אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
הצורב שלי (Benq) , עובד מצויין, אם זה בצריבה, שכתוב .. אבל - בעיה אחת צצה לה לפתע. לאחרונה, כפי שאמרתי, אני יכול לצרוב כרגיל, בלי בעיות. אך, לקרוא דיסקים רגילים - הכונן לא מסכים. פתאום הוא גם מזוהה בווינדוס ככונן 32X12 רגיל. לאן נעלמו הX40? מישהו יכול לעזור לי? תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש למחשב החדש שאני מרכיב לי צורב בלו ריי שתומך בכל סוגי המדיות, בעל ביצועים חזקים בצריבה קבועה. אשמח לשמוע רעיונות והמלצות (חיבור sata כמובן).. תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה אורך חיים ממוצע של הרדיסק? (אם זה משתנה לפי דורות או טכנולוגיות, אשמח לפירוט). יש לי על מחשב ישן הרדיסק 60 Gb, של WD או של Seagate, אני כבר לא זוכר, מלפני כמה שנים, ואני חושש שהוא ימות לי פתאום והמידע ילך לעזאזל, שווה להחליפו בהרדיסק אחר לדעתכם? אם כן, אז אחרי כמה שנים שהרדיסק קיים אתם מחליפים אותו מבחינה 'מניעתית'? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רשתותי W.D 200GB 8MB Buffer SATA עקב מחזור במקום (כן 200 גי'גה לא מספיק יש לי רק 20 פנוי ) אני רוצה לרכוש הרדיסק זהה ולעשות רייד. פעם אני קראתי על סוגי הרייד השונים, רייד אחד ששני הרדיסקים מתפקדים כמירור אם אני לא טועה וזה רק נותן לך 200GB ולא 400GB אבל זה עובד יותר מהר... עכשיו תהיתי לדעת מה זה RAID 0, האם הוא משפר ביצועים ? מה בידיוק זה עושה, ומה השוני מסתם שאני יחבר אותם שניהם בSATA בלי להגדיר RAID אשמח לטיפים והסברים על ה RAID לפני שאני מתכוון לרכוש הרדיסק נוסף תודה מראש לעוזרים.. עריכה: קראתי פה דיון שנאמר כי יש "סיכון" שאם הרדיסק אחד הולך ובגלל שהמידע נחלק בין שני ההרדיסקים אז כל המידע הולך.. אבל באותו מידה אם יש לי רק הרדיסק 1 , והוא נדפק ! בכל מקרה כל…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אם למישהו או למישהי יש צורב של LiteOn, ספרו האם אתם מרוצים ממנו, האם הוא עושה בעיות ? וכד' מה אתם אומרים על צורבים של LG ? ואיזה צורבים תומכים בצריבה של דיסקים של 90 או 99 דקות ? לפי מה ששמעתי (אני לא בטוח) הצורבים שתומכים בזה הם של : LG, LiteOn, Plextor, TEAC האם יש עוד ? מצפה לתגובות, תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רכשתי מחשב חדש עם HDD בנפח 320GB, הבעיה ששמתי לב שהוא מדי פעם עושה מן "בזז" כזה... במיוחד כשכותבים אליו ועובדים עם הרבה דברים ביחד... למשל, מעבירים קבצים ופותחים וורד באמצע... הרעש קצרצר אך לא מוכר לי מדיסקים אחרים שהיו לי... מה עושים?... לבדוק עם תוכנה?...
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היטאצי יצאה בליין חדש של ארד-דיסק 32MB Data buffer שנועד לישומי ווידאו כבדים http://www.hitachigst.com/tech/techlib.nsf/techdocs/F8156F65CFE91CCF862573160072C729/$file/7k1000_sp.pdf ארד-דיסקים בנפחים 750-1000 GB אני נתקלתי בתופעה של איכות יורדת /בעיות פיקסלים עם קבצים VC-1 שמשדרים ב-1080P למכשירים שמשדרים 1080P הדאטה שעובר ברוחב פס כזה הוא 28MB כאשר הבאפר של הדאטה הוא 16 MB בארד -דיסקים בארץ ולא משנה היצרן . כך שזה כנראה דופק את האיכות הסרטים ברזולוציות גבוהות מאוד 1920X1080 היטאצי - עפ"י דבריהם שיפרה את רמת Data buffer size1 (KB) 32,768 כך שכל המידע יכול לעבור ללא צווארי בקבוק עפ"י דברים שקראתי היו דברים מחמיאים כמו רמת הצבע עלתה , אין הפרעות באיכות , הפרימיים רצים ב…
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שאלה! האם פרמוט מחדש של כונן קשיח יכול להזיק לו בצורה פיזית? ??? ??? ??? תודה רבה :-*
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מחשב יחסית ישן כמו שניתן לראות במפרט עם לוח שתומך בחיבור כונן קשיח בתצורת IDE. אני מעוניין לקנות דיסק קשיח חדש למטרת אכסון קבצי מדיה שיהיה בהם שימוש שותף. מערכת ההפעלה וכל שאר התוכנות שפועלות באופן קבוע יותקנו על הכונן הקשיח הפנימי. השאלה בעצם היא האם יהיה הבדל מורגש באיטיות בשימוש בקבצי המדיה (סרטים, מוסיקה, תמונות) בכונן החיצוני לעומת כונן פנימי (IDE)?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כשכונן האיחסון C שלי התמלא עד אפס מקום העברתי קבצים לכונן D, אך כאשר אני מחפשת קובץ על ידי החיפוש של שורת סרגל הכלים הוא אינו מוצא אותם ואני צריכה ליכנס לכונן D ולחפש את מה שאני צריכה. האם יש לכך פיתרון? וכן האם ישנם עוד פונקציות שלא פועלות על הקבצים שהעברתי לכונן D ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה, כמו לרבים יש לי את ה Lite-on x52x24x52 הידוע לטובה היום, באתי להתקין תוכנה הנמצאת באחד הדיסקים שלי ומה, הצורב פשוט לא רוצה לפתוח את הדיסק. אומנם אין שום הודעת שגיאה, הצורב פשוט מזהה הדיסק כדיסק ריק :-\ לעומת זאת כשאני שם את הדיסק בDVD טושיבה שלי הכל בסדר, והדיסק נפתח. מה יכולה להיות הבעיה? בתודה, איציק.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי חברים לרבים מאיתנו לשמחתי יש בבית או בעבודה מכשיר NAS ולרוב מדובר במכשיר של סינולוג'י. סינולוג'י נותנת למשתמשים שלה המון אפשרויות גיבוי ובחינם. אבל מה בדיוק הכי מתאים לצורך הספציפי שלנו? מה ההבדל בין כל הכלים? בדיוק בשביל זה יצרתי סרטון כי באמת לא ראיתי שום מקור מידע שעושה את ההשוואה הזאת. מקווה שתאהבו. קישור לסרטון תצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו: Synology User Group - Worldwide
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, ברצוני לרכוש SSD חדש ננוסף למחשב שכן אני מתחיל להרגיש קצת הגבלה בשטח האחסון שלי. רכשתי מתאם ל-m.2 ללפטופ שלי Thinkpad P51. עכשיו הגיע זמן ההחלטה על הכונן המתאים והבנתי שחשוב לבחור בדגם וביצרן אמין. יש לי התלבטות בין שתי כוננים שונים ורציתי להתייעץ, האם שווה להוסיף עוד קצת כסף בשביל כונן קצת יותר יקר (ואני מניח יותר אמין, ברוב הדגמים) הראשון: A-DATA XPG SX8200 Pro PCIe SSD NVME 1TB באיזור ה-650 ש"ח. השני: Crucial MX500 CT1000MX500SSD4 1TB SSD M.2 2280 באיזור ה-500 ש"ח. אשמח לתובנות וייעוץ. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שבת שלום. יש לי כרגע 2 Hard disks אחד עם חיבור SAta ואחד עם החיבור הישן אלה ארדיסק ים ששמרתי אותם ויש בתוכם תוכן תמונות וכל מיני חומרים שלי השאלה שלי היא כזאת איפה אני יכול ליקנות מתאם לארדיסקים / או שפשוט תגידו לי מה השם של המתאם הזה שפשוט אני יחבר את 1 מהם וזה יפתח לי תיקיה במחשב שמשם אני כבר יבצע העברה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב, מקווה שתוכלו לעזור לי... לפני כשבוע רכשתי כונן קשיח חיצוני של WD בנפח 50 ג'יגה. הכונן מגיע בפורמט FAT כרגע יש בכונן 217 ג'יגה פנויים (ראה תמונה) כשאני מנסה להעתיק קובץ בנפח של 6.8 ג'יגה, אני מקבל הודעת שגיאה שהדיסק מלא (ראה תמונה) היכן טמונה הבעיה? תודה רבה, אורן. [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
MHDD לא תזהה אותו, נכון (מחובר ישירות לנתב)?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. הצורב הרגיל שלי נהרס אתמול ואני ואבא שלי החלטנו שהגיע הזמן ללכת על צורב DVD במקום עוד צורב רגיל, ויש לנו מספר שאלות בנושא. קודם כל התקציב הוא 500 ש'ח ואני זוכר שקראתי דברים טובים על NEC אז חשבנו ללכת על זה - NEC 3500A מ-KSP שווה? יש משהו יותר טוב מזיגזאג? או אולי יש משהו אחר בתקציב מ-KSP? וגם חשוב לי שאני יוכל לגבות דברים על מדיה של DVD כי יש יותר מקום מן הסתם, ה-NEC מסוגל לעשות זאת? אם לא? איזה צורב אחר מסוגל לכך בתקציב שלי? עכשיו אם הצורב הוא bulk (הוא bulk או לא?) אז הוא מגיע בלי תוכנה וכבל נכון? אז איזה תוכנות יש בשביל צריבת DVD? והכבל הוא כבל IDE רגיל שאני צריך לחבר כמו שחיברתי את הצורב הרגיל שלי? וזה שהצורב צורב מדיות DVD לא אומר שהוא לא יכול לצרוב על דיסקים ר…
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, ב-HDTUNE אני רואה שההארד דיסק שלי (ST3500320AS) עובד על UDMA Mode 5 כאשר רשום לי ש-UDMA 6 בתמיכה.איך אני אוכל לשנות את זה? בתודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לפתח קצת את הנושא של מכונת צריבות, כרגע תיאורטי אבל יתכן ובאמת אצטרך לבנות אחת בקרוב. אני מעוניין במחשב בעל 8 צורבים לפחות (אולי אפילו 10) שמסוגל לצרוב (בהצלחה כמובן) 8-10DVD במקביל. זה בהחלט יכול להיות מבוסס לינוקס (אפילו רצוי לצורכי scripting) כי זאת מכונה יעודית לנושא. הנפח הכולל של הדיסקים פחות קריטי ה-ISO יועברו למכונה לצורך צריבה מהרשת. אז אני מניח שצריך מארז יחודי שמסוגל להכיל כמות כוננים כזאת, 8-10 DVD writer. כמובן מערכת מחשב שתתמוך בכך - יציאות SATA מספיקות או כרטיס נוסף. ודיסקים קשיחים. אני חושב שהבעיה במכונה כזאת היא רוחב הפס שדרוש בין הדיסק הקשיח לצורבים ולכן צריך לחשוב איך לתכנן את זה נכון. מנסיון, צריבה של DVD בודד מופרעת בקלות על ידי מטלות ש…
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי את ה 3540A ועד כה צרבתי די הרבה CD-R ו DVD-R. קראתי על ה Firmware של Liggy & Dee במספר מקומות כאן באתר ושכולם מתלהבים ומהללים אותם. אולי מישהו יכול להסביר לי למה צריך בכלל להחליף את ה Firmware של צורב. ואם כבר להחליף מה מיוחד ב Liggy & Dee?? מה זה נותן שלא ניתן לבצע בצורב מהקופסא, במקרה שלי גרסאת סטוק של NEC 1.01 תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כי ה NEC 3500 שלי ממש אבל ממש לא מבצע את העבודה כמו שצריך מבחינת צריבה הוא מעולה ומבחינת קריאה או קידוד וידאו וא ממש גרוע אפילו הטושיבה הישן שלי יותר טוב
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום האם יש הבדל כל כך גדול בין הביצועים של מערכת ההפעלה כאשר היא מותקנת על WD Raptor - 36GB - 10,000RPM - S-ATA לבין אם היא מותקנת על WD רגיל 7200 RPM
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש כמובן כונן חיצוני אם אפשר המלצות ל-1TB ול-1.5TB כי אם ההבדלי מחיר ביניהם זניחים אני אקח 1.5. משמש לאיחסון סרטים מידע וכד'... שיהיה פשוט ובמחיר הגיוני כמובן לשוק. תודה לעוזרים ויום טוב. נ.ב במחשב שלי יש חיבור eSata? זה נחשב למהירות העברה יותר גבוה מאשר ה-USB ? כלומר, עדיף לחבר כונן קשיח חיצוני ל-eSata ? אם כן אני אשמח גם להמלצות לכוננים שתומכים ב-eSata
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי DOK של 64 ג"ב, אולם בפועל יש בו רק 54.8 ג"ב, האם זה הגיוני?? אמנם תמיד אני יודע שבפועל הנפח קטן מן הרשום בו, במקום 16 ג"ב מופיע 14.9 זה בערך הפסד של 7%, אך כאן זה הפסד של בערך 13% !! האם זה לגיטימי? האם יש איזשהו תקן מסוים בענין?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


