אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
משחק ל-XBOX שהוא DVD9 מה זה אומר ?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך לצרוב דיסקים מסוג CD-R לשימוש במחשב אחר. באיזה פורמט עדיף לצרוב?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה ליקנות צורב ונתנו לי מחיר טוב על PHILIPS40X12X48 PCRW4012K/00 איך המכשיר(הצוררב)?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי חברה, כבר יומיים שאני מנסה לצרוב משחקים ל Xbox 360 החדש שלי, והתוצאה היא ארבעה דיסקים שלא שווים את מחירים בכלל (נו היה רק באג) נהרסים ולא עובדים, לא שהם לא עובדים עם האקסבוקס, הם לא צורבים כמו שצריך! הצורב שלי הוא Samsung 1612bl, צורב שאני מאוד אוהב ועד היום עבד לי באופן מושלם עם כל סוג דיסק. סה"כ המחשב כבן שנתיים, אבל הדיסקים של Silver Line DVD + R DL 8x לא מראים את עצמם אפילו במחשב שלי, חשבתי ניחא, ניסיתי קודם עם CloneCD, שם כשניסיתי לצרוב הClone אמר לי שיש לי בדיסק רק נפח של DVD רגיל, כשאמרתי לו לנסות Overburn הוא סיים את הצריבה אבל הדיסק לא עבד. לאחר מכן ניסיתי שוב, ושוב לא עבד. הורדתי את התכנה החינמית ImgBurn, שם בצד שמאל זה הראה לי את הפרטים של הדיסק ונראה מצויי…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. אני צריך כונן חיצוני 2.5 חיצוני לצורך העברה של סרטים וניגונם באקסטרימר. סרטי 1080P ובלוריי מלאים כך שהכונן צריך להיות חזק ויציב. נפח של חצי טרה מינימום. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מובילת שוק כונני ה-SSD תשיק בקרוב גירסה מעודכנת לכונן ה-SM951 המתקדם שלה, שיציע ביצועים גבוהים עוד יותר תודות לתמיכה בתקן ה-NVMe החדש לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%aa%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%9c-%d7%a1%d7%9e%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%92-%d7%94%d7%97%d7%9c%d7%94-%d7%91%d7%99%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a8-%d7%a1%d7%93%d7%a8%d7%aa%d7%99/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הומלץ כאן בסטיקי על הכונן של סיגייט הזה ST31000520AS ואני ביום חמישי הולך לרכוש מ- KSP כונן של 1 טרה, מה שנראה באתר שלהם הדגם המוצע הוא ST31000528AS יש הבדל מהותי שאני צריך לחשוש ממנו או שמה יש דגם יותר טוב ממנו שאתם יכולים להמליץ עליו, תודה ניר
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני משתמש בכמה HHD לצורך גיבוי של מידע שמאוחסן על המחשב שלי. בזמן שאינם מחוברים למחשב, אני מעוניין לשים אותם במקום בטוח במגירה. האם יש דרך כלשהי לאחסן אותם בצורה שתשמור על תקינותם ואורך חייהם? האם יש נרתיק/חיפוי או משהו בסגנון שימנע זעזועים/מכות/שאר דפקטים...? תודה רבה!
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אם אחד הכוננים מת, המחשב ממשיך לעלות כרגיל? ואם כן, האם מספיק להחליף את הכונן שכשל? החומר יועבר אליו אוטומטית?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, מחפש כונן 3TB. נתקלתי בכונן הזה:WD 3TB Sata3 Red for NAS 24/7 הכונן מיועד למחשב ולא למערך NAS. יש איזשהי בעיה להשתמש בכונן לא כחלק מ RAID?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, במקרה שמתי לב שחברת WD יצאה עם ליין של כוננים חיצוניים חדשים בגודל 2.5" והכי מעניין שסוףסוף יש כונן קטן פיזית בנפח 2TB http://www.amazon.com/Western-Digital-Passport-Portable-Drive/dp/B006Y5UV4A/ref=cm_cr_pr_product_top http://ksp.co.il/hmain.php?uin=15531 חג שמח לכולם !!!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. יש לי מחשב נייד (Dell inspiron 11z) ויש לו רק 2GB של RAM. ברצוני להוסיף לו כרטיס SD שישמש לשיפור המהירות עבור תוכנות רעבות לזיכרון, ויש לי SLOT לכרטיס SD. איך יודעים שכרטיס SD מתאים במהירותו לREADYBOOST? אשמח ללינקים לאתרים בהם ניתן לקנות את הכרטיסים המומלצים על ידכם. אני מניח שגודל רצוי של כרטיס יהיה 4GB או 8GB. תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נגיד שיש מערך RAID 5 אם 3 כוננים, ואחד הכוננים מת (מה שלא אמור להשפיע על תפקוד המחשב), אפשר להחליף אותו באחד חדש? או שצריך לגבות, לפרק את המערך, ולבנות אחד חדש אם הכונן החדש? תודה מראש :-)
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שני בקרי SSD חדשים נוספים שכדאי לשים אליהם לב בתור כאלו שיוכלו להוריד את רמות המחירים עבור כולנו הם ה-SM2260 של Silicon Motion, שאמור לספק כונני M.2 תומכי תקן ה-NVMe במחירים תחרותיים יותר (אם כי הביצועים בהחלט אינם מהטובים ביותר שראינו בקטגוריה), וה-Maxiotek MK8115 של חברת JMicron שמציע גם הוא תמיכה בשבבי NAND תלת מימדיים, עם הכוונה למחירים נמוכים במיוחד ולתחרות ישירה אל מול ה-SM2258 וה-Phison S11. שני הבקרים הללו ירכיבו חלק מקו כונני ה-SSD העדכני של חברת ADATA, ואנחנו כבר סקרנים לדעת מה יהיו המחירים שנידרש לשלם עבורם.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, להלן התוצאות: מדובר ב-HDD של Toshiba, בגודל 2.5" עם 7200RPM רץ על ווינדוס 10, מחובר ב-SATA. האם זה תקין? אם לא - מה אפשר לעשות כדי לשפר?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איך אני בודק ssd alignment ? ביצעתי CLONE להארדיסק שלי אל ה-SSD באמצעות Paragon Migrate OS to SSD™, הם טוענים שהם מבצעים alignment במהלך בתהליך, אבל אני רוצה להיות בטוח שהוא בוצע, איך ?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ההבדל ביניהם בא לידי ביטוי בביצועים של משחקים \ תוכנות ? כאילו ההבדל ביניהם שה - 7200 הוא קורא מהיר יותר ? , כאילו ההבדל היחידי הוא רק בא לידי ביטוי בזמן שאני צריך לחכות לטעינת משחקים \תוכנות , והעברת קבצים .. ואחרי זה אין לו טעם .?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.de.nec.de/software/1892_FW_ND-3520A_win304.zip אה כן, חשוב מאוד : NEC Germany does point out that this update will only work on drives using the original 1.04 firmware. Just keep this in mind before you try to flash your drive.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אשמח להמלצה לקורא כרטיסים חיצוני מהיר ואיכותי , יש לי בעיקר את הכרטיסים של סאנדיסק(חדשים, אודה לעזרה דחופה לדוגמא כרטיס שיש לי SanDisk Extreme PRO 64GB up to 95MB/s UHS-I/U3 SDXC Flash Memory Card - SDSDXPA-064G-X46
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש ברשותי maxtor 1tr חיצוני אני רואה איתו סרטים PS3 הצלחתי לפרמט רק ל 500 gb בFAT32 אני רוצה לפרמט הכל לFAT32 אם יש אנשים שהצליחו או מכירים מדריכים תודה חג שמח
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
1) אני מוכר את הCRW2100E שלי לחבר שלי ב150 שקל. מי מאיתנו יוצא פראייר (אם בכלל)? 2) ברצוני לקנות צורב חדש, 48x12x48. יש כ"כ הרבה חברות.. בבקשה, אל תמליצו לי על כלום. רק תתנו לי קישורים להשוואות בין הצורבים הטובים ביותר בשוק כיום. סבבה? כי כל מה שאני מחפש זה הוכחות על השטח. אני רואה אנשים מרוצים מצורבים של Yamaha, LG, Teac, LiteOn, והרשימה עוד ארוכה.. אבל אני רוצה לקחת את הצורב הטוב ביותר בתקציב שלי. אתם יודעים, סביבות הצורבים של ה400שקל. בתודה מראשש!! DB ! עריכה- בקשר לסעיף מספר2.. חיפשתי ומצאתי כמה, אך זה לא מספיק לי. אני רוצה עוד בבקשה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש כונן בנפח 1T שיהיה גם שקט גם מהיר וגם קטן ואסטתי, לשימוש לצד מחשב נייד. מטרות: אחסון מוזיקה, סרטים, מסמכים, צפייה בסרטים מתוכו המלצות ???
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה קניתי דיסק קשיח SATA בנפח של 320GB של חברת seagate, וניסיתי להתקין אותו לבד אבל לא משנה מה ניסיתי(טוב האמת שרק ניסיתי את שני החיבורים של הSATA ושל החשמל) אבל לא משנה מה עשיתי המחשב לא זיהה אותו בכלל(גם לא בביוס). הלוח אם שלי הוא MSI 865PE Neo-2(אני לא לחלוטין בטוח שזה הדגם המדויק ולכן גם לא עידכנתי את הביוס). אני לא ממש מכיר את התהליך אבל הנחתי שזה פחות או יותר כמו הארד דיסק IDE רגיל אני מקווה שזה סתם איזה ג'מפר איפשהו או משהו שלא עשיתי נכון ולא בעית חומרה :-X בכל אופן אודה לכם אם תוכלו לעזור לי בכל דרך.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום נראה לי שיש יותר מידי מחיצות בדיסק של מערכת ווינדוס תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי הארד דיסק 1TB שמותקנת עליו מערכת הפעלה וכו' ואני רוצה להוסיף הארד דיסק זהה נוסףבמערך RIAD 0 בלי לאבד את המידע שיש על ההארד דיסק הראשון.האם זה אפשרי?כי שמעתי שיש תוכנה של ווינדוס 7 שמתעסקת בזה... ודבר שני האם מומלץ שמערכת ההפעלה תהיה במערך RAID?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-


