עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. השאלה בכותרת. מעניין אותי אם זה יפגע באפשרות של לנגן סרטים מהדיסק בטלוויזיה עם חיבור USB או בחיבור ל - DVD.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. שלום, יש לי דיסק-און-קי עם כמה קבצים ואני רוצה שחלקם יהיו מוגנים ממחיקה(ברור שניתן יהיה למחוק אותם, אך יהיה יותר קשה, לא ניתן יהיה פשוט ללחוץ מקש ימני ומחק). חשבתי ליצור 2 מחיצות, ולהגדיר מחיצה אחת כREAD ONLY. בDISKPART כשניסיתי: attribute volume set readonly הוא החזיר שגיאה: Virtual Disk Service error: The operation is not supported on removable media. כשניסיתי : attribute disk set readonly זה הצליח, אבל אז 2 המחיצות היו לקריאה בלבד. מה ניתן לעשות? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by integral,

    [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. יש את הכונן OCZ Vertex 3 2.5 Inch 120GB SSD SATA ב950 ש"ח במקום כ-1100 ש"ח האם הוא שווה? ראיתי שיש המון חילוקי דעות בין ה-Vertex 3 ל-m4 תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. שלום לכולם, אני מחפש דיסק קשיח עם כבל מובנה של אחת מהחברות המוכרות. פשוט זה נראה קצת אבסורד כל פעם לחפש את הכבל והכל... ושיהיה קומפקטי ככל האפשר ובמחיר סביר. נפח 320 יהיה די מספיק. אם יהיה לו ESATA זה יהיה מעולה. וגם ליופי יש לייחס חשיבות תודה מראש

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. שלום, מהו הסיכוי ששני הרד-דיסקים, אחד רגיל ואחד חיצוני(שמחובר דרך USB ללא חיבור חשמל נוסף) ימותו בלילה אחד ולא יהיה ניתן להציל את המידע(אצל חברות שמתמחות בעניין כמובן) בעקבות הפסקת חשמל?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. לא מצליחה למחוק את תיקיית הגיבוי של הכונן ע"י DELETE , היא בעלת נפח גדול מדי.. האם ישנה עוד דרך?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by card,

    שלום יש לי כרגע HD רגיל מכני, והחלטתי שהגיע הזמן לעבור ל-SSD. המחיר נהיה סביר, והגדלים הגיעו לגודל שאני צריך. יש רק עניין אחד. אני עובד עם WindowsXP ו-Office2003. גם ב-HD החדש - ה-SSD, אני רוצה להתקין בדיוק את אותו דבר(התקנה מחדש) - WindowsXP ו-Office2003. האם זה יהיה בסדר? אני שואל את זה, כי אני זוכר שלפני כמה זמן, קראתי באיזה אתר, שלגרסאות אופיס קודמות(כגון 2003) יש בעיה עם אקטיבציה כשההארדדיסק הוא SSD.. משהו שקשור ל-Serial Number שלו, או משהו כזה. האם מישהו יכול להגיד לי אם זה יהיה בסדר? או שהגרסאות Windows ו-Office שאני אוהב, לא יעבדו טוב עם SSD, בגלל נושא האקטיבציה שלא תצליח כשיש SSD? תודה רבה card

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by alonbtm,

    שלום חברים , אני מנסה לטפל בבעיה שעל פנייה נראת פשוטה אך ככל שעבר הזמן מסתבר שהיא מוזרה לחלוטין.. מופיעה לי שגיאה disk boot failure insert system disk and press enter חשבתי שאולי הארד דיסק לא מחובר אך הוא מחובר והביוס מזהה אותו (אגב החיבור הוא חיבור SATA) ניסיתי כמה וכמה כלים, לאחר שימוש ב HIREN's והרצה של WIN XP MINI מסתבר שמחיצות הדיסק נמחקו והדיסק במצב לא מזוהה (allocation) כאשר הרצתי recover הצלחתי לשחזר את המחיצות וגיביתי את הנתונים על מנת שאוכל לפרמט את ה HD ולהתקין WIN מחדש.. ווינדוס הותקן לאחר שימוש של כשעה , בוצע ריסט למחשב ובעיה חזרה , אותה שגיאה! ניסיתי עוד פעמיים להתקין את הווינדוס ועדיין אותה תקלה. בין לבין : 1. הרצתי סריקה לתיקון BOOT SECTOR. 2.הוחלף כבל SAT…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by Haflo,

    אני מקווה שזהו מופע חד פעמי וקרה ממש בטעות אבל אתמול בשעה 13:27 הלך לעולמו אחד מהדיסקים של השרת שלי הדיסק הוא WD80JB - מה שקרה שהמנוע של הדיסק שבק חיים!? למזלי הוא אחד מתוך שני דיסקים בתצורת RAID1 ובשעה 19:10 הוא הוחלף בדיסק חדש ;D

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by KRS1,

    אמממ...לא הייתי בטוח כ"כ לאן הת'רד הזה מתאים אז פירסמתי אותו כאן, בכל מקרה קניתי לפני שנה ( 14.2.02) הארד-דיסק סיגייט 40 ג'יגה בחנות כלשהיא. לפני כמה ימים,לאחר פירמוט ההארד-דיסק, גיליתי ע"י סקאן דיסק שטח פגום (או בשפה נכונה bad clusters ) שהבנתי שהוא לא ניתן לתיקון. עכשיו השאלה שלי אם בתוקף האחריות שלי (באתר החנות לא כתובה האחריות אבל בכל אתר אחר כתוב שהאחריות היא שנה) אני יכול להחליף את ההארד-דיסק בטענה שהוא דפוק\פגום? השאלה שלי באה מכיוון שאותה חנות כבר עשתה לי בעיות בעבר כשרציתי להחליף סידירום שעשה לי בעיות... תודה מראש לכל העונים 8)

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. אני חיייייייב במלוא מובן המילה להעביר קבצים לדודה שלי על DOK, נושא רגיש וחייב שיתבצע בהקדם. הDOK לא נותן לעביר אליו קבצים ולא למחוק ממנו , בטענה שהוא WRITE PROTECTED. איך אני מסיר את ה"פרוטקשן"? ממש ממש ממש דחוף .. זה לא רחוק מעניין של חיים או מוות .. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by sgsg,

    אני מתכנן לקנות כרטיס זיכרון לפלאפון. ראיתי שיש את הדגמים הרגילים וגם דגמי Ultra II x60. המחיר של הדגמים השניים כמעט כפול מהמחיר של הכרטיסים הפשוטים. האם יש איזה הבדל, במצלמה (של הפלאפון), הפעלת יישומים וכד'? או שכדאי ללכת על הכי זול?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. האם זו הרחבת ההיצע שתאזן את הביקוש ותאפשר למחירים בשוק לחזור למגמת ירידה? לכתבה

  15. יש לי דיסק שצרבתי לפני כמה ימים - אבל הכונן שלי לא מצליח לקרוא אותו. לאחר הצריבה בדקתי את הדיסק וראיתי שהוא צרוב טוב ולא היו בעיות. כשאני נכנס ל-NERO ובודק את הדיסק התוכנה אומרת לי שהוא מלא ואת גודל הקובץ אבל שאני מנסה לפתוח אותו דרך ה-EXPLORER... שום דבר... עם דיסקים אחרים אין בעיה. יש משהו שאפשר לעשות? נ.ב. מדובר בצורב של BENQ X32.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Lyor,

    קניתי מחשב חדש לפני כשבועיים, עם הHDD הנ"ל: WD10EADS. עכשיו... הכונן בעל קיבולת של 1TB (931 לערך) ולפני יומיים שמתי לב שכתוב ב"מחשב שלי" שהקיבולת המקסימלית שלו היא 146GB...... איך זה יכול להיות?!?!!? http://img204.imageshack.us/img204/4497/22691967.jpg והנה מה שמראה לי EVEREST http://img17.imageshack.us/img17/7885/17447027.jpg

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by os87,

    שלום צריך בבקשה המלצה לכונן בלו ריי חיצוני, עדיפות לאחד שיהיה אפשר להזמין מאיביי. לא חייב להיות הכי טוב, אבל שיהיה סביר עד טוב (פשוט לא מעוניין להוציא על זה המון) ראיתי שבחנויות מחשבים בארץ מוכרים בערך ב300 שקל, לדעתי יקר מדי לכונן של פורמט שנמצא כבר כמה שנים טובות בשוק. אם מישהו מכיר חנות במרכז שמוכרת אחת כזה בפחות גם אשמח לקבל המלצה.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Ashand,

    מישהו יודע איפה מוכרים בארץ nas 8 bay שתומך ב-2tb ל bay אחד? בלי הרדיסקים...ושיתמוך במערכת הפעלה / קבצים של mac os x מישהו יכול לתת לי המלצות אולי? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. מחירי הדיסקים הקשיחים עדייןן גבוהים מהרגיל. צפויה מתישהו ירידת מחירים?

