עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by shaithebest,

    שלום לכולם אני לא רוצה להכפיש שום חנות מחשבים אבל יש לי חשדות אני רוצה לקנות הארדיסק פניימי של WD 500 GB 7200 16 CACHE ידוע לי שהמחירון שלו נע על 130-140 דולר זתומרת בין 600-650 שקלים בKSP(ושוב...בלי להכפיש) הם מוכרים את זה ב450 שקלים השאלה שלי היא כך": אם זה כל כך זול יכול להיות שזה הארדיסק משופץ? או הארדיסק לא מקורי מהיצרן כמו שיש זכרונות מזוייפים? או שזה MADE IN CHINA? או שזה עבר המון ארצות בקונטיינר זול? למישהו יש ניסיון עם דברים כאלה? אשמח לעזרה לפני הקנייה תודה

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by Oranili,

    שלום ... יש לי WD 3200AAKS .... עכשיו שאני גולש באינטרנט הוא טיפה עושה רעשים..... זה תקין?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. מסתבר שהבעיה היא לא בצורב אלא בצורב בשילוב עם הדיסקים האלה... צרבתי על דיסק של benQ וזה כן הצליח לצרוב...

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by Xavi06,

    שלום, אני מתכוון לקנות כונן קשיח חיצוני של 2 טרה בשביל גיבוי בנתיים ובהמשך אולי לאקסבוקס. ראיתי כמה דגמים ובנתיים המליצו לי על אלה של WD או Seagate. התקציב הוא באיזור ה500+- יש דגם מועדף? חנות מועדפת? אני מאיזור הצפון... תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by xena,

    אני מעוניין לקחת מידי פעם את הקשיח הפנימי שלי (500 גיג של WD) בחיבור SATA כמובן ולחבר אותו למחשב הנייד. ראיתי שאפשר להשיג כרטיס חיצוני עם יציאת eSata והשאלה היא האם היציאה הזו דורשת שבמקביל אחבר לדיסק גם חשמל, והאם כבל שמעביר מ SATA ל eSata זה דבר שעובד וקיים? אם כן, האם יש הצעות אחרות לחיבור דיסקשיח פנימי כדיסק חיצוני? החיבורים שעומדים לרשותי הם ?USB, 1394, eSata, וכמובן אין לי מקור חשמל, ולא ברור לי אם יש אפשרות למקור חשמל בנייד או ישירות לחשמל בקיר.

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. שלום לכולם, אני רוצה לקנות מ AMAZON דיסק קשיח חיצוני של 2TB. תעזרו לי להחליט מהעמוד הבא : http://www.amazon.com/s/ref=sr_nr_p_n_feature_five_bro_1?fst=as%3Aoff&rh=n%3A172282%2Cn%3A%21493964%2Cn%3A541966%2Cn%3A1292110011%2Cn%3A595048%2Cp_n_feature_two_browse-bin%3A7817230011%2Cp_n_shipping_option-bin%3A3242350011%2Cp_n_feature_five_browse-bin%3A2419645011&bbn=595048&ie=UTF8&qid=1429366374&rnid=2419643011 אם יש לכם הצעות אחרות אני אשמח, גם אם זה לקנות בארץ ב50 שקלים יותר. תודה ושבת שלום !

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by d pro,

    מה מומלץ בגודל 500 אני צריך שיהיה שקט ואמין sata 2 יש לי כרגע seagate 320 ואני צריך עוד אחד בשביל אחסון נ.ב המחיר אמור לרדת בקרוב?

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. לאחרונה אני לא מצליח להסתדר ונגמר לי המקום ב WD 160G הזקן שלי (בן 7, כבוד). בינתיים אין תכניות להוציאו לפנסיה למרות כל החסרונות שלו והמוזרויות שלו. ולכן החלטתי להוסיף צעיר עם הרבה מוטיבציה ושטח אחסון. עד כאן עם ההתבדחות, ואעבור לתכלס. הבחירה היא בין 2 הבאים: Western Digital Caviar Black 2000GB WD2002FAEX או Seagate SATA 3TB 3000GB ST3000DM001ea כרגע ההבדל של 2/3T זה לא מה שיקבע אם הוא ראוי או לא. הביצועים מעניינים אותי אך הם לא יקבעו את המנצח. מה שיקבע זה האמינות/יחס כספי. עד כמה שבדקתי, WD בדגם של Caviar Black מציעים עד 5 שנות אחריות. לעומת Seagate שמוכנים לתת עד שנתיים. על אף כל זאת אני ראיתי המלצות בפורום זה דווקא על Seagete. השאלה היא למה? בגלל החיסכון נטו או בגלל…

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. שלום, אני מעוניין לרכוש דיסק קשיח פנימי בנפח 2TB אני לא מעוניין בדיסקים ירוקים למיניהם. זה הולך להיות דיסק קשיח יחיד בתוך מחשב שמשמש ל: 1. פעולות רגילות כמו: גלישה, תוכנות אופיס, מוזיקה, סרטים, גם סרטי 720P, 1080 2. משחקים 3. עריכת וידיאו. אני צלם חובב, אני מצלם הרבה וזו אחת הסיבות לכך שאני מעוניין ב- 2TB אשמח לקבל המלצות תודה !

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. שלום לכולם. אולי הנושא הזה כבר עלה לכותרות, אך מעניין לשמוע תגובות מהקהילה. כל יצרני הדיסקים הקשיחים הודיעו על הגבלת אחריות לשנה אחת בלבד עבור הדיסקים שישווקו מתאריך 1/10/2002. אחריות של שלוש שנים תשאר רק לסדרת Special Edition של Western Digital (באפר של 8MB ). מה דעתכם ?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by Radomsk,

    שלום לכולם, אני לפני קנייה של מחשב חדש שישמש אותי בין השאר לעריכת מוסיקה ווידאו - לכן ביצועי הדיסק מאוד חשובים לי! חשבתי לקנות שני הרד-דיסקים של 1 טרה ולהפעיל אותם בRAID 0 (אני אגבה את כל החומר החשוב לי למחשב אחר דרך הרשת) - השאלה היא: במצב כזה המערכת הפעלה + קבצי המדיה + PAGE FILE כולם יישבו על אותו מערך RAID 0 - כמה זה פוגע בביצועים? במצב שאני לא מפעיל RAID 0 , יהיה לי דיסק אחד למערכת הפעלה ודיסק שני לקבצי מדיה + PAGE FILE - ולמיטב ידיעתי, ככה אני מוריד משמעותית את התנועה של הראשים ומשפר ביצועים. במילים אחרות - כשיש 2 דיסקים באותו הגודל, מה עדיף? RAID 0 להכל או לוותר על הRAID ולהפריד בין 2 הדיסקים למטרות שונות? תודה מראש, סהר

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. שלום, אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי מה ההבדל בין כוני ה SSD של סמסונג EVO 840 ו- EVO 850. אני מעוניין לקנות כונן חדש למחשב ולא יודע אם שווה להשקיע עוד 100 שקל בחדש יותר. מעבר לכך, אשמח לדעת האם יש כוננים עדיפים יותר (שמעתי ש intel מאוד מוצלחים) במחיר דומה או אפילו זול יותר. תודה מראש לעונים!

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  13. אני חייב לדעת שזו קנייה בטוחה. אתם לא ממליצים על זה במפרטים המומלצים אז זה נראה חשוד.... בבקשה מי שקנה את זה, האם כונן זה טוב ואמין??? יותר חשובה לי האמינות :

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. אהלן , יש לי הארד דיסק חדש , יש לי מקום להכניס אותו אבל אין לי ברגים בשביל חיזוק. זה משנה בכלל? מאיפה אני משיג את הברגים האלו? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  15. אז פיוניר הודיעו בנונשלנטיות שיש להם לייזר חדש, הפעם אולטרה סגול שיכול לשים 500 גיגה על דיסק DVD. http://www.cdfreaks.com/news/10860

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by wili,

    מדובר במותק הזה, רק בלבן יש לי את הצורב כבר כמה שנים טובות, ואני כל הזמן מופתע מהעובדה שכאשר אני מכניס דיסק לצורב ומנסה להעביר את הקובץ שבתוכו למחשב, קובץ של 6GB לצורך העניין הוא מעביר (על 5MB/S ודועך עד ל1MB/S אבל זה לא העניין) ואחרי זמן מה המחשב משום מה מזהה שהדיסק לא בכונן ונותן לי שגיאות בסגנון Please insert the xxx Disc to the drive - בוודאות לא מדובר במשהו חד פעמי, ולא בדיסק אחד כי זה קורה לי בכל דיסק שאני מכניס. מה שאני עוד מנסה לעשות זה להפעיל DAEMON TOOLS וממש להפעיל את הISO ישירות מתוך הדיסק, גם זה לא עובד. מה שמוזר זה שהיום התקנתי מערכת הפעלה ולא נתקלתי בבעיה כזו, התקנתי את מערכת ההפעלה ולא נתקלתי בשגיאות שכאלו. בעיה בצורב? במשהו אחר? אולי הוא פשוט כבר…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by ofer40,

    היי כאמור בדקתי את הדיסק במספר תוכנות וכולן נתנו לי הודעת SMART שהדיסק שלי במצב קריטי וצריך להחליפו. אמנם הדיסק עדיין לא קרס ועוד לא עשיתי פירמוט אבל האם הודעת SMART בהכרח מצביעה על קריסה קרובה של הדיסק? שנית האם פירמוט יכול לתקן משהו או שאין מה לעשות? תודה

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. העברתי את ההרדיסק של המחשב הישן שלי (שבו היה win95 ובגלל זה ההרדיסק מפוצל ל2 ג'יגה כל מחיצה) והוא מופיע לי עכשיו (winxp) כ 4 מחיצות שונות... אני רוצה לאחד את המחיצות לאחת....תוכלו להסביר לי איך לעשות את זה?? אההה וההרדיסק לא ריק ואני גם לא רוצה למחוק אותו..אז יש אפשרות לחבר את המחיצות למרו שהן לא ריקות?

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by XCG120,

    אני מעוניין לקנות מהאתר הרשמי של חברת https://www.westerndigital.com/ האים הם שולחים לישראל או שאין אפשרות לקנות מהאתר הרשמי, כי הם לא שולחים אלינו לישראל? תודה.

  20. שאלה בכותרת... חנויות אחרות חוץ מפלונטר תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. שלום, את שאר ההבדלים הבנתי מקריאה פה ושם (איפה עוד לא כתבו על זה..). אבל רציתי לדעת את הבדל המהירות בין 2 כוננים הללו. אני מבין שאין פה השוואה מבחינת הטכנולוגיה ושיטת עבודה, אבל עדיין אני מעוניין לדעת מה ההבדל במהירות. אני משער ש-SSD מהיר יותר, העניין הוא עד כמה? בלי RAID וכל זה, אחד, עצמאי, לבד. אני מדבר על השוואה בין SSD בסיסי לכונן Western Digital VelociRaptor WD3000GLFS 300GB 10000 RPM http://www.newegg.com/product/product.aspx?item=n82e16822136260 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=708348 בלי קשר למחירים וכל זה, אלא רק לדעת את עניין המהירות, עד כמה ההבדל הוא גדול. ואם אפשר, עד כמה מהיר דיסק כזה (RAPTOR) בהעתקה וכתיבה מדיסק של 5400 ו-7200 RPM. למשל כדיסק למערכת ה…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  22. בלוח אם שלי לפי מה שהבנתי מהSPEC באתר, אין תמיכה לSATA III http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=2959#sp -תקנו אותי אם אני טועה http://www.yoyotech.co.uk/item-detail.php?products_id=4373222 -זה מה שאני רוצה לקנות כמה הבדל יש אם באמת אין לי SATA III ואני מתקין את הSSD בלוח אם הזה, והאם אני בכלל יכול לחבר אותו ללוח אם? -איפה אני אמור לשים את הSSD במארז? (הרי הוא 2.5", לא?) אני אודה לכם מאוד אם תענו לי על התשובות מהר.. אני טס מחר

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by eizik26,

    שלום אנשים רציתי לדעת האם יש אפשרות לחבר יציאת IDE מהלוח אל דיסק קשיח SATA? תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by Cynicoren,

    שלום, העברתי את ה HD שלי לשיחזור, לאחר שקרס (WD BLUE CAVIAR 500GB). התקשר המשחזר ואמר שלא תהיה בעיה לשחזר את המידע, אך ראשי הקריאה/כתיבה הלכו, ולכן זה יצריך עבודה של כשבועיים במעבדה בעלות של 5400 ש"ח. כונן כזה חדש עולה 200 ש"ח, כנראה שהמידע על הדיסק עצמו תקין, האם זה לא קצת מוגזם (שבועיים תיקון/5400 ש"ח) תודה

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  25. Started by krispelj,

    היי חברה, אני מחפש DOK חדש אחרי שנעלם לי האחרון. אשמח לקנות אותו במחיר הזול ביותר שאפשר, גם ebay זה אחלה, רק אם אתם ממליצים משם, שזה יהיה סוחר שאתם סומכים עליו. תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים