אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
יצרנית הכוננים הקשיחים הגדולה בעולם ממשיכה לקדם את חזון הכוננים ההיברידיים הכפולים עם אב טיפוס אשר כולל קשיח מכאני בנפח 4TB בשילוב כונן SSD בנפח 128GB - ועם המהירויות הגבוהות של תקן ה-SATA Express החדש לכתבה: http://hwzone.co.il/ces-2015-%d7%97%d7%96%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%94%d7%99%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%93%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9c-%d7%a4%d7%99-western-digital/
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, את רוב המוסיקה שלי שלי אני שומע דרך המחשב (כונן ישן של סמסונג HD103SJ) שכבר מתחיל להתמלא. (בינתיים מחזיק מעמד ועובד מאד יפה) אבל, אני מאד מפחד שהכונן מתישהוא יתחיל "לשבוק חיים" ומחפש המלצה לכונן חדש שבו אוכל לשים את כל המוסיקה שלי. צריך שיהיה לפחות 2TB. מרוב האפשרויות (כונן פנימי או חיצוני? SSD או מכאני וכו'...) - אשמח להמלצתכם, מה הכי טוב ומומלץ כונן לשמיעת מוסיקה בלבד. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי. הדגם הוא WD 2500KS00MJB0. ההארדיסק מגיע תוך כמה שעות לטמפ' של 42 מעלות ופולט לא מעט רעש. עפ"י HDTUNE, אופציית AAM מופעלת. מה הייתם מייעצים לעשות ?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, קניתי מחשב חדש שאמור להגיע השבוע ואני מתלבט ברכישת SSD למערכת ההפעלה ולתוכנות. (90-60gb). א.האם הCrucial 64GB RealSSD C300 SATA III עדיף על הכוננים האחרים בגלל ממשק הSata 3? ב.ממה שקראתי בפורום ראיתי לא פעם תגובות שאומרות להמתין עם קניית הSSD כי ממש "עוד שניה" יוצא הדור החדש. האם יש כבר תאריך להשקה או שזה דיבורים באויר?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
דגמי ה-XLR8 CS2211 העדכניים של החברה האמריקאית זמינים כעת באמאזון, במחיר שעשוי לקרוץ לכם בקר ה-S10 הטרי של חברת Phison ממשיך לצבור תאוצה, כך נראה, כשחברת PNY מאמצת אותו עבור צמד דגמי ה-2.5 אינץ' החדשים שלה – ה-CS1311 שמתבסס על שבבי TLC עם שלושה ביטים של מידע בכל תא מל"מ, וה-XLR8 CS2211 אשר מתבסס על שבבי MLC של טושיבה בליטוגרפיה של 15 ננומטר לאמינות משודרגת, לצד זכרון DDR3L של חברת Nanya שמשמש כמטמון. ביקורות ראשונות סיפקו קבלת פנים נעימה ומלטפת יחסית עבור הצמד הטרי, ובחנות אמאזון ארה"ב החלו כבר למכור את כונני ה-CS2211 החדשים, יחד עם ארבע שנות אחריות ורשיון לתוכנת ה-True Image של Acronis, במחיר מוזל של כ-100 דולר כולל מסים ומשלוח לדגם בנפח 240GB, ובמחיר טוב עוד י…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
דיסק קשיח נפל באמצע עבודה, מת (לא עולה גם באמצעות מתאם usb). מחפש חברה טובה ו(יחסית) זולה באזור ירושלים. תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. קודם כל אני חייב לציין שאני לא ממש מבין בנושא , וכן - עיינתי בלינקיה ובכל זאת חשתי צורך לפתוח דיון עזרה. אני ממש צריך משהו נורמלי , שיהיה שקט יחסית (לא פריק של שקט) ויהיה מהירות סבירה . הוא נועד בעיקר כדי לשמור סרטים גדולים (10GB בערך ) וזהו. כמו כן אני ממש לא רוצה לזרוק הרבה כסף על זה ולכן אבקש את הכונן שייתן תמורה טובה ובמחיר המשתלם ביותר. ממש תודה
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד וכונן D (כונן Recovery) ורציתי לדעת מה הם הקבצים שנמצאים בו, האם הם שימושיים לי והאם אני יכול למחוק אותם. (אל תתייחסו לתיקיות שלי למטה):
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן חברים! אני מתכוון לקנות כונן קשיח חיצוני במינימום מחיר ומקסימום איכות של 1TB מה שמצאתי זה 2 הכוננים הבאים: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=785759 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=803853 אני מתכוון לקנות את ה WD כי הוא פשוט יותר זול... אני רק רוצה לדעת איזה מבין שני אלו עדיף לי לקחת כי המחיר פה יחיסת זהה. ואם למישהו יש הצעה יותר טובה אני אשמח לשמוע, בכל מקרה התקציב שלי לא יחרוג מ400-500 תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני משתמש בתוכנת הזו, גירסת: SpeedFan 4.31 בבדיקת איכות/מצב הדיסקים הקשיחים שלי, אני מקבל,בכול דיסק, הערה,שאני לא מבין: מצורפים כאן הלינקים לתוצאות: ---- כאן הערה אזהרה שקשורה לבעיה ב- Power On Hours Count (על HD זה מותקנת מערכת ההפעלה שלי). Attribute Current Raw Overall ----------------------------------------------------- Raw Read Error Rate 200 0 Very good Spin Up Time 208 4591 Good Start/Stop Count 99 1037 Normal Reallocated Sector Count 200 0 Very good Seek Error Rate 200 0 Very good Power On Hours Count 64 26799 Watch limits (Warning: Power On Hours Count is below the average 82-100). Spin Retry Count 100 0 Very good Calibration Retry Count 100…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אמא אסוס P5N-T Deluxe וכיום יש לי זוג של 1TB בRAID0 להורדות וRAID1 לגיבויים חשובים.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רוצה לחבר כונן חיצוני SSD ללפטופ עם חלונות 7 פרו (בבקשה אל תשפטו אותי ;-)). רציתי לקנות את הכונן הזה - אבל - כתוב שהוא מיועד לחלונות 8 ומעלה. האם זה יעבוד עם חלונות 7? (בתקווה שכן, לא רוצה להתעסק עם כונן קשיח או דיסק און-קיי שעובד ל-א-ט :-()
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
יש לי הארד דיסק 160 SATA 2 השאלה היא לאיזה חיבור כוח עדיף לחבר אותו מהספק, דרך המולקס הרגיל או דרך SATA? כי מהספק יוצאים לי גם חיבורי כוח של SATA וגם של מולקס תודה
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/reviews/dvd_shootout/2/ "...ממבט ראשון בולט לעין המגש השחור שאמור לשפר את איכות הצריבה ..." האם כדאי לצבוע את שלי? יש לי LG
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הטמפרטורה היא כ- 47 מעלות. הרדיסק מגדם W.D ואני מתחיל לחשוב שאולי הביאו לי הרדיסק ממוחזר או משהו כזה כי הוא רותח ! WDC WD2000JD-00HBB0 47 ° זה הדגם של ההרדיסק, מישהו יכול לבדוק לי בבקשה האם זו טמפ' תקינה שלו והאם מדובר בהרדיסק ממוחזר ? במידה וכן מה אוכל לעשות כנגד זה.. רכשתי אותו מ KSP. וההרדיסק בתחתית שלו (הוא כולו שחור כזה ) בתחתית הפלסטיק כזה נראה קצת מעוות כזה.. לא יודע.. מה אני יכול לעשות בבקשה ? אשמח לתגובות ענייניות- תודה מראש, עודד.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם יש כזה דבר בכלל? ואם כן - איך אני יכולה למצוא מארז שיתאים לי לזה: https://direct-israline.co.il/sandisk-ssd-plus-2tb-sdssda-2t00-g26-כונן-קשיח-פנימי.html מה אני צריכה לבדוק? (סוג חיבור? גודל?) ואיך אני בודקת את זה? וכמובן - הכי טוב - אם יש המלצה על מוצר ספציפי!... תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
ראיתי שהמושגים האלה מיוחסים לכוננים קשיחים, אודה לכם אם תוכלו להסביר לי על כל אחד מהם. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אפשר להשיג בארץ בחנות שעושה משלוחים מדיות DVD-R של Ritek מסדרת X באריזת Cake (בלירה זה חסר במלאי). http://www.lira.co.il/site/viewProduct.php?pid=139&cat=371 דרך אגב, מה דעתכם על המדיה המסויימת הזו (Ritek G05)?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
משפחת ה-Source החדשה תואמת את שמה עם ביצועים צנועים יחסית - אך גם מחירים מומלצים שנמצאים בתחתית השוק, לשמחתנו לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
היי. יש לי הארד דיסק בן 4 בערך (מהימים המאושרים בהם נתנו 5 שנות אחריות על כוננים קשיחים) של Seagate שלאחרונה פשוט הפסיק להעלות את ה Winsows (היה קופא, ובבדיקה של Check Disk נמצאו כל מיני תקלות שהוא ניסה לתקן ללא הצלחה) קניתי כונן חדש, התקנתי שוב Windows ואפילו הצלחתי לגבות את רוב החומר מההארד דיסק הישן (כמה קבצים שלמזלי היו זניחים לא היה ניתן להעתיק). פירמטתי את הכונן הישן וכרגע הוא ריק אך מזוהה במחשב בסדר) הורדתי מהאתר של Seagate את התוכנה SeaTools , היא מתחילה את הבדיקה וישר רושמת שהכונן לא תקין (מתקבל Fail בצבע אדום בתחילת הבדיקה והבדיקה נעצרת) לי זו נראית כמו סיבה מספיק טובה להחליף את הכונן הקשיח, אבל אני מפחד שבחנות ינסו להעתיק קובץ לכונן ולקרוא אותו בחזרה וזה יעב…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, מחובר אצלי intel ssd 330 למחשב יחסית ישן ללא AHCI, כל פעם שאני מכבה את המחשב מתווסף לי כיבוי לא בטוח לSMART report בתוכנת intel ssd toolbox האם זה קריטי? ואיך אפשר לפתור את הבעיה? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ה-NEC 3549A שלי לא רוצה לקרוא דיסקים. הוא קורא אותם רק אחרי שאני עושה ריסט. העניין חוזר על עצמו, כאשר אני צורב דיסק, מנסה לקרוא אותו והופ... הוא שוב לא קורא, אני עושה ריסט ואז הוא קורא, ואז אחרי מספר דקות הוא שוב לא מוכן לקרוא יותר עד הפעם הבאה שאני אעשה ריסט. לא חשבתי שהוא יפשל ככה. קניתי אותו לפני שנתיים, אם לא יותר. מישהו יודע אולי מה הבעיה, המקור שלה, או איך פותרים את זה. תודה מראש.
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני מחפש DOK מהיר וטוב ( העיקר מהיר) ניסיתי לחפש השוואת באתרים שונים ולא מצאתי. זה האפשרויות שלי (לא להציע אחרים כי אני משתמש באחריות): SANDISK CRUZER ND SANDISK CRUZER ULTRA BACKUP SANDISK CRUZER BLADE SANDISK CRUZER SLICE ועוד שאלה: קיבולת האחסון משנה את המהירות של הקריאה והכתיבה?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן אני יודע שהרבה חיכו, וגם אני, ל-BF על מנת לשדרג את המחשב בעוד כמה טרות פנימיים. האם מישהו נתקל בדיל טוב על כונן 3.5" בארץ\בחו"ל? מוזר לי שאפילו בחנויות בחו"ל לא מצאתי מחיר ששווה לקנות, או שאני מפספס?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי אנשים בגלל שהוספה לי מערכת קולנוע בייתית למחשבי ... אני גם רוצה לקנות כונן DVD איזה הכי טובה ? אני שמעתי שפיוניר ובנק אם למישהו יש הצעות ... ?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-


