עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. באחד מאתרי הקופון יש את המבצע הנ"ל. http://www.bigdeal.co.il/?ui=13766 אני מנסה להבין אם זה שווה או שיש איזה קאץ' כלשהו. מה דעתכם?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by WinInc.dll,

    קיבלתי DVD X16 LG איך אני מתקין אותו בלוח אם ? יש לי מערכת הפעלה winxp sp2 תודה לכל העוזרים

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. אני מדבר על כוננים רגילים (לא SSD וכו', אלו מבוססי ראש זז וכו') אני שומע בכל מיני מקומות, שככול שכונן מתמלא יותר (יותר מקום תפוס בנתונים) ככה הכוננן נהיה איטי יותר. עכשו בהנחה שאני עושה כל הזמן DEFRAG ודואג לשמור על כונן תקין (אין בו BED SECTORS וכו'), יש סיבה שזה יקרה? ומדוע זה קורה אם קורה? וכמה זה אכן משפיע על המהירות?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by The Winter King,

    האם המפרט שלי יכול להחזיק דיסק חיצוני בלי חיבור חיצוני לחשמל (של ההארד דיסק)?

  5. Started by Dor767,

    היי יש לי כונן של אינטל בנפח 120 מסדרה 330. האם יש צורך לבצע לו עדכון קושחה? מה היתרונות של הדבר הזה? זו יכול לפגוע בו איכשהו? זה פוגע באחריות? תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by RAZIEL98,

    שלום קניתי לפני כמה שבועות את הכונן הזה http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=8706 עכשיו שחיברתי אותו בפעם הראשון ראיתי שיש בו רק 930gb זה הגיוני שהתוכנה שלו לוקח חלק מהשטח איחסון?

  7. Started by Ricky Simon,

    מישהו יכול לומר לי אם תקתוקים הנשמעים מתוך הכונן פספורט מעידים על תקלה? הכונן 2T נרכש לפני כ- 3 חודשים בלבד בבאג ורק בימים האחרונים החל להשמיע רעשים. מה לעשות?

  8. שלום ! יש לי צורב בן שנה וחצי AOPEN X24X12X40 והוא מתחיל לקרטע והוא לא קורא הרבה מאוד דיסקים.....שפועלים על כונן אחר. האחריות הייתה לשנה עברה שנה וחצי , נגמרה עכשיו , הוא עדיין צורב דיסקים בסדר...השאלה היא האם לקנות צורב או CD רגיל , הבדל של כ-150 שקל . כרגע האופציה היחידה שלי היא Lite-On לכל אלה שיברכו ולאלה שלא . יש לי : 1. Lite-On CDROM X52 - 130NIS 2. Lite-On CDRW X52X24X52 - 300NIS מה עדיף ? כמובן שאני מוגבל ביותר בתקציב...ואני אשמח לשמוע הצעות אחרות חוץ מהלייט אונים שהצגתי , בנוסף האם לשקול שחור ?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. אני עומד להזמין היום את המוצר הבא http://www.ebay.co.uk/itm/Aluminium-USB-3-0-10-Port-Hub-via-Chipset-VL812-12V-4A-Power-Adapter-Black-/300975749582?pt=UK_Computing_USB_Cables&hash=item46138d79ce#rpdCntId לכונן חיצוני 2.5", כי יש לי רק USB3 אחד שאני עובד איתו ואני מעדיף יותר מזה. בארץ מוכרים רק זבל של 100 שקל עם 3 חיבורי USB3 ואין לי עניין בזה. ווידאתי עם המוכר וגם רשום בדף שיש לזה חיבור חשמל עם שני פינים אירופאי, השאלה היא האם orico נחשבים לחברה סבירה, והאם חיבור מכשיר כזה למחשב עלול להכניס וירוס? שוב אני יודע שאין למכשיר כזה בכלל מדיה לאחסון נתונים והרבה כבר הזמינו את המוצר אבל אין סכנה למערכת נכון? - - - תגובה אוחדה: - - - ובאמת תודה רבה לכולם פה בפורום שעוזרים ל…

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by ORrrr,

    ערב טוב, ברצוני לרכוש צורב חדש שיחליף את הצורב הנוכחי והזקן שלי בן ה ארבע וחצי כמעט 5 שנים, ובחנות שאני קונה ממנה מוכרים רק פיליפס וLG וזאת החנות הקרובה מהבית שלי ועל אף שהיא שכונתית כזו יש שם שירות נהדר ויש לי נסיון טוב ומחירים זולים כמו חנות מקוונת.. כבר שאלתי אם מוכרים לייט און מכיוון שכולם ממליצים פה עליו והוא אמר שלא, שאלתי למה אז הוא אמר שיש לו בעיות עם היבואן שלו לא משנה בכל אופן אני יכול לשאול אם יש עוד איזה פירמה שהוא יכול להביא חוץ מפיליפס וLG וכאן החלק שלכם, חוץ מלייט און, על איזה צורב אתם ממליצים לי בשביל צרכיי הביתיים כמו שאומרים :] תודה מראש, אור..

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Knopix,

    האם לעתכם דיסק קשיח הזה ישפר משמעותית (נגיד 50%) את זמני הטענה של המשחקים ב Xbox one יחסית לכונן הסטוק שבאה איותו? http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=ST2000DX002&cart=14839826631943547&lang=heb תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. Started by amstel,

    שלום, אני מחפש כונן SSD לפעילות עסקית בלבד. ז"א הרבה קימפולים הולכים לרוץ על הכונן. אמינות היא הפרמטר החשוב ביותר. צריך להחזיק לפחות ל3 שנים. נפח אחסון 250-500GB יספיק. תודה מראש לעונים :-)

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. סוף סוף התפנתי להתקין את ה-SSD מהקבוצתית במחשב הנייד שלי. היה צריך לפרק את כל המחשב ולא היה לי כח או זמן לזה. אתמול אזרתי אומץ, ונראה לי ששברתי איזה קליפס מפלסטיק (סדרת ה-EEE בנויה בצורה מאד חד-פעמית). אבל סוף סוף הוא נכנס פנימה. בקיצור, אין ספק שהמחשב מגיב יותר טוב. אבל אני לא בטוח שזה היה שווה את כאב הראש.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by BeBest,

    שלום, יש לי דיסק קשיח תקול, קניתי אותו מבאג אבל אני לא מוצא את התקלה. בדקתי באתר של Western Digital (כאן) ורשום שהוא עדיין תחת אחריות עד 25.6.14 (בד"כ נותנים רק שנה לא?) מדובר ב WD5000BPVT מסדרת Scorpio Blue (דיסק 2.5" לנייד). מדובר בבעייה פיזית בדיסק, הוא משמיע נקישות ונעצר. ז"א זה לא עניין של סקטורים פגומים וכו'. רציתי לדעת איפה אני יכול להחליף אותו והאם בבאג יסכימו להחליף לי אותו למרות שכרגע אני לא מצליח למצוא את הקבלה (אבל בטוח יש להם את זה במחשב). תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. ההארד דיסק נקנה לפני כ- 5 חודשים והחל לגרום לבעיות. לאחר מספר בדיקות התברר שהוא תקול . גם ווינדוס 7 מדווח שההארד דיסק עומד ליפול. התקשרתי לחנות ואמרו שניתן להחליף לסמסונג או היטאצי . 500 מגה , 7200 , 16 מגה זכרון פנימי. מה אתה אומרים?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. הקפיצה הגדולה הבאה של עולם כרטיסי האחסון הזעירים תוכל להגיע תודות לאימוצה של טכנולוגיית ה-PCI-Express, ומובילת התחום סאנדיסק מתנדבת להדגים זאת לכתבה

  17. ממש כמו DISK ON KEY האם זה ה S-ATA או שזה משהו אחר? תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by אלי 1,

    מישהו אולי יודע 'מה כתוב כאן'? ומה צריך לעשות

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  19. במערכת קבצים FAT32 לא ניתן להעביר קובץ יחיד ששוקל 4GB ומעלה, האם במערכת קבצים FAT ניתן לעשות את זה? אני רוצה את זה בשביל הפלסטיישן 3...

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by spatz,

    ה-CD-Rom שלי לא רוצה לעבוד ב-DMA למרות שבביוס DMA מאופשר לכונן הזה ובוינדוס אקספי האופציה DMA if available בחורה. למה הכונן מתעקש לעבוד ב-PIO?? אגב, זה כונן Acer x52 שפעם עבד ב-DMA ולא יודע מה קרה, פתאום שמתי לב שהוא עובד ב-PIO. תודה מראש...

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. היום בבוקר עוד עבדתי על המחשב עם ההרד דיסק וחזרתי בצהריים ראיתי שזה בקטע של הבוט הוא לא זיהה שיש הרד דיסק אם זה עשה ריסט והגיע לבוט ולא זיהה הרד דיסק זאת אומרת שהדיסק שלי מת? הוא של maxtor הוא גם מציג שמות מוזרים במקום השם שהוא אמור לכתוב, שזה נראה כאילו מישהו חיבל בו רציני יכול להיות שהוא פשוט מת? או גוסס בצורה בלתי הפיכה?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by z999,

    היי, בהמלצתכם הוספתי למחשב שלי samsung F3 של טרה. אני רוצה להעביר מחיצה שלמה (כמעט 300GB) ותיקייה של steam (שהיא 45GB בקבצים קטנים), מה הדרך הכי טובה לעשות את זה? כרגע אני משתמש בteracopy אבל הוא מראה כל מיני דברים מוזרים כששואלים אותו כמה זמן זה ייקח. יש אלטרנטיבות יותר טובות? תודה, זיו ד.א. אני לא רוצה מירור, אני רוצה להעתיק תיקיות גדולות.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. אני מחפש צורב DVD שיאפשר לי לצרוב דיסקים של אודיו בצורה חלקה בלי קפיצות. הבנתי שכדי למנוע בעיות כאלו, מומלץ לכבות את כל התוכנות שפועלות ברקע בזמן הצריבה. האם זו "אמונה טפלה" או שמא יש אמת בדבר. אם כן, מדוע זה קורה? והאם זו תופעה שקשורה רק לצריבת AUDIO CD ולא DATA למשל? אם הדבר ניתן למניעה ע"י בחירת צורב מתאים, אשמח לקבל המלצה לדגם כזה. תודה רבה!

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by mzlbat,

    היי אני קונה היום דיס חיצוני מהדגם הזה ויש לי כמה שאלות , אבל קודם אני יסביר למה בחרתי בדגם הזה .. בגלל שזה ההרד דיסק החיצוני הכי זול במחיר הזה , וארים בנפח הזה יעלו לפלות 900 שקל , וגם העדפתי בסכום הזה להרוויח עןד 500 GB מאשר לקחת אחר באותו מחיר אבל רק עם 1000GB השאלה האם זה לא יעשה לי בעיות , ? המטרה העיקרית היא לאחסון סרטים ולא משהו כל כך חשוב וכתוב שהמהירות היא 480MB ..האם זה מהיר וסאטא בכמה אחוזים יותר מהיר ? זה לוקח חשמל ממקור חיצוני , והשאלה אם זה יעבוד על מוליקס ? ותודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by frank053,

    שלום לכולם. הבוקר הדיסק הקשיח שלי הפסיק פתאום לעבוד.. מדובר על דיסק של 1.5TB של Seagate. Firmware - CC1G, שעודכן ל- CC1F (אם אני זוכר נכון את האות האחרונה). ובכן, מה שקרה הבוקר, זה שפתאום קפצה הודעה של Windows 7 שאמרה שישנה בעיה בדיסק קשיח ושיש צורך לגבות את כל המידע באופן מיידי. אבל לצערי זה כבר היה מאוחר מדי. אין לי כרגע גישה לדיסק. המחשב לא מזהה אותו, לא רואים אותו לא ב-My Computer ולא ב-Manage. מה שכן - רואים אותו ב-BIOS. שכחתי לציין שמדובר בדיסק D, דיסק נוסף שנועד לשמור מידע. אין עליו מערכת הפעלה או תוכנות. לכן אני עדיין יכול להשתמש במחשב. האם יש משהו שאני יכול לעשות? או שפשוט ללכת ולהחליף? (הדיסק תחת אחריות). תודה מראש!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים