עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by epichorus,

    שלום לכולם, רכשתי את הכונן באייבורי במכירה הקבוצתית, לוח האם שלי הוא של אינטל מדגם dg41rq הוא קצת ישן (SATA2) כמו כן לא מצאתי אפשרות להעביר ל -AHCI מכיוון שלדעתי הוא לא תומך מצ"ב תוצאות המבחן Uploaded with ImageShack.us אשמח לדעת כיצד ניתן אם בכלל לשפר את התוצאות...

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by aka_katz,

    LaCie Hard Disk, Design by Neil Poulton 1TB האם למישהו יש את הדגם הזה וחווה איתו בעיות ?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  3. Started by tamir245,

    שלום רב. אני מעוניין בעזרה להגיע להחלטה לגבי צורב הDVD הבא שלי. כמה דברים,הוא צריך להיות במהירות X20,כיום בשוק ממה שראיתי יש של ASUS,LG,LITEON,AOPEN. הכי זול שמצאתי זה הלייטאון ב160 ש"ח ובטח עוד ירד.....ידוע באמת שהוא אמין מבחינת סורק שגיאות השאלה האם הוא מתעלה על השאר,מה שכן הוא יותר זול מהאחרים. לא מעניין אותי הלייטסקרייב זה סתם תוספת לא כ"כ מועילה למחיר,לכן עדיף דגם בלי זה,וגם שיהיה IDE. אשמח להמלצות\חוויות\הערות למי שקיים אחד מהדגמים הנ"ל. תודה ושבוע טוב.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. היי, אני מעוניין לשדרג את הכונן הקשיח עליו מערכת ההפעלה יושבת כעת ל-SSD ורציתי לדעת האם ניתן להעתיק את הכול מכונן C באופן מושלם ככה שאני אוכל לעשות שימוש בכל התוכנות שיר מבלי שאצטרך להתקין הכול שוב מחדש. מדובר על כונן קשיח שמפוצל לשלושה חלקים ורק את C אני מעוניין להעתיק לSSD (מה גם שלשאר לא יהיה מקום..). האם זה אפשרי ואיך? בתודה מראש (:

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by rgb00,

    שלום, הזמנתי מאמזון כונן 2.5" בנפח 2TB מסוג Western Digital My Passport. הכונן נועד לגיבוי ולהקלטות אודיו ישירות לכונן (בערך חצי-חצי). עכשיו שמעתי שכונני 2TB פחות אמינים בגלל הנפח שלהם ורציתי לאמת/להפריך בעזרתכם את הטענה. האם יש סיכון גדול יותר לאובדן מידע או תקלות אחרות ככל שעולים בנפח? אם כן, האם יש דרך להתמודד עם זה? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. Started by Bugo,

    שלום לכולם! אני רוצה לצרוב סרטים שיעבדו במכשיר DVD. ואני ממש לא מבין בזה! אז יש לי כמה שאלות: - האם אפשר לצרוב סרטי DVD עם צורב רגיל? יש צורבים מיוחדים ל-DVD, או מה? ראיתי למשל תוכנות כמו Ulead DVD MovieFactory... אז צריך בשבילם צורב מיוחד? - אני מנסה לצרוב סרט VCD, וזה לוקח המון זמן (נראה לי הקטע של הקידוד ל- VCD). זה אמור להיות ככה? - איזה דיסקים צריך בשביל לצרוב VCD או DVD? דיסקים גדולים במיוחד (עם הרבה מגה)? כי ניסיתי פעם אחת לצרוב סרט ב- VCD, והיה כתוב שאין מספיק מקום על הדיסק (סרט של 500MB על דיסק של 780MB)... - (בעקבות השאלה הקודמת יש תוכנות שמקודדות את הסרט ל- VCD בלי לצרוב אותו (כדי לראות איזה נפח יש לסרט אחרי הקידוד), ואז אפשר לצרוב את הקובץ החדש בצרי…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by gshhar,

    שמעתי שהם ממש טובים,זה נכון?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. שלום אני מעוניין לקנות מקבוק פרו בחול ורציתי לדעת האם בנוסף לכונן SSD של הרטינה אפשר להוסיף גם HDD אני יודע שבדגמים הישנים יותר GLOSSY מחליפים את הכונן דיסקים בSSD אך ברטינה אין כונן אז רציתי לדעת האם יש אפשרויות אחרות כי בתקציב שלי אני מקבל רק 256SSD וזה לא מספיק לעבודה ולא מעוניין בחיצון תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. אהלן, ההארדיסק שלי כל הזמן מתנתק בזמן עבודה, הבאתי עוד הארדיסק כדי לגבות את כל החומר שנמצא על ההארדיסק שמתנתק וזה פשוט בלתי אפשרי לעשות העברה לקבצים מכיוון שהוא מתנתק אחרי כמה דקות.. אחרי שהוא מתנתק אני עושה ריסט ולפעמים הוא לא חוזר אז צריך עוד ריסט.. מה אפשר לעשות? אני רק רוצה לגבות את החומר שנמצא עליו ואז לזרוק אותו.. תודה רבה וחג שמח.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by Anz,

    שלום, בזמן האחרון התעניינתי להוסיף כונן SSD למחשב שלי, (לא מזמן קניתי מתאם USB 3 שיושב של PCI-E). אני תוכניתן ודיי מבין בקטע של חומרה, אבל רציתי לשאול אם זה יגרום למחשב שלי להיות מהיר בסדר גודל שאני ארגיש בזה? או שזה מוסיף רק טיפה מהירות? והאם זה מחזיק כמה שנים טובות כמו דיסק קשיח? מה יתרונות וחסרונות? כמובן שאתם צריכים את המפרט של המחשב, אז הנה: מעבד: AMD Phenom II X4 945 3.0GHz לוח אם: GA-MA770T-UD3 כרטיס מסך: Geforce 460 GTX 768MB זיכרון: 4GB DDR3 דיסק קשיח: של כ-500 GB, כונן חיצוני גדול של 1.5TB וגם כונן חיצוני נייד של 320GB. תודה רבה לעוזרים!

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Judas Iscariot,

    אני בדיוק מחפש כונן קשיח חיצוני לצורך גיבוי למשרד קטן ונתקל יחד עם השמות והדגמים המוכרים של WD, סיגייט וכד' גם בחברה בשם Silicon Power. חשבתי בהתחלה שזה אולי איזה "מותג מדבקה" שכזה אך נראה שלא. יצויין גם שלפי מה שראיתי הם מעט יקרים יותר מהחברות המוכרות. מישהו יכול להרחיב קצת את היריעה אודותם ואודות המוצרים שלהם? עריכה: כמובן שיש את הביקורת פה בזון(http://hwzone.co.il/hardware/reviews/storage/SiliconPower_ArmorA80) אך אני מחפש אולי עוד קצת מידע מלבד "חברה חדשה יחסית שעוסקת באחסון"

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by digitalseeker,

    שלום, אני מחפש IRAM , שמהיר לפחות פי 2 מהארד דיסק SATA 2 סטנדרטי, שתומך ביותר מ3 סלוטים של כרטיסי זיכרון ובמחיר של עד 700 ש"ח +/- האם קיימת חיה כזאת ?

  13. יש לי 2 כוננים במחשב C D פירמטתי את כונן C שעליו נמצא הוינדוס ובכונן D שמתי את התיקיה שלי (שבה יש 50 ג'יגה שירים!!!!!!!) בקיצור התקנתי את הוינדוס על כונן C כמובן הפעם במערכת של NTFS אחרי שהתקנתי אני בא להיכנס לכונן D ואז הוא אומר לי שהכונן אינו מאותחל והאם ברצוני לאתחל אותו.. ועוד בעיה! בכונן C מופיע לי רק 2 ג'יגה שהכונן עצמו בכלל הוא 19 ג'יגה!! איך זה יכול להיות?!?! חשובב מאודדדדדדדדדדדד במיוחד הבעיה הראשונה אני חייייייב את הכונן ואת התיקיה שלי אם לאאאא מווווותת! חובה חובה! אני יעשה הכללל כדי שהתיקיה תחזור! דחווף עזרה חברים!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by compman12,

    אהלן, בלוח שלי יש רק 4 כניסות לכוננים קשיחים. זקוק לכרטיס הרחבה, או מכשיר חומרתי אחר שיש, שאוכל להרחיב את הכניסות ללוח של הכוננים קשיחים. תודה!!

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by ToR,

    יש לי CD-ROM X50 IDE ו צורב SCSI 16/10/40 של YAMAHA כאשר אני צורב מCD ל CD אני לא יכול לצרוב מעל 8X (במקרה הטוב), איך אפשר לפתור את זה?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by J0HNiE,

    שלום. קניתי מחשב חדש עם HD של 500GB של חברת WD המחשב מזהה את הHD בלי שום בעיה גם מראה לי 500GB. אבל כשהתקנתי את הווינדוס הוא זיהה לי רק 128GB איפה יש בעיה ואיך אפשר לסדר אותה?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by yanivnn,

    חיברתי אותו והווינדוס התקין מנהל התקן ואמר שהכל תקין הכונן מופיע במנהל ההתקנים {בלי הפרטים שלו} ואומר שהוא עובד בצורה תקינה אבל הוא לא מופיע במחשב שלי או במקום אחר

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. מה שבכותרת, תודה רבה לעוזרים. (כל הדיסקים הם 700MB במהירות שבין48 ל52- לא חשוב בישבילי). חג שמח.

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. האם הארד דיסק חיצוני, הוא הארד דיסק רגיל לכל דבר שרק יושב במארז חיצוני, ובעצם ניתן להוציאו מהמארז החיצוני, ולחברו כהארד דיסק פנימי רגיל במחשב, או שזהו הארד דיסק עם Interface מיוחד? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by eyal00,

    שלום, קניתי מארז חדש אתמול(CM 690), חיברתי את כל החלקים של המחשב במארז החדש ואחד מההארדיסקים לא עבד. אחר כך פתחתי את המחשב וראיתי שהחיבור SATA לא יושב טוב,אז חיזקתי אותו והוא עדיין לא עבד ולא זוהה בביוס. היום עשיתי סדר במארז וחיברתי שוב את ההארד דיסק,הפעם הוא כן זוהה בביוס אבל המחשב נתקע במסך של הWINDOWS. כאשר ניתקתי את ההארד דיסק אז המחשב פעל כרגיל. ההארד דיסק נדפק?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. שלום לכולם, אין לי כל כך מושג בכוננים חיצוניים, אף פעם לא היה לי, לא יודע מה זה ירוק או רגיל או כל שם אחר.. אני צריך פשוט כונן חיצוני לצורך גיבוי של המון תמונות משפחתיות ואולי גם בקטנה להעביר מידי פעם סרטים או משהו כזה. אודה לכם אם תמליצו לי על כונן שיכול לעזור לי, אשמח לקבל המלצות גם על 1TB וגם על 2TB, כמו כן אשמח גם לקבל לינק לחנות או לזאפ אם מתאפשר. תודה מראש לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. http://zap.co.il/model.asp?model_id=403169 אני לא מוכן להיתפשר על פחות מ 300 GB, המחיר הוא עד 550 שקל.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. אם אני שם HDD הפוך זה פוגע בו? כמו כן, אם הוא טיפה בשיפוע זה פוגע בו? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. מדוע דיסקים 1.8 יקרים כול כך? בכל מקרה איפה ניתן להשיגם במחיר משתלם ? (למי שלא יודע דיסקים 1.8 משמשים בחלק גדול מנגני ה-mp4 ובמחשבים ניידים)

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by Ace-of-spade,

    יש לי כונן חיצוני של סיגייט חדש יחסית [חודש עובד]. יש עליו 600 GB שמאוד חשובים לי. והוא פשוט הפסיק לעבוד! מה זה?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים