עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. שמעתם! יושב-ראש פיפ"א העלה לדיון הצעה להוציא את ישראל מפיפ"א בגלל שהסעודים לחצו עליו ונתנו לו מטוס פרטי למסע הבחירות שלו לראשות פיפ"א! שחיתות שלא מהעולם הזה! > > > > זהו פרצופם האמיתי של הסעודים שהציעו "הצעת שלום"

    • 11 תגובות
    • 2.8k צפיות
  2. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4059769,00.html האם ההפגנות יבשילו להפיכה כפי שקרה בתוניסיה ומצריים, או שמא ללא עזרת כוחות הביטחון(כפי שהיה במצריים), המחאות יגוועו כאילו לא היו, כפי שהיה באירן שלאחר הבחירות? והשאלה החשובה הנוספת: האם זה טוב ליהודים?

    • 22 תגובות
    • 2.8k צפיות
  3. Started by 00000,

    :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :errrr: :errrr: :errrr: :errrr: :errrr: :errrr: כל כך עצוב... מה נעשה בלי מחלבת הכסף של טדי שחולבת אנשים טיפשים ותמימים? :'( http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3517384,00.html עריכה: אני מוכן להשבע שזה היה שם! [attachment deleted by admin]

    • 24 תגובות
    • 2.8k צפיות
  4. לאחרונה קצת הירהרתי לעצמי ושמתי לב שיש שיש שתי קבוצות בעלי אופי סגנון קניה ברור וקיצוני . יש את אלה שתמיד יחפשו מציאות כלומר לקנות דברים בזול . ויש כאלה שיגידו " אין ארוחות חינם " אם אתה רוצה משהו טוב תשלם ביוקר . וכמובן יש הרבה באמצע אבל יש כאלה שממש קיצונים בגישה ואלו מתרעמים על אלו ואלו מתרעמים על אלו . לאן אתם נוטים ? ומה הטיעונים שלכם לגישה הזאת ? דעתי בנושא הזה שמי שבוחן מוצר רק לפי מחירו הן ביוקר והן בזול פשוט פיתח לעצמו תרבות קניה מעוותת . צריך לבחון כל מוצר לפי מה שהוא בהתעלמות גמורה ממחירו ויש מציאות בעולם ויש דברים יקרים ומחורבנים , לא כל מחיר שדורשים עבור מוצר כלשהו זה אומר שזה באמת שווה את זה . כמובן אם ניתן…

    • 5 תגובות
    • 2.8k צפיות
  5. Started by overload,

    חשבתם על זה פעם? הם מאמינים שהיהודים הם העם הנבחר של אלוהים, אז למה הם לא משרתים את המטרה של אלוהים ומתגיסים כולם לעזור ליהודים לעזור לעם הנבחר לעזור לצבא ישראלי? לפי הת"נך בימים עברו כל מי שהאמין באלוהים הלך לשרת את אלוהים ולהילחם במלחמות נגד הגויים. הכוהנים ואשי הדת החשובים היו מתפללים ולא כל בני ישראל! השאלה שלי היא למה היום החרדים לא עוזרים ונלחמים נגד הגויים? מה השתנה שהם פתאום שהם לא צריכים להילחם ומספיק שהם רק מתפללים? .

    • 35 תגובות
    • 2.8k צפיות
  6. לא, לא זאת מלפני 60 שנה.. http://img2.tapuz.co.il/forums/1_78931098.htm

    • 31 תגובות
    • 2.8k צפיות
  7. http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened/ מציג עובדות נטו. הסרטון באנגלית, האנגלית בסרטון היא ממש משחק ילדים. בכיתה א' אפשר להבין את זה.

    • 33 תגובות
    • 2.8k צפיות
  8. לכל מי שכבר ראה - האם בשביל להבין מה קורה בסרט החדש אני חייב לראות את הסרט הראשון?

    • 15 תגובות
    • 2.8k צפיות
  9. לפעמים אני נכנס לאתר תיק דבקה והייתי רוצה לקרא ממכם תגובות בנושא האתר. אמנם הוא מציג את הדברים בצורה דיי דרמטית ומתלהבת אבל בכל זאת רוב הדברים הכתובים שם נכונים.

    • 4 תגובות
    • 2.8k צפיות
  10. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3016088,00.html מקומם, מרתיע ועצוב, פשוט אופייני לנו. רע לכם שאנשים לא קונים? תתחילו להיות משתלמים, תפ3י3ו במבצעים, אבל לבקש כזה דבר... זו שיא החוצפה!

    • 37 תגובות
    • 2.8k צפיות
  11. Started by stone cold,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3612512,00.html כן כן אני כותב ברק ולא ליבני הסיבה היא שליבני הולכת לקבל מספר מכובד של מנדטים אבל לערכתי מפלגת העבודה הולכת לשקוע עמוק בבוץ בבחירות הקרובות והקצת שישאר מימנה ירצה להתחשבן אם ברק אחרי הבחירות ברק אולי רצה למשוך זמן בתקווה לשפר את הפופולריות של העבודה אבל עכשיו שאין כל כך ברירה לליבני אלה ללכת לבחירות מפלגת העבודה הולכת ליפול על התחת דרך אגב זה רק אני או שש"ס רק חיפשה תירוצים שלא תהייה אישה בראשות הממשלה ? אני בכל מקרה בלי הרבה ברירות הולך להצביע ביבי הפעם אבל רק מקווה בלי הרבה אופטימיות שאחרי הבחירות יקימו ממשלה בלי ש"ס

    • 34 תגובות
    • 2.8k צפיות
  12. תקראו את זה! הפלסטינים ביימו הלוויה בג'נין ומזל"ט של צה"ל תפס את התמונות המפלילות! פשוט מחליא! מדהים לאיזו שפלות הם מוכנים לרדת בשביל להשפיל אותנו ולהסית את העולם נגדנו שתבינו אם מי אנחנו צריכים לעשות שלום הנה הכתבה

    • 10 תגובות
    • 2.8k צפיות
  13. מקווה שהמסך שווה את זה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3585747,00.html

    • 22 תגובות
    • 2.8k צפיות
  14. Started by guycnaan,

    מצרים היא ארץ מדהימה שהתברכה באנשים מדהימים בעליבותם. מילא שכאילו סלחנו להם על 4 מלחמות שבהם הם היו המדינה שהובילה את הקו הנקט להשמידנו,מילא שהרגו את מיטב בנינו, מילא שויתרנו להם על מרחבי סיני על חופיה ואוצרותיה (הכלכליים,התיירותיים והפיזיים) עבור שלום קר ומנוכר,אבל זה כבר עבר כל גבול. סיני הוא מקום מדהים,החל מהחופים הבתוליים שלו,עד למרחבי המדבר האין סופי,וכלה באתרי הצלילה עם המים הצלולים ומגוון הדגים..נכון,קשה למצוא משהו שמשתווה לזה בארץ. אבל כנראה שאין ברירה. כבר 4 שנים שהמצרים מעלימים עין ביודעין ממעבר של אמל"ח בכמויות מדהימות,של מחבלים וסמים דרך הגבול,והם מעלימים עין (אפילו בירדן החיילים בגבול יורים על מסתננים עוינים). אבל למנוע במזיד חילוץ והצלה של כוחות ישראליים,ובז…

    • 40 תגובות
    • 2.8k צפיות
  15. Started by HiperPsY,

    לכל בן אדם שאהב את הסרטים של אדם סנדלר , זה הסרט היחיד שגרם לי גם לבכות מרוב צחוק ומרוב עצב בסרט אחד , פשוט יצירה קולנעית מדהימה. חובה פשוט חובה לראות את הסרט הזה אחד הדברים המרגשים והמצחיקים שראיתי בשנה האחרונה. כמובן תזכו לראות את רוב שניידר אלה מה?! ועוד הפתעה נעימה שחקן דיי חדש ששיחק בשלוש הסרטים האחרונים עם רוב שניידר - פשוט קורע . צפיה מהנה.

    • 38 תגובות
    • 2.8k צפיות
  16. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3518323,00.html http://en.wikipedia.org/wiki/KIPP:_the_Knowledge_Is_Power_Program התוכנית פותחה ע"י יהודים מארה"ב ומראה תוצאת טובות. הרעיון הוא לתכנן אחת דומה לציון כדי שתתאים למנטליות הישראלית. כרגע אני אופטימי בכוח, ובאמת מקווה שתשנה משהו אם תיכנס.

    • 26 תגובות
    • 2.8k צפיות
  17. ידוע שאחרית ימיהם של חלק מאלו שבגדו בעמם מהשמאל הקיצוני ממיר את דתו. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3902147,00.html

    • 22 תגובות
    • 2.8k צפיות
  18. שיא עולם מפלצתי לאצן הגדול בכל הזמנים (מי זה קרל לואיס? מי זה מייקל ג'ונסון? ): http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3585405,00.html http://olympic.sport5.co.il/HTML/Articles/Article.1186.45325.html בתחום שלו הוא ברמה של מוצרט, ברמה של אינשטיין. רק הוא יכול לשבור את השיא שלו, ואחרי שהוא בעצמו ישבור אותו (אם..) יעברו לדעתי עשרות שנים עד שנראה שיא עולם חדש (בלי התערבות גנטית לפחות). ועוד הייתה לו רוח בפנים בעוצמה של 0.9 מטר בשניה - הרוח החוקית האפשרית היא עד 2 מטר גבית - איתה, הוא יוכל להגיע אולי בשיאו אולי עד ל-19.20 ואולי פחות מזה.

    • 12 תגובות
    • 2.8k צפיות
  19. Started by Dan1919,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3277223,00.html עצוב,נקווה לטוב.

    • 42 תגובות
    • 2.8k צפיות
  20. Started by djhenrya,

    עוד לא הבנתי אם הבחור בעד או נגד http://current.com/items/89666922/gaza_rockets.htm

    • 0 תגובות
    • 2.8k צפיות
  21. כימיקלים באוכל ? פתוגנים באוויר ? היפנוזה המונית דרך הטלויזיה ? השתלטות חייזרים ? ניסוי ממשלתי שהשתבש ( ואולי לא ) ? ישראל 2009 , רבעון אחרון, התעלומה האדומה, דם דם ועוד דם. הגיל של נפגעי הטירוף הולך ויורד http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3781211,00.html אוטוטו חורף ... האם הגשם ישטוף את הדם והדמעות והשיגעון ?

    • 19 תגובות
    • 2.8k צפיות
  22. Started by rk666,

    תגידו שלום לארבה, דרום הארץ והנגב כבר מרגישים אותו, מקווה שזה לא יגיע לשאר הארץ.... מכה של ממש, יכול להרוס שדות שלמות תוך דקות... http://news.walla.co.il/?w=//628428 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3006634,00.html http://www.nrg.co.il/online/1/ART/823/724.html ונקודה נחמדה לסיום: http://news.walla.co.il/?w=//628434

    • 43 תגובות
    • 2.8k צפיות
  23. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3390459,00.html ביירו נשמע הכי נורמלי, לא שמאלני פרו-ערבי מידי ולא ימני מידי.

    • 35 תגובות
    • 2.8k צפיות
  24. בזמן האחרון, אני נתקל בהרבה החלטות בית משפט שהן פשוט לא הגיוניות החלטות הפוליטיקלי קורט, החלטות שמאלניות, החלטות הפליה "מתקנת" וכו... מה נסגר? ביהמ"ש: צפייה בפורנו קטינים ברשת אינה עבירה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3709968,00.html עובדת שפוטרה בהריון זכאית לפיצוי גם אם המעסיק לא ידע על הריונה http://www.psakdin.co.il/news/article.asp?PDUID=nws_nhps גבר שטען כי הוא "אב בעל כורחו" עקב גניבת זרע חויב לשלם מזונות לבנותיו http://www.psakdin.co.il/news/article.asp?PDUID=nws_nhqc

    • 33 תגובות
    • 2.8k צפיות
  25. Started by Guarding angel,

    http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=ch10

    • 26 תגובות
    • 2.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים