אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
הי, אני רוצה (צריך) להוסיף HDD של 2G למחשב ה-HTPC שלי: מארז: Antec Fusion Remote לוח אם: Gigabyte GA-MA78GM-US2H כיום יש כבר שני HDD של סמסונג 1G F1 הבעיה שלי היא שאני לא רואה מקום להכניס כונן נוסף - צירפתי תמונה של המחשב. האם אני מסכן את הכוננים אם אצופף אותם יותר ואוסיף כונן שלישי עם דבק דו"צ לדופן המחשב? תודה מראש לעוזרים! [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לפי הנתונים בתמונות , להחזיר לחנות ? מישהו ניתקל בבעיות עם היטאצי שמתחיל לעבוד ממש לאט ? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מתלבט בין הדגמים האלה : Hitachi XL Desk http://www.hitachigst.com/hitachi-xl-desk FreeAgent Desk™ http://www.seagate.com/www/en-us/products/external/freeagent/freeagent_desk/ Seagate® External Desktop 1-TB Hard Drive http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?name=ST310005EXD101-RK-emea-expansion-desktop-usb-1tb-hd&vgnextoid=c4e78e8d50131210VgnVCM1000001a48090aRCRD&locale=en-GB#tTabContentSpecifications My Book Essential http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=726 G3 Station external hard drive http://www.samsung.com/global/business/hdd/productmodel.do?type=93&subtype=97&model_cd=503 ישמש ככונן חיצוני למדיה ע…
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
השאלה בכותרת, מדובר בכוננים בנפח 500GB.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קניתי הארד דיסק של 320 ג'יגה (סמסונג) אחרי התקנת הווינדוס הוא מראה לי שיש לי רק 150 ג'יגה, בSETUP אני רואה שהארד דיסק הוא 320 (גם כתוב עליו) אודה לעזרתכם.
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
נושא מעניין, פעם הוא עניין אותי יותר היום פחות. לדעתי מלחמות הפורמטים פשוט הרסו את כל הכיף שבדבר, ומה שגם "מעט מדי מאוחר מדי" ואני אפרט. הייתי מעריץ נלהב של ה Bluray שהוכרז ממש בתחילה, 25GB לשכבה אחת ו 50GB לשכבה כפולה!! ואוו נדהמתי ואז גיליתי שה Bluray ישתמש בפורמט mpeg-2 לא מקומפרס לעומת ה HD-DVD שמשתמש בקומפרסור (VC-1 אם זה מעניין מישהו), ככה שבסך הכל בכל מה שנוגע לסרטים, לא יהיה הבדל בין השניים חוץ מזה ש HD-DVD יהיה הרבה יותר זול לייצר (15GB לעומת 25GB)... כל מי שחשב פעם "ואאוו! יהיה אפשר להכניס איזה 5 עונות של סידרה על גבי דיסק אחד של Bluray", הדבר פשוט לא נכון, הסרטים יקודדו ברזולוציות מטורפות שפשוט יתפסו הרבה מאוד מקום על הדיסק, ככה שבמוצר הסופי יהיה אולי קצת יותר …
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי 2 DOK שונים של SANDISK בנפח 1 ג"ב... הבעיה החלה די ממזמן ת'אמת... המפרט שלי מופיע בצד ואני עם XP PRO SP1 באנגלית. אני תוקע את הDOK בUSB ישירות ומעביר אליו קבצים...לפמים הוא מגיע ל90 אחוז לפעמים ב10 אחוז ולפעמים הוא נותן לי לסיים..אבל לרוב הוא פשוט נתקע ותוקע לי ת'מחשב טוטאלית..המקלדת לא פולעת לחלוטין ולא העכבר ולא ALT+CNTL+DEL רק כיבוי המחשב והפעלתו מחדש עוזרים וזה קרה היום כבר מס' פעמים. עם שני הDOK זה קורה מה שגורם לי להאמין שזה המחשב שלי... יש לציין שהם בשימוש עם עוד כ3 מחשבים בבית וזה לא קרה אף פעם בהם..הם עם מערכת הפעלה דומה יש למישהו רעיון? זה משדע
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ה 840 ישן יותר לא? למה הוא יקר יותר?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אם אפשר לקבל מדריך או מספר מדריכים שמספרים על הכל.. למשל צריבת ISO איזה שיטה איך מה מי מו? בCD הכל היה יותר פשוט היו 3 שיטות צריבה. יכלנו לצרוב DATA VIDEO AUDIO TEXT והיה רק סוג אחד של מדיה. CD-ROM. עכשיו זה DVD+/-R איני מבין את ההבדלים איני יודע מהן שיטות הצריבה איך עושים הכל? איך עובד הDUAL LAYER? אמינות של שיטות צריבה? מדיות מסוג מסוים? עדיפות של +R על -R ולהיפך?
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מדובר במערכת 64 ביט עם 16GB זכרון פנימי, איך ניתן ליצור כונן קשיח מדומה פנימי של נגיד כ-10GB ? האם הדבר אפשרי ? האם הכונן אכן יהיה מהיר בצורה משמעותית ?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הכוננים שלי: SAMSUNG EVO 840 120 GB WD CAVIAR BLUE 1TB לפי מיטב הבנתי, ב-SSD קצב הקריאה/כתיבה אמור להיות 400-500MB לשניה, ב-HDD אמור להיות 150MB לשניה. כשאני מעתיק מה-SSD לHDD הקצב הוא 120-150MB לשניה אבל כשאני מעתיק קובץ גדול (5-20GB) מה-HDD ל-SSD הקצב מקרטע על 70MB לשניה, זה לא אמור להיות דומה?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קניתי תדיסק און קי בדגם Cruzer Micro U3 SanDisk אני מחבר אותו למחשב והוא אומר לי שכדי לנצל יותר מהירות אני צריך USB2 ויש לי USB2.. וכשאני מעתיק קבצים הוא מעתיק לי ממש ממש לאט! כאילו הוא לא באמת מחובר לUSB2.. מה אפשר לעשות? ניסיתי לחבר ביציאות האחרות ולא עזר..
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הי, הגעתי למסקנה שאני צריך כונן SSD להרצת משחקים, האיטיות בטעינה הורגת אותי. אשמח להמלצות, לא יודע מה המחירים, ואם יותר זול להזמין מאמזון - אז מאמזון. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
- 2 followers
-
-
המהיר ביותר של אינטל מגיע אלינו לביקורת: האם טכנולוגיית ה-3D Xpoint החדישה באמת מביאה את הבשורה למשתמשי הקצה? כל הפרטים כאן לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
היי, אבא שלי הביא לי את המחשב שלו - HP Pavilion dv3-4110ej על מנת שאעזור לו לפתור איזו בעיה שהתגלה אצלו לאחרונה. הכונן דיסקים שלו פשוט לא קורא את הדיסקים. הכונן עצמו מוצג במחשב. כשמכניסים דיסק, הוא מנסה לקרוא אותו והתוצאה הסופית במחשב היא "דיסק ריק". ברור שהם דיסקים שמלאים בתוכן כלשהו וניסיתי כמה דיסקים. גם DVD וגם CD. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רב, ראיתי מבחנים של הDOK GTR וראיתי את התוכנה או הפקודה הזאת: http://www.everythingusb.com/images/list/corsair-flash-voyager-gtr-flash-drive-review-robocopy-benchmark-32gb.jpg תוכלו להגיד לי מזאת הפקודה הזאת או התוכנה הזאת. אני סקרן... תודה לעונים. מצאתי שזה robocopy יש סיכוי להסבר...?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
היייי! אני עומד לפני קניית כונן ssd למחשב שלי (המפרט בצד asus g53j). אני מודע ליחסי העלות תועלת אך בכל אופן אני קונה. השימושים שלי הם גיימינג וקצת אינטרנט וסרטים. יש לי ארבעה אפשרויות שבדקתי, אשמח אם תוכלו להמליץ לי (לא אשכח בנצ'מרק אחרי הקנייה ) אפשרות א': http://www.amazon.com/OCZ-Technology-Vertex-2-5-Inch-VTX3-25SAT3-240G/dp/B004QJM1HG/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1334023144&sr=8-3 אפשרות ב': http://www.amazon.com/Crucial-2-5-Inch-Solid-State-CT256M4SSD2/dp/B004W2JL2A/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1334023606&sr=8-4 אפשרות ג': http://www.amazon.com/Samsung-830-Series-MZ-7PC256N-Internal/dp/B005T3GPXY/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1334023666&sr=8-1 אפשרות ד…
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
זה כונן SATA של WD 120GB חבר שלי אומר שאף פעם לא הייתה לו בעיה כזו, בהתקנה של הווינדוס ההתקנה אומרת שלא מזוהה שום הארדיסק זה מוזר כי הוא פירמט מספר פעמים בעבר וזה לא היה.. מה עושים?
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. אני מעוניין לקנות DOK 16 GB. התקציב שלי הוא עד 120 ש"ח. על איזה דגמים אתם ממליצים? מה היתרונות והחסרונות של כל דגם? הדבר היחיד שחשוב לי שהוא יתמוך בUSB 2 ושיהיה מספיק קטן להיכנס לכיס במכנס. תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היום פעם ראשונה ניסיתי לצרוב על מדיה של DVD+RW Verbatim X4 באמצעות הצורב של Optiarc שמצויין בכותרת. הצורב לא הצליח לצרוב על המדיה. ניסיתי מדיה אחרת מאותו סוג וגם אותה הוא לא צרב. ניסיתי לצרוב עם צורב LG על אותה המדיה שה-Optiarc לא הצליח, וה-LG כן הצליח. ה-Optiarc צורב על DVD+/-R ו-CD-R של Verbatim ללא בעיה. מה זה אומר? האם המדיה בעייתית או שהצורב תקול? תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
התקנתי היום את הצורב החדש (לאחר שה Pioneer 107D השעקסי שלי שבק חיים, לאחר ששירת אותי נאמנה במשך 3 שנים) והייתי שמח לקבל ניתוח שלכם לבדיקת איכות הצריבה שלו על מדיות CD-R 700Mb של ריטק (הסגולות האלה). התקליטור נצרב באמצעות הכנת תקליטור DAE ב Nero CD-DVD Sp33d - מהירות מקסימלית (x48), מיד לאחר מכן הרצתי את הבדיקה. להלן תוצאות הבדיקה - האם אני שוללתתתת? [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קניתי צורב חדש בתצורת IDE להלן 2 שאלות: א' יש אפשרות לשים 3 כוננים בחיבור IDE? הכוונה לחבר כונן אופטי אחד באותו כבל של הדיסק קשיח כSLAVE/MASTER. אפשרי? ב' אני מוציא כונן CD ושם אותו (יש לי 2 קיימים), צריך להסיר חומרה/לעדכן חומרה או לעשות משהו? ואם כן איפה? במנהל ההתקנים או בביוס? תודה, אופיר.
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום יש לי כרגע דיסק קשיח 1T של סמסונג 103SJ , על מחיצה שלו יש את מערכת ההפעלה, ואני מאד מרוצה ממנו. יש לי בעיית מקום קשה (קשה היום כשכל סרט בלו ריי זה 40Gb) אני חושב לקנות 2Tb ראיתי את המומלצים (204UI) אבל נראה לי שזה לא מעודכן. האם זה עדיין הדיסק הכי כדאי? הוא רק 5400rpm האם הביצועים שלו לא נופלים משמעותיתי מכונני היטאצ'י וסיגייט 7200rpm ? זה אמור להיות הכונן שיעבור איתי בשנה הבאה למחשב הבא כך שהוא צריך להיות מהיר וטוב למרות שמטרתו היא איחסון... אם היה ניתן לקנות במחיר סביר כונן קשיח של 1Tb שיהיה מהיר משמעותי מה 103SJ הנוכחי שלי הייתי שוקל לקנות אותו, לקבוע אותו ככונן הראשי, ומעביר את ה 103SJ להיות כונן איחסון, האם זו אפשרות? ... נכנסתי לאתר השוואות, אולי אלה עדיפים? הא…
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, הלך לי ההרד דיסק ואני בטראומה מאובדן המידע. הבנתי שעלי לרכוש כונן קטן (של 500MB) למערכת ההפעלה וההתקנות השונות, וכונן גדול (אני מעדיף 2TB) לשם גיבוי הנתונים ושמירת נתונים שאין בהם צורך מיידי. שאלתי לגבי כונן ה 2TB היא - האם לרכוש כונן פנימי או חיצוני ? מהם השיקולים החשובים ? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו יודע אולי אם האחריות של WD היא עולמית או לא?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-


