אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
היי עקב מצוקת מקום אחסון במחשב, קניתי כונן קשיח נוסף - NVMe 970 EVO. הלוח שלי הוא ASUS B150M-C. להבנתי אני צריך מתאם של PCI-X ל-M2. האם יש קריטריונים כלשהם למתאם כזה? אחרת אשמח לקבל קישור
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אז אני כבר דיי הרבה זמן בוהה בכונני האחד טרה בייט ומצד אחד יש את הf3 המהוללים של סמסונג במחיר נחמד של 310 ש"ח ומצד שני יש את הST310005EXD101-RK של seagate שמגיע כבר בתוך מארז חיצוני במחיר של 305 ש"ח יש הבדל גדול בין הכוננים שעדיף לקנות את הסמסונג ולהשקיע עוד שקלים במארז חיצוני או שאפשר ללכת על הסיגייט בראש שקט?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הזמנתי לפני שבוע WD 250G JD וקיבלתי KS, בתור התחלה זה לא מקובל עלי שיעבדו עלי ולא יודיעו לי אפילו... התקשרתי לחברה והוא אמר "מה אתה רוצה קיבלת יותר טוב" (שלא נדבר על יותר זול, אבל לא משנה), הוא אמר שאני יכול לחבר את ההרד דיסק הזה (SATA2) ללוח שלי שתומך רק בSATA והכל יעבוד כמו שצריך... זה נכון? נמאס לי מהשטויות האלה שכל פעם יש בעיה במשלוח אלי ואני מחכה עוד שנה עד שאני מקבל את מה שאני רוצה אם אני לא טועה KS זה לשרתים לא? אם כן מה ההבדל בין רגיל לשרתים.. כדי לי אם זה עובד טוב פשוט לעבוד עם מה שיש כי כמו שכבר אמרתי אין לי כוח לשטויות האלה..
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מחשב נייד lenovo ישן, התחיל שלא לזהות כוננים נשלפים. יש לציין שלפעמים הוא כן קורא אותם. מתוך רצון להוציא את המידע שבתוכו קניתי כונן קשיח חיצוני ("Toshiba canvio 2.5( אבל הוא לא מזוהה ע"י המחשב... רק משמיע צליל של חומרה חדשה שנכנסה אבל לא יותר מזה. במנהל ההתקנים, תחת "בקרי אפיק טורי אוניברסלי USB" מופיע שם הכונן אבל הוא עדיין לא נקרא ע"י המחשב ככונן ב'מחשב שלי'. לא מצאתי דרייבר של זה באתר האם ישנה דרך לפתור את הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום קניתי מחשב חדש עם ווינדוס 7 וברצוני להעביר מהמחשב הישן את המידע למחשב החדש, כיצד אני יכול לעשות זאת? לעוזרים, תודה מראש. אני מקווה שאני בפורום הנכון...
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני צריך המלצה לכונן קשיח חיצוני לגיבוי, יש ברשותי כונן של WD אך לאחרונה הוא הופל בטעות כמה פעמים מגובה מטר ומראה סימיני חולשה מידי פעם(מתחיל לעשות בעיות.. מידי פעם עובד ולפעמים לא) ראיתי את המחירים בארץ ואמרתי שהפעם אני אתן צ'אנס ואזמין מאמזון או מאתר דומה. השימוש הוא גיבוי דברים מידי פעם(פעם בה..) יש המלצה? יש מספר דגמים של WD ואין לי מושג מה ההבדל ביניהם
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי צורב teac cw-540e 48*12*40 ודיסקים של 100 דקות , אני רוצה לצרוב עליהם , אך אני לא יודע כיצד , מישהו יכול ללמד אותי או לשלוח לי מדריך ? תודה מראש .
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם... אתמול הדלקתי את המחשב וגיליתי שהארד דיסק לא מזוהה. נסיתי להחליף את הכבלים,ופשוט כלום הוא לא עולה. חשוב לציין שהוא מקבל חשמל משמע הוא עובד פשוט המחשב לא מזהה אותו. לקחתי אותו למעבדת מחשב של בן משפחה וניסינו עם חיבור מיוחד של USB\SATA לחבר אותו,וכלום. עכשעיו שמעתי על דרך אחת לנסות לתקן:צריך עוד דיסק זהה ובשביל להחליף בניהם את הפלטות. רציתי לדעת אם למישהוא יש ניסיון עם זה\או דרך אחרת לפתור לי את הבעיה. המידע עליו חשוב לי[היה גיבוי,וגם הוא נפל]. תודה לעוזרים...
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. יש לי כונן תקליטורים , DVD , 2 הארדיסקים ופלופי. איך אני אמור לחבר אותם? על הלוח יש רק שני כניסות לATA. תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אתמול בלילה עשיתי קצת שטויות איכשהו בזמן שהתעסקתי בדיסק אחד, דיסק קשיח שני נמחק הדיסק היה מורכב מPARTITION אחד של NTFS מלא בקבצים הדיסק מופיע כרגע כGPT ורובו המוחלט של השטח UNALLOCATED צריך המלצה לתוכנה שתדע לשחזר את הכונן תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ה-HD שלי במחשב השולחני בבית לא מתפקד לצערי, המחשב שלי בערך בן שנתיים וחצי ואני רוצה להחליף HD, אני משתמש במחשב בעיקר לגלישה באינטרנט, תכנות ולעיתים וירטואליזציה. אני מחפש כונן מהיר וזול, מוכן להתפשר על הגודל (שוקל להריץ מ"ה בלבד על ה-SSD וכל השאר על SATA 500 GB שאקנה, אני לא צריך יותר מקום מזה). על אילו HDים כדאי ללכת? או שאולי עדיף לוותר לגמרי על ה-SSD ולקנות HD רגיל זול ושימושי? אני ממש מתקמצן פה, אני עובד עם מקבוק פרו (רטינה) ביום יום והתחלתי לחבר אותו למסך, יש לי SSD במקבוק וכשמתרגלים קשה לחזור אחורה, אבל אני ממש לא רוצה להוציא פה יותר מדי כסף. תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכם מישהו יכול להגיד לי כיצד לפרמט DOK שכרגע הוא exFAT, ל NTFS? תודה ישראל
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי קניתי לפני כמה ימים ADATA SP900 1280 GB ססד פתאום הופיעה לי בעיה במנהל המשימות של marvell 91xx configata device ויש עליו צהוב אין לי מושג מה עושים עם זהניסתי לחפש דריבירים בכול חור אפשרי לא מוצא משהו שיעדכן את הססד
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, חג שמח. יש לי מחשב DELL Inspiron 15R SE 7520 i7 כרגע עם כונן 1TB במהירות 5400... הכונן מאט את המחשב בצורה לא נורמאלית (פעם ראשונה שאני עובד עם כונני 5400 בעוד שאני רגיל ל7200 שהיה לי במחשב השולחני..).. בין אם זה עד שמעתיקים קבצים/מעלים תוכנות כבדות ותוכנות הורדות (לUTORRENT לוקח המון זמן לעלות כי הוא מאמת את ההורדות).. מינימום מקום אחסון: 250GB יש לי תקציב באזור ה1000 ש"ח (גמיש..), אבל אני לא מבין גדול בSSD...לפי הפירסומים והתכנים השיווקיים (ומאמרים/סיקורים פה ושם) ראיתי שה840 EVO של סמסונג לא רע מבחינת ביצועים-מחיר...אבל שוב, אני לא מבין גדול, זה רק לפי מאמרים...לכן אני שם פה את הפוסט... השאלה בגדול היא, כמובן, על איזה אתם ממליצים...ועוד שאלות כמו; האם זה מתאים למח…
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן קניתי קונן חיצוני של WD והבעיה היא שהוא הגיע עם FAT32 ואני רוצה לשנות ל NTFS מבלי לפרמט אותו יש אפשרות לעשות את זה ? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום יצרתי מחיצה חדשה ולא שמתי לב שההארד דיסק הנייד מחובר עדיין בUSB ובטעות ביטלתי את הparatition שלו. לא מחקתי בנוסף שומדבר. ולא כתבתי מידע חדש. יש אפשרות לשחזר?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
במחשב חדש שקיבלתי לאחרונה מותקן כונן Seagate 500GB עם חיבור SATA (דגם ST3500320AS). כשהמחשב עולה הוא רושם: SATA is found running at IDE mode! SETUP option is available to set SATA to AHCI mode. Do you want BIOS to enable this option for you? מה זה בדיוק נותן לי והאם כדאי לאפשר את זה? (הערה- אם כדאי לאפשר את זה אז אני מניח שההערה הבאה שמצאתי בויקיפדיה רלוונטית.. Enabling AHCI in a system BIOS with Windows Vista already installed will result in a BSoD if SATA has been running in IDE mode during Vista's installation. Before enabling AHCI in the BIOS, users must first follow the instructions found at Microsoft Knowledge Base article 922976. אני מקווה שזה לא מתוסבך..)
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח חיצוני (2.5) בממשק USB3. אני רוצה שהגישה אליו תתאפשר רק ע"י סיסמא. אפשרי? אם כן - איך? תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני מתלבט כרגע להוסיף SSD כדי לשפר את הביצועים של המחשב עד שאני אחליט לשדרג גם אותו. רציתי לדעת האם חוץ מהגבלה שלי על 300MB/s בגלל SATA2 במקום SATA3 בלוח אם, האם ה-SSD יעבוד או שיש מגבלה כלשהיא? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
400 גיגה עולה 1500 שקל בערך ן 2 של 200 עולים 1200 שקל בערך
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קניתי הארדיסק חדש של WD 80GB של ה8MB Cache וכשאני לוחץ על מאפיינים של כונן C רשום בשטח כולל 74.5 GB. ד"א יש לי רק כונן אחד... למה זה?
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום! לאחרונה ראיתי אצל חבר כונן קשיח (500 ג'יגה) בעל חיבור וממשק לטלוויזיה. הכונן מסוגל להתחבר לטלוויזיה, להציג תמונות וסרטים בכל פורמט כמעט ולקרוא כתוביות. רציתי לדעת אם מישהו מכיר כונן שכזה, ואם אפשר המלצות לאחד בתקציב של עד 600 ש"ח.
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לנסות להשתמש בכרטיס CF במהירות X150 יחד עם מתאם SATA כגון זה http://cgi.ebay.com/CF-to-SATA-HD-Hard-Disk-Drive-SSD-adapter-mini-iTX-4N_W0QQitemZ350182152180QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item51887b97f4 על מנת לקבל כונן SSD. שאלה של מהירות - אני יודע שבקורא כרטיסים מהירות קריאה\כתיבה של CF שכזה היא סביב 30 מגה לשניה, כאשר זו פחות או יותר מהירות קריאה\כתיבה של דיסק קשיח. האם צוואר הבקבוק של ה CF הוא בקורא USB, והמתאם ל SATA יפעל מהר יותר ? במבחני ביצועים של כונני SSD יעודיים ניתן לראות מהירויות של כ- 100 מגה לשניה. האם יש לי סיכוי להגיע לזה ? אם לא, מה שונה בעצם בין כרטיס CF לכונן SSD מסחרי ? תודה !
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום הייתה לי בעיה של דינמיק דיסק דיסק קשיח שלא הראה תכוננים של 500 GB שמחולק ל2 מחיצות מצאתי פתרון ברשת. http://www.neondemon.com/archives/how-to-fix-invalid-disk-error-in-windows-7 ע"פ זה לפתוח עם התוכנה הזו שפה ולשנות בכונן מ 42 ל07 , לאחר שעשיתי זאת זה מצא מחיצה אחת ומראה את התוכן של מחיצה אחת בלבד לאחר ששינתי ת42 הבעיה שאני לא רואה את המחיצה השניה ואני לא רואה עוד שגיעה מתחת של 42? מה לעשות בבקשה עזרה?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, כמו שהכותרת אומרת. הדיסק ישמש לרוב להורדות ואני יפעיל ממנו סרטים. אין העדפה לברנד\דגם מסויים ולחנות מסויימת. אבל מעדיף משלוח לבית. חשבתי על זה Seagate Barracuda 7200.14 2TB SATA3 כרגע יש לי אותו בגרסא של 1TB. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-


