עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by iveco,

    חיברתי את ה SANDISK 3.0 קרוזר גלייד 256GB בטעות ל USB2 במארז יצא קריאה 34 מגה קריאה ו 17 מגה כתיבה ובקבצים הקטנים יצא 1-4 מגה בייט , אז חיברתי בלוח האם עצמו USB3 יציאה כחולה יצא לי גם נמוך כתיבה 50 מגה בייט לשניה וקריאה 50-150 מגה לשניה בקצבים הגדולים ו 2-7 מגה בקבצים הקטנים זה תקין ?

  2. Started by Inuyasha,

    הממ אם אתם יכולים להמליץ לי על הרדיסק טוב של 40 גיגה (אני מתכנן לקנות עוד השבוע) תודה מראש

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by CraZyStyLe,

    היי, קניתי לחברה שלי מחשב, זהו המפרט : http://www.tms.co.il/preview/spec/c46n8hxy שמתי לה את ההארד דיסק של המחשב הישן שלה, שהוא מחולק ל3 מחיצות, אחת פירמטתי ובשאר לא נגעתי ואחרי התקנת וינדוס 7 הרגשתי שהמחשב לא טס כמו שהוא אמור לטוס בהפעלה הראשונה שלו האם הבעיה קשורה להארד דיסק ? האם לקנות הארד דיסק חדש יפתור את הבעיה לדעתכם ? האם עדיף לקנות ssd זול ולהישאר עם ההארד דיסק 500gb הישן ? זה נכנס בתקציב שלי : http://ksp.co.il/?select=.1033..152.&list=1&sort=2&glist=1&uin=21931&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  4. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    שיהיה אמין ותיהיה עליו אחריות,לא מוכן לחרוג! תודה רבה!

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. שלום, לפני שבוע קניתי את הכונן הבא: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=5472 מאז היו לי כמה בעיות ואני דיי בטוח שמדובר בבעיות בהארדיסק החדש, דבר ראשון כאשר ניסיתי להתקין חלונות 7 RC, נתקלתי במסכים כחולים בהתקנה (בקשר לזה אני לא בטוח שזה קשור לדיסק אבל אני מציין את העניין בכל זאת) לאחר מכן התקנתי XP, והכל היה נראה כשורה, אבל בימים האחרונים המחשב עשה ריבוט מספר פעמים, והיום כאשר חזרתי הבייתה אפילו נתקלתי במסך כחול שלאחריו התבצע הריסט. לאחר בדיקה ב- EVENT VIEWER אני רואה את השגיאות הבאות: The driver detected a controller error on \Device\Harddisk2\D. The ESET Service service hung on starting. איזה בדיקות עלי לעשות לדעת בדיוק מה הבעיה, אני מניח שאני יוכל להחליף את הכונן ר…

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by poltergeits,

    אחרי כמעט 10 חודשים שיש לי את הלנובו - thinkpad t400s הנפלא כשלעצמו החלטתי לפנק אותו בכונן SSD מהטובים (אם לא הטוב ביותר) בשוק כיום !!, ובמחיר מצחיק שבאמת שווה טוב אז ככה גם את המחשב וגם את הכונן הבאתי מאי ביי, המחשב כולל מיסוי בארץ עלה 5K והכונן עלה 1100 ש"ח אתמול לפנות בוקר בדיוק סיימתי התקנת מערכת הפעלה ועוד כל מיני תוכנות וכדומה, אז לא ייצא לי לראות איך העבודה שלו עם מולטי טאסקינג או מכונות וירטואליות אבל עד כה ההתרשמות שלי מהביצועים מאוד חיובית, ולכן אין ספק שאני הולך להביא כונן כזה למחשב הנייח החדש שאני הולך לבנות בחודשים הקרובים אם מישהו מעוניין שאני יעשה קצת בדיקות בנצמארקים למיניהם לסקירה יותר מעמיקה אני אשמח לשתף כאן,

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. שלום כולם! אני מראש אומר לא הרצתי חיפוש ולא כלום כי אני כרגע בקולומביה ואין לי ממש זמן לשבת ולחפש אז אני אודה לכם אם לא תעשו לי יותר מידי בעיות בכל אופן תקציר הבעיה אני מטייל בדרום אמריקה ומעלה תמונות פה ושם ומן הסתם קרה שהכרטיס זיכרון שלי נדבק בוירוס כזה ואחר עכשיו לאחר סריקה של NOD32 הוא הסיר את כל הוירוסים אבל הבעיה זה שעכשיו לא רואים תיקיות הנפח שנתפס נשאר אותו נפח את התמונות ניתן לראות במצלמה אבל לא במחשב ניסיתי לחבר את המצלמה למחשב זה לא עוזר ניסיתי ישירות עם קורא כרטיסים זה לא עוזר את התמונות אני מצליח לראות רק דרך המצלמה ואני בכלל מצליח לראות תיקיות דרך המחשב אני אודה לכם מאוד מאוד על העזרה זה מאוד חשוב זה כל הזכרונות שלי מהטיול! בתודה מראש לירן

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. קיבלתי מידע מחבר שמשווק מחשבים באיזור הדרום ובו נאמר כי החברות הגדולות בעולם החליטו לחתום על סיכום שבו האחריות על הדיסקים יהיה לשנה אחת בלבד. כבר במחירון האחרון של דילרים הוא קיבל מהיבואנים עידכונין לגבי האחריות שניתנת לדיסקים הקשיחים. מצב זה גורם לחוסר תחרותיות מופגן בעולם החופשי.

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. שלום יש לי מחשב חדש ואני מעוניין לקנות SSD למערכת הפעלה. אני צריך את המלצתכם בבחירה בין שלוש המערכים אפשרות ראשונה (X2 (Kingston SSDNow V Series SNV125-S2/30GB במערך RAID0 אפשרות שנייהOCZ Vertex 2 OCZSSD2-2VTX40G אפשרות שלישיתCrucial RealSSD C300 CTFDDAC064MAG נ.ב יש לי תמיכה ב SATAIII תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. שלום, זה המפרט: CPU Intel Core i3 2100 @ 3.10GHz 58 °C Sandy Bridge 32nm Technology RAM ‏‏‎4.00GB Single-Channel DDR3 @ 657MHz (9-9-9-24) Motherboard Intel Corporation DH61WW (LGA1155 CPU 1) 40 °C Graphics CMC 22 W (1680x1050@59Hz) HP L1906 (1280x1024@60Hz) 1024MB NVIDIA GeForce 210 (EVGA) 77 °C Storage 465GB Hitachi HDS721050CLA362 ATA Device (SATA) 37 °C 7GB Sandisk USB Ultra USB Device (USB) Optical Drives HL-DT-ST DVDRAM GH22NS40 ATA Device א…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by segev22,

    ערב טוב לכל הקוראים והעונים, רכשתי לאחרונה אמצעי איחסון מסוג SSD של חברת Mushkin מדגם Callisto deluxe 60GB Solid State Drive - MKNSSDCL60GB-DX . קישור לאתר המוצר: http://www.mushkin.com/Digital-Storage/SSDs/MKNSSDCL60GB-DX.aspx התקנתי את המוצר בתוך המארז חיברתי אותו אל לוח האם, חיברתי מתח והפעלתי את המחשב. דבר ראשון נכנסתי לביוס לראות כי הלוח מצליח לזהות את ההתקן החדש והוא אכן זיהה. שלב הבא בידקה בווינדוס (ברשותי windows 7 ultimate 64 bit). הווינדוס ישר זיהה את ההתקן, התקין את הדרייברים בעצמו וכמובן שההתקן מופיע כמותקן במנהל ההתקנים תחת הכותרת כונני דיסקים ממש עם שם הדגם המדוייק. שלב הבא אני נכנס למחשב שלי ואין שום זכר לכונן בעל הנפח של 60GB. מה שכן הופיע כונן תקלי…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by LRa,

