עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Tall-Guy,

    שלום, אני מחפש הרדיסק פנימי של 1TB ואחרי קצת מחקר והסטיקי בפורום נראה שאין הבדל רציני בין ה Seagate Baracuda וה WD Caviar Blue - ככה שאני אלך על אחד מהם (כנראה ה WD). לפני שאני עושה את זה, רציתי לשאול כמה שאלות: 1. הלוח אם שלי הוא Asus P5Q. אם אני מבין נכון, הוא תומך ב SATA 1 ו SATA 2. אני יכול לקנות את אחד ההרדיסקים בראש שקט? הם תומכים ב SATA 2 נכון? 2. כל החנויות שבדקתי נותנות אחריות לשנתיים. יש צורך לקנות מחנות יקרה וקצת יותר אמינה? או Ivory\KSP מספיק טובים כי גם ככה האחריות לא מולם? תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. לחבר שלי יש לפאטופ MSI בן כמה שנים ובו דיסק Fujitsu MHV2060AT. הדיסק נכשל בתוכנת הבדיקה של החברה ("Fujitsu HD Diagnostic Tool") וגם בתוכנות אחרות כגון SeaTools של סיגייט ו-SmartMonTools. האחרונה מציגה מידע רב, אבל השורות הבאות נראות לי כיותר משמעותיות: Self-test execution status: ( 137) The previous self-test completed having a test element that failed and the device is suspected of having handling damage. ............................................................................................. Vendor Specific SMART Attributes with Thresholds: ID# ATTRIBUTE_NAME FLAG VALUE WORST THRESH TYPE UPDATED WHEN_FAILED RAW_VALUE 1 Raw_Read_Erro…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. ברצוני לקנות הארדיסק פנימי של 2 טרה למחשב שלי.. אני מתלבט בין 2 סיגייט ו-ווסטרן דיגיטל הנה קישור ל2 המוצרים http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=733726 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=726350 איזה מבינהם כדאי לי מבחינת ביצועים (מהירות) , אורך חיים ושקט?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. אהלן קיבלתי מחשב חדש, עומד להתקין אותו עוד מספר שעות. דיסק קשיח של 250GB - איך מומלץ לחלק אותו למחיצות? C,D,E ? באיזה גדלים כל אחד? תודה !

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by 6600GT,

    לפורום שלום , קניתי מחשב חדש( , לוח , מעבד וזכרון) ונשארתי עם הארד דיסק הישן שלי(שקניתי אותו לפני שמונה חודשים) הדגם שלו wd2500ks... יש לי ויסטה במחשב ושהוא מריץ בדיקת מרכיבים , המרכיב הכי חלש שלי זה הארד דיסק שהויסטה טוען שהמהירות תגובה שלו יחסית איטית... בכל מקרה רציתי לדעת אם עד תקציב של 700 שקל אני יכול להביא הארד דיסק יותר מהיר(בעיקר למשחקים) הנפח לפחות 160giga... תודה רבה...

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. לפני כשובעיים נדפק לי הארד דיסק 20 ג'יגה של WD שעבד כ - 3 ... באותו יום הלכתי לחנות שממנה קניתי אותו ... למזלי זה היה השבוע האחרון לאחריות .. והחלפתי אותו בתוספת קטנה ל - Seagate ברקודה 40 ג'יגה 7200 ר.פ.מ הברקודה עבד יפה .. שבועיים (בדיוק) ... וביום בהיר אחד ... פתאום השתגע ! מסכים כחולים של Hard Disk Failed הוא לא נותן לי לפרמט... פשוט משוגע ! היום בבוקר הלכתי לחנות אם ההארד דיסק ... וצעקתי אליהם .. מה זה ? מה זה צריך להיות ... שזה פשוט בושה לשבח ככה את ההארד דיסק בעת הקניה .. ואחר כך אני צריך לגלות על בשרי (וחומרתי) שההארד דיסק שווה לתחת ... ביקשתי תחליף מידי .... כי אני לא מתכוון לחכות חודש עד שיגיע חדש מהחברה ... הם שאלו אותי מה עשיתי אם ההארד דיסק ... אז אמרתי ... ש…

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by Mr Gadget,

    אז ככה לפני כמה ימים קניתי את הצורב הנ"ל ב 250 שקל(באריזה מקורית) עכשיו רציתי לדעת האם הצורב הנ"ל איכותי או שאינו טוב כל כך... האם כדאי להחליף לחברה אחרת או לדגם מתקדם יותר כגון 1653S או 1673S

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by MasterOr,

    יש לי 3 מחיצות בהארד דיסק: C: FAT32 D: FAT32 E: FAT32 עכשיו שמעתי שאומרים שעדיף שהמחיצה בה מותקנת המערכת(וינדווס לצערי ;D) עדיף שתהיה NTFS והשאר יהיה FAT32. זה נראה לכם כדאי ?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by L1ron,

    המחשב היה דולק , עזבתי אותו בערך לשעה וחזרתי המחשב נפתח עם השגיאה שבכותרת . מה זה אומר ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. היי, אני רוצה לקנות דיסק חיצוני. סיבות: 1. נגמר לי המקום על הלפטופ 2. לגיבויים ראיתי שכונני SSD נכנסו חזק לאחרונה, ורצית לשאול אם הם מומלצים. ניידות זה פקטור חשוב, אבל לא מכריע. אם תגידו שזה לא שווה את הניידות אני אוותר. אני לא צריך נפחים גדולים, סביבות 100 גיגה יספיקו. מה שהפחיד אותי זה ששמעתי שיש להם אורך חיים יותר קצר (כמות כתיבות מוגבלת) ואז אני אפחד לגבות על זה דברים. מה אתם אומרים?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by slimshady21,

    שלום, יש לי במחשב איזה 160 ג'יגה של דברים שמאוד חשובים לי, אז חשבתי לקנות איזה כונן גיבוי שאני אשמור עליו את כל הדברים למקרה שהארדיסק שלי יימחק או משהו. אז על מה אתם ממליצים?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. היי, אני רוצה לאחד שני כונני SSD לכונן אחד, ז"א שהנפח של שני הכוננים יתאחד ויהיה שלם. אלו הכוננים שיש ברשותי: Samsung 120GB EVO850 - הכונן שכרגע נמצא במחשב ומותקנת בו מערכת הפעלה. SanDisk 240GB Plus - הכונן החדש שאני רוצה להוסיף. איזה RAID אני צריך לעשות כדי שהנפח של הכוננים יתאחד? חוץ מזה, ברגע שאני מאחד את הכוננים אני לא אאבד את החומר שיש לי בכונן שכבר מותקן בו הווינדוס, נכון? תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by rino,

    שלום לכולם יש לי אוסף סרטים מכובד שהתחלתי באיסופו כבר לפני כשנתיים כשצורב הDVD שלי {פיוניר 04 } עלה 2000 ש"ח מהפורום אני למד שלאיכות המדיה והצריבה יש השפעה רבה על איכות הסרט. השאלה: אם אני מעתיק סרט חזרה לPC ממדיה ישנה ולא איכותית וצורב אותו בחזרה למדיה איכותית וצורב איכותי האם האיכות תשתפר או שתשאר כשהייתה? ???

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. אני רציתי להעביק משחקים וסרטים מכונן לכונן ואז שמתי לב שזה לוקח מלא מלא זמןןןן מן תחושה שהכונן נדפק נראה לי!! נכנסתי לאתר כאן הורדתי תתוכנה שלכם http://hwzone.co.il/pafiledb/pafiledb.php?action=file&id=329 התמונה למטה זה התוצאה !! (אני מרגיש שהכונן איטי לא יודע למה ... אולי בגלל שעשיתי למעבד OC? או שזה לא קשור !!) [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. כתוב שם TEAC/SONY מה זה אומר ?! TEAC זה סוני או SONY זה TEAC ?! :-\ או שזה סתם לא יודע מה ...

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by M@or,

    הי, יש לי 3 מחיצות שהייתי רוצה לאחד ולחלק מחדש מבלי לפגוע במידע שמאוחסן על המחיצות. אחת משלושת המחיצות © מכילה את המערכת. לפני כ-10 שנים השתמשתי בהצלחה ב-PQ MAGIC אבל בטח דברים השתנו מאז.. אז מה מומלץ?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. אהלן, כאילו לא טחנו את הנושא מכל הכיוונים, אני מחזיר את השאלה (נקווה שבפעם האחרונה, וזה לא יעלם לעמוד 19 כל כך מהר). אני עומד בפני החלטה גורלית (אעלק): איזה הרדדסק יבחר להחליף את ההרדדיסק הנוכחי (40 ג'יגה של WD). בין המתמודדים: 1. Maxtor 80GB ב557 שקל 2. Maxtor 120GB ב643 שקל 3. WD 80GB ב 509 שקל 4. WD 120GB ב670 שקל כולם 8 מגה באפר, 3 שנים אחריות ולא SATA (כי לא השכלתי לקנות לוח שתומך רק לפני חצי שנה). מכוון שהם באים להחליף הרדדיסק קיים, רצוי שאיתם גם תגיע איזה תוכנה שתדע לשכפל את המידע מהדיסק הקודם לצורך הסרתו והעברתו לגרוטאה העתיקה. פרמטרים חשובים: שהרעש לא יהיה יותר ממה שהמאורר של המעבד עושה (וזה לא מעט), שהוא יהיה יותר מהיר (אבל זו לא חוכמה) ושאני לא ארגיש …

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. מה נשמע א. יש לי 4 כוננים קשיחים פנימיים. 1 מהם מחולק ל3 מחיצות ש1 מתוכם הוא הSYSTEM. אני האות כונן שלו היא E ואני רוצה לשנות אותה לC, הבעיה היא שהאותC כבר שייכת לכונן קשיח שלם אחר. איך משנים את האות כונן? ב. אני רוצה לאחד בכונן קשיח שמחולק ל3 מחיצות, 2 מחיצות. מחיצה אחת ריקה, מחיצה שנייה מלאה בחומר והמחיצה השלישית היא הSYSTEM. אני רוצה לאחד את המחיצה הריקה עם ההשנייה (מלאה בחומר). איך אני עושה את זה? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  19. איזה מבין ה2 יותר מומלץ? אשמח להמלצות נוספות במחירים הללו. תודה רבה וסופש טוב!!

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. שלום, ברצוני לקבל המלצה על כונן 1TB נייד, אשר מקבל את החשמל מ USB. הכונן משמש לגיבויים חודשיים ולכן חשוב לי שיהיה אמין (!). סכום - כ 500 ש"ח, אך לא קריטי. איזה כונן מומלץ?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by The Ripper,

    מתלבט מאד בין השניים, שניהם מציגים עלות טובה לגיגהבייט. ידוע לי שהטרה מתחמם יותר, אבל מה ההבדל בביצועים בינהם? מה אתם ממליצים? [השימוש המיידי הוא אכסון אבל אולי הדיסק ישמש להרצת ה-OS בהמשך] ריפר.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Judas Iscariot,

    SSD של Crucial בדרך אליי, ואני רוצה לבצע Cloning עם התוכנה המצורפת שלו מה-HD שלי. ה-HD שלי מכיל +- 280GB (כולל מערכת ההפעלה וכד'). יש איזושהי הערכה כמה זמן זה אמור לקחת +-? דקות? שעות?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. לפני קנייה של הארדיסקים פנימיים 2 טרה לעבודת עריכת וידאו באמת ה WD BLACK יותר מהיר ועדיף למרות המחיר הגבוהה? (מול סיגייט) הרי כולם 64 מגה באפר יש לו דגש אמינות? דבר נוסף- יש הבדל בבניה/מהירות בין 2 ל 3 טרה בסיגייט ברקודה? (הבנתי ש 2 פלטות פחות אמין) תודה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by winner100,

    שלום לכולם, קניתי את הssd של אינטל שנמכר כחלק מהקניה קבוצתית. כיום הוא אצלי סגור. בסוף השבוע אני מתכון להתקין. לא לקחתי בחשבון תמיכה בלוח שלי. יש לי לוח של חברת dfi החברה נסגרה כמו שאתם בטח יודעים. השאלה האם הלוח יתמוך לי במאה אחוז בssd? להשיג דרייברים עדכניים דרך dfi אני לא חושב שזה אפשרי. אני ישמח לתגובות. נ.ב הלוח בן 3 בערך אם זה חשוב. תודה!

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. זה ממש ממש ממש מוזר , אני צורב וכבר פעם חמישית הצריבה מגיע קצת אחרי החצי ואז הפובר יורד ל10 אחוז ואחרי כמה שניות כתוב FAILED ניסיתי לצרוב קבצים שונים ולא כל פעם אותו דבר ועדיין אותה הבעיה , האם הבעיה ב צורב או בדיסקים .?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים