עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by asaf047,

    שלום. סליחה עם היו שגיאות כתיב (חיי עם זה ) ככה לאחרונה התקנתי win8 על intel 40GB בנוסף יש לי את wd 1TB בלאק אודישן וc400 128GB הכול יושב על gigabyte p55 ud6 כדי לא להקשות זה לוח שיש לו שני sata3(תומך 6Gbps) והשאר 2 רגילים אז כמו שאמרתי התקנתי את הwin8 על ה40 GB ובאמת שניסיתי להיות קפדן ולא להתקין בו כלום אך אבוי נשארו לי רק 3 GB בערך בכל אופן חשבתי לקנות עוד ssd ולהעביר הכול בghost או image (ישמח לדעת את ההבדל ) לקונן החדש עכשיו : אני מוכן להשקיע עד 250 דולר כולל הכול +/- 1000 ש"ח אבל עדין להישאר ביצועיסטי מכון לאזור ה GB250 בערך והאם האקטיבציה שיש לי לwin 8 תישאר איתי תודה וכולם

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  2. Started by dor_g,

    שלום! יש לי USB שהכנתי בעזרת YUMI ה USB עובד כ MULTIBOOT כלומר ישנם מספר מערכות הפעלה שאני יכול לבחור וזה מריץ אותם מה USB. אני רוצה להפיץ את ה USB שלי ולכן אני צריך ליצור קובץ ISO של ההתקן השתמשתי בתוכנה MAGIC ISO אבל הבעיה שהיא יוצרת לי ISO אבל הוא לא BOOTABLE איך אני יוצר ISO שיהיה BOOTABLE? (כמו שמשחררים הפצות של לינוקס או ווינדוס)

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  3. שלום אני צריך את המלצותיכם לזכרון נייד טוב עמיד,חזק ואמין עד 100 ש"ח רצוי של לפחות 4 גי'גה.. חשוב לי שבאמת יהיה בו כול מה שצריך בזכרון נייד כי אני לא ממש מבין בזה...וכמובן שייהיה מהיר אם זה אפשרי. תודה

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by kobekoo,

    איך התוצאות לדעתכם ?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by eyahalom,

    שלום, באפשרותי לרכוש אחד מהשניים בטכנולוגיית SATA. המחיר דומה, לשניהם 3 שנות אחריות. איזה מהכוננים עדיף בעיניכם? תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by BRPOQNT,

    קיבלתי לנייד הודעה על מבצע : דיסק SSD מNVME. 1 TB ב 105$ !!!! מעבר למחיר המאד אטרקטיבי,יש שני דברים נוספים. מדובר בNVME 3 שאמור להיות מהיר בהרבה מ NVME2. היצרן היא ....אינטל !!! האם אינטל באמת יצרנית של כוננים כאלה . האם NVME3 באמת מהיר בהרבה מ 2 ? האם כל לוחות האם תומכים בגרסא 3 ? האם זו הסיבה לצניחה במחירים של דור 2 ? אה כן,יש גם 5 שנים אחריות.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. שימו לב שאני מדבר על כונן בלבד! ולא צורב או משהו כזה. זה מיועד למחשב של אמא והיא לא צורבת. אני רוצה לקנות את הכונן בגלל שהכונן DVD הישן לא קורא את הדיסקים שאני צורב ואני מעוניין שהכונן שאני אקנה יוכל לקרוא את כל המדיות (-DVDR+ , DVDR) וכו'. תודה על כל עזרה!

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by ytoledano,

    שלום, אני יודע שמוכרים כונני רשת ואני יודע שיש קייסים שמתאמים בין FireWire / USB ל PATA/SATA, אז השאלה אם גם יש קייסים שמתאמים בLAN לPATA/SATA? איפה אפשר להשיג כזה דבר? ואם אי אפשר, איפה אפשר להשיג כונן רשת רגיל?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. יש לי כונן מקסטור 60GB כבר די ישן.. נראלי 5+ שנים.. כיום אני עובד איתו ללא שום בעייה.. (חוץ מהעובדה שהוא די רועש ונראלי גם טיפה איטי אולי) אבל בכללי אני עובד איתו ואין בעיות.. לאחרונה יצא לי לבדוק את הדיסק הקשיח בתוכנה speedfan שאוספת נתונים על הדיסק דרך משהו שנקרא s.m.a.r.t התוכנה הודיעה לי שהדיסק פגום ואני חייב להחליף אותו מיידית.. ממש היה מודגש שזה מצב קריטי ואני חייב להחליף אותו כמה שיותר מהר.. אבל התעלמתי מזה כי לא בא לי לקנות דיסק קשיח עכשיו.. ואז גם לינוקס הודיעה לי אותו דבר.. המערכת אמרה שבדיסק יש סקטורים פגומים ויש להחליפו.. וגם סירבה לבצע התקנה על הדיסק.. תיקון שגיאות לא עזר לעניין.. השאלה שלי היא האם המצב באמת כל כך קריטי? הדיסק באמת גוסס? יש מצב שבזמן הקרוב אנ…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by kfirab12,

    שלום לכולם יש לי הארד דיסק של חברת SEAGATE. הכל היה בסדר ועכשיו המחשב לא מזהה אותו.... כשאני מחבר אותו יש נורה קטנה שמהבהבת וזהו (בדרך כל הנורה לא מהבהבת - פשוט דולקת ברגיל) מה אני יכול לעשות? כל הסרטים, התוכנות המוזיקה הסדרות.... הכל שם!!! בבקשה עזרה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. Started by US,

    מה קורה אנשים ? הייתי רוצה לדעת אם הגיוני (קיים) צורב DVD +- של חברת NEC. שיש בו אפשרות של צריבה של 8 וחצי גגה בדיסק רגיל של 4.7 מחכה לתגובות ...

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by bini541,

    ראיתי עכשיו בPLONTER את הדגם הזה בכל הגדלים, בשעה טובה מתחילים להיכנס אלינו כוננים כאלה במחירים יחסית שפויים מקווה שזה ימשיך ככה חברים קניתי את המוצר הזה עכשיו, אני מתרגש

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by טוסטר,

    יש לי הארד דיסק בן קצת פחות משנה ואתמול הוא אירגן לי "הפתעה" לא כ"כ נעימה. ניסיתי להעתיק ממנו קובץ ששמרתי בתור גיבוי (קובץ בגודל של 3.5 ג'יגה... למרות שזה לא נראה לי חשוב) ולמרבה הפלא קיבלתי את ה CRC המפורסם. על ההרד דיסק הזה (אם כי על מחיצה אחרת) מותקנת מערכת ההפעלה של המחשב ולא נתקלתי בשום בעיה (אלא אם כן העובדה ש CHKDSK נתקע זו גם בעיה :-\ *עריכה* CHKDSK מהדוס ניתקע ועשה ריסטרט, אבל מהוינדוס הוא עדיין עובד כבר שעתיים ומשהו וכותב שהוא תיקן שתי תקלות) פרט לנסיון הכושל להעתיק את הקובץ הזה. (למזלי יש לי אפשרות להשיג את הקובץ ממקור אחר) השאלה שלי היא האם זו סיבה מספיק טובה לגשת לחנות ולדרוש החלפה של ההארד דיסק שכביכול עובד בסדר (חוץ מההעתקה של הקובץ הזה וה CHKDSK שנתקע) יש …

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by david866,

    אני רוצה לקנות דיסק קשיח חיצוני בנפח 2TB .על איזה מומלץ תקציב עד 600

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. סתם שאלה שעלתה לי ואולי מישהו יודע לענות: רוב הצורבים החדשים היום צורבים CD רגיל במהירות של x52 לפחות ועולים 150-200 שקל - זאת אומרת שהטכנולוגיה לכך קיימת ואפילו לא יקרה. אז למה צורבי DVD שאמורים להיות אפילו יותר חדשניים מגיעים במקרה הטוב למהירות x40 בצריבת CD רגיל (ויש הרבה שמגיעים רק ל 16 או 32) ? מה מונע מהם להגיע גם ל x52 ? אני שוקל להחליף את הצורב שלי בצורב DVD אבל אז ברור לי שאני מוותר על קצת מהירות בצריבת CD, ואני יודע שעדיין רוב הצריבות שלי יהיו CD ורק מעט DVD.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. 1. אם אני קונה את הדגם Seagate Barracuda 3TB ST3000DM001 יש בכל דגם אותו מספר פלטות ? או שיש לו אותה בעיה כמו של ה2TB (כמו כאן http://hwzone.co.il/community/threads/527915) 2. הכונן Seagate Barracuda 2TB ST2000DM001 עם 2 הפלטות יותר מהיר מSeagate Barracuda 3TB ST3000DM001? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by phenix,

    יש לי הארד דיסק חיצוני SEAGATE 1TB ואני עובד איתו קצת יותר מחצי שנה, לאחרונה חיברתי אותו גם למקבוק וגם לווינדוס 7 ואחרי זה כשניסתי לחבר אותו למחשב שלי שרץ על וויסטה המחשב מזהה את הכונן (גם בDevice manager וגם בהוצאת החומרה באופן בטוח) אבל אין לי גישה אליו.. וזה קורה רק במחשב הספציפי הזה, יש לי עוד שני מחשבים בבית עם XP ו7 ובשניהם הוא עובד חלק, רק בויסטה לא. יש משהו שאפשר לעשות כדי ל"שכנע" את הויסטה להכיר בו מחדש?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by SharonSx,

    שלום אנשים, קניתי מחשב חדש לא מזמן ואיתו הארד דיסק בנפח 500GB של חברת Seagate על כל פנים דיסק עושה רעש מטורף!! כמו של מכונת ירי קטנה שנמצאת בתוך המארז אם חשוב לציין אז המארז הוא 3D Aurora מהיכן מגיע מקור הרעש? מהתנודות של הארד דיסק בכלוב? או מהארד דיסק עצמו? והאם אפשר לפתור זאת? תדוה,

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. ומה יותר משתלם 2 160 גיגה סאטא 2 7200 8 מגה קאש ברייד 0 או שמה 250 גיגה סאטא 2 7200 16 מגה קאש בלי חשיבות לנפח!!! אין לי בעיה להפוך את ה250 ל300

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. יש לי בבית שני מחשבים אחד נייח (שמשם אני שולף את הסדרות) ומחשב נייד (מעביר את הסדרות לנייד כדי לראות בטלויזיה) עכשיו זה ממש בלאגן להעביר כל פעם פרק לנייד כדי לראות.. האם יש איזו דרך אחסון טובה שתוכל להריץ את קבצי המולטימדיה האלה ישירות מדיסק קשיח שמחובר בין שניהם? למשל: http://zap.co.il/model.aspx?modelid=687383

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. אני לא יודע מה לעשות.... יש לי לוח אם עם צ'פסט של אנוידיה 650I SLI ואחרי שהתקנתי דרייבר לצ'יפסט הבעיה החלה.... תודה ענקית לכל העונים!!!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. גם לא חשובה המהירות . אם בתוספת עד 10 אחוז רעש המהירות עולה משמעותית אז גם זה יתקבל. תודה מראש אגב הדיסק הראשון יהיה SSD כנראה revodrive

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. Started by Bear Cub,

    לגבי westrern digital מה זה משנה לגבי כונן 160BG 7200 8mb אם הוא sata או SATA2 ? מעבד אינטל ליבה כפולה E6300 לוח אם gigabyte 945ps3

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. שאני מתחיל להעביר המהירות תעבורה היא 32 מגה לשניה ולאט לאט זה יורד ויורד ויורד עד ל8 לפעמים פחות, למה זה קורה ? והאם אפשר להשאר על מהירות גבוהה איכשהו ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Lanzar,

    שלום לכולם ! רציתי לדעת מה ההבדלים בין פיוניר דגם 109 לפיוניר דגם 110 ? תודה !

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים