עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. יש לי מערך LVM2 המורכבת מ3 דיסקים 500GB ו640GB. כמובן בפורמט רגיל (0.5K לסקטור) יכולה להיות בעיה אם אני אשלב דיסק 2TB קוויאר גרין, אדוונס מוד (4K לסקטור) ? מערכת ג'נטו, מערך LVM2 גודל PE 4MB

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  2. מה דעתכם האחרונה לפני שאני קונה? דרישותיי: 1. מהיר 2. אמין 3.שקט 1. Samsung HD501LJ אשר קיבל ציון נורא גבוהה כן מבחינת הביצועים וכן מבחינת הרעש : http://www.anandtech.com/storage /showdoc.aspx?i=3031 2. WD5000AAKS 500GB הכונן המפורסם... אשר אני בספיקות לגבי הרעש שלו והאמינות - מה אתם אומרים? 3. Barracuda 7200.11 500gb ST3500320AS 32MB היתרון של ה 32MB - מה בקשר לכל השאר? תודה לעונים!

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by Moshe132,

    שלום אני גולש לפעמים בפורום פה וראיתי שיש משהו שנקרא כונן SSD שהוא יותר מהיר מכונן רגיל(לפי מה שהבנתי...) ובאמת, ברוב המשחקים החברים שלי טוענים יותר מהר מימני אז החלטתי שאני רוצה אחד כזה שיכול להכיל 3-4 משחקים (Battlefield,COD,Assasian Creed) אפשר הצעות ?? (אם צריך מפרט של המחשב תגידו, אני יביא

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. היי, נראה לי מתאים יותר לפתוח תרד חדש, כי בניגוד לקודם זה לא שאלות כלליות. אלו דגמים ספציפיים מהבלק פריידי באיביי/אמזון/עוד מקומות אם אתקל במשהו. https://www.ebay.com/p/Seagate-Constellation-ES-2TB-Internal-7200RPM-3-5-ST32000644NS-HDD/92246111?iid=162340737898&_trkparms=5079%3A5000006421 190ש"ח 2 TB https://www.ebay.com/p/Seagate-Barracuda-2-9TB-Internal-7200RPM-3-5-ST3000DM001-HDD/111355521?iid=263110789972&_trkparms=5079%3A5000006421 210 ש"ח 3TB https://www.ebay.com/itm/WD-2TB-RE4-WD2003FYYS-64MB-Cache-7200RPM-SATA-3Gb-s-3-5-Enterprise-Hard-Drive/162680175286?_trkparms=5079%3A5000006421 2TB ש"ח193 …

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by Teknik,

    שלום, אני רוצה דיסק SSD לטובת ה- windows 7 וכמה תוכנות בסיסיות. התקציב שלי הוא עד 600 שקל, ואני מוכן לחרוג קצת אם זה שווה את זה. ושיהיה מ - ksp. לפני שפתחתי את זה קראתי את המומלצים וראיתי שה - intel 330 120gb עולה 575 שקל ב ksp. וחוץ מזה המליצו לי על ה ocz vertex 4 128gb שעולה 645 שקל, ושהוא שווה את החריגה. מה אתם אומרים על שני אלה, או שיש משהו יותר טוב בתקציב שלי?? ולמה הבדל כ״כ גדול במחיר עם 8 ג׳יגה הפרש? מהירות? שם? טכנולוגיה? תודה מראש וחג שמח

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by jambo222,

    שלום אתמול קניתי דיסק קשיח 2 טרה ( W.D MY PASSPORT ) מ ksp העברתי אליו קבצים והוא התחיל לרעוש ולתקתק. האם הדיסק דפוק. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by card,

    שלום אני צריך לקנות כרטיס microSD בגודל 32GB, ובנוסף אני מעוניין לקנות קורא+כותב שמתאים לו. אני יודע כבר איזה כרטיס אקנה, זה יהיה זה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=823422 עולה 144שח. עכשיו השאלה איזה קורא+כותב לקנות? מה הכי מהיר שיש, שיתאים למהירות של הכרטיס? תודה רבה card

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. איך אני יודע אם הרדיסק עובד במצב AHCI דרך הוינדוס (ולא דרך הביוס)?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by XTreeGoldv2,

    יש לי לוח אם P35C-DS3R של GIGABYTE ו- HDD Barracuda 7200.10 250G ה-SATA מזוהה כ-IDE גם ב-BIOS ב-CHANNEL 0 האם זה תקין? אני מתקין כעת 'WIN XP ולא היתה בעיה בזיהוי אך כאמור הוא מזוהה כ-IDE האם זה תקין? תודה.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. קניתי למחשב נישן שלי הרדיסק WD 20GB 5400RPM. אני רוצה להעביר את כל מה שיש לי מההרדיסק הישן (6 GB :) אל החדש כולל הווינדוס וכולל הכל. יש איזשהי דרך לעשות זאת?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  11. אשמח לקבל עזרה.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by RoNi0,

    שלום לכולם, כיום יש לי 2 הארד דיסקים במחשב(160GB של WD מדגם 1600AAJS, ו-1TB של Samsung מדגם HD103SJ). כבר כמה חודשים שהסמסונג עושה בעיות ולאחרונה אפילו WIN7 לא זיהתה אותו כמה פעמים. תוכנת Hard Disk Sentinel נותנת את ההודעה הבאה: Failure Predicted - Attribute: 1 Raw Read Error Rate, Errors occurred while reading raw data from a disk. Indicate problem with the disk surface or the read/write heads. There are 895 weak sectors found on the disk surface. They may be remapped any time in the later use of the disk. Replace hard disk immediately. It is recommended to backup immediately to prevent data loss. הה.דיסק נקנה ב RSM לפני פחות משנה ועדיין באחריות. מכיוון שהכונן מלא במידע…

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by gns,

    היי לכולם ברצוני לרכוש צורב חדש ניגשתי להרבה חנויות וכול אחד אומר לי משהו אחר LG/YAMAHA 44*24*44/פלקסטור 48*24*48שמגיע החודש/TEACH 40*12*40/LITE ON 40*12*48 אני צריך עזרה בבחירה אני צורב די הרבה גם מוזיקה וגם קבצים אני מחפש את הצורב האמין והמהיר ביותר

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. שלום, אני מעוניין בדיסק קשיח חיצוני 2.5" לגיבויים ולצפיה בסרטים עם חיבור USB ישיר לטלויזיה. האם מישהו מכיר דיסק קשיח חיצוני נייד "2.5 בנפח 500GB מסדרת Toshiba Store Art? המחיר הוא בסביבות 300 ש"ח. האם יש למישהו המלצה על דיסק אחר באותו סדר גודל של מחיר? תודה מראש. רונן.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  15. השימוש העיקרי הוא לשמירת מידע של הקלטות שמע ווידאו

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by DarkShock,

    אז אני מעוניין לרכוש כונן SSD, לצורך התקנה של המערכת הפעלה 7 64Bit והמשחק BF4 ועוד משחק אחד, השאלה העיקרית היא: האם 128 ג׳יגה יספיקו לי לצורך זה? כי ה250 ג׳יגה יחסית יקר לי עכשיו כ1000 ש״ח. כיום הדיסק C שלי הוא 100 ג׳יגה, וזה מספיק, כי הכל מחולק לשלושה מחיצות.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. שלום! אז ככה הבעיה שלי בעצם שאני הוספתי במשחב שלי דיסק קשיח נוסף אך בעת החיבור הוינדוס לא עולה . יש לי דיסק קשיח של 500gb sata 2 ואני רוצה להוסיף עוד 320gb IDE מהמחשב הישן שהוא כמו חדש מחוסר מקום אז סידרתי אותו וחיברתי אותו ללוח אם ולספק נכנסתי לביוס וזיהה אותו כ slave אך בעת שאני מעלה את הוינדוס הוינדוס לא עולה מה הבעיה ? נייסתי כל מיני דרכים אך שום דבר לא עוזר... תודה לעוזרים ..

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  18. Started by alexii86,

    תענו לי זה דחוף

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by matan007,

    הבנתי שהסדרה F3 של סמסונג היא הבחירה הטובה בסטה 2. איזה מבין הסמסונג האלו עדיף? 1TB 7200RPM 32MB, SATA II F3 HD103SJ http://www.samsung.com/global/business/hdd/productmodel.do?group=&type=94&subtype=98&model_cd=507&dType=G&mType=SW&tab=down&ppmi=1219 1TB EcoGreen F3 1TB 32MB SATA II HD105Si http://www.samsung.com/global/business/hdd/productmodel.do?type=94&subtype=98&model_cd=511

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. היצירות החדשות של Seagate ושל Western Digital מזכירות לנו שההתפתחות הטכנולוגית אינה נעצרת, גם בקטגוריה הוותיקה והמאותגרת של הכוננים הקשיחים לכתבה

  21. Started by Impreza,

    אבא שלי הביא לי 50 מדיות של MEMORY, דיסקים צהובים כאלה מישהו מכיר אותם? אפשר לשמור עליהם חומר? אני לא רוצה שידפק לי למרות שאי אפשר להחזיר אותם, השתמשתי בחלק עריכת המודר: סימן שאלה אחד מספיק.

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by Chevy,

    צהריים טובים או לא המחשב מהבוקר אינו עולה, דיסק קשיח יחיד מסוג SAMSUNG HD103SJ , בעל שתי מחיצות מקבל את ההודעה: disk error press any key to restart מע' הפעלה WinXP Pro. הכנסת דיסק Ultimate Boot CD מאפשר גישה לקבצים בדיסק קשיח, כך שאני יחסית נרגעתי שהמידע אינו אבוד לחלוטין. מה ההצעות הכי טובות שיש לכם להציע לי?

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by matan_18,

    יש לי הארד דיסק של IBM מסדרת המווות....והיום שהדלקתי את המחשב ההארד דיסק השמיע ציפצופים והוא אינו מזוהה בביוס.. האם המידע שלי אבוד או שניתן להציל אותו.? אוליי זה ישמע מצחיק אבל אמרו לי שאם אני ישים אותו שעתיים במקרר אוליי אני יצליח להפעיל אותו לקצת זמן ולהציל את המידע שחשוב לי..זה נכון?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by goodspeed,

    בוקר טוב מתלבט בין שני דיסקים קשיחים WD SCORPIO 500GB האחד 5400RPM SCORPIO BLUE והשני 7200RPM SCORPIO BLACK איזה מהם עדיף מבחינת ביצועים , צריכת חשמל , פליטת חום. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  25. Started by psu,

    יש לי דיסק און קי של 4 GB של קינגסון כשאני מחבר אותו לDVD שלי כדי לנגן סרט הוא קצת קופץ בקטעים מסויימים. השאלה שלי אם זה קשור למהירות של הדיסק און קי? לחיבור USB בDVD? ואם יש לי דרך לסדר את זה איכשהו?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים