עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. אוקיי, אז תראו מה קיבלתי היום (MCC 03): בהתחלה אני הולך לגבות (NEC3520AW, FW: Dee's 1.0UF) משחקים שיש לי, המשחקים הם למחשב בלבד, לא לשום קונסולה. חלק אני הולך לצרוב כ- ISO על הדיסק, וחלק אני הולך לעשות כ- Autorun. ניקח לדוגמה את הגיבוי של רידיק - אני הולך לצרוב אותו כ- Autorun ישר מהדיסק. המטרה שלי: ללכת על בטוח, ומקסימום תאימות. האם להשתמש ב- DVD-R או DVD+R @ DVD-ROM? לפי האתר של החברות שיצרו את הכוננים שלי (3520A ו- ASUS 16x, הצורבים תומכים בצורה מושלמת בשני הפורמטים, אז לא תהיה בעיה). עוד משהו שאני צריך לדעת? (אגב, איפה אני מאשר את הביטסטינג?) תודה מראש

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by CASIOMAN,

    שלום, יש לי כרטיס MicroSD בתוך קורא כרטיסים קטנטן.. ככה שאני אקרא לזה DOK אני מחפש דרך לחלק אותו ל2 למשל שתהיה מחיצה של 450 מגה ומחיצה שהיא כל השאר.. והאם יש דרך ליצור הדמיה כלשהי שכאשר אני מכניס אותו המחיצה של ה450 מגה תופיעה כ CDROM? אגב הצלחתי ליצור שתיי מחיצות, אבל רק מחיצות primary ככה שכל פעם רק זאת שמסומנת כ ACTIVE מופיעה.. לוגיות לא הצלחתי ליצור תודה רבה, איתי שרוני

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by Nahum2,

    הי חברים אני באילת ורוצה להתחדש ב SSD. 512 GB. יש לי עד 1000 שח עדיף פחות. יש לי ממשק M2. http://ksp.co.il/?select=&list=1&sort=3&glist=0&uin=34303&txt_search=Crucial+MX300&buy=&minprice=0&maxprice=0&intersect=..&rintersect=&store_real= כונן קשיח Crucial MX300 CT750MX300SSD1 750GB SSD SATA III http://ksp.co.il/?uin=26612 Samsung 850 EVO M.2 MZ-N5E500BW 500GB SSD מה ממליצים?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  4. Started by jupiterian,

    בדיוק התכוונתי לרכוש את ה-Samsung 250GB 840 EVO, ופתאום שמתי לב שהמחירים בKSP ממש הוקפצו: זה למשל - http://ksp.co.il/?uin=20109 שעולה עכשיו 920 ש"ח, עלה למיטב זכרוני פחות מ800 כשבדקתי לפני פחות מחודש. וגם הPRO של ה256GB ממש התייקר! http://ksp.co.il/?uin=18005 יש לזה סיבה? האם גם SSD אחרים התייקרו בהתאם? איזה SSD ~250GB הייתם ממליצים לקנות בKSP בהתחשב בעליית המחירים הנ"ל? אולי סמסונג כבר לא הכי מומלץ?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by dovk,

    היי קניתי דיסק קשיח 3T בטעות הגדרתי אותו כ MBR וקיבלתי פחות מ-2T כשמתי לב המרתי אותו לGPT אבל לא קיבלתי עדיין את השלוש TB פחות או יותר ונשאר פחות מ-2T מה פספסתי ? תודה

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by Leo101,

    שלום לכולם... אני צריך את עזרתכם בקניית דיסק קשיח פנימי בגודל של 1T. הדיסק ישמש לאיחסון מדיה. (סרטים תמונות וכו') ואולי בשלב מסויים משחקים יותקנו עליו... הסתכלתי בסטיקי וצמצמתי את הרשימה... 1.WD CAVIAR BLACK 1TB 32MB SATA2 7200 RPM : WD1001FALS http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=5202 2. דיסק קשיח SAMSUNG F1 1TB 32MB SATA2 7200 RPM : HD103UJ http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=4825 SAMSUNG F3 1TB 32MB SATA2 7200 RPM : HD103SJ .3 http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=5800 חשוב לי מאוד זה כמובן אמינות, ושקט מה ההבדל מבחינת השקט? ולמה הSAMSUNG HD103SJ מומלץ יותר מהHD103UJ אבל עולה פחות? מה ההבדל בינהם? תודה על העזרה...

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by gt2,

    שלום, יש לי הרדיסק של 640GB של WD מהסידרה CAVIAR BLACK ואני מרוצה מאוד אבל הוא קצת קטן...(קצת הרבה אני עובד עם הרבה תוכנות גראפיקה ומתחיל ללמוד עריכת ווידאו וזה גומר לי את המקום בטירוף) אני רוצה להוסיף עוד הרדיסק וחשבתי על להוסיף 2TB מהסידרה CAVIAR GREEN הם באים עם 64MB CACHE וזה המון נפח ולא עולה הרבה מה דעתכם עליו? זה הכונן דרך אגב: http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=773 זה יהיה כונן לאחסון בלבד המערכת הפעלה וכל התוכנות מותקנות על ההרדיסק המהיר יותר...(הBLACK)

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by AmitDanan,

    אז ככה קניתי טלויזיה חכמה של LG עם תמיכה ב MKV כולל כתוביות והכל האם אני יוכל להריץ סרטים בארדיסק חיצוני במקום עם DOK ולהשתמש בחיבור USB אם כן אני יצטרך ארדיסק מיוחד עם חיבור לחשמל? או שכל ארדיסק חיצוני יעשה את העבודה?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  9. קניתי מיקרו אסדי של סנדיסק מאליאקספרס, ואני חושד שהוא מזויף. אמנם הקיבולת והמהירות תקינים, כך שאם זה מזויף - מדובר בזיוף ברמה, ולא זבל סיני ירוד [אולי זבל סיני איכותי...], ובוודאי לא מזויף מבחינת הקיבולת שלו. זה נבדק בתוכנת H2testw. האם מישהו יכול לדעת על פי הצורה החיצונית שלו האם הוא מזויף? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by lioryb,

    שלום. אני מתכנן לרכוש את ה-SSD שבכותרת (עבור מערכת מחשב חדשה), ככל הנראה במחיר של כ-500 ש"ח. האם יש SSD של 120/128GB עדיף עליו, במחיר זהה? האם יש איזשהי סיבה לא לבחור בדיסק הזה?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by oscar222,

    אז בזמן האחרון אני התחלתי לחשוב לשנות את האיחסון שלי במחשב , יש לי סתם כמות מטומטמת של כוננים קשיחים לא אמינים של SEAGATE , שגם ככה בזמן האחרון אני שומע אחד מהם מתקתק שלא ממש מעודד אותי .. התחלתי להסתכל על כמה אפשרויות , חשבתי לקחת בהתחלה 3 כוננים של WD Black 2tb' אבל אז הסבירו לי שאין ממש סיבה לקחת את הכוננים האלו שהם סתם מהירים ואם זה רק לאיחסון סרטים ומוזיקה בעיקר אז אפשר גם לקחת משהו פחות מהיר במיוחד אם אני הולך להכניס אותם למערך RAID5 אז יותר התחלתי לחשוב על WD Green 2TB או Samsung F4 2TB אז המחשבות הם לקנות 3 כאלו , ולהוסיף (שזה בעיקרון אחד הדברים שאני הכי לא סגור עליהם ) כונן למערכת הפעלה חשבתי בהתחלה משהו באיזור ה 500GB , אבל פשוט הבדלי המחירים בין …

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by itay_izra,

    אני מחפש כונן ssd טוב ולא יקר שיתאים ל lenovo flex2 . יש מצבע עליו באמזון אבל הוא לא מוכר לי http://www.amazon.com/gp/aw/d/B00K9HID1C/ref=mp_s_a_1_11?qid=1434012541&sr=8-11&refinements=p_n_shipping_option-bin%3A3242350011π=AC_SX110_SY165&keywords=Ssd+500 מה אתם אומרים זה שווה? או שיש טובים יותר במחיר הזה? תודה *אגב מה בנוגע למערכת הפעלה שמותקנת על ה hdd איך מתבצעת ההעברה ?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  13. Started by קיפוד,

    היי קניתי מחשב חדש עם. לוח אםga-h87m-hd3 עם ST2000DM001 מה אני צריך לעשות על מנת ליצור מערך ך raid 1 ? תודה לעונים

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by Larok Nade,

    אני מעוניין לקנות כונן SSD עבור מחשב חדש. אני מתלבט בין שני דגמים: Kingston SSDNow M.2 240GB http://ksp.co.il/?select=&list=1&sort=1&glist=0&uin=29053&txt_search=ssdnow&buy=&minprice=0&maxprice=0 Samsung 850 EVO 250GB http://ksp.co.il/?select=&list=1&sort=1&glist=0&uin=25581&txt_search=850+evo&buy=&minprice=0&maxprice=0 על מה אתם ממליצים?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  15. המחשב, כמו שכתבתי הוא פנטיום 3 866 עם 384 mb זיכרון. באתר היצרן של הצורב מפורסם שדרישות המינימום הם פנטיום 3 800. למה צריך מעבד כל כך חזק בשביל צריבה? אני קונה בעיקר בשביל גיבוי. עוד שאלה, האם בשביל גיבוי זה משנה עם זה אם המדיה היא - או + והאם יש מדיה מיוחדת לדטה? ושאלה אחרונה, על איזה חנות אתם ממליצים?, חנות שהיא גם פיזית, לא רק באינטרנט.

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. יש איתו בעיות בעיקר שאני מוחק קבצים גדולים לוקח להם מעל דקה להמחק שאני רוצה לראות על תקיה מסויימת מה הנפח שלה לוקח לזה הרבה זמן עד שהוא קורה את כל הנפח בקיצור איטיות. אחי קנה את הגרסה הירוקה והוא אמר לי שהוא קיבל עם הקשיח תוכנה שהחברה ממליצה להריץ אותה .ולתענתם ללא הרצת התוכנה הביצועים של הקשיח ירדו. יכול להיות שגם אני קיבלתי את התוכנה הזאת ולא שמתי לב. השאלה האם זה בגלל שלא הרצתי את התוכנה או שיש לי בעיה בדיסק הקשיח?.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by zik125,

    שלום לכולם רכשתי לאחרונה כונן פנימי קשיח של ווסטרן ואני מעוניין להתקין אותו אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי איך בדיוק עושים את זה מבחינת חיבורים ואיך הג'אמפר אמור להיות ? בתודה מראש ZIK

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by shlomi_x,

    היי, האם ניתן לבצע Image לדיסק חיצוני שמחובר באמצעות כבל USB? הרעיון הוא ליצור גיבוי של הדיסק הראשי שמכיל את מערכת ההפעלה, ובעת קריסה (שנקווה שלא תגיע) להחליף דיסק בדיסק. 1. מהי התוכנה המומלצת למטרה זו? 2. האם ישנן תוכנות חינמיות שמאפשרות זאת? 3. האם Ghost תומך ביצירת Image גם בסביבת חלונות? ב DOS עם חיבור USB? 4. האם דיסק הגיבוי חייב להיות זהה לדיסק המגובה? תודה! שלומי

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by amirx19,

    שלום, האם יש טעם בקניית כונן SSD למחשב עם SATA1 ? הדבר שהכי מציק לי במחשב הוא עליית המחשב במיוחד לאחר עדכונים של וינדוס וגם זמן הפתיחה של תוכנות כמו אאוטלוק או וורד. לא חשובה לי בכלל מהירות העתקת קבצים. במידה ויש טעם בקניית כונן SSD אשמח להמלצה. 120GB גם טוב, לא חובה 128GB.

  20. Started by Or-L123,

    שלום, כיום משתמש ב-Samsung SSD 850 EVO 250G במחשב הנייח שלי. לצערי אינו עונה על צרכיי מהיבט נפח האחסון. השימושים: מערכת הפעלה, אחסון Google Drive מקומי (כיום עומד על 100GB עם אופציה להכפלה), בו אני מאחסן בין היתר תוכנות אותן אני כותב ומקמפל. כמו כן מגוון רב של תוכנות ביניהן סביבות פיתוח. את המשחקים אני מאחסן על דיסק מכני, אך אוכל לאחסן משחק או שניים במידה והשדרוג יאפשר שיפור בביצועים גם כן. אני מעוניין לשדרג למינימום 1TB, ואינני פוסל אפילו 2TB. המחיר של Samsung 970 EVO 1TB NVME M2 באמזון נראה לי די אטרקטיבי. המחיר של 2TB קצת פחות. האם המעבר מ-SATA ל-NVME משמעותי דיו, בהיבט מהירויות קריאה וכתיבה, נוכח השימושים שלי? האם יש טעם בכלל לפזול לדגמים קודמים נו…

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by p_uriel,

    שלום, קיבלתי את המחשב. הדלקתי, עבד. הרצתי True Image כך שאם יהיו בעיות בעתיד - תמיד אוכל להגיע לנקודת זמן נוכחית. הרצתי עדכוני WINDOWS. הוריד, התקין, הלכתי לאכול, חזרתי, ואני רואה שיש הודעת דוס שלא מזהה את ה Boot device. נראה שהוא לא מזהה שיש SSD. פתחתי את המארז, הסרתי את ה SSD והחזרתי, אך הוא עדין לא מזהה את ה SSD. באתי להריץ True Image, אך הוא כותך שאין שום איחסון על המכשיר. מה עושים? האם יכול להיות שמשהו השתבש בביוס, ויש להגדיר מחדש את ה SSD? עשיתי גם איחזור ברירת מחדל לביוס, אבל זה לא עזר. הוצאת את הסוללה של הביוס. המתנתי כמה דקות. החזרתי. לא עזר. רצ"ב צילומי מסך מהביוס. https://dl.dropboxusercontent.com/u/766…

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. או זבל טהור? היה לי פשוט תמיד רק ASUS וLG ואני עכשיו צריך צורב DVD להחליף וראיתי צורבים של PLEXTOR שסיקרנו אותי מישהו מכיר את החברה?

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by paratrooper,

    היי , יש ברשותי את ה-NAS WD MY CLOUD EX4100 EXPERT SERIES רכשתי את המכשיר עם 3 כוננים קשיחים והגדרתי ללא RAID אלא בJBOD עכשיו הוספתי כונן רביעי והגדרתי אותו בJBOD בנפרד כאשר הוצאתי את הראשונים קודם לכן , אך כאשר הכנסתי ביחד את כל ה-4 , הישנים לא מזוהים כחלק מהמערך , האור שלהם אדום במקום כחול , זה מאפשר לי לבחור לעשות לכוננים אינטגרציה לכל המערך , אך אני מפחד כי זה יבצע פרמוט ואין לי לאן לגבות 18 TB עכשיו. אשמח לעזרה

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. היי יש ברשותי כונן SSD וגם עוד 2 כוננים HDD בני 6 שנים האם שינוי מIDE לAHCI יגרום לכוננים הישנים לא לעבוד? תודה לעונים!

  25. Started by ran-erez,

    הי, אני צריך דיסק גדול לאחסון קבצים (לא משנה פנימי או חיצוני). אני ניגש לרוב המידע באופן קבוע לכן נראה לי עדיף דיסק במהירות 7200 יש איזה דיל טוב בבלאק פריידי לדיסק שכזה שיצדיק את הפסד האחריות בקניה מחול ? לא חייב שהמקום ישלח לישראל, אני יכול לשלוח את זה דרך חברת שילוח מארה"ב ב 15-20$ (אני מכיר חברות ומנוסה בתחום). זה מה שאני מצאתי באיבי, לא מכיר מקומות אחרים: https://www.ebay.com/itm/WD-BLUE-WD60EZRZ-Western-Digital-6TB-6-Terabyte-Internal-3-5-Desktop-Hard-Drive/263326122052?epid=513020133&hash=item3d4f75c044:g:GEUAAOSw76JZ3stv https://www.ebay.com/itm/Seagate-Expansion-8TB-Desktop-External-Hard-Drive-USB-3-0-STEB8000100/2631057002…

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים