אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אנשים אני בטעות עשיתי פורמט ל MP3 ועכשיו אני לא מצליח להדליק אותו .. הוא פשוט לא נדלק .. אני כבר לא יודע מה אפשר לעשות בבקשה תעזרו לי או שהלכו לי 300 שקל ... תודה ..
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום כולם, אז ישר ולעניין - לא פיצלתי את הכונן הקשיח כשהתקנתי מערכת הפעלה. רציתי לדעת, האם אפשר לפצל את הכונן לאחר מעשה? האם המידע שעל הכונן ילך לאיבוד אחרי הפיצול? תוכנות מומלצות יש? ראיתי את שתי אלה בנעוצים, הן יעשו את העבודה או שיש משהו עדכני יותר? Acronis Disk Director Suite 10.0 Partition Manager 10.0 Personal תודה מראש וחג שמח =)
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש דיסקים של 8 גיגה הבעיה היא שלא מצאתי בשום מקום בארץ לפחות איפה שחיפשתי. האם מישהו יודע איפה אני יכול לקנות ? ומה המחיר ?
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מעונין לקנות לסללורי ZTE BLADE כרטיס הרחבה micro SD card . האם כל כרטיס מהסוג הזה יתאים? ראיתי ב זאפ מחירים זולים בהרבה מאשר ב -EBAY ויתעורר לי חשש שאולי יש סוגים שונים. בתודה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, לפני שנתיים קנתי צורב LG ולפני כמה שבועות הוא התחיל לעשות לי בעיות. שאני מכניס דיסק הצורב מתחיל להשמיע רעשים מוזרים, הצורב מתחיל לסובב את הדיסק ואז הוא מפסיק, אחרי שהוא עושה את זה איזה חמש פעמים, הוא מפסיק והדיסק מתחיל להסתובב כרגיל. בעיה נוספת היא בצריבה ל-PS2, פעם שהייתי צורב הדיסקים היו נקראים ישר (דיסקים ישנים שצרבתי עובדים טוב), עכשיו נשמע אותו רעש כמו שהצורב מוציא בהתחלה (הפסקות פתאומיות). והדיסקים לא עולים. למישהו יש רעיון מה הסיבה לתקלה? ואם אפשר לתקן אותה? תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום התקנתי שני כונני SATA, שניהם בידיוק אותו הדבר או דגם ואותו גודל, היו קודם מחוברים ב RAID , אחרי ההתקנה הופיעו שני הכוננים במחשב שלי ופתאום שמתי לב שאחד נעלם, בביוס שניהם מופיעים במנהל התקנים שניהם מופיעים. אז מה הבעיה ולמה אחד נעלם. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש כונן חיצוני בנפח של 2TB, לצורך גיבויים וכו'. הוא יחובר באופן תמידי למחשב. חשוב לי שתהיה לכונן יציאת ESATA שאוכל להעביר קבצים בצורה מהירה יותר מ USB2. האם יש דגמים מומלצים? לחנויות באיזור המרכז? יש לי לוח אם asus p5q-pro ללא יציאת ESATA, אז אני אצטרך לקנות גם בקר (כרטיס) עם יציאת כזו נכון? האם גם כאן יש איזשהם דגמים מומלצים או שכל הבקרים אותו הדבר בעיקרון?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם... קיבלתי מחשב מחבר לתיקון וברגע שאני מפעיל אותו רושם לי בביוס S.M.A.R.T status BAD backup and replace הוינדוס לא עולה ואומר שחסרים לי קבצים ב SYSTEM32 ניסיתי לתקן דרך RECOVERY CONSOLE וזה לא עזר...החלטתי לפרמט אבל לפני זה כמובן לגבות הכל מ C: ל D: ...הרצתי LIVE CD וניסיתי לגבות אבל כל פעם שאני מנסה זה תוקע את הוינדוס לייב או את המחשב אפילו...ורושם מלא בעיות כמו שהקובץ מתעקב ולא ניתן להעביר אותו ויכול להיות שהDATA נמחקה וכו... ככה זה ב C: וב D: אין לי שום יכולת לגבות כלום מהמחשב...אני מצליח לגבות כמה קבצים אבל בסוף תמיד נתקע המחשב או הוינדוס ורושם מלא שגאיות. ניסיתי לחבר את ההארדיסק למחשב שלי וזה אותו דבר גם במחשב (התקין) שלי. קראתי קצת על S.M.A.R.T והבנתי …
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, היום החלטתי להתקין את כונן הHDD 1TB שרכשתי לאחרונה. הכונן הוא מדגם WD10EZEX. תחילה כאשר חיברתי אותו הוא זוהה בביוס וגם כאשר עלה הוינדוס ונכנסתי לDISK MANAGEMENT הכונן הופיע כUNALLOCATED. לאחר שפרמטתי אותו בהצלחה הוא הופיע ככונן שמיש בניהול דיסקים, אך לא הופיע במחשב שלי כאשר רציתי להתחיל להשתמש בו. לכן עשיתי RESTART למחשב כדי לראות האם זו הבעיה שהוא לא מופיע עדיין. המחשב החל לעלות אך בצורה איטית מאוד וכאשר הגיע לסמל של WINDOWS 7 פשוט נתקע. ניתקתי את הכונן ובדקתי בלעדיו, עלייה תקינה של המערכת. יש לי עוד שני SSD מלבדו שניסיתי להחליף ביניהם (כבלים שונים וחיבורי SATA שונים), כמו כן להריץ רק את הכונן החדש בלבד אך התוצאה זהה. כשבדקתי בשנית ה…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, קניתי הארד דיסק של WD בעל תכולה של 320 ג'יגה. בפועל התכולה המקסימלית היא 298. למה? תוד מראש לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
ראיתי Seagate Black Armor וWorld Edition של WD. האם יש עדיפות? אולי מוצרים אחרים טובים? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי דיסק און קי של sandisk 4gb עכשיו המחשב מזהה אותו בהתקנים ומדפסות וכותב שהוא דורש פתרון בעיות שאני עושה את זה זה לא עובד צילמתי את התמונה בהתקנים ומדפסות ובמחשב שלי
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי לכולם אז לפני שאשאל את השאלה רק אגיד שיש לי צורב TEAC X40 ותוכנת נרו OEM 5.5.9.9 הבעיה שלי שאני לא מצליח לצרוב דיסקים של חברת DCD 870 MG 100 דקות של מוסיקה התוכנה מזהה את זה בתור 140 מגה בלבד פעם היה לי דבר כזה עם הצורב הקודם של פלקסטור אבל הצלחתי לצרוב מוסיקה אבל DATA לא ניסיתי אז וכשניסיתי עכשיו על הTEAC הוא אמר שאין מספיק מקום על הדיסק למרות שמה שרציתי לצרוב הוא פחות מ-870 מגה.מוזר שדווקא מוסיקה הוא עושה OVERBURN ובDATA לא ניתן לעשות ובכן האם ניתן משהו לעשות? אולי זה בגלל שNERO שלי הוא OEM? עזרה דחוף יש לי המון צריבות גדולות לעשות ואני תקוע עם 25 דיסקים שכרגע לא עובדים לי וזה באמת בעיה גל
-
שלום לכולם שאלה עבוד חבר שמתלבט מה לעשות לאחר שהדיסק הקשיח הקודם של סיגייט גוסס. כמו כן, הוא מתעקש על WD בלבד. מעוניין לקנות דיסק קשיח של 1 טרה בתקציב של עד 450 שקל. האם כדאי לקנות שני דיסקים של חצי טרה ולעשות ראייד מהירות או פשוט לקנות אחד בודד. פרמטר חשוב הוא מהירות פעולה ואמינות. אשמח לקבל המלצות לכל אחת מהאפשרויות. שאלה נוספת האם מגירת קירור זה דבר ששווה השקעה. תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אשמח להמלצות על כוננים ועל התכונות(מהירות קריאה\כתיבה\משהו אחר..) שצריך להיות לכונן כדי להתאים כמובן שהיעוד העיקרי זה משחקים , חשבתי על כונן של 2TB - 4TB תודה מראש למגיבים
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אני בדיוק מכין לי מפרט מחשב חדש. מתלבט אם לקחת את ה evo 250 או את ה crucial mx100 or m500 מתלבט בעיקר בגלל הבאג שנמצא ב evo. מה אתם אומרים ?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם יש דרך שזה יעלה לי פחות בקניית מארז וכמה כוניים של 4 טרה או 6 טרה?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, בימים האחרונים שמתי לב שנורת ההרד דיסק אצלי כל הזמן מהבהבת גם כשאני לא עושה כלום במחשב (רק דולק). בעבר זה לא היה קורה וזה רק התחיל בימים האחרונים. האם יש לי ממה לחשוש או שהדבר תקין? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים יקרים! שוב אני חוזר אליכם לעזרתכם בכול הקשור למחשבים.. לאחרונה החלטתי לקנות הארד-דיסק נייד ויש לי כמה קריטריונים.. אשמח אם תעזרו לי! * 1-2 - טרה * שקט * אמין!! * איכותי * קל לשימוש (נתקלתי בכאלה שאפשר לבכות מרוב הסיבוך לעבוד איתם ) עד 500 שקל. אם עולה לכם משהו לראש אני באמת באמת אשמח לקבל המלצה חמה על דגם מסויים. ואיפה לדעתכם רצוי לקנות (פנדה נסגרו, ואייברוי והגדולות אני לא מתקרב גם אם יתנו לי בחינם) שוב אלף תודות, כי אתם תמיד עוזרים ושמחים לתת יד חן
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני לפני רכישה של HD של WD 34.6GB 10K RPM ושאלתי היא האם להתקין את מערכת ההפעלה עליו??ישפר את הביצועים של המערכת בצורה משמעותית או לא?? ואולי משתתלם לקחת HD יותר גדול אם בכלל?? תודה לעונים
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי הארד דיסק של היטאצ'י חדש האם זה טבעי שהוא מרעיש יותר מהרגיל? לפניו היה לי אחד של WD והוא לא היה מרעיש ככה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני מתעניין בדבר הזה Samsung 960 PRO Series - 512GB PCIe NVMe - M.2 Internal SSD (MZ-V6P512BW השאלה אם זה קיים אותו דגם גם ב 256?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב. בקצרה כונן הישמש להרצת סרטי בלוריי יסבול בגלל היותו מהליין הירוק של ווסטרן דיגיטל לעומת הגרסה השחורה שהינה יותר מהירה? תודה מראש לעונים
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך SATA רגיל ,יש לי דיסק של שמונים שאני יוסיף לו את ה200 או 250 (תלוי במחיר). אז מה אתם ממליצים? איפה אפשר לקנות בהכי זול? המחירים עוד אמורים לרדת?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-


