אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום חברים. עשיתי מעשה. היה לי WIN 7 עם אהרד דיסק של מערכת 500GB ועוד אהרד דיסק נוסף של 2TB . פירמטתי את ה500GB ובהתקנה מחדש של WIN7 פיצלתי את הארד דיסק ככה שיהיו שלוש מחיצות של 25GB ועוד אחת גדולה להתקנות של 392GB , המערכת הותקנה והכל בסדר אבל פתאום ההארד דיסק של ה2TB נעלם! . בבדיקה בDISK MANGMENT אני רואה שהוא נמצא שם אבל אני חושש לעשות פעולה כלשהי בשביל שלא ימחק מידע (אין סיבה שימחק נכון ): ) אשמח לעזרתם איך אני מחזיר את המחיצה הזו עם כל המידע שלה למחשב. תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות DOK 8 GIGA ראיתי את ה DOK הבא: זכרון נייד USB SanDisk Cruzer Contour 8GB בזאפ: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=589656 המחיר הנמוך ביותר הוא 179 ב EBAY אצל TOP RATED SELLER http://cgi.ebay.com/8GB-SANDISK-CRUZER-CONTOUR-USB-FLASH-DRIVE-MEMORY-STICK-/270634728116?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3f03163ab4 המחיר הוא בערך 90... מה אני מפספס פה?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי צורב DVD דגם GSA-4163B של LG, אבל הוא בא בלי שום דבר. אין לי דיסק התקנה ואני לא מוצא שום דרך להתקין אותו מהאינטרנט או מהמחשב. כשאני מנסה להתקין דרך add hardware זה מבקש דיסק התקנה או קובץ התקנה. מישהו יכול לעזור לי להתקין?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מעוניין לרכוש דיסק קשיח למחשב בנפח גדול. הכיוון שלי הוא 1.5TB. הביצועים לא כל-כך מעניינים אותי מכיוון שהוא אמור לשמש לאיחסון בלבד (לא לתוכנות, משחקים..) חשוב לי שיהיה אמין. חיפשתי קצת ומצאתי את זה WD15EADS מישהו מכיר את הדגם הזה? מומלץ/לא מומלץ? יש המלצות לדיסק אחר? תודה רבה, אלעד.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן מחפש HD לאחסון - יש לי כבר SSD. אני מחפש 1/2/3TB בעל יחס עלות-תועלת הכי גבוה שאפשר עד עכשיו מצאתי את זה: http://www.tms.co.il/product/10445 שזה יוצא 180 לטרה. יש כונן יותר משתלם מזה? לקנייה מיידית. תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חבר שלי קנה צורב ואני לא זוכר לאן מחברים את הקבלים (צורב פנימי)
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום לכולם לפני כחודשיים קניתי my passport essential של .250GB הכל טוב ויפה אבל הקטע הוא שאם נגיד אני לא נכנס לHDD הספציפי לאחר כמה זמן (בערך שעה) הוא מחליט להפסיק לעבוד וכשאני בא להיכנס אליו אז זה מראה כאילו נתקתי אותו מהמחשב וחיברתי ואז הוא עושה הרצה ופועל. יש לעוד מישהו את הבעיה הזאת? יש דרך לפתור אותה? תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש דיסק און קי עם כפתור פיזי לנעילת כתיבה. צריך להיות מ8GB ומעלה. האם יש בארץ? אם לא, האם יש זכרון נייד כזה מומלץ שאפשר להזמין לישראל ? אודה על פרים. גיא
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
וכשאני מוחק משהו אז יש את אותו מקום תפוס ואת אותו מקום פנוי , בקיצור אין שינוי שום כלום ואני לא יודע מה הגורם לכך ... :s05: מקווה שתעזרו לי .
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הסדרה התקציבית של היצרנית הקוריאנית זוכה לדגם שלישי בנפח משופר של 500GB, לצד הבטחה לזמינות בינלאומית שתוכל להפוך אותה לרלוונטית ומשתלמת הרבה יותר לפני כמה חודשים סיפרנו לכם בהתלהבות יחסית על סדרת ה-750 EVO החדשה מבית סמסונג, אשר הוגדרה בתור יורשת אלטרנטיבית עבור משפחת ה-840 EVO הפופולרית, עם שימוש באותו בקר MGX ייעודי מבית הענקית הקוריאנית עצמה, לצד שבבי TLC מישוריים סטנדרטיים והבטחה לרמת ביצועים נאה, למרות עלויות ונפחים צנועים. הסדרה החדשה יצרה עניין בלתי מבוטל ברשת, כיאה למה שמיועד להיות המוצר הזול ביותר של השחקנית המובילה בתחום ה-SSD, אך לא הצלחנו להיתקל באף מקרה בו הייתה סיבה משמעותית להעדיף אותה על פני סדרת ה-850 EVO הוותיקה יותר, שנמכרה במחירים גבוהים רק ב…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מכיוון שאני כבר כמה חודשים עם אובונטו שמותקן על DOK, אני צריך די בדחיפות קשיח חדש במקום זה שהלך. אין לי שום בעייה להזמין מחו"ל (יש מי שישלח לי מארה"ב למשל) ולכן חשבתי אולי לקנות כונן SSD שאפילו יחסוך לי קצת בזמן סוללה. מאחר והנפח לא הכי חשוב לי (מתכנן קניית כונן חיצוני בכל מקרה), חשבתי על ה-M4 שמצאתי במחיר מצויין: http://www.buy.com/prod/crucial-m4-64gb-2-5-sata-iii-solid-state-drive-ssd-ct064m4ssd2/221150371.html האם אתה מכירים משהו זול יותר? אולי קשיח 500GB במחיר ממש טוב?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ביררתי בחנות ליד הבית שלי על כונן קשיח 160 GB 8MB CACHE, והם אמרו לי שיש במלאי רק Samsung וה WD נגמר... לפי מה שהבנתי ממנו אין הבדל בביצועים, וגם ב SAMSUNG יש 3 שנות אחריות.. האם ההבדל הוא קריטי? כי ממש אין לי כוח לחכות, אני רוצה לקנות כבר היום..
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האמת מעולם לא הזדקקתי לדי וי די עם שתי שכבות. אך הפעם אני צריך. האם יש משהו מיוחד בתהליך? או שאני פשוט מכניס לנרו בוחר DVD-9 וממשיך כרגיל? עוד שאלה היא - מה לגבי הרצת הדיסק במכשיר DVD? היום כולם מסוגלים לקרוא כאלה בלי בעייה נכון? ומה המחיר לדיסק?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום, אני קונה מחשב חדש ורציתי להיעזר בכם, איזה כונן קשיח הכי טוב שיש ל-500 ג'יגה?? (אמור לעלות בערך 250-300) ואיזה צורב הכי טוב עד ל-150 ש"ח??
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים יש לי מחשב עם לוח אם Gigabte GA-H77-D3H שיש לו 2 פורטים של SATA 6GB ו-4 של SATA 3GB מותקנים בו כיום דיסק 500GB WD Black עבור מערכת ההפעלה,2 דיסקים 2TB WD Green עבור נתונים ב-RAID1 ו-DVD r/w הדיסק הלוגי של הנתונים כמעט מלא ואני רוצה להוסיף זוג דיסקים ב-RAID1 עבור מקום נוסף לנתונים. אני חושב על כונני 3TB WD Green שנותנים לדעתי איזון טוב בין מחיר לביצועים ואת המחיר הנמוך ביותר ל-TB נכון להיום בנוסף, אני רוצה להוסיף בקר SATA 6GB עבור ה-RAID החדש. על איזה בקר אתם ממליצים ? האם למישהו יש ניסיון בעבודה עם בקר כזה ? איך הביצועים והאמינות יחסית לבקר On-Board ? האם יש המלצה לדיסקים אחרים שיתנו יחס מחיר\נפח\ביצועים טוב יותר ? תודה למגיבים
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
[table][tr][td][/td][/tr][tr][td]מה המצב חברים?, לא חשבתי שהיום הזה יגיע אבל מתחיל להיגמר לי מקום ב HDD חיצוני של 2TB, בעקבות כך חשבתי לרכוש NAS, קודם כל די נמאס מחשבונות החשמל רק כי אני רוצה להוריד כמה טורנטים, דבר נוסף הוא שנמאס כל פעם שאני צריך משהוא, צריך 2 מחשבים דלוקים רק כדי לגשת לקובץ כלשהוא מהדיסק, יש לי בראוטר USB האמת אבל זה מקרטע משהוא מבחינת מהירות, ומוגבל לגודל הידסק שאני מחבר, NAS ממה שקראתי חוסך גם חשמל וגם יכול לעשות קימת כל דבר שמחשב רגיל יכול, כולל הורדות מטורנט והם לא תופסים הרבה מקום כמו NAS בנוי, אני יודע שאפר עפילו להתקין מארכת *NIX שלמה במקום מה שיש בהם ואז השמיים הם הגבול, מבחינת BAYS חשבתי על לפחות 4 לשימוש עתידי וכננרה שימוש ב HDD של 3TB לפחות ע…
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי אתמול חבילה של דיסקים DUAL LAYER של SILVER LINE. על האריזה כתוב שהדיסקים בנפח 8.5 ג'יגה. גם המוחר אמר לי שהם 8.5 ג'יגה. כשהגעתי הביתה, תכננתי לצרוב קובץ בגודל 8.36 ג'יגה. כששמתי את הדיסק שקניתי, תוכנות הצריבה (גם נרו 8 וגם CDBURNERXP 4), הודיעו לי שגודל הדיסק הינו 8.1 ג'יגה. ניסיתי עוד דיסק מהחבילה, והתוצאה אותה תוצאה. אני יכול לדרוש ביטול של העסקה מהחנות, וקבלת הכסף חזרה? לא הייתי קונה את החבילה אילו ידעתי שנפח הדיסקים הוא פחות מ-8.5 ג'יגה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום. ברצוני לרכוש SSD, בדקתי בעיקרון את ה VERTEX 2 OCZ,אבל ראיתי שיש להרבה אנשים בעיות איתו,לכן החלטתי ללכת על ה G.SKILL, האם מישהו עבד עם SSD של G.SKILL? והאם הוא מומלץ?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי הארדיסק 80גיגה מקסטור 7200 שמחולק ל 20 ו 56 גיגה הבעייה שאני מסמן את כל הקבצים למשל בהארדיסק של ה 20 הוא אומר לי שהם תופסים 14.5 גיגה (כן אני מסמן הכל והכונן ב NTFS והקלסטורים בגודל קטן והבעייה לא בגללם) אבל כאשר אני מסמן את הכונן הוא מראה לי שיש לי רק גיגה אחד פנוי לאן נעלמו 3 גיגה אחרים (נניח שיש לי שמונה מילאירד קבצים והלך חצי גיגה בגלל גודל הקלסטורים) יש לכם מושג? ד"א אותו דבר קורה גם במחיצה השנייה ד"א ניסיתי לתקן שגיאות ולעשות איחוי שני הפתרונות לא עזרו תודה
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לשאול האם הצורב של sony 48*24*48 הוא צורב טוב
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קראתי את הסטיקי וראיתי המלצו לגבי דיסקים פנימים אבל לא עבור חיצוניים. אני רוצה דיסק 3.5 בנפח 1T, כפתור הדלקה\כיבוי (קראתי בביקורות שאנשים נתקלו בבעיות שהדיסק המשיך לעבוד לאחר שקיבו את המחשב). בנוסף אני מעדיף דיסק שלא מחייב התקנה של תוכנה כדי לעבוד איתו (כך שבכל זאת תהיה אפשרות של ניידות) ראיתי המלצות עבור: 1. ST310005FDD2E1 Seagate FreeAgent 2. סמסונג HX-DU010EC האם כדאי לקנות משהו מהשניים האלה או משהו אחר תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי שתי הארדיסקים, אחד של IBM 30 גיגה והשני Seagate 40 גיגה על שניהם יש בד סקטורים :-\ הIBM פחות מ3 שנים אצלי כך שאמורה להיות עליו אחריות, ויש עליו משהו כמו 2 מגה בד סקטורים שלמזלי הם נרגעו והפסיקו להתפשט (יכול להיות בגלל הקירור). הSeagate בן שנה בערך (אולי פחות) וגם נקנה עם אחריות ל3 שנים, ויותר מ2 מגה בד סקטורים. מחיפוש שעשיתי ראיתי שיש אחריות על בד סקטורים (לא יודע למה אח שלי אמר שאין) האם היבואן של שתי הכוננים הנ"ל אמור להחליף אותם בלי בעיה בחדשים? מותר לו "למחוק" (לא פיזית) את הסקטורים הפגומים ולהחזיר לי תכונן "המחודש"? ובכלל אני אמור לפנות ליבואן או לחנות שקניתי ממנה? (קניתי מהחברה שמנסים לחזור עכשיו חזרה לעסקים :) אם למישהו יש טלפונים של היבואנים או לפח…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-


