עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by sharonbh,

    שלום לכולם יש לי קובץ של 8GB בפורמט ISO והייתי רוצה לצרוב אותו על 2 דיסקי DVD יש למישהו רעיון מעניין? תודה

  2. ??

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. שלום לכולם,א לפני כחודש בערך קניתי דיסק קשיח SEAGATE 1.5T מאייבורי.(SEAGATE ST31500341AS ) עם עדכון חומרה אחד לפני האחרון...לא זוכר את השם. פיצלתי את הדיסק לשני כוננים אחד של 200GB והשני 1.2T וכאשר התחלתי להפציץ את הדיסק קשיח של 1.2T במידע נתקלתי בבעיה שאני יכול לנצל רק 650GB מכל הכונן. חשבתי שאולי עשיתי טעות כאשר פיצלתי לגודל כזה אז הוצאתי את המידע והתלתי הכל מההתחלה. פיצלתי שוב את הכונן הפעם ל-3 חלקים שווים. באחד התקנתי את מערכת ההפעלה את השני פירמטתי וכאשר אני בא לפרמט את השלישי מערכת WINDOWS לא מצליחה לפרמט את הכונן. נסיתי כל דרך אפשרית אפילו השתמשתי ב-PARTITION MAGIC וגם זה לא עזר. הבאתי את הכונן למעבדת אייבורי והחליפו לי את הכונן ולאחר התקנה מחודשת עדיין הבעיה חזרה.…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by yanaym,

    שלום, אני מתכנן לקנות כונן SSD, עליו אני רוצה להתקין את מערכת ההפעלה ואולי כמה משחקים. אני מעוניין ב120 GB ויש שניים שאני מתלבט ביניהם (אין חשיבות כל כך למחיר שמופיע בלינקים כי יש לי אפשרות לקנות אותם במחירי יבואן): G.Skill SSD Phoenix Pro 2.5" 120GB מפרט ניתן לראות כאן - http://www.skypc.co.il/Product.asp?Pid=FM-25S2S-120GBP2&Cat2Cat1ID=179&Cat2ID=0&aff=Zap〈=he OCZ Vertex 3 120GB VTX325SAT3120G מפרט ניתן לראות כאן - http://wellcom.co.il/catalog/product_info.php/ocz-vertex-sata-iii-ssd-120-p-12859?language=he היתרון של ה OCZ הוא שמהירות הקריאה והכתיבה שלו מהירה בערך פי שתיים מה G.Skill אבל מה בנוגע לשאר המפרט? למה הג'י סקיל יקר משמעותית? תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. היי, אני עומד לקנות בניורון כונן קומבו של MSI 48X24X48X16, ואני רוצה לדעת אם מישהו שרכש כאן כונן קומבו בעבר מרוצה ממנו - או שכדאי יותר לקנות שני כוננים בנפרד. נ.ב. אם למישהו כאן יש את אותו כונן, אשמש לשמוע חוות דעת. תודה. *תיקון טעות - זה 395 ש"ח, לא 495 ש"ח.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by User_Name,

    יש לי כונן DVD של Toshiba, במהירות 16x48, דבר קטן שמציק לי הוא המהירות שהכונן נפתח 2 , 3 שניות. אני יודע שזה סתם בזבוז כסף לקנות חדש, אבל האם הכונן של LG נפתח מיד כשלוחצים על הכפתור? יש דרך לסדר את הזמן שלוקח לכונן להפתח?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Slash87,

    מישהו יודע מה ההבדל בין השניים?? אני כבר פינצרתי את המוח בנסיון להבין אנייודע שהדגם השני הוא החדש יותר.. אבל חוץ מזה?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by oba3k,

    מה אתם חושבים על המדיות שלהם? קניתי היום אריזה של DVD+R כפול 8 והנרו נותן לי לצרוב בהם בפי 16 (כולל בדיקת מידע שעברה ללא תקלות) - נראה לכם אמין?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Erez360,

    שלום לכולם מבקש המלצה לכונן קשיח לDVD שלי. 500\1T המטרה שסרטים יעבדו בו חלק ללא תקיעות. תודה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Cosmosis,

    אהלן חברים. זה יהיה קצת ארוך, חייב את עזרתכם. יש לי את המחשב הבא: (מחשב שנקנה ב2009-2010) מעבד: intel penium E5200 dual-core לוח אם: MSI 2A78H, צ'יפסט: אינטל P35/G33/G31 זיכרון ראם: 2GB (משדרג ל - 4 ג'יגה - המערכת לא תומכת ביותר מ 4 ג'יגה) ביוס: Phoenix Technologies עד לכאן, סבבה. לאחרונה חווה בעיות איטיות בעליית הווינדוס, פתיחת חלונות ותפריט ההתחל, פתיחת כרום וכל פעולה שאני עושה גוררת אחריה דיליי מעצבן. כמו כולם אני כמעט בטוח ששדרוג לכונן ssd יהווה פיתרון הולם. כעת, יש לי מספר "בעיות" שחייב לעבור דרכן. 1. ראשית כל, אני עם מחשב ממותג hp, נכנסתי לביוס, ואין שם כלל אפשרות לשנות את הסטה מ ide ל ahci או אפילו לRAID - הבנתי שזה קריטי כיוון שהכונן משתמש בטכנולוגיית trim. ח…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by ילדמחשבים,

    השאלה שלי היא, האם כונני פלאש, (DOK) עלולים לאבד חלק מהמידע השמור בהם? כלומר, אפילו חלק מזערי מהמידע - 1 בייט? ואני לא מדבר על מקרים קיצוניים של להנחית עליו מסוק או לזרוק אותו מעזריאלי.. אני מדבר על שימוש רגיל וזהיר בDOK.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by UV1,

    שלום לכולם, אני צריך דיסק חיצוני 1T עם חיבור firewire (רצוי) שקט 3.5" אבל התקציב הוא כ 500 שח ? ובנוסף איך הדיסקים של iomega ? הם מייצרים גם את הדיסק או רק מארז? תודה מראש..

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. השאלה היא בכותרת ...שווה לי?...האר דיסק בשימוש אצל הבחור כ7 חודש ועבר כ10 פירמוטים ונמצא על ידי במצב תקין לחלוטין השאל אם 150 שח כמשומש זה משתלם לי? :

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by rosesr,

    אם יש לי HD 1 אבל כבל ATA אם שני חיבורים זה משנה משהו?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by BURTON,

    קניתי מחשב חדש וכשהתקנתי אותו והוינדוז ביקש לעשות פרטישן ראיתי שיש לי דיסק אחד WD120JB עכשיו כשאני מסתכל בוינדוז אני רואה שיש לי רק 100 GB אני יודע שיש הבדל בין גודל הכונן לבין כמות מקום האיחסון המעשית שיש עליו אבל 20 ג'יגה זה קצת יותר מדי לא?? האם עבדו עליי או שכך הדבר?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. שלום, ראיתי באתרי חומרה דיסקים קשיחים RAID Edition, רציתי לשאול מה זה אומר? מה בעצם שונה בדיסקים? עד כמה שידוע לי, טכנולוגיית RAID לא דורשת שום דבר מיוחד מהדיסקים עצמם, פרט לכך שהם יהיו זהים (ואפילו זה רק בחלק מגרסאות הרייד)

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by gagig,

    אוקיי,שלום,קודם כל אני חדש פה,אחלה פורום. רכשתי את המחשב שלי מ KSP השמנמנים. בקיצור,רכשתי אותו עם צורב DVD 3520A NEC. עכשיו,קניתי מדיות לצריבה RITEK DVD-R X4,G04,אני לא יודע אם זה דגם טוב,אך זה מה שכתוב ב DVDINFO,הדיסק נראה ממש טוב ממתחת. ו, SILVER LINE X8 RITEK G05,רציתי לדעת,בקשר לסילבר,האם זה טוב הדגם הזה בשביל הצורב שלי?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. ראיתי בחוברת של אופיס דיפו תכונן נייד הזה 500GB USB2 ב 600 שקל זה שווה?! 7200RPM USB2 שנתיים אחריות 3.5"

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. יש ברשותי שני קשיחים מסדרת ברקודה st3500320as, ולשניהם בעייה דומה. אחד עם פלטה שרופה, והשני עבר התעללות קשה שכוללת ריסוק ברוטאלי של הפלסטיקה בחיבור הSATA ותלישה של הפינים... אם יש פה למישהו דיסקים מתים (מכנית, אני זקוק לפלטה) שזרוקים בצד מהסדרה הנ"ל או מסדרה מקבילה, אשמח לקבל אותם. המון תודה, בז'נגלו.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by iyehuda,

    אני בזה הרגע בקנדה עם דיסק צרוב PAL כיצד אני יכול להפוך ל NTSC זה ממש חשוב לי דרך אגב קניתי פה צורב DVD של LG 4163B שחור ב 60 דולר קנדי OEM

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by hagay21,

    יש ברשותי כונן קשיח של w.d בנפח של 40 ג'יגה 7200rpm סטנדרטי ביררתי על כל מיני כוננים ולבסוף צימצמתי את האפשרויות בין Western Digital 80GB 7200 rpm 8MB Buffer ATA100 HDD שיש עליו 3 שנות אחריות לבין Maxtor 80GB 7200 rpm 8MB Buffer ATA133 HDD איזה מהם לדעתכם יותר מהיר ואמין טווח ההשקעה עד 600 ש"ח או שיש לכם כונן אחר להציע והאם זה שווה בכלל את ההשקעה?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by matan007,

    ברשותי כונן קשיח ישן של 160G שחובר למחשב חדש שקניתי. את המחשב קניתי עם 1TB קשיח וביקשתי מהחנות לחבר את הישן כדי שאני יוכל להעביר מימנו את הנתונים לחדש (לכונן החדש). כעת משהועברו הנתונים, הכונן הישן של ה- 160G מפורמט ואני לא עושה בו שימוש. אני רוצה להוציא אותו פיסית מהמחשב ולהעביר אותו למחשב אחר. הסיבה היא כי מידי פעם המחשב מישום מה מפעיל אותו ואני שומע אותו מתחיל לרוץ בתוך המחשב ועד שהוא לא מגיע למהירות שימוש שזה בערך 4 שניותם הכל נתקע לי!!! זה כאילו המחשב רוצה לבדוק שהוא עוד שם גם אם אני לא עושה בו שימוש או במקרים שאני פותח סייר ואיך שהוא הכונן הזה מופיע! החלק הקל הוא כמובן להוציא אותו פיסית מהמחשב, אבל איך אני מוחק כל תיעוד שלו מהמחשב כך שהווינדוס לא יחפש כל פעם את החו…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. אוקי אני פשוט לא מצליח לברר כמה זכרון מטמון יש לי בדיסק קשיח. הדיסק הוא של WD 200GB SATA 2 הדגם המלא: wdc wd2000js-00mhb0 אודה לעוזרים, יום טוב.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. איזה דגם ספציפי מומלץ? האם הם כמו ה-2T דורשים חיבור לשקע החשמל? ומי שבמקרה זוכר שפירסמתי כבר על זה שחיפשתי דיסק פנימי מהסיבה שאין לי חיבור SATA במחשב ומשהו אמר לי שלא יהיה ניתן לעלות את הוינדוס החלטתי שעדיף ללכת על איחסון חיצוני.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. השאלה בעצם בכותרת...

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים