עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. היי, השבוע רכשתי מקבוק פרו, רציתי לדעת אם יש אפשרות להפוך מחשב ישן (דואל קור עם כמה דיסקים קשיחים גדולים) לכונן גיבוי רשת, שה time maschine במקבוק יזהה אותו ברשת ויגבה לשם?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. זה אומר שאני אצטרך הלעביר את כל האינפורמציה בישנים שלי ל DVD כי הטכנולוגיה החדשה כבר לא תומכת בדיסקים, או שיש פתרון? יש לי דיסקים בני 7 שנים שעדיין נקראים ע"י הכונן דיסקים הזה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  3. Started by x-dude,

    אז זהו, LG הציגה את הצורב האחרון שלה ה- GGW-H10N הצורב מסוגל לצרוב BR עד 50GB ו"רק" לקרוא מדיות HD-DVD http://www.cdrinfo.com/Sections/News/Details.aspx?NewsId=19426 לא יקח עוד הרבה זמן עד שיהיה צורב שמסוגל לצרוב את שני הפורמטים.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. מערכת ההפעלה יושבת על SSD ותשאר בתוך המחשב . שני הדיסקים (שמשגעים לי את השכל עם הזמזום שלהם מן המממממממממממ........ שכזה ) יאלצו להתרחק עד שלא אשמע אותם. אני לא צריך רייד ואם יש פיתרון טוב ויותר פשוט לדיסק אחד בלבד זה גם מספיק . חשוב לי שתהיה לפיתרון מהירות סבירה ואפשרות למרחק של 5 מטר פחות או יותר .

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. הייתי מעוניין לקבל חוות דעת על הכונן החיצוני הזה: http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=730 הוא במחיר ממש טוב ... יש למישהו אותו או רשמים עליו? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by ZacNaboot,

    יש לי דיסק קשיח של קרוסל דגם M4-CT128M4SSD2 שנקנה לפני שנה ו3 חודשים בערך, בחודש אפריל שנה שעברה הSSD החליט למות אז שלחתי אותו לאחריות שלו בKSP ואחרי שבוע החזירו לי את אותו הדיסק קשיח פועל עם כל המידע, היום בצהריים (בבוקר הוא עבד יפה) בפעם השניה הוא החליט למות שוב אבל בעזרת כמה מדריכים בפורום של קרוסל הצלחתי לחיות אותו בעזרת קופסה של דיסק קשיח חיצוני, מה נסגר עם הדיסק קשיח הזה?? יש מצב שנפלתי על סידרה פגומה? החלפתי כבלים של SATA וחיבור חשמל SATA אחרים הקושחה של הSSD הכי אחרונה שיש (070H) אני עובד עם לוח (G41) יחסית ישן אבל זה לא נראה לי הבעיה המחשב עובד עם ספק של סיסוניק 520W S2 ברונזה בשימוש פחות משנה אני מצרף דו"ח של SMART לפוסט הזה אחרי המוות הראשון שלו שורה C7 הראתה מ…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by kobi_sion,

    רשתי דיסק חדש לצורך הורדות התקנתי דיסק 6 טרה על המחשב (win7 -64 ) להורדות ישמש אך ורק לזה - יש דיסקים אחרים על המערכת לדברים אחרים יש צורך לחלק אותו (פטישנים) ?- או משהו אחר ? או פשוט להעמיס הכל בספריה אחת - סרטים ומוזיקה עם חלוקה לדירקטורי בהתאם ? קובי

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. ברצוני לדעת האם הצורבים מסוגלים לכתוב על 100 דקות דיסק?? ואני מתכוון לדגמים של הX48 והX52? זה שיקול מאוד רציני בקניית הצורב. אהה ועוד שאלה האם הצורבים מסוגלים לכתוב גם דיסקים מוגנים ולעבוד עם תוכנת CLONE CD ? גל

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by hd500,

    WD 320GB SATAII 16MB Buffer WD3200KS ב650₪ + - נ.ב אני יודע שמקסטור יותר טובים, אבל אין להם הארדיסקים של 320. (יש להם 250,300,400, וכו') וה20GB האלה חשובים לי. חוצמזה, יש לי ניסיון הם ווסטרן דיגטל והם בסדר. דעתכם?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. הייי... לא הנתי בידיוק את ההשפעה של RAID2 על שתי HD זהים. אני קראתי מכאן:http://www.pcguide.com/ref/hdd/perf/raid/levels/singleLevel2-c.html אשמח לתשובה.... תודה רבה שלכם WIGER

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Skatman,

    שלום.עד לאחרונה היה לי צורב של LG שהיה אצלי 3 שנים, עד שהוא עלה באש וכמעט הרס לי את כל המחשב. ברצוני למצוא צורב טוב, שיחזיק יותר מ3 שנים, והכי חשוב. לא יישרוף לי את המחשב. מומלץ לא של LG. לא אכפת לי מאיזו חנות. (רק לא אייבורי.)שייצרוב DVD לפחות בX16 וCD בX52.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by lgmtk,

    יש לי מחשב ישן עם לוח אם מיושן של DDR 1 וIDE וכו'. אח שלי רוצה לשדרג את הכונן הקשיח, וחשבתי לקנות פשוט כונן 500 SATA 2 עם מתאם IDE, כי כונן IDE באותו נפח עולה הרבה יותר. התקשרתי לחברה שמוכרת והם אומרים שאין בעיה של תאימות לאחור, אבל המתאמים עצמם שורפים את הכוננים. האם יש אמת בדבר? ראיתי 2 סוגים שונים של מתאמי SATA-IDE, אחד מהם מתחבר דרך הIDE לSATA והשני מתחבר לחריץ PCI במחשב. בהנחה שאין אמת בדבר, מה יותר כדאי? והאם באמת כדאי לי לא להתעסק עם זה ופשוט להוציא יותר על SATA? תודה לכל עונה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. Started by moshegamliel,

    שלום לכולם. ב- 2000 windows ישנם 2 מודי עבודה עם הדיסקים basic ו-dynamic. רציתי לדעת: 1) מה ההבדל ביניהם? 2) אם המחשב שלי מחובר ל-storage שיש בו raid, האם יש היגיון להשתמש ב-dynamic? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  14. Started by integral,

    עכשיו זה רשמי. סוני ו NEC ביחד, כמו טושיבה וסמסונג, אל.גי. והיטאצי, בנקיו ופיליפס. למה "קנו"? 55% אחוז לסוני, 45% ל NEC. מי בעל הבית? http://www.forbes.com/business/feeds/afx/2006/02/27/afx2554631.html

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. הוא מתחיל לקרוס להיות קטוע ועוד דברים משונים ומאז ומתמיד הוא שורק בצליל מאוד גבוהה ומעצבן! עכשיו פירמטתי לפני פחות מחודש לכן אין סיבה שזה יהיה הסיבות לקריסות.... אני צריך דרך לקבוע אם באמת ההרד דיסק מתחיל את דרכו האחרונה!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by NuXeR,

    שלום, אני מחפש DOK שיהיה בעל יכולת הצפנה. אני מעוניין לחבר אותו למחשב מסוים, שאני רוצה שיתממשק אליו אך לא יעביר איתו כל מידע שאינו נוגע להתממשקות עצמה. על המחשב לא יהיו לי הרשאות admin. אשמח אם תוכלו לסייע. תודה, תומר.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  17. Started by idanpc,

    האם אפשר להוציא אותו מתי שהמחשב פועל ? כמובן שהוא על SLAVE.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by doomscripter,

    שלום לכל חברי הפורום. כבר הרבה זמן שלא שדרגתי את המחשב שלי ולדעתי הגיעה הזמן, לכן בימים אלו אני מברר לגבי רכישת כונן SSD בסביבות ה 250-500GB , הכונן הולך להריץ בעיקר את מערכת ההפעלה (windows) ועוד כמה תוכנות טיפה כבדות של הלימודים (matlab,pisces,autocad,etap וכו') .אציין שהSSD הולך לעבוד במקביל לכונן מכאני , כונן קשיח Western Digital Caviar Black WD2003FZEX 2TB Sata III. מקריאה קצרה באינטרנט הבנתי שכונני samsung נחשבים הכי טובים ,אבל באמת שלא הצלחתי כל כך להבין מה ההבדל בין הכוננים חוץ ממהירות הקריאה כתיבה שכאשר נכנסים לכונני SSD ההבדל כבר לא כזה משמעותי במפרט היבש .האם מדובר על איכות התוכנה והבקר? איזה כונן לדעתכם מומלץ ? אציין שעוד 9 חודש בערך אני מעוני…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by AnTiSh0ck,

    שלום, ברשותי DOK של HP דגם v220w 16 GB לאחר ביצוע scan and fix ליואסבי (שהיה דיי מלא ד"א) היואסבי לא מגיב כאשר הוא מוכנס למחשב (לא משנה איזה מחשב ולאיזה כניסה), לוקח לווינדוס המון זמן ל"טעון" אותו ולבסוף עולה שגיאה שהוא לא מצליח לקרוא אותו. היואסבי אצלי בערך שנתיים + ... יש משהו שאפשר לעשות כדי להציל את היואסבי? או שהוא הלך לעולמו?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by GamePad,

    יש כזה דבר? חיפשתי באתר של סוני אבל לא מצאתי למישהו יש ועדכן?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. טוב אז כולנו יודעים של-IBM היתה סידרה קטסטרופלית שלאחר מכן הם פסקו מייצור כוננים, ומכרו את היחידה הזאת ל-Hitachi. לכן מאז ומעולם כולם אוטומטית יורדים על הכוננים של היטאצ'י.. אבל האם יש לכך סיבה? מישהו ממכם ניסה אותם וכשל? שמעתם שמועות? משום מה יש לי הרגשה שמדובר ב-Urban Legend טיפוסי של עולם המחשוב. הרי כונני המיקרו דרייב שישנם בכל נגני ה-MP3 והמצלמות וכו' הם של היטאצ'י. מספר לא מבוטל של מחשבים ניידים משתמשים בכוננים של היטאצ'י. הכוננים שלהם הכי זולים בשוק כרגע עד כמה ששמתי לב. האם למישהו יש הוכחה, ביקורת, מספרי החזרות של חברות שונות, שבאמת יהיה אפשר לעמוד על טיבם של היצרנים השונים? אני דווקא דיברתי היום עם בעל חנות ענקית, שאומר שכולם באים ורוצים WD כי הם שמעו שהוא הכי טו…

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. אהלן, אני לא בטוח שזה קשור לפה אז אם לא תעבירו בבקשה למקום המתאים.. יש לי בסלון טלוויזיה מסוג Sony KDL37S5500 רציתי בהתחלה לקנות כבל HDMI ולהעביר אותו מהחדר לסלון וככה לראות סרטים על הטלוויזיה הבעיה היא שצריך כבל באורך 15 - 20 מטר, שזה גם יקר וגם האיכות יכולה להיפגע אם הבנתי נכון אז חשבתי להוסיף עוד קצת ולקנות כבר דיסק קשיח חיצוני שעליו אני אשים את הסרטים ולחבר אותו לטלוויזיה ועכשיו לשאלות שלי: 1. זה אפשרי לעשות כזה דבר? 2. אם כן איך אפשר לדעת אם הטלוויזיה שלי תומכת בזה? לפי הקישור פה: http://www.sony.co.uk/product/tv-94-37-lcd/kdl-37s5500/features#tab רשום שאפשר לצפות בתמונות ולשמוע מוזיקה באמצעות חיבור USB, ומה עם וידאו?לא אפשרי? 3. אם זה לא אפשרי, יש איזשהו פתרון אחר ח…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by Tzion,

    אני מתכוון לסדרה של מקסטור עם הATA133, השם המדוייק של הסדרה הזאת הוא D740X, נכון??? והאם הדיסקים האלה ממש מהירים? קראתי פה שהם מהירים כמעט כמו הWD 8MB Cache. זה נכון?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. שלום קניתי מחשב לאחר התייעצות פה באתר. אני כל הזמן שומע רעשי קריאה וכתיבה. הסרתי את האינדקס חיפוש של הווינדוס את הsuperfetch וגם את הwindows defender - זה עדיין לא עוזר ------ יש לי את כונן C: כSSD של סמסונג מסדרה 840 ועוד דיסק קשיח D: של סגייט 1TB 7200 64MB בהתחלה חשבתי שאני שומע את הדיסק הקשיח אבל מהמוניטור נראה שזה בכלל לא הוא. מישהו יכול לעזור, הרעש מחרפן אותי תודה רבה כמו כן, עשיתי את כל מה שרשום כאן במדריך (חוץ מעדכון גירסה, לא יודע איך ומפחד למחוק את הכונן) להוציא את המקסימום מה-SSD שלכם http://hwzone.co.il/hardware/guides/ssdguide/3 http://img585.imageshack.us/img585/6708/9xt3.png' alt='9xt3.png'> Uploaded with ImageShack.us

דיונים חדשים בפורומים