    לפעמים הארד דיסק שלי עולה קול מוזר, משהו בסגנון צא'ק צא'ק. זה קורה גם כשאני לא עובד עליו ואני בחדר אחר וגם כשאני עובד עליו. מאין הרעשים מגיעים ועד כמה זה לא בריא ?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by barduck,

    שלום, אני רוצה לקנות שלושה דיסקים קשיחים 1TB כ"א לשימוש ב RAID 5 בתקציב של 500-800 ש"ח לדיסק. מישהו יכול להמליץ על דיסקים? הדגש הוא, לפי הסדר: אמינות, צריכת חשמל, פליטת חום, רמת רעש, ביצועים. מצאתי את ההשוואה הזאת בין 4 דיסקים שלפיה הסמסונג נראה מצויין (בממוצע) אבל אני לא בטוח עד כמה זה מעודכן ואילו דיסקים חדשים יצאו בינתיים. תודה מראש. - barduck

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by cold fire,

    הזמנתי את הנייד הבא: http://www.samsung.com/us/computer/laptops/NP700Z5A-S02US-specs ממה שהבנתי הוא מגיע עם כונן SSD קטן של 8GB יחד עם הרד דיסק רגיל, רציתי לשאול אם אני אשדרג את ההרד דיסק לSSD (של 128GB) הביצועים יהיו יותר גבוהים בגלל הEC בהשוואה לSSD ללא EC וגם מול השילוב שבא יחד עם הנייד? האם שווה בכלל לקנות עכשיו SSD?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. חבר שלי מחפש הרדיסק ואלה ארבעת החברות שנותנים לו באפשרויות: Maxtor WD Hitachi-IBM Seagate הוא לא מתכוון לקנות הרדיסק מיוחד (ATA100 , באפר רגיל לא מוגדל) הייתי רוצה לדעת חוץ מזה, עד כמה משפיע באמת ה8 מגה באפר (סתם לידע כללי)

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. יש משהו שאני צריך לדעת עליו ?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. אני עומד לקנות בימים הקרובים מחשב המיועד בעיקר לעריכת וידאו. ראיתי בכמה ת'רדים אנשים שמתווכחים על היעילות של ה RAID למחשבים מהסוג הזה. מישהו מוכן לנסות להסביר לי במה יועיל לי לקנות לוח עם RAID למחשב אותו אני קונה. ובמידה ואכן כדי - אני מבין שאני צריך לקנות שני HD כדי לחבר אותם ל RAID... אם כך איזה HD רצוי לקנות - מבחינת גודל של כל רחד מהם. בתודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. ווינדוס טוען לשגיאה חמורה בדיסק הקשיח, הוא המליץ לי להחליף או לפנות למישהו שמבין בזה. בנתיים יצרתי גיבוי של ווינדוס על דיסק חיצוני וקניתי חדש שיחליף את הדיסק הפגום. התקלה הופיע לאחר שנתיים - אין אחריות האם תהיה לי אפשרות להעביר את כל תוכן הדיסק הישן כמו שהוא לדיסק החדש והכל יעבוד בצורה תקינה? אולי כבר עדיף לי לנצל את ההזדמנות ולהתקין את הווינדוס מחדש? *אין לי סיבה לפרמט. המחשב עובד בצורה חלקה מהירה וללא תקלות חוץ מההודעה האחרונה הזו שם יומן רישום: Systemמקור: Microsoft-Windows-DiskDiagnostic תאריך: 17/08/2014 17:40:49 מזהה אירוע: 1 קטגוריית משימה:ללא רמה: ‏‏קריטי מילות מפתח: משתמש: SYSTEM מחשב: תיאור: ‏‏אבחון דיס…

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by Ronenosh8,

    אני מחפש DOK מהיר ואיכותי בנפח של 8 - 16GB/ מה מומלץ?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  20. הי דלקתי את המחשב בבוקר ואני בא להכנס להארדיסק מתוך המחשב שלי ואני לא יכול, מופיעה הודעה: E:/ is not available the disk structure is corrupted and unreadable בעיה נוספת שצצה, כשאני מנסה לפתוח כל סוג תיקיה במחשב עולה smartwebPrintingOP, לאחר מכן עולה הודעה Smartwebprintingoc.msi כאילו הקובץ חסר. כל תיקיה ולאחר מכן הוא פותח אותה. בעיה נוספת, הוא לא פותח את TASK MANAGER המחשב נותן הערה: TASK MANAGER HAS BEEN DISABLED BY YOUR ADMINISTRATOR מה אני עושה? תודה.בעיות במחשב שאני רוצה לפתור הדחופה ביותר היא כל המידע של הארד דיסק E יש לי המון מידע מאד חשוב של עבודה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  21. Started by Rbix,

    בעיקרון אני מחפש ssd חמוד למחשב נייח שיריץ מערכת הפעלה. איך זה?http://ksp.co.il/?uin=29521

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  22. בקרוב אני אמור לקבל הרד-דיסק נוסף למחשב שלי ויהיו שני הרד-דיסקים עם חיבור SATA, השאלה שלי היא איך אני מגדיר מי מהם יהיה הMASTER ומי ה SALVE? והשאלה השניה: ההרד הנוכחי שלי עושה קצת בעיות (לפעמים נתקע כשמעלה ווינדוס), האם המצב שבתמונה (SCREEN SHOT של HD-TUNE) הוא סביר או שההרד-דיסק מת? Uploaded with ImageShack.us תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  23. אני צריך כונן שישמש בעיקר לגיבוי של חומר, אבל אולי גם לעיתים ממש אשתמש בו, נראה לי שאני אקנה את השילוב הנ"ל, קראתי ביקורות ב NEWEGG של הדיסק הקשיח, והבנתי שיחסית לדגמים אחרים הוא אמין לאורך זמן, שזה מה שהכי חשוב לי, ולגבי המארז החיצוני, הסתכלתי ב KSP וזה נראה לי אולי הפירמה המוכרת היחידה - טרמל טייק, גם הצלחתי למצוא עליו ביקורות בסדר... אין לו קירור, אבל הבנתי שכמעט באף מארז חיצוני אין, אז אני מניח שזה לא מאוד קריטי... אז מה דעתכם? ושאלה טכנית - מה אני עושה לאחר הקנייה? האם יש לפרמט תחילה את הכונן הקשיח? אם כן, אז פשוט להכניס אותו קודם למארז החיצוני, ואז לחבר אותו ב USB לכל מחשב שהוא, ואז לפרמט? לאיזו שיטה לפרמט? וכמה זמן זה לוקח? ומיד אחרי זה הכל מוכן ואפשר להתחיל לעבוד?…

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. בזמן שהוא עובד יש איזה שריקה בצליל ממש ממש גבוהה זה משגע לי ולאימא שלי את השכל!!!! אני לא מסוגל לסבול את זה עוד הרבה זמן... אתם יודעים ממה זה נגרם? מה אולי יכול פתור את זה? זה maxtor 80 gigs 7200rpm אני הולך להביא מהורים שלי איזה ibm 40 ולראות אם זה משהו לא בסדר עם ההרד דיסק שלי..

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. יש לי את הקשיח הזה של WD. בזמן האחרון הוא עושה לי אין ספור בעיות. כל הזמן הוא מאבד מידע. פעם שהדלקתי אותו הוא אמר שאין קבצים של הוינדוס. כל הזמן שאני שומע שירים הוא נתקע אמצע. במשחקים הוא יודע כי יש בעיה בקריאה. בקיצור כל מה שיכול לקרות. רעשים הוא לא עושה. קניתי אותו מתי שהוא רק יצא. אני רוצה לדעת מה היא הבעיה, והאם אפשר לתקן אותה? תודה מראש. :]

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים