אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי נתב עם חיבור USB שמחברים אליו כונן חיצוני והוא משתף אותו ברשת, רציתי לשאול אם מישהוא מכיר יצרן ודגם מסויים של דיסק און קי שיכול להתאים לתפקיד, הדיסק און קי יהיה מחובר קבוע ותמיד יפעל תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עקב בעיה, אני מנסה לפרמט את המחיצה שבה נמצאת מ"ה (כדי להתקין אותה מחדש),ומקבל הודעה: unable to format the partition , make sure the drive is switch on and connected מה ניתן לעשות?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי wd elements 1.5tb. התקנתי, בדקתי, הכל בסדר. כשאני בא לכבות את המחשב בלילה, אני מגלה שהנורה האחורית של הדיסק מהבהבת ומאירה את כל החדר(זה לא עוזר הרבה שהיא בחלק האחורי, יש השתקפות מהקיר). מובן שאי אפשר לישון ככה, אז ניתקתי אותו מהחשמל. שתי אופציות עולות לי בראש: 1) המהנדסים של WD מפגרים(אפשרי בהחלט) 2) משהו לא תקין(לא סביר לדעתי) אני יודע שמדובר בכונן נפוץ מאד. מישהו נתקל בזה, יודע האם זה נורמלי, וחשוב מכך: האם יש דרך לכבות את זה? אולי איזו תוכנה של WD?(לא מצאתי משהו כזה באתר שלהם)
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, הזמנתי את ההארד דיסק הבא: Maxtor 120GB 7200rpm 8MB Buffer Serial ATA HDD. כאשר אני יקבל אותו, אני אמור לעשות לו FDISK ולאחריו FORMAT. נאמר לי שדוס יזהה את הדיסק רק בתור 10 ג'יגה או משהו כזה. האם לאחר התקנת מערכת ההפעלה, אני אראה את מלוא הנפח שלו? זה משנה איזה מערכת הפעלה (98 או XP) אני יתקין?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין להתקין על המחשב (שאקנה בקרוב) שתי מערכות הפעלה VISTA ו- LINUX עבור לינוקס את אקנה דיסק נפרד. השאלה היא עבור WINDOWS האם כדאי לרכוש 2 דיסקים אחד קטן יחסית למערכת ההפעלה ותוכנות שונות והשני גדול יותר למידע? (כלומר 3 דיסקים סך הכל) או לחלק דיסק גדול נניח 500GB לשתי מחיצות אחד למערכת ההפעלה ותוכנות שונות ואחד למידע? או שכדאי לייצר מחיצה עבור מערכת ההפעלה בלבד? איזו קומבינציה תיתן לי ביצועים טובים יותר? האם רצוי שמערכת ההפעלה תשב לבד בדיסק משלה? ואם כן אז אפשר לחלק דיסק לשלושה חלקים, מערכת הפעלה, תוכנות ומידע. האם ביצועי המערכת יהיו חלשים יותר אם המידע ישב בדיסק ניפרד? תודה
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קראתי קצת והגעתי למסקנה חד משמעית nec .. רציתי לשאול האם לדוגמה לייט און הרבה יותר גרועה ומה ההבדל.. עכשיו אני צריך צורב אמין מהירות לא כל כך משנה 2 דקות לא עושות לי את זה איכות הצריבה כן חשובה. אני חושב ללכת על NEC ND-3520AB 16/4/24//48/16/48 Bulk Black DVD±R/RW http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=5894 מה אתם אומרים?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום המפרט של המחשב שלי הוא: מעבד: amd x2 +4800 לוח אם : asus m2n -sli deluxe ספק :ENERMAX LIBERTY 400 זיכרון : 1g x2 של corsair ולכל המחשב הזה יש לי כונן קשיח של סמסונג SATA 80 gb במהירות 5400, עכשיו אני רוצה לקנות כונן חדש . האם לקנות כונן SATA2 160gbבמהירות 7400 ושם לאחסן את הכול או לקנות כונן במהירות 10,000 36gb ועליו להתקין את הווינדוס והכונן הישן שלי יאחסן את שאר הקבצים? האם זה ישפר את הביצועים של המחשב שהכונן במהירות 10,000 RPM? תודה, רותם
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש תקווה להפעיל את הכונן קשיח הזה על מחשב 600Mhz עם לוח S2440BX ? אני מחפש כונן בעל נפח גדול שיעבוד על מחשב ישן.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Hard Drive Inspector מודיע שיש תקלה כבר כמה חודשים וזה קרוב להתרסקות. בכונן של מקסטור 250 ג'יגה בן 7 חודשים אותה תופעה גם לבן שלי בכונן ישן. הוא מודיע על תקלה שתקרה עוד 6 ימים וזה לא קרה. המחשבים שלנו עובדים 24 שעות ביממה ללא הפסקה וללא שום תקלה שמתי לב שהכבל שמחובר למקסטור 250 גיגה הוא SATA 2 ולא הכבל הרגיל, ?האם זאת הסיבה . לבן זה כבל רגיל מה הפתרון לסלק שגיאות מיותרות אלו. מצורף צילום התוצאה [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השאלה בכותרת... תודה! :-)
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עדיין לא שדרגתם לכונן SSD מהיר מהעידן החדש? המחירים טובים מאי פעם והופכים את האפשרות לקורצת ביותר לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
מצאתי בחצר אצלנו איזה מחשב ישן וזרוק , שמתי לב שהקשיח הוא WD GREEN 1TB . המחשב מלא אבק וישב בחצר פתוח [ בלי דלת המארז] . ניקיתי קצת את הכונן ולקחתי אותו ואת הRAM. לגבי הקשיח , אם אני אחבר אותו למחשב שלי , יכול להיגרם נזק כלשהו ? אם הוא לא תקין או משהו כזה. לגבי הראם , זאת התמונה שלו , האם הוא מתאים למערכת שלי וכמה GB כל סטיק כזה ? עכשיו יש לי 2 של 4GB , DDR3 1600MHZ.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים אני לא יודע אם אני בפורום הנכון, הבעיה היא כזו, נראה לי שקצב העברת הנתונים ב-USB 3 שלי נמוכה מאוד. לפי מה שקראתי בהתקן של USB 3 אפשרי להעבר בקצב של עד כמה גיגה לשניה . ברור שזה תלוי גם במה שההתקן שאני מחבר(דיסק און קי) מסוגל. חיברתי את הדיסק און קי שלי מדגם קרוזייר 16 גיגה של סאן דיסק לכניסת USB 3 וניסיתי להעביר סרט בנפח 8 גיגה בקירוב. הוא התחים בכ100 ומשהו מגה בייט לשניה וירד ל20 מגהבייט לשניה שזה נראה לי מאוד איטי אפילו לUSB 2. איך אני יכול לבדוק את זה ולדעת שהכל בסדר? דרך אגב במנהל ההתקנים רשום לי USB 3 לוח האם שלי הוא Z77X-D3H של גיגהבייט. יכול להיות שמצאתי את התשובה ואני מוגבל בגלל הדיסק און קי שלי ? http://usbspeed.nirsoft.net/?pdesc=S…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=ICXdWzgmLmQ רכשתי מאמזון כונן קשיח חיצוני של ווסטרן דיגיטל 8T. כאשר הוא כותב נשמע קול עמום מוזר כמו ששומעים בסרטון. האם זה טבעי ? מדובר בקול עמום, האם יתכן בשל הקופסה החיצונית הפלסטית העוטפת את הכונן ? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, מתלבט איזה SSD 250 לקנות. ראיתי שממליצים על ה840 של סמסונג. הם באמת יותר טובים ומשתלמים מכל השאר? ראיתי שיש דגם חדש יותר שנקרא EVO שנמכר ב 120 שקל יותר. מה הוא נותן? שווה להשקיע את ה120 שקל האלה בנוסף ל800 שקל שעולה ה840 הרגיל? איך הכונן הזה למשל משתווה אליהם? SanDisk 256GB SDSSDP256G דבר נוסף שאני לא מבין, ניקח את סמסונג לדוגמא (וזה קורה בכל חברות שעושות SSD), נגיד יש הארדיסק 250 גיגה והוא עולה 900 נניח, למה יש גם כונן של 256 שעולה 1100? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
במשך זמן רב אמרתי לכם שהמדיות שלי טיאק והיה לי ויכוח עם כמה, על האיכות. היום ניסיתי לגבות עם תוכנת ארקוניס ונאמר לי שהמדיה מסוג נחות כאשר הכנסתי את המדיה של LG התוכנה החלה לגבות. מהיום אני מפסיק לקנות טיאק, רק חבל שיש לי 100 DVD ו-100 CDR של טיאק אי לכך ובהתאם לזאת אני מתנצל בפני כולם שהתווכחנו לריק.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קובץ של 5-6GB המחשב מחלץ תוך 5-6 דקות, כאילו דקה לכל ג'יגה זה אמור להיות ככה? הבנתי שזה תלוי בהארדיסק... ואם אני עושה פעולות אחרות בזמן החילוץ אז החילוץ נתקע או שהוא מעביר % אחד כל איזה 30 שניות..
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איפה כדאי יותר לאחסן קבצים משחקים וכו, על הSSD או הכונן הקשיח הפשוט (לא יודע איך קוראים לו). הכוננים של פעם המוכרים.. והאם יש הבדל באופן שבו המשחק ירוץ אם מאחסנים אותו על הSSD או הכונן הקשיח?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש דיסק שיהיה בביצועים טובים ומהירים, וגם שקט מאד ללא זמזום מעיק כלשהו. השימוש הוא ביתי, הרבה גלישה ומוזיקה בעיקר. אשמח מאד להמלצות של כולם נאמר לי שסיגייט שקט מאד- אך לא מכיר אותו ולא את ביצועיו. לכן מעדיף לשאול פה בכלל על כל המותגים הטובים שידועים שעונים על דרישות אלה ,מנסיונכם.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התקנתי SSD על המחשב בגודל 128GB. הדיסק הקשיח בגודל 500GB מחולק למחיצת מערכת ההפעלה © של חלונות 7 בגודל 250GB מתוכם 55GB תפוסים, ומחיצה נוספת (E) שבה כ170GB תפוסים. אני רוצה לעשות CLONING של מחיצת C בלבד אל הSSD. איזה כלי מומלץ להשתמש שיעשה את מה שאני רוצה ? (בבקשה לא להמליץ לי על התקנת חלונות מחדש. לא מעוניין באופצייה הזאת)
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, התחדשתי בכונן U3 של סאן-דיסק והוא עובד כמו שצריך חוץ מבעיה אחת: במחשב שלי הוא אני לא מצליח לעשות לו EJECT וגם לא מצליח דרך הסרת חומרה בטחוחה. נתקלתי בבעיה הזאת רק במחשב שלי ובמחשב הנייד של אבא שלי הכל פועל כמו שצריך. יש למישהו פיתרון או רעיון?? תודה
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מתלבט בין 2 דגמים של plextor: 716SA 755SA בעקרון 2 הדגמים דומים, רק ש: + ראשון צורב במהירות X16 והשני X18 + לראשון יש פונקציה שצורבת X16 גם במדיות של X8 האם יש עוד דברים? על איזה דגם אתם ממליצים?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש איזו דרך לחבר הארד דיסק פנימי רגיל ודי ישן (בעל חיבור ATA133 ולא SATA) למחשב נייד ע"י usb או משהו כזה? מישהו יכול להפנות אותי למה אני צריך לקנות? תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי עד היום גיביתי תמונות בכונן חיצוני ובנוסף בכונן פנימי . השטח עומד להיגמר ואני מתלבט אם לרכוש nas כדוגמת 220+ של סינלוגי או לרכוש כונן חיצוני וכונן פנימי גדולים במיוחד . השאלה היא מה בעצם ההבדל העיקרי בין nas לכונן שנמצא בתוך המחשב ואני משתף ברשת הביתית ? והאם זה נכון להשקיע בnas כשאין לי צורך בגישה מרחוק לקבצים אלה רק גיבוי פעם בכמה שבועות של התמונות אם יש למישהו עצה מקצועית ממש יעזור לקבל החלטה לפני הbf
-
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אני שומע זימזומים בהרדיסק, זה מפחיד אותי אז לא יודע מיפו זה בא, כי זה בא ל5 שניות והולך ועד אז אני לא מצליך לגלות. אז אני 60 אחוז זה בא מההרד דיסק. אז יש לי שאלה א. אם קניתי לפני שנה את ההרד דיסק אז זה עדין 3 שנים אחריות או רק שנה. ב. אם יש בעיה בהרדיסק ניצאת מחת שוברה או משהוא כזה אז ההחאריות מגינה אל זה. ומה אתם חושבים שזה בבקשה תעזרו לי. עריכה: מרוצה?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-


