה שהרשת הביתית נגועה בוירוס/ כופר כל שהוא אז גם השרת יסבול. כונן USB -יתרון - במקרה של וירוס/ כופר כל שהוא הכונן מנותק מהמערכת. חיסרון - יש לחבר לכל אחד מהמחשבים בנפרד ולהריץ את תוכנת הגיבוי. האם ההנחות שלי נכונות ? תודה

  10. קיבלתי את הצורב היום. התקנתי אותו (היה קל מאוד, מזוהה צ'יק צ'ק) הכנסתי DVD ריק, כדי לבדוק מהירויות ב- Nero CD-DVD Speed, הוא "צרב" מצויין (X20) ניסיתי לעשות עוד כמה בדיקות אבל מאז הוא השתגע: לא מוכן לקרוא שום DVD שהכנסתי. אלא רק דיסק אודיו... מישהו נתקל בבעיה ? יודע איך לעזור לי? HF

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by mikets,

    אני רוצה ליצור פיתרון לאיחסון מידה פרטי בבית. רוב המידה הוא סרטים, תמונות ומוזיקה אך לא רק - יש מסמכים וקבצים אחרים. הנפח של נתונים שיש לי כרגע הוא כ-500GB. אני מחזיק אותו בדיסק חיצוני ומפחד שיום אחד הכל ילך לי. אני משאר שכרגע 2TB יספיקו לי לשנים הקרובות. אופציה ראשונה שלי - ליצור שרת NAS עם RAID ובדרך זו להבטיח שהדאטא לא ילך. האם זאת הנחה נכונה או שאני עדיין צריך גיבוי? האם זה אומר שלמעשה אני צריך עוד דיסקים באותו נפח? אופציה שניה - לבנות מחשב HTPC (אני צריך כזה ממילא ) עם נפח דיסקים גדול. אני מבין שבמקרה כזה רמת הרעש של המחשב עולה משמאותית. וגם אני צריך גיבוי. יש המלצות? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. אני מתכוון לקנות דיסק סיריאלי גדול של 160 שיתחבר לבקר Silicon Image 3112 שמשולב בלוח אם שלי מישהו יודע אם הדיסק יזוהה במלואו ע"י הביוס או שתהיה מגבלה של 137 ג"ב למחיצה (פעם שמעתי שיש כזו מגבלה)

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. איזה ארד דיסק כדאי ?USB2 או SATA2 או FireWire 400 1394a ? ואנא לעונים תסבירו למה ? בינתים מצאתי חומר שמסביר: Data Transfer Rate FireWire-800 - 73 MB per seconds FireWire-400 - 43 MB per seconds USB 2.0 - 33 MB per seconds עפ"י ניסיוני מצאתי שSATA 2 מעביר 40+ MB בויסטה ודווקא XP מהירות נמוכה יותר . בלוח שלי מצויין תמיכה ב- 1394A האם זה FireWire-800 או FireWire-400 ?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Zeev86,

    שלום. יום אחרי שקניתי מחשב חדש, הלך לי הארד של 30 גיגה : < נשארתי עם 10. אשמח אם תמליצו לי על הארד מהיר, טוב ושיחזיק כמה שנים ולא יעשה לי בעיות (כמו שזה של 30 עשה לי. שנה עבד טוב, שנתיים עשה לי בעיות). תקציב: הממ.... עוד מעט משכורת, אז לא משנה לי כל כך

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Jack_g,

    ב KSP מוכרים 50 מדיות ב 130 ש"ח נראה לי מחיר טוב לא?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. יש לי קצת הרבה שאלות מקווה שמי שידע אחת מהתשובות יענה עליה אפילו על אחת מהם מקווה שבסוף יענו לי על הכל=] 1.אני קונה מחשב חדש 250GB אבל אני לא יודע איזה חברה של הכונן קשיח לקנות יש חברה מומלצת שמוכח שהיא יותר טובה מהשאר..? 2.אם אני אומר בחנות שישימו לי 16MB במקום 8 הם יכולים או שזה תמיד בא כ8..? 3.יש משחקים שאני נגיד מנסה להתקין מהכונן קשיח וזה לא מתקין לי ומהצורב זה כע מתקין לי למה זה ככה..? והאם צריך לקנות משהו יותר מהיר מ7200rpm..? כדי שזה יקרא כל דיסק או שזה מספיק..? 4. אם הייתי צורב סרטים והייתי רואה אותם מהדיסק זה היה עובד מוזר כזה ויותר לאט לפעמים ונקטע כזה לשניה שתיים ואם העתקתי את זה למשחב ואז ראיתי מהדיסק אז ראו טוב למה זה..? משהו בכונן האם בכונן שאני קונה עכשי…

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. מה ההבדל בין הדגמים השונים, ולא על הנייר ה-32באפר לעומת ה-16, אלא בחיים האמיתיים. רעש, חום, אמינות וביצועים? ומה הייתם ממליצים, תודה לעוזרים.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by amir_dj,

    שלום אני רוצה לגרום למחשב לחלץ יותר מהר מספר רב של קבצי RAR במקביל ופעולות של המרת סרטים. המפרט שלי הוא: 2 ג'יגה ראמ. דיסק קשיח עם 8 מגה ביט באפר. מעבד amd 6400 black edition אני לא משתמש באובר קלוק ולא מתכנן. כדי לקבל יותר מהמחשב מה כדי לי לעשות: להוסיף כונן זהה לכונן שיש לי ולהפעיל מערך רייד 0 דרך תמיכה בלוח אם או לקנות עוד 2 ג'יגה ראמ ולהתקין 64 ביט(2 סלוטים כל אחד של 2 ג'יגה, 4 ג'יגה סה"כ). מה ישפיע יותר? תודה.

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. שלום לכולם. מפרט קיים: Ryzen 5 3600 GTX 1650 Super Gigabyte B450m s2h HP 8X2(16GB) 3200mhz Antec GX202 + VP500 PSU 1TB Seagate Baracuda 256GB ADDLINK M.2 NVME SSD מה אני מחפש: KIT של RAM 16X2 32GB. 3000MHZ ומעלה. SSD חיבור SATA כמה שיותר מהיר, נפח לפחות 200GB. חשוב לי שתהיה קניה בארץ. תספקו לינקים בבקשה. הSSD מיועד לעריכת וידאו ישירה ממנו ככה שחשוב שיהיה כמה שיותר ממנו, הSSD הקיים משמש אך ורק למערכת הפעלה ותוכנות ככה שהחדש יהיה נטו לעריכה. מוכן להשקיע עד 900 ש''ח לזכרונות + הSSD. תודה רבה מראש.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  20. Started by hachling,

    האם יש דיסק מומלץ מבחינת יחס עלות תועלת ובעיקר מבחינת שקט ועמידה בוידאו HD? תודה,

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. היי לכולם, יש לי NAS של QNAP שאני משתמש בו גם להורדות טורנטים. כיום ההורדות יושבות על הRAID של הNAS ואני מעוניין לחבר דיסק קשיח חיצוני ושירדו אליו. לא חשובה לי היכולת לגבות את ההורדות האלה כך שאין לי צורך שישבו על הRAID. העניין הוא שיש לי לא מעט דיסקים בבית בגדלים שונים (כולם 3.5 אינטש) ואני מחפש מארז שיידע לחבר ביניהם לSTORAGE אחד. האם קיים כזה דבר? תודה מראש לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. שלום חברים! מס שאלות למבינים: רציתי לדעת האם אני עלול להתקל בבעיות בהעברה של ההארד דיסק הנ"ל לPC (גירסת ה 4 TB ) האם הוא מפורמט בצורה מיוחדת? תודה! טוב אז לעדכן : דבר ראשון יש על שני הכוננים JUMPER שכופה עליו לעבוד במצב לגאסי 1.5 אז צריך להוציא אותו. ושנית למארז הקטן יש הצפנה על הכוננים אז אם רוצים להעביר את ההארד דיסקים למחשב צריך לפרמט אותם אז באמצעות הDisk Management מחקתי כלמני מחיצות הזויות שהיו עליהם ופירמטתי אותם . (כמובן שיש לחלץ מידע חשוב לפני) וזהו =)

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. Started by ariel-ro,

    שלום אנשים אני מעוניין בעוד הארד דיסק בין 120-160 ג'יגה ב300 שקל הארד דיסק ישמש להתקנת וויסטה. כיום יש לי הארד דיסק של 160 שיש עליו XP דגם:WD 160GB 7200RPM 8MB SATA 2 האם זה מסובך לשים עוד הארד דיסק ולהתקין עליו מערכת הפעלה נוספת? אם כן אז אשמח להסברים. ואם חנות באזור המרכז. תודה רבה רבה אריאל

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by catsmonster,

    יש לי ווינדוס 7 מותקן על הארד דיסק בחיבור IDE, עד אתמול עבד מעולה. שמעתי אתמול קולות מוזרים מהמחשב, קולות שההארד דיסק מתחיל לקרוא במרץ (כמו הקולות ששומעים כשמפעילים תוכנה כבדה) ואז צליל של קליק פתאומי והקולות של הקריאה נפסקים. כשהפעלתי מחדש את המחשב (וגם כל פעם שניסיתי לאחר מכן) המסך השחור של הביוס עלה בצורה נורמאלית עד החלק שבו אמור להיות Loading Operating System, אך במקום זאת היה כתוב PLEASE INSERT OPERATING SYSTEM DRIVE AND PRESS ENTER, PRESS CTRL + ALT + DEL TO RESTART או משהו בסגנון. כאשר הרצתי מערכת הפעלה mini windows xp אשר פועלת ישירות מדיסק אופטי, הצלחתי למצוא את כל הקבצים שלי בהארד דיסק אבל בכל זאת המחשב סירב להאמין שיש לו ווינדוס מותקן. למישהו יש רעיונות?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. אני משדרג טיפה את הדסקטופ העתיק שלי ב SSD ועל הדרך מחליף דיסק נתונים (מעדיף להזמין את הכל מפלונטר). אני לא מוצא דיסק 3TB 7200 RPM סטנדרטי במחיר סביר, שהוא לא של סיגייט או טושיבה - סיגייט מסדרת ST3000DM לא אמינים באופן יחסי לאורך שנים עפ"י נתונים של BACKBLAZE, ועם דיסקים של טושיבה אין לי נסיון כלל. מי יודע אם ניתן להשתמש ב HITACHI DESKSTAR NAS כדיסק "רגיל" ולא כ NAS? אני חושש מהאפשרות שהוא מגיע עם הגדרת AAM גבוהה ונעולה, שמתאימה לדיסק יעודי ל NAS

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים