אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום היום קיבלתי את המחשב החדש שלי שבו גם דיסק קשיח חדש של 80 GB אך הוא אינו מחולק לכמה כוננים, כל ה-80 נמצא ב-C, ואני רוצה לחלק את זה לפחות לעוד 2. אם מישהו יוכל להסביר לי איפה עושים את זה ואיך עושים את זה זה יהיה נהדר תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הסתכלתי על כל ה REVIEWS.. זה או זה או ה M4, אבל אני לא מעריץ גדול של MARVELL CHIPSET.. הבעיה היחידה.. איפה לקנות ?? פשוט אף אחד לא מחזיק אותם.. מצאתי רק פה : http://www.tdsd.co.il/htmls/VTX3MI_25SAT3_120G.aspx?c0=17172&bsp=17115 מישהו קנה מ TDSD פעם ? קצת מפחיד אותי שלא שמעתי עליהם..
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכל חכמי הפורום. אני מתכנן לרכוש את הצורב הבא בעוד כמספר שבועות, והחלטתי לקרוא קצת בפורום אולי מישהו חווה ניסיון עם הצורב הנ"ל או שיש ברשותו אחד (חוות דעת והמלצות יתקבלו בברכה!). כאשר דפדפתי בפורום גיליתי כמה דברים שלא ידעתי אודות שיטות הצריבה (DVD+RW , DVD-RW ), אולי מישהו יסביר לי בבקשה מהן שתי שיטות אלו, ואם ובמידה ואני רוכש את הצורב שמפורט למעלה, מה יכולות להיות הבעיות שנגרמות כתוצאה משימוש בשיטת הDVD-RW . המון תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי היום עוגה של 50 סידים של סקיי (700MB), היצרן שלהם הוא Plasmon, זוהי חברה מוכרת? אני יודע שמומלץ להתרחק ממדיות כאלה אבל זה היה במחיר של 80 אג' למדיה... אז מישהו מכיר את המדיות האלה, הן שוות משהו?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי דיסק נייד של טושיבה, שלאחר כמה חודשים של שימוש, מחבר המיני USB שלו נהיה בעייתי: נוגע לא נוגע כזה, האם יש למישהו עצה איך ניתן לתקן או מה לעשות בענין? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לדיסק חיצוני WD Passport יש תוכנת גיבוי אוטומטית של Dmailer שמעצבנת אותי! איך אני עוקף אותה, מוחק אותה, מנטרל אותה בכדי שאוכל לעבוד עם הדיסק כדיסק קשיח רגיל. יהודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נניח שאני רוצה להעביר קבצים מהמחשב לDOK. במה תלויה מהירות העברת הקבצים? (מעבד? זכרון?) אם אני עושה עוד שימוש במחשב כמו משחק או גלישה באינטרנט- האם זה מאט את קצב ההעברה, ואם כן האם באופן משמעותי?? תודה מראש!!
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי קלטות וידאו (הישנות, של מכשיר וידאו), אני רוצה להעביר אותם למחשב ולאחר מכן להמירן לפורמט AVI. תודה מראש למי שיעזור לי אורי.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש למישהו עוד פרטים על הטננולגיה הזו של Hitachi ? לינק לחדשה בפוקט http://www.pocket.co.il/cgi-bin/pocketil/viewnews.pl?id=EEypAAukkuormTwuiS&tmpl=pocket375&style=pocket375
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מחשב יחסית ישן עם כונן של 160/320GB(לא זוכר, איך אני בודק אם זה IDE או SATA?) ויש לי במחשב כונן 1TB עם שני מחיצות שמותקן בו W7 ולוח אם TH67+, איך אני יכול לחבר את הכונן השני?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ף מחפש ssd מהיר וקראתי כמה המלצות אליו. אני רכשתי את הלוח הזה: msi x470 gaming carbon pro. מה דעתכם אליו לעומת crucial p1 או אחרים?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, אני מתכנן קניה של מחשב חדש בסביבות 10K לא כולל מסך וציוד נלווה. (לא מחפש לחסוך בתקציב). זה המפרט: (חסרים כוננים לאחסון) מפרט זה הורכב ב - www.tms.co.il - רשת חנויות המחשבים האמינה והמקצועית בישראל מעבדים: AMD 3rd Gen RYZEN 9 3900X AM4 BOX כמות: 1 - מחיר: ₪ 2280 קירור למעבדים: Corsair Hydro H115i RGB PLATINUM 280mm Liquid CPU Cooler כמות: 1 - מחיר: ₪ 676 לוחות אם: Gigabyte X570 AORUS ULTRA כמות: 1 - מחיר: ₪ 1432 זכרונות RAM: Corsair DDR 4 16G (8Gx2) 3000 CL15 VENGEANCE RGB CMR16GX4M2C3000C15 כמות: 2 - מחיר: ₪ 948 מארזים: Corsair Obsidian 500D RGB Premium TG Mid-Tower Case כמות:…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי שני הרדיסקים של מקסטור 15 ו 20 ג'יגה אחד מהם הוא ה7200 איך אני יודע מי הוא ? (על מנת להתקין עליו מערכת הפעלה) ? תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש עכשיו מבצע באמזון על כונני SSD, אני קניתי כונן SanDisk Ultra II 128GB שעולה בארץ 400 ש"ח במחיר של 280 ש"ח (כולל משלוח). בקשר לאחריות - ביררתי עם סאנדיסק ואפשר לממש את האחריות גם בישראל. לפי הביקורות הכונן הזה מתחרה ב-Samsung 840 EVO וב- Crucial MX100. מומלץ לכל מי שצריך SSD בהצלחה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שבוע טוב ! כמובן שמייקרוסופט עובדים על הפתרון, אבל בינתיים כדאי להיות ערים לבעיה. https://www.pcgamer.com/amp/windows-10-bug-wrecking-ssd/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
טוב, עד כמה חשוב שלוח הבא שלי תיהיה תמיכה בSATA וRAID אני לא מתכוון לקנות כונן SATA בהתחלה לפחות. ודבר שני, בעוד אני מבין מה זה SATA אין לי מושג מה זה RAID. אז מה זה?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משתמש בשרת לינוקס כדי לשתף אינטרנט וקבצים אצלי בבית. המפרט שלו הוא: P MMX 166 32 SDRAM כיום מחוברים עליו מספר הארדיסקים, בסך של עשרים ואחת גיגה בערך, זה לא מספיק לי. המחשב משרת ארבעה תחנות, בעיקר אמפי שלושים, שפוול-לאוד כול תחנה משמיעה שיר אחר, ולעיתים קליפ(או לעיתים יותר נדירות - סרט דוויקס). השאלה שלי אם בכלל שווה להשקיע בארדיסק חזק ומהיר(בסגנון הווסטרן דיגיטל שרץ ב 7200 עם שמונה מגה באפר), מכיוון שבטוח המחשב לא ינצל אותו בבאס גבוה(הבאס הוא 66, אני מקווה :), או לקנות 5400 סטנדרטי?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כשאני מחבר את הדיסק הקשיח החיצוני שלי : HITACHI HTS541680J9SA00 זה מבקש ממני לפרמט . אני רוצה לפרמט ולכן אני לוחץ על אתחול ולאחר שאני מסיים לאתחל , זה מוציא לי הודעה שלwindows לא הייתה אפשרות להשלים את האתחול. אחרי שיוצאים מזה זה מוציא הודעה שלבדוק אם הדיסק הקשיח מחובר טוב ואם הוא לא מוגדר לקריאה בלבד. אני כבר שבועיים עם זה ואני חייב להצליח לפרמט ! ניסיתי להשתמש בתוכנה הזאתי : HP USB DISK STORAGE FORMAT TOOL אבל כשאני מנסה לפרמט שם (בFAT32 - זה גם ד"א מה שאני רוצה) זה רושם לי "Write - Protected" . לפי מה שאני מבין , כניראה הדיסק אולי מוגדר לקריאה בלבד ? איך אני יכול לבדוק ולשנות את זה ?! תודה רבה לעוזרים !
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי הארד אחד 30 GB ועוד אחד נוסף 120 GB שהוא יותר חדש, שניהם מחוברים על אותה צמה וההארד של ה 30 עליו מותקן הוינדואוס. יש גם צורב DVD וCD רגיל שמחוברים על אותה הצמה איך הכי נכון לחבר את הכוננים ועל איזה מהן נכון להתקין את הוינדואוס ? תודה
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות SSD להפעלת מערכת ההפעלה שלי (W7 64BIT) הכונן צריך ליהיות בנפח 60G ,אני רוצה לדעת איזה מבין כל הכוננים של החברות הוא הטוב ביותר ? אני קיבלתי המלצה על הכוננים של OCZ
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
החלפתי דיסק קשיח ליותר גדול ועכשיו יש לי גלים על המסך מה עושים ? הדיסק הוא סיגייט ברקודה 80 גיגה 7200 הגלים לא מופיעים תמיד אבל יש הרבה פעמים שהם מופיעים וזה ממש מציק מה עושים
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מתכוון לקנות לוח אם שתומך ב ATA133 אני מתלבט בין: Maxtor 80GB 7200 ATA133 לבין: WD 80GB 7200 8MB cache (אין הבדל במחיר) האם אין למקסטור יתרון מהירות בשל תמיכתו בATA133? היה לי נסיון רע מאד עם WD בעבר, מישהו יודע מה האיכות של הכונן הזה?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אפשר להשתמש בבקר ה raid לחיבור רגיל של דיסקים ולא חייבים להשתמש בו לגיבוי או כתיבה לשני דיסקים בו זמנית. כך אפשר לחבר דיסק קשיח, cdrom , dvd , וצורב , כל אחד על בקר נפרד (master) נכון ??
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה הכונן שיש לי: http://srv1.jpg.co.il/8/544642c385d0a.jpg וזו השגיאה שמופיעה לי כשאני מנסה להתקין את התיקון: http://srv1.jpg.co.il/7/5446422a3527c.jpg הכונן אכן התחיל לעלות בצורה איטית בשבועות האחרונים ויש לי אותו קרוב לשנה. חלונות מזהה אותו וניתן להתקין עליו תוכנות/למחוק וכו' אבל נראה שלפי השגיאה התוכנה לא מזהה אותו. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-


