אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
חברת Western Digital מרחיבה את קו מוצרי ה-Black שלה עם כונן מכאני בנפח 6 טרה-בייט, שמזכיר לנו כי הטכנולוגיה הוותיקה עדיין יכולה להיות רלוונטית לכתבה: http://hwzone.co.il/עדיין-חיים-ובועטים-כונן-קשיח-חדש-בנפח-6tb/
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שווה עוגיה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מעבד i5 זיכרון 8 gb עבודה אינטנסיבית בקיובייס 5/7 אני קצת לא מעודכן בשנתיים האחרונות רציתי לשאול כמה שאלות... 1. הבנתי שמומלץ להתקין את מערכת ההפעלה על הSSD... אשמח להתייחסות 2. האם זה נכון, לפחות ככה אני זוכר שקראתי שאחרי כמה שנים שהביצועים מתחילים לרדת? 3. כונן מומלת לעבודה רבה עם אודיו? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי צורב של BENQ - 32X10X40. רציתי לעדכן לו את הדריבר, אבל כשנכנסתי לאתר ראיתי שהדרייברים מחולקים לדגמים ע"י מספור (ושם דגם ספציפי). על הצורב לא מופיע לי שום דבר חוץ מהמהירות שלו (אין שום כיתוב אחר). בהגדרות של הצורב במחשב שלי לא מופיע הדגם. האם יש דרך לגלות מאיזה דגם הצורב? (מבלי להוציא אותו החוצה...). בתודה מראש
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אתמול יצא לי להעיף מבט על כמה מדיות,היה לי בסך 50 ש"ח. חיפשתי מדיות DVD-R (עשיריה) ,קניתי 10 יחידות של RITEK (מדיות מצויינות), בקיצור נשאר לי עוד קצת כסף,חשבתי.. מה לקנות,עד שראיתי מדיות של חברה בשם City Disc ,מסוג CD-R80.. מעולם לא שמעתי על CD-R80! מה זה? בכל מקרה קניתי את המדיות ב 20 ש"ח,המחיר שלהם.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
סתם שאלה, מזה החיבור הכי שמאלי פה בתמונה ? http://www.hardwarebase.net/slike/recenzije/maxtor160_panel.jpg אני יודע שהוא חיבור חשמל כי יש לי כזה כבל שיוצא מהספק אבל אין לי מושג מה הוא ולמה הוא תורם ומה ההבדל בינו לבין ה12V תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי! יש לי מצלמת וידאו PANSONIC NV-GS60 ששומרת את המידע על קלטת MINI DV. למישהו יש מושג האם על הקלטת יש למעשה מערכת קבצים מוגדרת, ואם כן - איזו וכיצד ניתן לגשת אליה ? (הן מבחינה חומרה דרושה והן מבחינת תוכנה דרושה) תודה רבה[br]פורסם בתאריך: 8.12.2009 בשעה 14:08:42 אולי למישהו יש מושג כלשהו?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.dealplus.co.il/Product.asp?Pid=70608&Cat2Cat1ID=8&Cat2ID=6
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חברים אחרי שדרוג כרטיס המסך [בו עזרתם לי מאוד] אני כעת צריך להחליף HD למשהו גדול יותר. כרגע יש לי 2 HD על המחשב [PIII 1K] אחד הוא IBM 40GB עם 2MB שמשמש את מערכת ההפעלה השני הוא IBM 120GB עם 8MB באפר שמשמש את הTEMP FILE ואת הקבצים הכלליים [סרטים, מוסיקה וכו'] כרגע שניהם מלאים ואני מחפש להחליף \ להוסיף HD במקום או בנוסף ל40GB שמריץ לי את מערכת ההפעלה. השיקולים פשוטים : 1. SATA לא רלוונטי עבורי, לוח האם לא תומך. 2. לוח האם גם לא תומך ביותר מ-4 בתקני IDE, כבר עכשיו יש לי 2 צורבים ו2 HD, כך שהוספת HD למחשב תהיה כרוכה כנראה במעבר לRAID. 3. האם עדיף ללכת על RAID או ששווה פשוט להחליף את ה40GB בכונן אחר? [חשבתי על 120 או 160GB] 4. למיטב זכרוני IBM הובילו את שוק ה-HD באמצע-סוף שנו…
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, ארצה לשאול - האם SSD יכול להיות יציב כמו קשיח רגיל? הבנתי שהוא רכיב "עדין" יותר, ואם הוא הולך אז אי אפשר לשחזר מידע ושהוא לא הכי אמין שבעולם... מה דעתכם? הוא מספיק אמין בשביל מערכת הפעלה שלמה והמון מידע? במקרה הזה, מדובר ב-SAMSUNG EVO.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אני מתכנן לקנות כונן חיצונים של 3 טרה ואני מתלבט בין כמה דגמים ותהיתי אם מישהו יוכל להמליץ לי מה עדיף ולמה. [h=1]Transcend StoreJet 35T3 TS3TSJ35T3:[/h]http://ksp.co.il/?uin=17091 [h=1]Seagate Backup Plus Desktop Drive STCA3000200:[/h]http://ksp.co.il/?uin=18815 [h=1]Western Digital My Book Essential WDBACW0030HBK:[/h] http://ksp.co.il/?uin=13384 [h=1]Western Digital Elements 3TB 3.5 Inch External HDD USB 2.0:[/h] http://ksp.co.il/?uin=17456 ה Seagate יקר יותר מהאחרים, האם הוא שווה את זה? אני לא כל כך מכיר את החברה Transcend' האם היא בסדר ובטוחה? ושאלה אחרונה אין לי במחשב חיבור USB 3, האם זה אומר שיהיו לי בעיות או שהם יעבדו גם עם החיבור USB2, ואם כן צריך לקנות כבל נו…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חברת Phison העניקה לנו הצצה לדור הבא של בקרי ה-SSD שלה, עם ביצועים שנשמעים דמיוניים כמעט לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
יש לי P3-450 ואני רוצה להוסיף HD 80GB 100ATA, בעל חנות אמר לי שמשום מה זה לא יתאים. יעבוד או לא? תודה יניב
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי כשקניתי את המחשב עקב חריגה מהתקציב לקחתי רק SSD אחד ש128G..הגיע הזמן ואני יכול להוסיף עוד SSD ואני רוצה להפוך את הSSD הישן להרדיסק לקאש אשמח לקבלי לינק למדריך לאיך הופכים הרדיסק SSD להרדיסק קאש ואין לי בעיה להתקין מחדש את המערכת הפעלה אם צריך ואם זה מקל המפרט של המחשב שלי מופיע בפרופיל תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עכשיו זה רישמי כמעט כל יבואני הדיסקים בארץ לרבות מקסטור וסייגט ו WD החלו לישלוח אניפורמציה למשווקים על צימצום האחריות לדיסקים שימכרו אחרי ה 1 לאוקטובר !! " Hi , Please note that the attached file . As off October 1st , all WD drives will have 1 year warranty only , except the "JB " that will have 3 years . Also attached an article that explains a little bit more . Desktop HDD Warranties Dropping Why? In the recent 10 days, both Maxtor and Western Digital have announced that warranties for the vast majority of desktop HDDs will now be one-year versus three-years. Three-year warranties will still be in place for the Maxtor MaXLine and Western Digital "Drivezilla…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי במחשב 3 הרדיסקים - הוצאתי אחד לגמרי, ושיניתי את המיקום לשניים האחרים שהשארתי במחשב הארדיסק 1: C הארדיסק 2: D, F הארדיסק 3: E אני הוצאתי את האדיסק 2 כשאני מדליק את המחשב אני רואה שיש לי שני כוננים אחד בשם C ואחד בשם E כשאני בא להכנס ל E - הוא רושם לי שהכונן לא מפורמט ושאני צריך לפרמט אותו - יש לי שם דברים חשובים יש מצב שאני מציל אותו??? תודה.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב, כיום יש לי ב PC (יחסית חדש - בן שנה, ספק 500W לא זוכר אם גנרי או לא) במארז מורכבים: HDD WD sata2 160GB - מערכת הפעלה (WIN7) והתקנות שונות HDD SAMSUNG F3 1TB - אחסון, בעיקר סרטים. אני מזרים את הסרטים ברשת דרך NFS (לא סמבה) לסטרימרים בבית (סטרימרים לא עובדים במקביל) מכיוון שה-1TB הולך ומתמלא - אני רוצה להוסיף HDD נוסף של 2TB. הPC עובד כל הזמן ולכן ירדתי מאופצית מחשב ישן שישמש כ NAS כי אין לי מקום פיזי בשביל למקם אותו (למרות כל היתרונות) השאלה היא מה עדיף - 2TB חיצוני בחיבור USB שעובד על ספק עצמאי או חיבור רגיל של HDD ישירות ב SATA ללוח? מבחינת ביצועים, מבחינת עומס על הספק. הניידות של הדיסק לא קריטית. הנטייה לשים פנימי כי זה זול יותר ומהיר יותר - אבל אני חושש מנוכח…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אמרו לי שצורב SATA זה יותר טוב במה ולמה?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
https://uk.insight.com/en-gb/apps/productpresentation/index.php?product_id=0001572312&utm_source=affiliate&utm_medium=feed&utm_campaign=webgains&src=wbg1&siteid=43510&cm_mmc=Feed-_-Affiliate-_-Webgains-_-43510 מי רוצה לנסות לקנות? : לפי החוק, אם על המוצר היה מחיר שגוי, בעל העסק צריך לתת לך אותו במחיר הזה או בחינם! (ככה זה בקנדה למיטב הבנתי) הבנתי שאנשים הצליחו לקנות את זה (להזמין) השאלה אם הם יקבל את זה בלי טלפון שמסביר בנימוס בריטי את הטעות המצערת
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, יש לי דיסק קשיח של 500GB, והיום חיברתי מהמחשב הקודם שהיה לי עוד דיסק קשיח של 500GB. (אתחלתי אותו). כרגע יש לי 2 מחיצות בדיסק הראשי, ומחיצה אחת בדיסק שחיברתי. השאלה שלי היא האם יש אפשרות לאחד בין המחיצה של הדיסק קשיח הקיים, עם מה שהוספתי. ככה שבמקום 3 מחיצות בסך הכל, יהיו לי 2. (אחד של מערכת ההפעלה ותוכנות, והשני של DATA שיכלול את שאר הנפח). ניסיתי להסתכל בניהול דיסקים (יש לי WIN 7), אבל יש אפשרות שם להרחיב מחיצה רק מאותו כונן קשיח, ולא מכונן אחר. האם בכל זאת הדבר אפשרי? פשוט זה מציק לי שיש יותר מדי מחיצות, לא נוח... תודה רבה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רכשתי כונן קשיח ( 80GB ( WD800JB אני עובד עם WIN XP SP2 יש מגבלה מסויימת, שמעבר לגודל מסויים יש צורך בלחלק את הדיסק? האם ישנו צורך בלחלק דיסק של 80GB??
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מבין השניים : https://www.amazon.com/Elements-Portable-External-Drive-WDBU6Y0040BBK-WESN/dp/B0713WPGLL https://www.amazon.com/Black-Passport-Portable-External-Drive/dp/B01LQQH86A בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי ניסיתי לצרוב היום דיסק רק עם track אחד, והכל עבד כרגיל, לא קיבלתי הודעת שגיאה ב-Nero או משהו בסגנון. הדיסק עצמו עובד בכונן התקליטורים של המחשב, אבל בקומפאק דיסק הוא לא עובד משום מה... חשבתי אולי בגלל הקידוד שלו (320kb/s), ניסיתי להוריד את זה ל-128kb/s ועדיין זה לא עבד. יכול להיות שהקומפאק דיסק לא מזהה רק טראק אחד בודד? ??? חשבתי בהתחלה שקרה משהו לקומפאק דיסק, אז ניסיתי לשים דיסק אחר והוא עבד מעולה. ואת הדיסק שלי שצרבתי הוא לא הפעיל. מה הבעיה?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תמיד שנאתי דיסקים קשיחים כי גם אחרי שהחלפתי את כל המאווררים לשקטים המחשב עדיין היה רועש בגלל הדסיק הקשיח והרעש המעצבן שלו אבל עכשיו זה ניהיה יותר גרוע. לאחרונה שמתי לב לרעש שמשגע לי תשכל, הדיסק הקשיח מוציא רעש בתדר מאוד גבוה וזה גורם לצליל שקודח בשכל (כמו למשל רעש בלמים של מכונית) זה צליל שלא כולם אצלי בבית שומעים וגם שומעים את הרעש רק בנק' מסויימות (כנראה בגלל צורת גלי הקול בתדר הגבוה) בכל מקרה הרעש הזה משגע אותי מה לעשות?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים, יש לי מקבוק פרו 13 אינצ׳ מ2012 (לא רטינה) ואני מת להחליף את ההארד דיסק לssd קראתי קצת באינטרנט והבנתי שיש בעיית תאימות של חלק מהבקרים של ssd מסויימים (למשל 840 של סמסונג הבנתי שלא כזה מומלץ למקבוק - עושה המון בעיות) יש לכם המלצה ל ssd שתואם למק? - נפח 180 ג׳יגה וצפונה (עד חצי טרה) - מחיר - אני לא מוגבל בתקציב - ביצועים - אני מעדיף להקריב בביצועים ולקבל אמינות ואורך חיים תודה מראש! דני
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