  20. אהלן, לפני כמה ימים הסמארט התחיל לאותת שיש בעיות וצריך לגבות ולהחליף. התקנתי hddregenerator שאותת על אותו דבר. אני במהלך הגשות ולא היה לי זמן לטפל. גם מצב הכסף לא מזהיר. קיוויתי לסחוב עד מחר, אבל עם המזל שלי היום קרס כל העסק. יום לפני הגשה אחרונה. וביחד עם ההארדיסק הלכה העבודה, וכמה פרוייקטים חשובים אחרים. ההארדיסק הוא spinpoint f3 32bit. בנפח 1t. הוא מחולק ל2 מחיצות, אחת 100 ג׳יגה ככונן c ועליו מערכת הפעלה. במחיצה השניה כל שאר המקום ועליה גיבויים. נכון לרגע זה, ווינדואוז עולה עד מסך הלוגו ואז נופל אחרי פליק של מסך כחול לרגע. בבוט של גוסט כונן c לא נגיש (אבל מופיע) והמחיצה השניה נגישה - לא יודע איך היא תגיב למעברי קבצים ופוחד לנסות... יש לי מחשב נייד עם גישה לאינטרנט. …

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. אני מעוניין בדיסק קשיח מהיר למערכת הפעלה בעיקר, ולאחרונה שקלתי לקחת SSD מצד אחד, כונן SSD בסיסי ב600 שקל עלול להיות גבולי בשבילי, כי אני רואה שהמחיצה שלי של המע' הפעלה חלונות 7 גירסה 64BIT מגיעה לניצול של 60GB מה שאומר שהדיסק המינימלי והמומלץ שנראה בשטח שמתאים לי זה: Crucial SSD M4 Sata3 128GB CT0128M4SSD2 415/175 IOPS 40000 נשמע לי כמועמד טוב, אבל קצת יקר :-\ מצד שני, לקחת עוד 500GB מהיר של SEAGATE)מאותו הדגם שכבר יש לי) ולעשות RAID0. וגם אם אקח 2 דיסקים ביצועיסטים (הסמסונג F3 לדוג') במערך RAID0: היתרונות שאני מצפה: 1. מחיר - עדיין לא אגיע במחיר ללSSD שציינתי מקודם 2. ביצועים כמעט כפולים(תיאורטית) 3. נפח איכסון לא בעייתי. אבל: 1. שמעתי מכמה טכנאים שהתעסקו עם מערכי RAID …

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Urix,

    שלום לכולם אני מחפש כרטיס PCI ל USB3.0 , משהו טוב. אולי אפילו בשילוב של יציאות SATA 6 GB/S .. הלוח אם שלי הוא- INTEL DP55WB הכרטיס הזה לדוגמא יכול להתאים? : U3S6 של ASUS לינק:http://www.asus.com/Motherboards/Accessories/U3S6/#specifications מה הפירוש של PCI Express x4 interface ? יש לי יציאת PCI EXPRESS 2.0 . זה בסדר? וגם הם טוענים שזה מתאים רק ללוחות אם ASUS מדגמים מסוימים, אצלי זה לא יעבוד? תודה על העזרה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. פשוט לא יאמן, פירסום כתבה כ חודשיים שלושה אחרי שהיא תקפה!! איפה ה LG4163 או NEC 3520 או אפילו ה PLEXTOR PX-716A (וה PIONEER 108 והיום 109) פשוט חוסר מקצוענות, גם ההשוואה עמה עלובה, ושכחו לציין האם עדכנו FIRMWARE לפני הצריבה. משתנה קריטי לאיכות ומהירות צריבה. לשטחיות בהתגלמותה

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by XCG120,

    יש ברשותי דיסק קשיח corsair gtx 240GB שהתקנתי עליו נערכת הפעלה W7 64BIT על לוח אם Rampage Formula LGA775) לאחר ההתקנה אני מעלה את המחשב נכנס לווינדוס והכול עולה לאט לאט כול פעולה זה נתקע ועולה לאט בקיצור לא ניתן לעבוד עם המחשב רציתי לשאול מה הסיבה? ומה עלי לעשות ?האים יש פעולה מסוימת שאני אמור לעשות בדיסק כזה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. Started by Symbore,

    ראשית אני ממש אשמח למדריך מסודר (בין אם בעברית או באנגלית) אשר עובר על כל ההגדרות הנכונות של SSD בווינדוס 7. מה כדאי לבטל, אילו פעולות כדאי להעביר לכונן רגיל (כדוגמת tmp) וכדומה. שנית אני צריך הבהרה בנוגע לדרך הפעילות של הSSD. אם התוכנה מותקנת על ה-ssd אך הקובץ אותו אני מפעיל נמצא על כונן רגיל, האם יהיה שיפור בביצועים? לדוגמא: סרט/שיר/ קובץ וורד/ תמונה נמצאים על הכונן הקשיח אך phtoshop/word/winamp/mpc נמצאים על כונן ה-ssd. במצב כזה, כאשר אני מפעיל את הקובץ, אני אזכה למהירות של הכונן הקשיח או של הSSD? תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים