אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
http://www.skypc.co.il/pl_product~ST3750330AS~7~0.htm
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, אני לא בטוח שזה הפורום המתאים לזה אבל היה נראה לי הכי הגיוני לכתוב את זה פה. אני מחפש DOK עם הרבה נפח שאמור לשמש אותי בעיקר לסרטים וסדרות אבל גם העברת קבצי אופיס וpdf. המכשירים הם Nexus 7 2013 ו One Plus One לכן אני צריך DOK שבצד השני שלו יש Micro USB ושיהיה כמה שיותר קטן. אני מתלבט בין Kingston traveler Micro duo לבין transcend jet flash 380S, שניהם עיניים עד הדרישות שלי, לkingston יש 2 יתרונות גדולים 1, דגם של USB 3 להעברה מהירה 2, דגם של 64GB אבל יש לו חיסרון מהותי, לפי הביקורות ברשת הוא מתחמם מאוד ואי אפשר לגעת בו, זה חיסרון כי בטאבלט ובטלפון קצת קשה לא לגעת במכשיר כזה. ל transcend יש ביקורות מצויינות רק הוא מגיע עם נפח קטן יותר והעברה שלו יותר איטית.…
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך צורב חיצוני DL שתומך בכל סוגי הדיסקים TEAC סילבר ליין וכ"ו פשוט יש לי פנימי LG והוא תומך רק וירבטים אני צריך לXBOX 360
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אתמול רכשתי SSD חדש, ראשון שלי למעשה לאחר קריאת ביקורות ברשת ראיתי את זה בביקורת של Guru3D ביצעתי בדיקה באמצעות AS SSD לפני השינוי ואחרי השינוי אשמח אם מישהו יסביר לי בקצרה למה ACHI נותן שיפור בביצועים והאם בכללי הביצועים שלי טובים (בהתחשב בעובדה שה SSD מחובר ב SATA II, עד לשדרוג המחשב בקרוב)
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בס"ד בשעה טובה, רכשתי Seagate Barracuda 3TB ST3000DM001 מאייבורי באיילת, ב ₪542. איך אני יכול לדעת מתי יוצר הדיסק הקשיח? כתוב עליו שיש להיכנס ל www.seagate.com/beyond-2TB להשלמת ההתקנה. האם זה חשוב? אני משתמש במערכת הפעלה Windows 7 בגרסת 67 ביט שלא מותקנת על הדיסק הזה ומתכוון להשתמש בו ללא חלוקה למחיצות. אילו פעולות חשובות יש לבצע לפני השימוש בו? תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לצורב אחד משחק 820 מב יש לי דיסק צירב 900מב אבל תוכנה נירו לא תמוך 900מב צורב שלי LG 48*16*48 מה פתרון? תודה מראש ??? ???
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איזה יותר עדיף ? Seagate 120GB NCQ 8MB 7200RPM S-ATA WD 120GB-8MB JS - 7200RPM S-ATA II בתודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
באילו אפליקציות ספציפית עדיף כונן SSD? אשמח לפירוט בנקודות, תודה. והאם קונים אותו על מנת להתקין עליו את מערכת ההפעלה או בשביל משחקים ותוכנות כאלו ואחרות?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
(שנים לא כתבתי כאן!!! ) השאלה בכותרת. ספציפית, היה לי מאוורר שעשה רעש של טרקטור כשהפעלתי את המחשב, ונהיה שקט יותר אחרי כמה זמן (אחרי שמערכת ההפעלה סיימה את הטעינה). יש במארז מאוורר גדול שנושף לכיוון המעבד, וכמובן מאוורר על המעבד. המחשב מאוד "קליל" - פנטיום E2160 ומשמש לעבודה משרדית. השאלה היא האם הניתוק של המאוורר שמופנה להרד דיסק עלול לגרום לו נזק בטווח הארוך? כרגע המחשב עובד בסדר גמור, שקט ולא מראה בעיות מיוחדות. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי את הכונן והמחשב מהיר בעקרון, לא עושה שימושים מיוחדים. ביצעתי את התיקון בעבר בכל מקרה לפני כמה חודשים. איך אפשר לדעת אם יש לי את הבעיה? אני ב-SATA 2.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, לפני כמה זמן היו לי בעיות איטיות במחשב. פירמטתי אותו ואפילו לאחר הפירמוט המחשב נשאר איטי בזמן פעולות פשוטות. לדעתי הבעיה היא בדיסק הקשיח, הוא ישן וטכנאי מחשבים אמר לי כבר שהוא עומד לשווק חיים. בכל מקרה אני רוצה לקנות דיסק קשיח חדש. התקציב נמוך יחסית - 250 - 350 שקלים. הדרישות: מהיר, שקט, אמין ונפח של 120 - 160 ג'יגה. ללוח אם אין תמיכה ב-SATA2. אשמח לקבל המלצות, תודה.
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
צריך המלצה דיסקים לצריבה בשביל LG DVD±RW GSA-H10AK x16 כמות דיסקים 50 אני יודע שזו שאלה מפגרת אבל אני קניתי כמה פעמים דיסקים והם לא התאימו לצורב מהירויות 16וX מהירות צריבת DVD 8וX מהירות שכתוב DVD 48וX מהירות צריבת CD 48וX מהירות קריאת CD
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים, יש לי דיסק שאני לא כ"כ בטוח האם להמשיך לעבוד איתו או לא. לאחר סריקה בMHDD מצאתי 9 דיליי (DELAY) שהם קטנים מ500ms כפי שניתן לראות בתמונה שצירפתי לאחר בדיקה בהוראות ש MHDD ביצעתי תחילה ERASE ואז scan+erase delays ON ולבסוף scan+remap ON האם זה תקין!?! משהו נוסף שכדאי לעשות? תודה!
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא יודע אם זה שיך לכאן אבל איפו אני יכול לקנות מתאם USB TO SATA +IDE לדיסק קשיח באזור פתח תקווה ראש העין ובתל אביב
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
הי, יש לי sandisk cruzer blade 64gb הוא בא בהתחלה fat 32 ואחכ עשיתי לו פירמוט ל ntfs (היתי עם חברים ולא הצליחו להעתיק משהו, אחכ הצליח) ניסיתי להפעיל בכמה מכוניות, לא עובד גם לא הספקתי לבדוק אותו על ההתחלה.. אני מניח שהיה עובד.. יש מצב הפאנלים של מכוניות קוראות רק fat32? בפירמוט אני רואה אפשר לעשות רק ntfs / exfat לנסות את ה exfat? וכמה לשים ב allocation unit size ? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה ההבדל בין צורב Lite-On 52x24x52 Black Retail CD-RW לבין LITE ON 52X32X52 RETAIL? ככאשר הראשון עולה 263 והשני 285. ומה ההבדל בין TEAC 52X24X52 OEM ל TEAC 52X24X52 RETAIL? כאשר הראשון עולה 285 והשני עולה 322.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי לכולם. קניתי היום כונן SSD חדש. לפני שחיברתי אותו, מחקתי את כל תכולת מחיצה C של ה-HDD (המחיצה בה מותקנת מערכת ההפעלה הישנה). הכונן הקשיח הכיל קיבולת זיכרון של 500GB. לאחר מכן חיברתי את ה-SSD, ובאשף ההתקנה של חלונות נתבקשתי לבחור את המחיצה שבה אני רוצה להתקין את מערכת ההפעלה החדשה. בחרתי בכונן שהנפח שכתוב עליו היה 111GB, הנחתי שמדובר ב-SSD שחיברתי והגדרתי על AHCI. אחרי שההתקנה של ווינדוס הסתיימה, המחשב עלה ואני מגלה שמזוהים שני כוננים קשיחים: דיסק מקומי C - עם נפח של 111GB (בו מותקן מערכת ההפעלה) דיסק מקומי D - עם נפח של 232GB (זאת מחיצה D של ה-HDD) עכשיו השאלה שלי היא לאן נעלמה מחיצה נוספת של 250GB? ואיך אני יכול לוודא שמערכת ההפעלה שלי מותקנת על ה-SSD? חייב עזרה,…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני צריך המלצה על כונן חיצוני של 1TB. חשוב מאוד שהכונן יהיה ללא שנאי לחשמל, רק USB. חשבתי על My Passport Essential SE 1TB שעולה 595 ש"ח ב-KSP, או ST910004EXD101-RK של Seagate שזול משמעותית ועולה 440 ש"ח גם כן ב-KSP. מלבד ההבדל בגודל שלהם [ה-WD קטן יותר ב-3 ס"מ לאורך, לא משמעותי..] והתמיכה ב-USB 3 ב-WD יש הבדל אחר? אולי אמינות? עד כמה שווה להשקיע בתמיכה ב-USB 3? תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לדעת האם אפשר לצרוב בו זמנית בשני צורבים אם באותה תוכנה נרו או באלכוהול 120 אחוז יחד איתה. כלומר יהיו 2 צורבים שבאותו זמן יצרבו 2 צריבות.אני יודע שזה מעמיס על המחשב אבל זה לא מזיז למחשב שלי ממש.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום ! אודה לכם על המלצה לכונן DVD למחשב . משהו זול, וטוב. תודה !
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, ראיתי צורה של חברת benq 48x24x48 ורציתי לשאול: האם זו חברה אמינה ? והאם הצורב הזה איכותי ? תודה רבה
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש גומיות להשתקת כונן קשיח. נראות ככה: לא מוצא בארץ, ולהזמין מחו"ל זה יקר מדי. מאיפה אפשר לקנות? בזמנו שאלתי חנויות מחשבים שונות, אבל לא היה למכירה, ונתנו לי קצת שאריות ממחשבים ישנים. עכשיו, אחרי שנה בערך, הגומיות האלה כבר יבשות ולא ממש עוזרות, ואני ממילא צריך חדשות ולא בא לי להחליף כל כמה חודשים גומיות משומשות... זה לא דחוף, אז לא אכפת לי להזמין גם מסין או הונג קונג ושיגיע לפה עוד חודשיים. מידות הגומיות שיש לי כרגע: קוטר חיצוני כללי 10ממ קוטר חיצוני ציר 8ממ קוטר פנימי 4ממ
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי הארד דיסק חיצוני של 320 ג'יגה. בטעות, מחקתי את המחיצה שלו וכל המידע נעלם. עכשיו אני רוצה לשחזר את הקבצים האבודים שהיו במחיצה. השתמשתי בכמה תוכנות והתוכנה המביאה הכי הרבה תוצאות היא: Active@ Partition Recovery 5.3 עשיתי סריקה מקיפה והצלחתי לראות את כל הקבצים שאני רוצה לשחזר. אבל משום מה אחרי שאני מבצע Recover הקבצים שלי לא חוזרים לקדמותם, אולי אני פשוט עושה משהו לא נכון.... למישהו אולי יצא לעבוד עם התוכנה ויודע מה אני צריך לעשות ?? תודה רבה, העניין הזה חשוב לי בטירוף, זה ממש קרייסס !!!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב נייח שרכשתי ב-2014 אחרי ייעוץ פה באתר (שעדיין עובד פיקס) עם כונן SDD בנפח 256GB (שעליו מותקן הווינדוס והתוכנות) ושדיי התמלא . אני מעוניין להחליף אותו עם כונן גדול יותר (לפחות 1TB) בשביל לאפשר התקנה של עוד תוכנות . מישהו יודע להמליץ על כונן SSD סבבה מבחינת ביצועים ומחיר שיתאים לי ? (זה הדגם שקיים - Crucial MX100 CT256MX100SSD1 256GB SSD SATA III) תודה מראש לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
רציתי בהתחלה לרכוש מארז לHD שלי אבל אם יש כבל בלבד אז זה מספיק לי... זה יותר קטן/קל/מאוורר/זול חשבתי לקחת את הכי זול, אך האם יש הבדל בין המוצרים וכדאי להשקיע יותר או שלדעתכם גם זה יעשה את העבודה בצורה טובה? http://www.beeu.co.il/product.aspx?p_id=5592 כתוב שמהירות "העברת נתונים" היא 480Mbps אני משער שזה קריאה, כמה לדעתכם הכתיבה? האם זה מהווה צוואר בקבוק משמעותי? ומה ההבדל (חוץ מהSATA) לדגם הזה שעולה 120 שקל? תודה!
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-


