אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
סליחה על הבורות אבל אני חייב לשאול. אם אני קונה מחשב עם צורב DVD אני צריך לקנות גם כונן DVD כדי לראות סרטים,או שהצורב DVD גם מעלה סרטים לצפייה? או בעצם האם עדיף לקנות גם כונן וגם צורב? ושוב סליחה על הבורות.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן יש לי כרטיס Pretec SD x133 1GB שפתאום לא ניתן לקרוא ממנו/לכתוב אליו: ברגע שמנסים לגשת לכרטיס מה-windows explorer המחשב חושב שעות ולא קורה כלום, וכשניגשים לכרטיס מה-PROMPT מקבלים את ההודעה הבאה: C:\>h: The volume does not contain a recognized file system. Please make sure that all required file system drivers are loaded and that the volume is not corrupted. איך משחזרים את מערכת הקבצים? לצערי לא ניתן ללחוץ על הכונן קליק ימני ו-FORMAT... תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, הארד דיסק שלי הלך, ואני רוצה לקנות כונן בגודל חצי טרה בתקציב של עד 250 שקל. אני צריך המלצה בדחיפות(קונה היום) לכונן אמין שלא קורס אחרי שנה, שיהיה שקט ומהיר. בסטיקי ראית את ההמלצה על הכונן HD502HJ של סמסונג. רציתי לדעת אם באמת כדי לקנות אותו מבחינת אמינות, או יש אלטרנטיבה אחרת אמינה בסכום לא גדול?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי במחשב HD אחד של 40 ג'יגה והוא לא מספיק לי אז אני רוצה להוסיף עוד אחד של 40 .... השאלה שלי אם 2 הארדיסקים יאטו לי במשמעותיות את המחשב או לא ?? בתודה בנצי
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה התחיל אתמול כשהוינדוס סירב לעלות. כל ניסיון להתקן/להתקין מחדש את הוינודס ניתקל בסירוב בטענה ש HDD עומד למות. קניתי היום HDD חדש ,התקנתי וינדוס וגיבתי הכל ל HDD החדש. הפעלה של CrystalDiskInfo מאשרת שאכן יש בעיה. מה שההיתי רוצה לדעת זה: 1.מה המשמעות של ההודעה? (אם הבנתי נכון בעצם מדובר בסקטורים פגומים) 2. האם אפשר להישתמש בדיסק או שאי אפשר לסמוך עליו יותר?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלתי מחשב חדש ובהתקנת הווינדוס חילקתי את הכונן הקשיח ל-2. עכשיו בווינדוס לא מופיעה המחיצה השניה כלומר במקום 2 כוננים אחד שך 100GB והשני של 150GB , מופיע רק כונן אחד של 100. יש רעיונות מה לעשות?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי יש ברשותי דיסק התקנה של windows 7 סוג הדיסק הוא DVD. ניסיתי להעלות את הדיסק דרך הביוס והוא עולה יופי! אבל כאשר אני רוצה לעיין בדיסק או סתם לפתוח אותו תחת מערכת windows הוא מראה את דיסק ההתקנה כריק מתוכן כאילו אין בו כלום! יש לציין כי דיסקים אחרים של DVD כן עובדים במחשב שלי ויש באפשרותי לראות את התוכן שלהם מישהו יודע מה הבעיה ואיך לפתור אותה? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ערב טוב. ברשותי דיסק קשיח 160 ג'יגה של wd הכונן מחולק כרגע ל-3 כוננים. השאלה שלי, האם ניתן לחלק את גודלם של שלושת הכוננים מחדש מבלי לפרמט אותם? נניח גודלו של כונן c הוא 29.2 ואני משתמש רק ב-6 ג'יגה חבל לי על כל השאר, אני רוצה שהוא יהיה 10 גי'גה ואת כל העודף להעביר ל-d וגם להשאיר 10 ג'יגה מכונן -e ואת העודף להעביר ל-d. יש אפשרות כזאת? תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש SAN ביתי פשוט (וזול יחסית). יש לי דיסקים פנויים, כך שמספיק ה NAS עצמו ללא הדיסקים הפנימיים. מה שיצא לי לראות זה מוצרים החל מסביבות ה 1000 ש"ח - אני מחפש משהו יותר פשוט. הצורך העיקרי הוא גיבוי נתונים, כך שהיבט הביצועים הוא לא קריטי. יש המלצות?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לפי דברי המשתמש Psibeast. האם מדיות מהירות יותר עולות יותר? והאם שווה בימינו לקנות צורב x48 או להסתפק נגיד בx32? ומה ההבדל במחיר בין צורב טוב מבית Lite on x48 לx32?
-
-
אהלן יש לי HD חיצוני שהכל היה בסדר איתו עד אתמול. פתאום כשאני מנסה להיכנס לHD אני מקבל הודעת שגיאה. חשבתי שהוא הלך, אבל מסתבר שהוא עובד חלק על המחשב השני. ניסיתי כמובן להחליף לחיבורי USB אחרים במחשב הסורר אך ללא הועיל. ההארד דיסק מופיע ב- DEVICE MANAGER וגם ב- MY COMPUTER (אבל ללא האייקון הקבוע). לפני שאני עושה פורמט אשמח לקבל כל הצעה. אגב, יש לי XP במחשב הבעייתי.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, כרגע במחשב מותקנת המערכת הפעלה על HD של סיגייט. על מנת להפיח בו חיים מחדש (בכל זאת עברו שבע שנים) חשבתי לרכוש SSD על מנת שהמחשב יחזור לרוץ מהר. אשמח להצעות. תודה, דור
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
החברה האמריקאית משיקה אלטרנטיבה למשפחת ה-CS1311 שלה לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום קוראים לי דור אני מנוי ברשת פלאפון ויש לי מכשיר סמסונג 770 מי שלא יודע הוא תומך בכרטיסיי מיקרו אס די עד 512... הבעיה שלי היא כזאת , העברת קבצים דרך המכשיר עצמו היא איטית מידיי ומעצבנת אז מה שעשיתי זה הכנסתי את הכרטיס למתאם ל אס די רגיל הכנסתי אותו לקורא כרטיסים והעברתי את הקבצים בצורה רגילה מה שקרה הוא זה שהמכשיר לא קרא את הקבצים.... אז עשיתי לכרטיס פורמט בצורה הפשוטה ביותר דרך המחשב שלי והתוצאה המכשיר לא קורא את הכרטיס (המחשב כן אני יכול לעשות עליו מה שאני רוצה אבל המכשיר לא מזהה שניכנס כרטיס הרחבה) מישהו יודע מה צריך לעשות בישביל דרך אגב הפורמט נכון השארתי אותו על FAT רגיל כמו הכרטיס שמגיע עם המכשיר וכמו שהוא הגיע .... נ.ב ליפניי שעשיתי פורמט הכל עבד טוב הכרטיס…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נשרף לי 2 כונני דיסקטים (של MITSUMI) ואבא שלי מאשים אותי שאולי לא חיברתי טוב והוא לא מבין שלחבר כונן דיסקטים זה כמו להרכיב לגו. משהו יודע למה הם נדפקו (נשרפו)?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי! ראיתי בחנות המלצות על SSD128GB של SAN DISK אמרו לי שם שזה מהירות קריאה 450+ וגם הכתיבה זהה 450+ אני רוצה לקנות SSD ולא יודע מה לבחור ? אשמח לעזרה בנושא. תומר.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן חברים, יש לי במחשב 3 הארדיסקים 2 של SEAGATE ואחד של SAMSUNG הבעיה היא עם אחד מהSEAGATEים הוא עובד הכל טוב ויפה..הוא גם עבר בדיקה ע"י הכלים של היצרן (בדיקה שאני בצעתי) ונמצא תקין הבעיה איתו הוא שהוא פשוט נעלם מהCOMPUTER אחרי פרקי זמן לא קבועים..ורק RESTART מחזיר אותו.. הוא גם לא מופיע בDEVICES ככה שאני משער שהBIOS פשוט מאבד אותו סתם כך פתאם .. הפרטים המדוייקים של הארדיסק הם Model: ST31000340AS, Firmware: SD1A אם מישהו מכיר את התופעה או יכול לזרוק רעיונות מה לבדוק זה עשוי להיות מועיל... תודה מראש לכל העוזרים, וחג שבועות שמח
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הנתונים: HD ישן של WD 40 GB, HD חדש של WD 350 GB JS , מחשב חדש. המחשב התקבל והותקן על הHD החדש מערכת הפעלה חדשה ונקייה(מוגדר כמאסטר). הHD הישן הועבר מהמחשב הישן שעליו יש מערכת הפעלה מותקנת(הוא מחובר בSLAVE לCDROM כי הם מחוברים בIDE לעומת החדש שמחובר בSATA2). הבעיה: ברגע שאני מנסה לגשת לכונן הישן הכל ניתן והכל פועל כרגיל ברגע שאני רוצה להכנס לתקיית ADMISTRATOR(שבתוך המסמכים והגדרות) שבמערכת ההפעלה הישנה(קרי הHD הישן) הוא פוסל לי גישה אליו ובפרטים מודיע שהתקיה ריקה. צ"ל: איך אני מציל את כל הקבצים והמסמכים שנשמרו בתקיה הזאת?!!?(הבעיה היא רק שם..בכל השאר הכל נכנס ובר העברה).
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי קוראי כרטיסים של סאנדיסק שנחשבים ל"רולס רויס" של קוראי הכרטיסים, אבל משום מה הם מצליחים לדפוק לי כרטיסים על ימין ושמאל. אלו אלה שיש לי - http://kb.sandisk.com/app/answers/detail/a_id/823 והגרסה הישנה שלו - http://www.amazon.com/SanDisk-ImageMate-Memory-Reader-SDDR-89-A15/dp/B00064V6RG אני צריך המלצה לקורא כרטיסים אמין וטוב שתומך ב- CF/SD/SDHC/SDXC/MicroSD/MicroSDHC/MicroSDXC. תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כמה צריך לעלות דיסק כפול של די.וי.די(8.5 GB)? בדקתי וראיתי שזה עולה מעל 50 שקל לדיסק אחד וזה נשמע לי ממש לא הגיוני...
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי כונן קשיח 1TB של iomega. בדר"כ מהירות העברה הייתה 15-20 מגה לשניה. לאחורה משום מה המהירות ירדה ל 8 מגה לשניה, וגם פתאום שמעבירים דברים לכונן המחשב מחליט להיות קשוח איתי... האם זה אומר שמתקרבים לסופו של הכונן? נשארו בו עוד 200 ג'יגה פנויים, ואין בעיה להשתמש בתוכן שיש בו ( בעיקר סרטי HD ) --- בדקתי עם עוד כונן קשיח ( גם בחיבור אחורי ), והבעיה היא שכאילו הקובץ מועבר, ואז פתאום יש השהייה של איזה דקה, המהירות העברה קופצת ונהפכת להיות גדולה ל 10 שניות ואז שוב מגיעה השהייה קלה. השתגעתי.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, כיום יש לי H.D פנימי של 320 ג'יגה + 160 ג'יגה, שניהם SATA 7200RPM עם 8מגה באפר. וכמובן, נגמר המקום. מכיוון שיש לי יציאת ESATA בלוח האם, חשבתי שאולי כדאי לקנות את ה H.D הבא שלי חיצוני. אח שלי מאד מאד מרוצה מה W.D passport 160gb שהוא קנה לפני כחצי שנה ומשרת אותו נאמנות. אז כמה שאלות א. האם יש הבדלים מהותיים בין 2.5 ל 3.5 אינץ? במונחים של ביצועים, שרידות וכו'. ב. איך ה 500GB USB 2.0, My Book Home Edition & 1394a & eSata? ג. האם בשימוש בכונן מסעיף ב' האם העבודה שקופה במעבר בין ESATA (ניתוק ממחשב אחד) ו USB (חיבור למחשב אחר)? תודה חן
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי! סליחה על השאלה הקצת אידוטית אבל אני לא רוצה לעשות טעויות. יש לי חבר שיש לו לוח אם שיש בו רק כניסת ATA 133 אחת ואחת ל- Floppy. יש לו לוח אם די חידש של ASUS עם PCI-E. עכשיו יש לו הרדיסק אחד S-ATA עוד אחד ATA 133 ועוד 2 כוננים אופטים (DVD+CD-ROM). מכיוון שאי אפשר להוסיף את אחד הכוננים האופטים (אין עוד חריץ), חשבתי אולי על לקנות בקר PCI שאליו יוכל להתחבר הכונן האופטי. בדקתי וראיתי את זה - http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=1960 זה יתאים? זה טוב? אולי אתם מכירים מוצר טוב יותר ותוכלו להמליץ לי עליו. תודה!
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לפני זמן מה פתחתי פה דיון בקשר לגיבוי של קבצים , ושם נאמר לי שהדרך הבטוחה והטובה ביותר (חוץ מצריבה) היא לקנות דיסק קשיח שיישמש לגיבוי יום-יומי ,במקרה של קריסה של המחשב חלילה. עכשיו אני צריך מכם המלצה האם לקנות דיסק קשיח חיצוני או רגיל ואיזה. תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-


