עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by yonir,

    במחשב החדש שקניתי מותקן הארד דיסק Western Digital 250GB SATA-II. כרגע כמו שקיבלתי אותו ה-S.M.A.R.T. לא פעיל, האם כדאי להפעיל את זה? (אני לא ממש בטוח מה זה עושה בכלל..)

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שלום אנשים היה לי מחשב ישן (פנטיום 3, בן כשמונה שנים) לא ידוע מה היה הגורם להתפגרותו. המחשב פורק ובינתיים שמרתי כמה חלקים שלגבי אף אחד מהם לא ידוע מצבו אם עובד או גרם לנזק. בין החלקים יש שני קשיחים שהייתי שמחה אם ניתן היה להעביר חלק מהמדע הבם למחשב החדש כל זאת רק אם הדבר לא עלול לגרום נזק כלשהו. כעת, על המשב הישן היה אנטי וירוס (מקאפי) אך איני יכולה לדעת האם היה נגוע במשהו. האם יש דרך (ביתית, שאינה כרוכה במעבדה או בכלים מיוחדים) לבדוק האם הקשיחים עובדים ונקיים מזיהומים? והאם ישנה דרך בטוחה להעביר לפחות חלק מהמידע האגור בהם למחשב החדש? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by gshhar,

    ומה זה בכלל Firmware? אגב לי יש לייטאון 52X32X52

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. אהלן אנשים, יש לי 1GB נייד שלמשהו אני לא מצליח למחוק שום דבר ממנו ולא לפרמט אותו. כל ניסיון שכזה מגיב בשגיאה של write protection. אין לי מושג איך מבטלים את הדבר הזה, שכן אין לי מושג בכלל מאיפה הוא הופיע. אבקש את עזרתכם. Anatoli.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by ag43,

    יש לי 2 צורבי DVD, ופתאום הבוקר שניהם מסרבים לזהות דיסקי CDRW בתור רב פעמיים ולא נותנים למחוק אותם. לא התוכנה של הWINDOWS ולא NERO. הכוננים תקינים לחלוטין, צורבים וקוראים את כל סוגי הדיסקים אבל לא מזהים CDRW, כאמור. מישהו מכיר את הבעיה הזו? עריכה: הסרת הכוננים ממנהל ההתקנים והפעלה מחדש לא עזרה.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by tenana,

    מישהו יכול להסביר לי סופית למה עוזרים העדכוני קושחה לצורבי נק? אני חיפשתי על זה בפורום ולא מצאתי תשובה חד משמעית..

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. אני צריך המלצה לדיסק קשיח פנימי של 1 TB (טרה בייט) רציתי לקבל את ההמלצה מאחד החנויות הבאות כי הם קרובות לביתי (חיפה) נועה מחשבים פנדה KSP הנה לינקים ישירים לדיסקים קשיחים מכל אתר: ksp http://www.ksp.co.il/hmain.php?now_snif=KSP03&cat=208 פנדה http://www.pandas.co.il/default.php?cPath=609_272_3151 נועה מחשבים http://www.noacomp.co.il/Category.aspx?CatCode=12 המחיר שאני מוכן לשלם הוא עד סביבות 350-400 שקל מקסימום

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by oceans68,

    מחפש לקנות דיסק-און-קיי - של 4 או 8GB איזה יצרן טוב? ישמש לנתונים + ניגון סרטים מDVD שיש לו חיבור USB. אשמח להמלצות. ראיתי של SANDISK דגמים שמג U3 ודגמים של CONTOUR - מישהו יודע מה ההבדל ואם לצרכים שלי יש צורך לאחד מהם? תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by sev0717,

    היי אנשים, כמו שמציינת הכותרת יש לי בעיה עם כרטיס זיכרון SD תוצרת TWINMOS צילמתי בערך 300 תמונות על הכרטיס והכל היה בסדר. אבל פתאום במהלך צפיה בתמונות במצלמה נהיה מסך שחור והופיע ההודעה MEMORY CARD ERROR ניסיתי לשים את הכרטיס במצלמה אחרת - התוצאה היא אותה הודעת שגיאה. ניסיתי לקרוא אותו דרך קורא כרטיסים - לא עובד ניסיתי לפרמט את הכרטיס בעזרת המצלמה (במטרה לשחזר את החומר) - מתקבלת אותה הודעת שגיאה. למישהו יש רעיון איך לחלץ את התמונות מתוך הכרטיס? התמונות מאוד חשובות לי... כל תשובה תתקבל בברכה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by לביא2112,

    היי, רכשתי את המחשב הנ"ל: https://www.amazon.com/dp/B09BDGD2TZ?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details אני חושב שאלו הנתונים שלו מלנובו: https://psref.lenovo.com/syspool/Sys/PDF/Legion/Lenovo_Legion_5_15ACH6/Lenovo_Legion_5_15ACH6_Spec.pdf בבקשה לא להסתמך על הלינק שנתתי ללנובו למקרה ואני טועה בדגם ואולי אני אצטרך כונן/ראם אחר (אשמח שתוודאו שאכן מצאתי את המפרט הנכון ע"פ אמזון). אני מתכנן לשדרג את המחשב כשיהיה מבצע באמזון על SSD 1T ללא מע"מ לרכוש ולהוסיף למחשב. כנ"ל שוקל לרכוש מאמזון סטיק של 16GB RAM DDR4-3200 ולהחליף את אחד הסטיקים של ה 8GB שהגיעו עם המחשב ככה שיהיה לי סך הכל 24GB. אשמח להסבר איזה סוג כונן …

  11. אז ככה, יש לי דיסק 40 ג'יגה ATA שאותו אני מחליף בדיסק קשיח חדש 120GB SATA II עכשיו, הייתי רוצה להעביר את כל תוכנו(כולל הWindows) של הדיסק של ה40ג'יגה לדיסק ה120 החדש כולל הוינדוס(זאת אומרת להעביר את מחיצה C שהיא 10ג'יגה בשלמותה כולל הוינדוס ושה120 יעבוד איתה גם עם הוינדוס בידיוק איך שעבד עם ה40..) האם זה אפשרי? אם כן? האם הפרוצדורה קשה ומצריכה תוכנות מסויימות? ובכלל - איך אני עושה את זה?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by jackhammer,

    שלום לכולם אני רוצה לעשות רייד 0 במחשב שלי יש לי כבר שני כוננים זהים השאלה שלי היא על זה גודל לפרמט את הסקטורים? הבנתי ש128KB זה לעבודה עם קבצים גדולים השימוש הדיסקים האלה יהיה למערכת ההפעלה ותוכנות אשמח לעצה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by shimon23,

    היי אני מתכנן לקנות מחשב חדש בחודשים הקרובים, ולשים בו שני כוננים SSD NVME (ומעוניין לקנות את הכונן המשני כבר כעת במבצעים באמאזון). כונן אחד מתחבר לכניסת ה-M2 בלוח האם, והאם השני מתחבר דרך מתאם? זה אמור לעבד בצורה תקינה? איזה מתאם מומלץ והאם הוא אמור לתמוך בכל הסוגים של NVME (PCI4 לשם דיוק)?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. הי כולם, אני מנצל את השרשור הזה -כדי להמשיך לשאול: 1) אם נקבל שגיבוי על כונן אחד לאורך זמן אינו שיטה טובה - האם גם תסכימו שגיבוי לאורך זמן על שני כוננים (או ע"י RAID או פשוט ע"י העתקה כפולה) הוא מאוד אמין? (בתנאי כמובן שכשמגלים תקלה, מחליפים מיד ) 2) אם נגביל את השימוש בכונן לזמן מוגבל - שנתיים שלוש - מתוך מחשבה שהנפחים ממשיכים לגדול ומחירם לרדת, ואז נעביר שוב לכונן חדש כפול בנפח - האם זה לא מגדיל בהמון את האמינות? (או בצורה פשוטה יותר - מה אחוז התקלות בכוננים בני שנתיים - שלוש? האם בכונני סיגיט עם 5 שנים אחריות יש פחות תקלות בשלוש שנים הראשונות?) 3) האם יש דרך לוודא שכונן מסויים יהיה יותר אמין לשימוש כגיבוי? (נניח, לכתוב ולקרוא בעומס במשך שבוע, להריץ בדיקה וכו') 4…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by SuB,

    שלום לכם! צרבתי תיקיות של תמונות (לגיבוי) על דיסק DVD+R של ELK 8X (הדיסקים נקנו בהמלצת זיגזג) באמצעות צורב DVD של Toshiba. זאת הפעם הראשונה שיצא לי לצרוב DVD והניסיון הראשון לא היה מוצלח. צרבתי עם NERO 6 ULTRA ומשום מה ב-99% של תהליך הצריבה התהליך נתקע, ה-Buffer נשאר על אותו אחוז, רק הזמן זז. עצרתי את הצריבה בלית ברירה וניסיתי שוב. הפעם הצריבה הצליחה אך מערכת ההפעלה התקשתה לקרוא את הדיסק. כשלחצתי פעמיים על הכונן ב-"מחשב שלי" לקח זמן עד שתוכן הדיסק נקרא (הגיוני - 4GB) אך כשניסיתי להיכנס לתיקיות בתוך הדיסק התקבלה הודעה "ל-Windows אין אפשרות לקרוא מדיסק זה. יתכן שהוא פגום, או שהוא מאותחל באופן שאינו תואם ל-Windows." מישהו יודע מה הסיבה לכך?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. שלום חברים חבר הגיע אלי עם דיסק קשיח חיצוני שחובר לטלויזיה כדי לצפות בסרטים, וכשהשתבקש לפרמט ע"י הטלויזיה, הליצן לחץ כן. הוא קלט לאחר 10-20 שניות מה הוא עשה, וניתק "מיד" את הדיסק קשיח מהטלויזיה. (לפני שהטלויזיה סיימה) כשאני מחבר למחשב, ה partition מופיע כ RAW ב disk management ולא כ active, ואני מתבקש לפרמט. הנתונים חשובים לו, אבל לא חשובים מספיק כדי להוציא 1500 שח על שחזור מקצועי. איך לפעול במקרה כזה? יש אפליקציה מתאימה בתוך Hiren's boot cd ? אשמח לקבל הדרכה קצרה, עברו 10 שנים מאז שהתעסקתי עם שחזור דיסק לאחרונה. תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. אבא שלי רוצה לקנות צורב DVD. תקציב 300-400 שקל... אני לא ממש מבין בנושא, אז לא יודע אם התקציב הזה מספיק או לא, אני אחכה לתגובות שלכם. בבקשה תמליצו לי על כמה צורבים בתקציב הזה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. יש לי מחשב נייד T61 מעבד T7300 2GB זכרון . ויסטה עסקים . הכונן הקשיח הוא פה למטה הוא 60 גיגה 7200 RPM הבדיקה נעשתה כאשר אין מאמץ למחשב + כבל חשמל מחובר כל ההגדרות של צריכת החשמל הם למקסימום ביצועים אשמח לכל עיצה כי נראה לי זה בגלל בעית תוכנה\מערכת הפעלה . [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. Started by iakovl,

    רציתי לדעת מה דעתכם על מדיות Fortis DVD+R 4.7Gb ומדיות Memorex DVD-R 4.7Gb x4 ויש גם מדיות - של TEAC עקרונית הפורטיס משתלמים לי יותר כספית (אני צריך כמויות לאיחסון לדברים) אין לי עוד אופציות מלבדם

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by psybrain,

    מחפש הארד דיסק מהיר ואיכותי 1TB מה אתם ממליצים?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by liorcomp,

    מי היבואן של Quantom בישראל?... תודה ליאור

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by VolTAge,

    אז יש לי את ה WD 8MB 80GB שעליו מותקנת מערכת ההפעלה, ויש לי גם הרדדיסק Nikimi 30GB 5400rpm. עכשיו, אם אני יחבר באותו כבל IDE את הניקימי כך שה WD יהיה ה Master והניקימי יהיה ה Slave, הביצועים יפגעו ? כי בכל זאת הניקימי הרבה יותר גרוע מה WD.. לפי מה שהבנתי לא אמורה להיות שום בעיה של ירידה בביצועים..

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by CyberSpider,

    שלום לכולם יום עצוב במיוחד לי היום... אחרי 4 חודשים של עבודת מחשב נונ-סטופ, כיביתי את המחשב (השבתה יזומה) ליממה. כשהדלקתי אותו בחזרה, הוא עלה כשורה, אך היה ב-start-up משהו שלא רציתי שיהיה שם. נכנסתי ל-msconfig והורדתי V מהתוכנה הזו, שלא תרוץ לי שוב. msconfig ביקש איתחול וכך עשיתי. פה מתחילה החגיגה: בחזרה המחשב כבר לא עלה, בטענה ש-NTLDR לא נמצא. אוקי, לא פעם ראשונה: הכנסתי דיסק התקנה של חלונות, נכנסתי ל-recovery console והתפלאתי לגלות שיש לי רק הרדיסק אחד (40גיגה ישן) ואת ה-200 גיגה הוא לא רואה. מוזר, ביוס מזהה אותו יופי, טוב, בוא נראה מה יש ל-diskpart להגיד על כך (זה כמו fdisk). ומה אתם יודעים: 194 גיגה של Unpartitioned space! מההה? איך?? למה??? עזבו שהוא היה מחולק ל-3 פר…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. מעדיף שלא מסדרת הסנדיסק האיטים תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by J0n1,

    אני מחפש כונן קשיח חיצוני 1TB עם יציאת esata. מצאתי את הSeagate BlackArmor 110WS, איך הכונן שבתוכו - ST310005BWD1E2RK? למי שיודע, איך הוא ביחס לSamsung EcoGreen F2? שאלה נוספת קשורה, אם אני קונה כרטיס פשוט של SATA/ESATA (כרטיס PCI רגיל), האם הביצועים יושפעו מאיכות הכרטיס?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים