אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אז ככה מסתבר שדווקא אני עם המזל שלי הייתי יכול לבחור את השילוב הכי לא נכון של לוח-אם + הארד דיסק... יש לי לוח אם של VIA (מתקופת הפנטיום 3) והארד דיסק של WD 20ג'יגה... מסתבר שהשילוב הזה יחד עם WindowsXP פשוט חוסם את הגישה ל ATA66 (ככה קוריאם לזה?) והארד דיסק עובד באיטיות מחרידה... עכשיו מה כדאי לי להחליף רק את הלוח אם או את ההארד דיסק (ואני יודע שצריך להחליף את כל המחשב אבל למי יש כסף?)
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה הארד דיסק לקנות לשימוש HTPC שישב בסלון ולכן צריך להיות כמה שיותר שקט. הנפח לא מאד משמעותי 500-1000 יהיה בסדר. עד 400 שקל, עדיף פחות. תודה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכם, במחשב שלי יש 4 כוננים קשיחים של 500GB כל אחד כאשר הויסטה מותקנת במחיצה של 200GB באחד הכוננים ואין לי במארז מקום לעוד כונן רגיל בגודל 3.5. אני מחפש אפשרות לרכוש כונן פלאש קטן מימדים ומהיר בגודל סביב ה 150GB שבו תיהיה מערכת ההפעלה ושאר ההתקנות וכל ארבעת הכוננים ישמשו לצורך איחסון בלבד. האם יש כיום אלטרנטיבה לכוננן כזה לצורך שיפור הביצועים ובמחיר שפוי יחסית?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
האם שניהם יציגו את אותם ביצועים? יש לי אפשרות לקבל את של אסוס ללא תוספת מחיר. אני יודע ששניהם באותה המהירות אבל אולי בגלל שהחברות שונות זה לא יציג בדיוק את אותם הביצועים. אז הקיצר, מה עדיף? עם נימוק אם אפשר.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום קניתי דיסק חדש 160 גיגהבייט - WD 7200 RPM אני מעוניינת לחלק אותו ל-2 דיסק C - 20 גיגה דיסק D - כל השאר יש לי דיסקט הצלה של חלונות 98. העלתי את המחשב מדיסקט זה והרצתי FDISK נראה לי שהדיסק לא מזוהה נכון ע"י FDISK זה לא פלא כי התוכנה מאוד ישנה. רציתי לשאול: איזה תוכנה הכי מומלצת לחלוקת הדיסק מ- 0 ???
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות מדיות עבור הצורב DVD שלי, אבל אני לא יודע אם לקנות DVD-R או DVD+R? על מה אתם ממליצים ולמה?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
1) הכונן שלי הוא toshiba sd-m1502 עם גירסת firmware 1012 הורדתי את הפריצה מהאתר בגירסת 1816 rpc1 האם היא טובה לדגם שלי? 2) מה הפקודה שאני צריך לכתוב בדוס? האם דיסקט אתחול של ווינדוס יספיק לי? האם צריך עוד קבצים חוץ מהשלשו המסופקים בקובץ זיפ? 3) איך להגדיר את הכונן? secondery master זה בסדר? עוד מידע ששכחתי אני ישמח לשמוע... בבקשה תעזרו לי ותודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שניהם בערך באותו טווח מחירים. מה בוחרים? יש לי במחשב גם ESATA וגם USB3
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני מעוניינת לקנות דיסק קשיח ויש לי כמה שאלות: המטרה בגדול זה עבור מוזיקה וסרטים במחשב, יש לי דיסק קשיח של WD של 80 G , ואוטוטו נגמר לי המקום... 1. מה עדיף דיסק קשיח חיצוני או פנימי? 2. ראיתי שיש שוני לזיכרון המטמון בדיסקים הקשיחים פנימיים ראיתי של 8M ושל 16 M מה עדיף, או שאין ממש הבדל גדול. 3. כמה RPM ? יש לציין שיש לי מחשב פנטיום 4 2.4 GHZ , בן 3 שנים. ראיתי שהרוב הגדול בסביבות 7200 4. בגדול אני מכירה את WD והייתי מעדיפה של החברה הנ"ל , יש משהו עדיף? 5. נניח שאחליט על דיסק חיצוני , על מה חשוב לשים לב? 6. ראיתי את הדגם הבא: WESTERN DIGITAL WDH1U3200 MY BOOK ESSENTIAL EDITION 320GB הוא עולה בערך 350 ש"ח האם שווה? דיסק קשיח פנימי בסדר גודל של 250 G, עם זיכרון מטמון …
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
SCSI Controller - Symbios 20810 SCSI-II Kit 10MB PCI ??? מצאתי בגוגל: http://www.fakie.ch/oshop/g10g138g.htm וזהו, שזה יוצא - 78$ (US Dollar). תודה לעונים, אין ברצוני לבצע פה מכירה כלשהי של המוצר הנ"ל, אני רק מבקש הצעת מחיר !
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האמת היא שאני לא בטוח אם זה מתאים לכאן או לפורום קולנוע ביתי, אם זה לא לפה נא להעביר, תודה. ראיתי שהמחירים של כונני בלו-ריי ירדו והחלו להיות קצת שפויים והחלטתי שהגיע הזמן לקנות אבל לא מצאתי מבחר גדול במיוחד ואני זקוק להמלצה, תודה. השימוש היחיד שלי בכונן יהיה צפייה בסרטי BD, אני מאמין שהמפרט שלי מספיק בשביל להפעיל אותם(אני מריץ קבצי MKV בלי בעיה והמעבד שלי עובר בדיקה של CyberLink Advisor) אבל אני אשמח אם מישהו יוכל להציץ במפרט שלי כאן בצד ולוודא שאני לא טועה.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה בכתיבה, בקריאה הוא יותר טוב אך עדיין יותר איטי מSSD הכי זול של Corsair. עדכון קשחה לא פתר את הבעיה. Vertex Plus 60GB Corsair CSSD-F40GB2 Deskstar 7K3000 2TB בסביבות 142MB/s גם בקריאה וגם בכתיבה. האם זה נחשב נורמלי?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, קניתי דיסק קשיח חיצוני יד שניה, אילו בדיקות מומלץ לעשות כדי לבחון את מצבו? ברשותי התוכנות HDDScan, SeaTools ו-HD Sentinel.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חבר שלי קנה דיסקים לצריבה של סמרט-כום דיסקים שרשום עליהם 800 הכנסתי אותם כונן (צורב די וי די) והוא מראה לי שהדיסק רק 702 יש מצב שזה יכול להיות?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי זה לא פשוט כמו עד עכשיו ב-ATA הרגיל... צריך להגדיר RAID ב-BIOS ועוד כל מיני שטויות.!?!? וסליחה על הבורות אבל מה זה RAID.. (הסבר מפורט) תודה מראש !
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה דעתכם על ה-HD הזה? הוא קצת יותר יקר מה-WD 640AAKS רק עם נפח גדול יותר....
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
חשוב שיהיה בו לפחות 500G ושיהיה תואם לחיבור USB רגיל (יש לי מחשב ישן שאני עובד איתו ורוצה לגבות ואין לו USB2) מה אתם אומרים על המוצר הזה? http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=766904 תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום! אני מתכנן לרכוש את הכונן הבא: http://ksp.co.il/?enter_zap=1&store=shipment&uin=17456&utm_source=zap&utm_medium=cpc&utm_campaign=zap מספר שאלות: 1) האם מישהו התנסה בכונן הנ"ל או בכונן אחר מסדרת Elements? 2) האם בתוך מעטפת הכונן הנ"ל מסתתר כונן 3.5 המוכר שניתן לחברו באמצעות SATA? 3) הבנתי שסדרה אחרת של WD הנה מוצפנת חומרתית, כך שאם ממשק הUSB מתקלקל, לא ניתן לגשת לכונן ישירות ע"י פתיחת המארז. האם כך גם לגבי הסדרה הזו? תודה רבה!!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי מדיות DVD-RW מקוריים של VERBATIM וכשאני מנסה לעשות ERASE DISC, הוא פשוט נותן לי שגיאה הקשורה לצורב. ניסיתי למחוק מספר מדיות חדשות!!!! הצורב הוא LG 4163B והוא צורב ללא כל בעיה. למישהו יש מושג?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, קניתי מחשב חדש וכרגע אין לי כונן ואני לא יכול להתקין תWindows אז השאלה שלי היא כזאות, האם יש דרך להעביר מהמחשב הישן צורב בעל חיבור IDE למחשב החדש עם לוח DS3L שיש לו יציאה אחת לIDE?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם ניסיתי לצרוב בnero 5.5.8.2 תמונות גם בפורמט svcd וגם בפורמט vcd כשניסיתי על dvd וגם על המחשב זה פשוט לא הולך משהו יודע איך עושים את זה בצורה מושלמת? או האם עלי לעשות או לנסות את זה על תוכנה אחרת? הגדרות מיוחדות? ברשותי teac 40x12x48 ויש לי dvd standalone hyundai שדרך אגב קורא svcd וvcd ושאר ירקות תודה לעונים :smoke:
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
הדיסקים המומלצים בשרשור הנעוץ למעלה מתייחסים בעיקר למהירות הכונן. אני מחפש המלצות על כונן שמיועד לאחסון של תמונות שאני מצלם והעיבודים שלהן - מה שחשוב לי הוא קודם כל אורך חיים ואמינות מול מחיר (כי זה אומר לקנות שניים - אחד למחשב ואחד לגיבוי) . האם תוכלו להמליץ על כוננים בנפח 2-3 טרה למטרות אלו? בתודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-


