אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
ערב טוב וחג שמח יש ברשותי כונן חיצוני של היטאצי שהפסיק בפתאומיות לעבוד - אף סימן חיים, חשדתי בבקר USB פרקתי את האריזה הוצאתי את הכונן שנמצא בפנים 3.5" - חיברתי אותו למחשב והוא לא מראה אף סימן של חיים - לא מנוע ולא כלום - בביוס הוא לא מופיע . אני עושה משהו לא נכון ? החלפתי חיבורים גם של הSATA וגם של החיבור חשמל וכלום . עזרה תתקבל בברכה תודה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, האם מישהו יודע בוודאות איזה צורב יכול לצרוב דיסקים של 90 דקות או 100 דקות???? למישהוא יש נסיון עם צורבים של TEAC ? תודה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי נייד חדש שמגיע עם דיסק היברידי ווינדוס עליו. אני רוצה להחליף את הדיסק בSSD שקניתי גם. השאלה איך לבצע את ההעתקה? האם אפשר פשוט לקחת את הסריאל מאיפשהו וישן להתקין על הSSD? כמו כן על הדרך עצם ההחלפה זה מבטל את האחריות? מדובר על נייד של דל. תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ראשית, שלום לכולם. את אתר HWZONE אני מכיר ומעריך זמן רב אבל זו ההודעה הראשונה שלי בפורום ואני שמח להצטרף. הנושא של כוננים אופטיים וכל מה שמסביב הוא נושא שנכנסתי אליו די חזק לאחרונה ואני חושב שאני יכול לתרום הרבה ובטח גם ללמוד כמה דברים חדשים. אופיס דיפו מוכרים מדיות CD של המותג Verbatim ומיוצרים ע"י Taiyo Yuden, אני מניח שרובכם יודעים ש TY נחשבת ליצרנית מספר אחד של מדיה אופטית. כדאי לשים לב בעת הקניה מאחר ואופיס דיפו מחזיקים גם מדיות CD של Verbatim שאינן מיוצרות ע"י TY ושני הסוגים נמכרים באותו המחיר. איך מבדילים? 1. על אריזת המדיות של TY יש סמל של חמישה דיסקים בצבעים שונים ולידו כתוב Pastel Disc. 2. על האריזה כתוב גם Made in Japan. 3. על הסוג השני של Verbatim לא מופיעים ש…
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בעבר התעניינתי ברכישת SSD וחברי הפורום העלו בעיה עיקרית, האם עדיין הארד דיסק נהפך לאיטי עם הזמן? האם יש פיתרון לבעיה? אילו חסרונות יש לSSD מבלבד עלות? ואילו כונני SSD מומלצים? נניח בתקציב של 600 שקל עם חריגות שימושים הם מערכת הפעלה...ולכן שאלה נוספת האם זה שווה בכלל? תודה מראש ערן.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, רכשתי כונן חדש (my passport ultra 2tb) של WD ואני משתמש במקבוק פרו, עם מערכת הפעלה mavericks הבנתי שלא מומלץ להתקין את התוכנה שהחברה מציעה כדי לתפעל את הכונן, במיוחד לא על המערכת ההפעלה מווריקס. איזה ריפירמוט מומלץ? להתחשב שמדי פעם אני משתמש בפי סי, אך רוב העבודה נעשת במק (רוב העבודה הכבדה). האם מומלץ לחלק את הכונן לשני פורמטים שונים? אם כן אז איזה? ואיך ואיזה תוכנה מומלצת להמשך תיחזוק המכשיר? תודה מראש, יאן
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
עד היום הוא צרב במהירות x2 ואחרי עידכון הקושחה לפני שעה, התחיל לצרוב במהירות x4. איך אני מסדר את הבעייה? דגם- gsa-4082b של חברת LG תודה, בז'נגלו.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כמו שהכותרת אומרת, יש לי בעיית איכסון, אין לי כבר מקום לא בD ולא בA והכל מקבצים שאני לא משתמש בהם אבל רוצה שיהיו שם למקרה הצורך, כמו ISO למסשחקים שכבר התקנתי או איזה 40 GB של סרטים וסדרות שראיתי כבר או שאני עתיד לראות אבל לא בוער לי. הבעיה? אני קמצן, ולא רוצה לבזבז אפילו שקל. רציתי לדעת האם יש שירות אכסון חינמי שנותן לך להעלות אליו מידע?(חשבתי על להעלות לMEGAUPLOAD ורפידשייר אבל אני פוחד שהם ימחקו ת'קבצים אחרי שלא יורידו אותך הרבה זמן) תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לוח שיש בו רק חמישה חיבורי sata Intel DH77KC אני צריך כרטיס הרחבה עם עוד שלוש חיבורים לsata עדיפות גבוהה לאיבורי או קיאספי לזמינות מיידית תודה דובי
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רציתי לדעת כמה הארד דיסק של 30 גיגה אמור לעלות לי ?? ושל איזה חברה ??
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי דיסק קשיח חיצוני של WD - My Passport 1TB שאינו מופיע על Windows 7 כאשר אני מחבר אותו למחשב. המחשב התקין את הDriver בצורה תקינה כשחיברתי אותו למחשב, וגם בדקתי בDevice Manager ואין שום אזהרות או בעיות. מבדיקה שעשיתי דרך גוגל מצאתי שצריך להכנס לDisk Management ולבחור "אות" לדיסק הקשיח דרך - "change drive letter and paths", הבעיה שלי שהאופציה הזאת בצבע אפור ואי אפשר ללחוץ עליה. מישהו יודע כיצד ניתן לסדר את הבעיה? הערה : משתמשים בדיסק הקשיח גם על Mac, יכול להיות שזה גרם לבעיה?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, מדי פעם יש באתרים טבלאות של מחיר לגיגה. לדוגמא, כונן 250 גיג שעולה מינימום 405~ המחיר לגיגה: > 407/250 ans = 1.62 בקיצור, מישו ראה טבלה כזאת? לפעמים מופיע תחת best bang for buck ושאר וריאציות אמרקאיות. מחפש בעיקר של כוננים קשיחים פחות של שאר מדיות.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי אנשים ,יש ברשותי בקר SATA של adaptec מסדרת 2940 ,וכבל RAID SATA עם terminator . רציתי לדעת ,העם הוא שווה משהוא מבחינה כספית ? ראתי בזאף שזה דברים לא זולים ,יש מצב הוא באמת שווה משהוא ? פשוט קיבלתי אותו מחבר ואין לי ממש מה לעשות איתו ,אני לא מתעסק בציוד שרתים ,אבל מתעניין . תודה .ויום טוב .
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.cdfreaks.com/news/11508 [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
וזה רושם POWER CALIBRATION ERROR מה זה אומר אני מכניס דיסק של MEMORX DVD+ וזה לא נותן לצרוב חדשים מאריזה למה זה ככה? בבקשה דחוף עזרה אני מנסה לצרוב על 4X אני משתמש בNERO וגם דרך הDVD SRIHNK זה אומר לי את אותה בעיה בבקשה דחוף עזרה?!
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לחברי הפורום, שלום. יש לי דיסק קשיח שהוא דיסק שהיה במקור הכונן הקשיח של לפטופ שלי ואחרי שהחלפתי אותו עם SSD הוא עכשיו משמש כדיסק קשיח חיצוני. הרצתי לו עכשיו בדיקה עם HDDScan וקיבלתי דוח שיש בו שני פרמטרים בעייתיים. ניסיתי לקרוא כל מיני הסברים שמצאתי בגוגל לגבי איך להבין את נתוני הדוח, אך עדיין אני מתקשה להבין לגמרי. עד כמה שאני מבינה, משני הנתונים הבעייתיים זה שאחרון ברשימה פחות חשוב, אבל מה שמדאיג אותי זה "Reallocation Event Count" מה זה בדיוק, האם זה עדיין בגדר הסביר או שאני חייבת לרוץ להחליף את הדיקס הזה? תודה. אני מצרפת תמונה עם הדוח ויש שם גם נתוני הדיסק עצמו.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
הייתי רוצה חוות דעת לגבי איזה דיסק קשיח לקנות: 1. יש היום דיסקים עם חיבור סיראלי כמעט ללא תוספת במחיר. האם יש שיפור ניכר בביצועים של דיסקים אלו ( וכל זאת ללא קשר לגודל הבאפר שזה נתון נפרד שאני לוקח בחשבון ) 2. לפני כמה שנים התעסקתי הרבה עם חומרה ואז קיסקים של WETERN DIGITAL היו נדפקים בכמויות. איך הדיסקים שלהם היום? אילו יצרנים מובילים היום בתחום וכדאי לרכוש דיסק שלהם?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, יש לי כונן חיצוני של WD Elemets 1tb, ברצוני להוציא את הכונן מהקופסא שלו, לנתן את הזנת הכוח שלו עם USB, ולחברו באופן תמידי למערך הכוננים של המחשב? האם הדבר אפשרי? והאם קיים מדריך בנושא?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=609 ב590 שח !!!!!! מדהים ... גרסאת : WDH1U10000 ללא ספק הקניה הבאה שלי
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, יש ברשותי DOK מחברה גנרית כלשהי שעליו יש כונן וירטואלי עם מידע מסויים. אני רוצה לפרמט את הDOK כך שיהיה נקי וריק מהכל. מסיבה מסויימת, גם לאחר הפירמוט נשאר הכונן הוירטואלי הזה. למישהו יש פתרון לכך? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש ואני מעוניין להעביר קבצי וידאו כבדים מהמחשב הישן למחשב החדש. האם אפשר לעשות זאת על ידי כבל USB או בשיטה אחרת? אין באפשרותי להעביר את הדיסק הקשיח בעצמו. תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הצלחתי להקים מערך רייד 1 שבו מערכת ההפעלה עובדת על שני דיסקים קשיחים במקביל וניקראת משניהם. לא ברור איפה השיפור בביצועים?.בעיני המחשב עובד בדיוק באותה המהירות שהוא עבד לפני הקמת המערך. הבקר עובד תחת חלונות יפה מאד עם שני הכוננים הקשיחים אבל אין שיפור מהותי בעבודה השוטפת. אולי צריך לעשות עוד משהו?? תגובותיכם בבקשה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-


