אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
יש לי DOK של 8 ג'יגה, ולאחרונה כשהשתמשתי בו כדי להעביר קבצים גדולים (בערך 5 גיגה) הוא כתב לי שהקובץ גדול מדי . דברים יותר קטנים ,בערך 1 גי'גה הוא מעביר בלי בעיה, אבל קובץ 5 גיגה הוא לא מעביר =\ מישהו מכיר את הבעיה? תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברה, אני מחפש בנרות Slot loading DVD עבור מערכת הבידור הביתית שאני בונה. בזמנו מכרו כאלה של פיוניר בארץ, אבל לא ניתן למצוא אותם יותר. יש למישהו מושג היכן ניתן למצוא יחידה? (לאו דווקא של פיוניר).
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כיום יש לי כונן SSD OCZ VERTEX 2 60GB ואני רוצה לקנות את הC300 64GB ולעשות רייד 0 ביניהם. האם יהיה ניתן לחבר את הC300 לSATA3 ואת הVERTEX2 לSATA2 ולעשות רייד 0 , מבלי לפגוע ביכולות של הC300 ?? שזה 355MB לעומת ה285MB של הVERTEX??
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין בצורב DVD, לצריבת מידע (גיבויים, תוכנות, משחקים, סרטי XVID ו DIVX, שירים וכו') ואולי מתישהו גם סרטים ל DVD. התקציב שלי הוא 800 שקלים, אם אני אראה שצריך, יש מצב שאוכל להרחיב אותו עד ל-1000. האם יש לכם המלצות ? כמובן שאני מעוניין שהצורב יהיה כמה שיותר אמין ומהיר, מחברה עם שם טוב. הבנתי שפלקסטור הם מעולים בתחום, אבל עם זה באה גם תווית מחיר יקרה יחסית. הבנתי גם שבחודש הבא אמורים לצאת צורבים במהירות X16. עוד שאלה : מישהו נתקל בבעיות בצריבה על מדיות של benq (בצורב רגיל) המליצו לי עליהם, ובינתיים הכל בסדר, אני קונה אותם במחיר של 140 לחבילה של 100 - אם יש למישהו מקור זול יותר לbenq אני אשמח לשמוע (בפרטי כמובן, אסור לפרסם פה אני מניח). ואם כבר, אז כבר - לכשא…
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
https://www.amazon.com/dp/B0742BC3DQ אנני רואה את תקופת האחריות של המוצר . האם חבר ה אמינה תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
במה הוא שונה מהשאר? כי שמתי לב שאחד כזה של 80gb עולה בדיוק כמו אחד של Maxtor בלי ה 8mb buffer? אז מה הבאפר נותן בדיוק?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפי FAQ שקראתי בסטיקי כאשר מתקינים XP על כונן SATA חייבים להתקין דרייבר קודם מהדיסקט האם windows 7 תומכת בהתקנת דרייבר מה CD או שהיא מזהה SATA באופן אוטומטי כבר ? הרי לא הגיוני להשתמש בדיסקט
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כמה שבועות לאחר ההשקה הראשונית, הדגמים התקציביים החדשים שהפכו לזריזים יותר זמינים גם בשוק המקומי שלנו לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
אך אני לא יודע אם המחשב הנייד שלי תומך ב usb3 ,איך ניתן לדעת? (לאחר שאני אדע אם הוא תומך ב usb3 ,אשאל איזה מומלץ )
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם רכשתי HD של ווסטרן דיגיטל בנפח 200GB בהתקן SATA II כאמור יש לי לוח עליו מותקן בקר SATA רגיל.. הHD זוחל...כל קובץ שמועתק עליו לוקח שעות עד שהקובץ מועתק במלואו.. יתרה מזאת לפעמים באמצע הקריאה מהHD החדש המחשב פשוט לא מגיב לכמה שניות... עדכנתי את הדרייברים של הבקר ..לא עזר אולי זוהי איזושהי הגדרה בBIOS? מדובר בלוח אם של איפוקס דגם 8RDA3+.. תודה לעונים..
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי צורב nec 3550a ודיסקים (הבנתי שמאוד טובים) של verbatim dvd-r 4.7 ושאני מנסה לצרוב data במשקל 4550-4600 אז הוא לא נותן לי ואומר שיש בדיסק 4480 (לא זוכר בדיוק כמה). למה זה ככה ואיך אפשר לסדר את זה?
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לחבר למחשב שלי דיסק קשיח בנפח 500g או 1000g. מערכת ההפעלה היא xp. האם קיימת מגבלה על נפח הקשיח שאפשר לחבר לxp? בנוסף, הממשק שבמחשב היא sata1. אני חושב לקנות sata2 כי הם זולים יותר מsata1. אין לי בעיה שיעבדו במהירות שלsata1. האם יש בעיה עם פיתרון כזה?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לילה טוב, רכשתי את הארדיסק הנ"ל לפני כשבוע, לאחר כמה דקות של עבודה הוא ממש ממש חם. אפשר לדעת באיזה טמפרטורה הוא נמצא בסיכון? אם אני מחבר אותו באמצעות eSATA עדיין יהיה ניתן לדעת מה הטמפרטורה שלו? תודה רבה.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם: אני מעוניין לקנות שתי כוננים קשיחים חדשים התקציב טוטאל להכל 700-750. לא משנה לי כל כך 5400 או 7200 rpm הם נטו לאיחסון מידע. יש לי במחשב שתי כוננים כרגע מבין כולם: אחד 160Gb כונן מצויין כבר בין 5 שנים, אבל כל ה6 היציאות שלי בלוח כבר תפוסות ואני מעדיף במקומו להביא אחד יותר גדול. ויש לי עוד כונן 250gb כבר בן 7 שנים עוד מעט עם 89% בריאות כבר מרעיש עומד למות ואני רוצה להחליפו גם. בקיצור מעניין אותי רק גודל איחסון במינימום מחיר כמו שציינתי 700-750 רק הנפח מעניין אותי,מצידי שיהיה שנתיים אחראיות על המוצר. צריך את המלצתכם חברים,תודה לממליצים !!
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך עזרה. כונן חיצוני שלי הפסיק לעבוד ביום אחד לכן מה שעשיתי קניתי כונן חדש והעברתי אליו את הקבצים אך לצערי כנראה שחלק מהקבצים לא עברו. כאשר אני מסתכל בכונן החדש הוא מראה לי שהוא מכיל 400G נגיד אבל בתכלס כאשר אני נכנס לכונן ומסמן את הכל הוא מכיל רק 190G, וכאשר אני נכנס ומחפש את הProgram Files הוא ריק. כיצד אני משחזר את הקבצים שנעלמו? בעזרת תוכנה? אשמח אם תעזרו לי
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בניגוד לCD שכולל CD-R ו-CD-RW עד כמה שאני יודע, יש יותר סוגים של מדיות DVD. האם אלה הקיימות והשמישות היום או ששכחתי כמה? והאם התיאור שאני כותב נכון? DVD-R כמו CD-R ? מדיה חד פעמית של 4 ג'יגה? DVD-RW - כנ"ל? DVD+R - מה זה? DVD-RAM - אם הבנתי נכון, כמו DVD-RW רק שהגישה לכל מקום בדיסק מהירה ואין צורך לכתוב מחדש את כל הדיסק אם רוצים רק למחוק קובץ קטן למשל?
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, לפני איזה שבועיים ה500 ג'יגה החיצוני שלי שבק חיים. או שלא ראו אותו יותר במחשב שלי, או שהוא נתן שגיאה שאני מנסה להיכנס אליו. - שגיאה של הווינדוס. אבל בניהול כן ראיתי אותו בעיקרון. לא יכולתי להיכנס אליו. (שגיאת ווינדוס) בקיצור, שלחתי אותו לחברת שיחזור מידע. הם בדקו אותו והשאר, אמרו שיש כשל לוגי חמור לקבצים שנמצאים בפנים - מה זה אומר בדיוק ? בכל אופן, עלות התיקון והשיחזור היו מאוד יקרים, אז החלטתי לשלם רק על הבדיקה, להחזיר אותו ולנסות לעשות בו שימוש שוב. לצערי הלך כל המידע, אבל זה מידע שאפשר להשיג שוב בכמה חודשים בודדים. כרגע מה שעשיתי לפני 10 ימים הוא לפרמט אותו ע''י הניהול שיש במחשב שלי..(כאילו שפותחים מחיצה חדשה) הוא עבד פיקס כאילו כחדש, הכנסתי אליו בחזרה מידע, קצת…
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אשמח לעזרה והתייעצות.יש לי מחשב נייד lenovo y700 , אני מעוניין לשדרג אותו בכונן m.2 512mb הבעיה- אני לא מוצא תשובה חד משמעית לגבי סוג הכונן שמתאים לנייד שלי.קראתי שיש דגמים שמתאימים מבחינת חריצים אך לא מזוהים במחשב עצמו.בתכלס אני מעוניין בדגם החדש מהסוג הזהhttp://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=SSDPEKKW512G7X1 אבל גם חשבתי על הדגם הזה http://ksp.co.il/?uin=26612&select=.1033..152..685..367.אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי למצוא את הפרטים החסרים בנוסף כמה כדאי לחסוך 300 שקל ולקנות בחול?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, הלך לעולמו דיסק קשיח של Maxtor 120GB SATA1. לצערי היו בדיסק קבצים חשובים מאוד כמו 50 ג'יגה של תמונות, מסמכים ועוד... לכן אני חייב לשחזר את התוכן. כאשר אני מחבר את הדיסק למחשב נשמעים ממנו נקישות בקצב אחיד כמו שעון והמחשב ולא מזהה אותו ואף נתקע לפעמים. אשמח לקבל המלצה למקום זול ואמין שישחזר את המידע (באזור תל אביב). אם יש לכם טיפים לתת לי כדי שהדיסק יעבוד רק כמה דקות כדי שאוכל להעתיק את התוכן אז אשמח לנסות לפני שאני הולך למקום כזה.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין ב - 2 שימושים לכונן רשת : 1. לחבר אותו ל- SMART T.V על מנת לצפות בו בתכני וידאו (ללא שימוש בסטרימר), 2. גישה מרחוק לקבצים שנמצאים על כונן זה דרך המחשב או דרך האייפון. תקציב - גמיש. (באזור 1400 ש"ח) שאלות : 1. אם למישהו יש ניסיון בזה ? יודע שזה מצליח ? 2.האם איכות הצפייה פחות טובה בחיבור רשת לכונן חיצוני, מאשר חיבור בעזרת כבל ? 3. מכשירים מומלצים שיודעים לעשות את העבודה ? אודה לתשובתכם. תודה, אמיר.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש ברשותי דיסק קשיח IBM 80GB שאין עליו שום מדבקת אחריות. בדקתי באתר HITACHI ולפי האתר הדיסק עוד באחריות יצרן. השאלה זה אם קיים איזהשהוא יבואן שיחליף לי את הדיסק תמורת תשלום?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי אותו כי קראתי שהוא המהיר ביותר, חיברתי אותו הועברתי אליו קובץ וראיתי שמהירות ההעברה היא 8-8.5 מגה, שזה דיי לאט. מה הבעיה?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לאחר קניית מחשב חדש יש לי עוד לפני שקניתי את המחשב וחיברתי לחדש הארד דיסק : WD BLUE 16 MB SATA 3לדעתי הוא יוצר צוואר בקבוק ווינדוס 7 64 לא הכי עובד עליו בצורה הכי מהירה לכן ארצה לקנות חדש אני רוצה להוסיף עוד קשיח שיהיה לי עוד מיקום ושיהיה לי גם דיסק יותר מהיר והכי חשוב שקט שאני מתכנן להריץ אותו כדיסק ראשי עליו תותקן מערכת ההפעלה. ההתלבטות היא בין Caviar Black 1TB 7200RPM, 64MB, SATA III WD1002FAEX ווסטרן דיגיטל ל 1TB Barracuda 7200RPM 64MB Sata III ST1000DM003 סיגייט על מה אתם ממליצים בהתאם לצרכים שלי שהם מהירות ושקט ואם יש המלצה אחרת אשמח לשמוע
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ערב טוב אני רוצה לקנות USB 3.0 אבל אני לא בטוח שמכשירים שיחסית ישנים יכולים לקרוא אותו אני קונה אותו לרדיו דיסק באוטו, האם תהיה בעיית תאימות או שזה מתאים כמו USB 2.0? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
אני קניתי הרדיסק של 250 גיגה, וכשאני מנסה לעשות Partion הוא לא יכול לעשות אותה יותר מ 130 גיגה, מה אני צריך לשנות ואיפה? ???
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-


