עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. אהלן חבר'ה בבקשה תצילו אותי הלך לי הרבה חומררר בהרדיסקקקק.... היה לי 2 מחיצות של 20 ג'יגה כל אחת ורציתי לאחד בניהם עם התוכנה Partition magic 8 אחרי שהפעלתי את המחשב מחדש כדי שהפעולה תתחיל בסוף הפעולה ניתנה לי הודעת שגיאה...(משומה לא זוכר מה היתה השגיאה אבל לא משנה כ"כ עכשיו) ומה שקרה זה שעכשיו יש לי רק את אחת המחיצות והמחיצה השניה נעלמה.... ניסיתי להכנס לUnlocated שבו היתה המחיצה שנמחקה ולבצע חיפוש Undelete ולא נמצא כלום ...... מה אני יכול לעשות כדי לשחזר את המחיצה ואת החומר שהיה עליה ?? ??? בבקשה תעזרו לי אני מתחנןןןןן... תודה רבה מראש !!!!!!! גם למי שלא יודע איך אבל נכנס וניסה לעזור..

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שלום, בזמן האחרון יש לי את השגיאה הזאת כמעט בכל מקום- כשאני מעתיק קובץ, כשאני מחלץ RAR, כשאני צורב דיסקים, אפילו יש לי את זה בuTorrent כזה בודק קובץ. הלכו לי כבר 4 דיסקים ככה. למה הבעיה נגרמת? פירמוט יעזור? מה עושים כדי לפתור את הבעיה המעצבנת הזאת???

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by PrimiTB,

    אני מעוניין לקנות את הדיסק קשיח הזה: http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=7340 וברשותי לוח מלפני 3 שנים שעד כה עבד עליו דיסק בחיבור SATA2 הלוח הוא Gigabyte ud5 x58 מישהו אמר לי שאם אני יקח את הSATA3 ויחבר על חיבור של SATA2 זה יעבוד אבל פשוט לא ינצל את המהירות שהייתי מקבל בחיבור של SATA3 יש אמת בדבר? או שבכלל יש לי חיבור SATA3... איך אני בודק? ועוד משהו... הדיסק קשיח מומלץ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. יש לי שני הרד דיסקים , אחד של 10 GB , השני של 4 GB. כרגע כשאני נכנס למחשב אני נכנס לוינדוס של ה 4GB, ובביוס הוא מראה שה4GB זה ה MASTER. איך אני מחליף את זה? אני ניסיתי עם הג'אמפר, שמתי אותו בכל מקום אפשרי בהרד דיסק של ה10 GB (התכוונתי לשני הדוקרנים האלה,שהולכים בזוגות מאחורי הHDD) אבל זה לא עבד.... יותר מזה, עכשיו כשאני שם דיסק וינדוס בסידירום (אגב יש לי גם שתיים, אחד ישן רגיל,השני צורב DVD,אבל גם ישן) ולא משנה איפה אני שם את הדיסק לא מופיע לי כלום, הוא פשוט נכנס לי לוינדוס שלי ,בלי להיכנס לפני זה להתקנה של הוינדוס או למסך הכחול הזה איפה שמפרמטים. תודה . יום טוב.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. שלום לכולם, במהלך החודש האחרון אני עובד על המפרט של המחשב של חבר שלי ומנסה להגיע למפרט איכותי שהוא יהיה מצורה ממנו, ועכשיו הגיע הזמן לבחור דיסקים קשיחים אז הבקשה היא 2TB לא החלטנו באיזה סידור, רצינו ראפטור למערכת ההפעלה של 80 GB , מומלץ נכון? איזה מומלץ לקנות? ובנוסף כרטיס שיוסיף לנו עוד יציאות SATA כי הכמויות זכרון שהוא משתמש בהם הם מטורפות. וצורב DVD מומלץ עדיף תומך לייט סקרייב אשמח לשמוע על הצעות, תודה מראש

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by klingon,

    שלום אני מחפש חנות שמוכרת כבלי SCSI . מי מכיר ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  7. שלום ברשותי צורב DVD פשוט של SONY DW-D22A עוד ברשותי DVD שמקליט מהטלוויזיה או מהוידאו. כאשר אני מקליט ע"י ה - DVD המקליט אני יכול להציג את ההקלטה גם על ה - DVD המקליט וגם על ה DVD שבמחשב. ה DVD המקליט יוצר שתי תיקיות : VIDEO_RM VIDEO_TS , ובפנים רוב הקבצים הם קבצי VOB יש גם קבצי IFO ו BUP . שאלתי היא איך (אם זה אפשרי) אני בונה צריבה בצורב ה DVD שבמחשב ,הזהה לצריבה של ה DVD המקליט. כלומר איך אני הופך את קבצי AVI ו MPG לקבצי VOB IFO BUP וכו'. או בעצם איך אני הופך את הצריבה ל DVD-video ?? האם יש תוכנות מיוחדות ? האם NERO מספיקה ? אבקש אתכם לא לשלוח אותי לאתרים באנגלית , אשמח לקבל הסבר מפורט בעברית , ואם יש דיונים שבאמת קשורים בדיוק למה שאני שואל ,אשמח לקבל קישורים רלוונטיי…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Atlon-Xp,

    אני הולך עוד מאט להחליף את הארד דיסק שלי (SATA) מכיוון שהוא נהרס,עכשיו רציתי לדעת איך אני מגדיר את הארד דיסק מסוג כזה. תודה

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Sweet_Tooth,

    האם עדיין מוכרים HDים שעובדים ב SCSI, ואם כן פשוט תנו לי קישור והמלצה על בקר SCSI טוב!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. היי, יש לי WD AAKS 500GB SATA2 16MB, ואני כבר על הסף לסיים את כל ה500 ג'יגה. אני רוצה לקנות הארד דיסק נוסף של לפחות 500-1000 ג'יגה ולחבר אותו שישמש בעיקר לאיכסון, לא מתוכנן להתקין עליו ווינדוס או תוכנות, אלא שוב-רק לאיחסון וגיבוי. אז הנה לשאלה, בשביל להוסיף עוד הארד דיסק אני חייב את המערכות RAID וכו'? הלוח אם שלי לא תומך בהן ואני פשוט רוצה לשים את ההארד דיסק, לחבר אותו ללוח אם ולצאת בראש שקט. וחייבים לשים הארד דיסק נוסף מאותה חברה וסדרה? שלא תיהיה התנגשות ביניהן. התקציב הוא 500 ש"ח, אפשר לחרוג עד 600 ש"ח.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. יש לי כרטיס מיקרו SD שאני מעוניין לשחזר ממנו קבצים הבעיה היא שהקבצים נגישים רק שהברטיס בפלאפון ודרך המחשב הוא כותב לי שחייבים לפרמט את הכרטיס בשביל לגשת אליו באותו נושא, יכול להיות שהקובץ שאני מחפש נשמר על זיכרון הפלאפון (מוטורולה E398), איך אני משחזר קובץ שהיה בטלפון?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. ראיתי מבחר צורבים במחירים סבירים הנעים סביב 200 ש"ח שזה מה שאני מחפש. ראיתי סוני, LG ועוד.... רציתי לדעת אילו חברות מומלצות ביותר לצורבים ואילו חברות נחשבות ל"זבל" בצורבים... בנוסף, רציתי לדעת איזו חברה מייצרת את הטכנולוגיה שמונעת buffer underrun הכי טובה שיש (כי יש כל מיני טכנולוגיות כאלה כפי שראיתי). תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. קניתי אתמול כמה חלקים חדשים למחשב: 1GB Samsung DDR II - 533 GIGABYTE GA-8I945PG (945P) - DDR2 - ATX INTEL Pentium D - 2.6 (805) DUAL CORE LEADTEK - PX7600 GT TDH 256MB DDR3 חומרה שהייתה לי לפני: LG GSA-4167B DVDRW Western Digital 160GB 7200RPM 8MB Western Digital 80GB 7200RPM 8MB במחשב הישן, הצורב עבד בצורה תקינה, הצליח לקרוא ולצרוב לי דיסקים בלי בעיות. אבל במחשב החדש שציינתי כאן, הצורב לא מצליח לקרוא שום דיסק, ואני מדבר על דיסקים של החומרה שקניתי וגם דיסקים אחרים בבית (אז אני מאמין שהבעיה היא לא בדיסקים). את שני הכוננים הקשיחים, חיברתי ביחד לערוץ IDE1 על לוח האם, ה-80GB כמסטר וה-160GB כסלייב. את הצורב חיברתי לבד לערוץ IDE2 על לוח האם, כמסטר, כמובן שכבל ה-IDE מחובר א…

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Or ei,

    יש לי צורב (דה) 2100e מי שלא מכיר 16x10x40 yamaha אני מנסה עם כמה תוכנות לצרוב ובניהם נרו שום דבר לא הולך לרוב הוא נתקע באמצע אם שגיות כמו של לא לסיים להעתיק שיר למרות שהוא עשה את זה כבר כמה פעמים עוד הודעת שגיאה זה שהוא לא יכול לעשות DISK at once יכול להיות שזה בגלל ששני ההארדיסקים על צמת IDE אחת והCD והCDRW על השנייה ? אני יודע שמומלץ שזה יהיה הארדיסק צורב -הארדיסק CD ואני עובד עם ה98 הדרעק הזאת .... החרא הזה הצליח להרוס לי דיסק של TDK שעולה 10 ש"ח!!!( :-\)

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  15. Started by honore,

    אהלן אנשים , ;D מספר שאלות לחברים : 1. האם למישהו מהחברים בפורום יש נסיון עם צורב DVD X16 של BENQ ה DW1620 . הצורב קיבל ביקורות פנטסטיות באתרים המובילים לדוגמה http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=10450 2. יש למישהו מושג למה לא מוכרים אותו בארץ במחיר סביר אלא במחיר מופקע של כ 700 ש"ח בבאג ? ??? תודה מראש לכל העונים .

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by aviv00,

    טופיק אחרי שעות של קריאה הגעתי למסקנה שהדבר הכי חשוב ב SSD זה המהירות קריאה רנדומלית בקבצים קטנים מ 512 K ואפילו 256 K אפשר לראות בתמונה hdd.jpg שהבעייה של ה HDD היא זאת אם הביצועים של ה SSD חלשים בתחום אז לא שווה לקנות אותו [ אפשר פשוט לעשות RAID ולקבל כמעט את אותו ביצועיים ] הקובץ PDF יש רשימה של SSD עם מהירות קריאה וכתיבה רנדומלים בבלוקים של 4 K שרק מהם כדאי לקנות לבינתיים .אולי אני יוסיף עוד SSD לחברות האחרות לקח המון זמן להגיע לביצועים של ה SSD של INTEL http://www.anandtech.com/storage/showdoc.aspx?i=3631&p=27&cp=21#comments עכשיו אפשר לעבור לכוננים החדשים שמבוססים על הבקר של Indilinx וכמובן תמיכה ב TRIM ===================================== נושא ישן אם …

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. לאחרונה הייתה הרבה פעילות בכונן, העברתי לכונן בחודש האחרון משהו כמו 200GB בערך 10GB ביום...היום הוא התחיל לקפוא שפתחתי rars , פתחתי את sentinel ואני רואה פתאום 9%........עשיתי: the error check was good for some reason... Dfrag and check errors אוףף...

  18. לפני הכל יש לי 2 כוננים SAMSUNG 1TB 103SJ F3 שקניתי מלפני 2-4 שנים אני לא כל כך זוכר. הם בעצם היו במערך רייד 0, עד לעכשיו (כרגע בביוס שיניתי במקום להיות על RAID, להיות על IDE) הכונן מערכת שלי הוא C300 128GB וברגע כתיבת הודעה זו כל השאר יושבים במחשב אך אני לא נוגע בהם, לא כותב עליהם כלום וכו. היום כשהפעלתי מחדש את המחשב ראיתי שגיאה במהלך הBOOT, אותו חלון שדרכו אני מגדיר את מערך הRAID הראה לי באדום, בצד "Error Occurred(0,1) התעלמתי מזה חשבתי שאחרי הפעלה מחדש זה יעלם, אך זה לא נעלם. המשכתי להשתמש במחשב לראות האם יש שינוי שאני מרגיש מבחינת ביצועים. ואכן יש הבדל ניכר בביצועים, כשאני מוריד טורנט על 7MB מבערך 60 חיבורים הDISK QUEUE מגיע ל10! ודיי נשאר שם.... לפני כן זה ל…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. Started by shay_koral,

    הורדתי איזה דרייבר של העידכון ביוס עכשיו אני צריך להתקין זה קובץ אחד של מגה וחצי לצרוב אני לא יכול זה קובץ "rom" יש לי דיסק און קי 8 ג'יגה fat32 וכמובן שהמחשב שלי קורא מהבוט עכשיו שמתי את הקובץ בdok הפעלתי את המחשב והגדרתי בביוס שיעלה usb מהבוט אבל משום מה זה לא מתקין פשוט רואים קו לבן בצד שמאל מהבהב חיכיתי וחיכיתי וכלום מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שלום קיבלתי 4 כוננים, אחד מהם הוא DVD, די חדש סביר להניח שהוא גם צורב, לגבי השאר אני לא בטוח בכלל רציתי לדעת איך אני יודע מזה סידי רום ומה צורב? האים יש דרך לדעת?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by galz,

    יש לי דיסק און קי והוא לא עובד עם ווינדואוז 98. אמרו לי שווינדואוז 98 (הרגיל, לא se), לא מזהה חיבורי usb. זה מוזר, כי הוא מזהה את חיבור החומרה החדשה ונותן הודעת נמצאה חומרה חדשה בלע בלע בלע flash disk האם ברצונך להתקין את החומרה החדשה כעת בלע בלע בלע, אבל כשאני מנסה להתקין את הדרייברים שקבלתי איתו, כשהוא מחפש דרייברים מומלצים (וכן, הגדרתי לו לחפש מהדיסק של הדרייברים) הוא לא מוצא כלום. מישהו יודע?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by skot,

    המחשב מבקש ממני לאתחל את הדיסק אבל יש לי עליו 400GB של מידע שאני לא רוצה לאבד... יש פתרון לזה? אולי איזו תוכנה?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by fox gitlis,

    היי לכולם!! קניתי HD חדש של WD 250 GB עם 16 מגה באפר. העניין הוא שהמחשב מזהה רק 130 GB. מה עושים?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. אז קניתי מחשב חדש, יש לי שני כונני SSD NVME 1TB של סמסונג, אחד 980 רגיל ואחד 980 PRO. אני מתכנן בעיקר לערוך וידאו ולשחק במחשב, הבנתי שהתוכנות עריכה צריכות כונן ללא מערכת הפעלה למשוך ממנו את הקבצי וידאו כדי לפעול הכי מהר? זה נכון? אני רוצה לדעת איך הכי טוב להשתמש בשני הכוננים, להתקין על אחד מערכת הפעלה ועל השני את התוכנות והמשחקים? להתקין את כל התוכנות ומערכת ההפעלה על אחד ולשמור קבצים רגילים בשני? מה הכי טוב לעשות ובאיזה מהכוננים? תודה.

  25. Started by leok0,

    טוב עז ככה זקנה לקוחה שלי קנתה מחשב חדש היתי צריך לעביר את המידע באשמת אח שלי בן 14 שעוד מעת אני יהרוג אותו אם לא עשיתי את זה כבר הארד דיסק הגיעה על הריצפה עכשיב אני צריך לעציל לה את המידע. המידע שהיא צריכה זה PPS קבצי power point הדיסק קשיח מזוהה אבל עשה רעשים ואי אפשר ליקרוא קבצים maxton 40g תודה על עזרה אני יודעה שהסיכוים אפסיים

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים