אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
לפני שאתם עונים מהבטן -תחשבו קצת עם הראש יש לדעתי להענות לפניה כזו הרבה יתרונות אין מה להפסיד -לא מתחייבים לשום דבר מראים לכל העולם שאנחנו לא מתנשאים ומוכנים לשמוע מה שיש לומר אני לא חושב שזה מראה על חולשה להפך זה מראה על עוצמה. תוך כדי כתישה שלנו ועוד בגיבוי או הבנה של ממשלות רבות בעולם אנחנו מגיעים בעמדת כח לא נהייה בעמדת כח כזו עוד מעט- ברגע שיתחילו לספור בלבנון הרבה הרוגים אזרחים זה יעצר (אל תשלו את עצמכם שניתן בכח להכריע את חיזבאללה) גם לשחרר חיילים חטופים בכח הסיכוי אפסי (השאלה אם ממשלת ישראל באמת מעניין אותה גורל החייל) ניתן להעמיד תנאים מוקדמים להפסקת המתקפה אולמרט לדעתי פשוט אדיוט -חמור גמור -וגם עם בייצים בגודל של אפרוח, אף פעם לא עשה משהו שחרג טיפה ממוסכמה חבר…
-
- 6 תגובות
- 711 צפיות
-
-
שחור זה לא סטייל זה אידיאולוגיה! ןThe killers הם לא הבי מאטל הם יכולים להיות מופע חימום לColdplay!!!
-
- 3 תגובות
- 711 צפיות
-
-
כבר 29 יום שצה"ל לוחם בלבנון ועוד לא השגנו את מטתנו לחשוב שכבשנו את ירושלים במלחמת ששת הימים (בשישה ימים אתם מבינים!!) בקלות כזו ועוד שהיינו נגד ירדן (שהיה להם מטוסים, טנקים....) ועוד אנחנו נגד החיזבללה שלהם יש רק כמה רכבים וקטיושות ללא טנקים, מטוסים, ספינות... ורק פוצצנו איזה כמה רכבים ובתים אבל עדיין לא הצלחנו לנטרל את שיגור הקטיושות, למה??? האם יש לכם רעיונות לדרך מהירה לגמור את המלחמה הזאת יותר מהר אז תגידו! נהרגים פה חיילים בקצב....
-
- 2 תגובות
- 711 צפיות
-
-
http://computers.walla.co.il/?w=/4/1009862 מישהו יכול להסביר את התופעה הזו , מה עובר על הפסיכים האלה בראש שהם שמוכנים לחכות בתור ימים כדי לקנות כולה איזה קופסה קונסולת משחקים ועוד אחרי הקניה הם מצטלמים באושר עילאי כאילו זכו בפיס אותו דבר היה גם בהשקת ה- xbox לי אין קונסולת משחקים, אולי יום אחד ארצה לקנות , לא יודע , אבל לכשארצה בטח שלא אחכה בתור כמו איזה קבצן בתור לבית תמחוי מה בוער לפסיכים האלה לחכות חודש חודשיים אולי גם המחירים ירדו בינתיים תרבות הצריכה מעבירה את האמריקאים על דעתם
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
אהלן קבלו! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2968535,00.html רוכב אפונוע השתתף במירוץ בינלאומי...... כמובן סיים מקום אחרון אבל עוד 20 שנה נזכה במדילה אולימפית....... טוב אם הספורט בכלל יכנס לאולימפידה....... מה שלא נראה לי כי הוא מוטורי ולא אתלטי
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
ההסכם המתגבש להפסקת אש הפיח רוח ניצחון בחיזבאללה. ברשת "אל מנאר" החליפו קליפים עליזים של ניצחון את הרוח הלוחמנית. "ניצחנו את הצבא הבלתי מנוצח", טענו. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3289553,00.html היה בלתי מנוצח ונשאר בלתי מנוצח. למה הם קוראים ניצחון? להרג של 900 לבנונים? למשחקי המחבואים שלהם?
-
- 3 תגובות
- 710 צפיות
-
-
לפני כמה ימים יצא לי לישמוע ברדיו על זה שיש וועדה כזאת ולא האמנתי עד כמה נמוך הממשלה יכולה לרדת מה הבעיה להבין את ווינוגרד ? זה הולך ככה אולמרט ופרץ תילכו הביתה למזלנו פרץ הולך הביתה בקרוב כי הוא יפסיד בפרימריז אני רק מקווה שברק או אילון לא יהיו מטומטמים ליכנס לבור הזפת שאולמרט תקוע בו אני בטוח שביבי לא כזה מטומטם ככה שרק נישאר שהעבודה תיתרחק מאולמרט וועדת ווינוגרד תיושם
-
- 3 תגובות
- 710 צפיות
-
-
ברק: הידיעות על שליט לא נכונות ואולי מזיקות שר הביטחון מכחיש את גל הדיווחים בתקשורת הערבית, על אודות פריצת דרך והתקדמות ממשית בדרך להשבת החייל החטוף גלעד שליט הביתה. לקראת עוד גיחה לארצות-הברית, המתנגדת לבנייה בתואנה של "ריבוי הטבעי" בהתנחלויות, אמר: "טרם סוכם דבר" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3737949,00.html ----------------------------------------------------------------------- כרגיל...
-
- 0 תגובות
- 709 צפיות
-
-
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/844631.html
-
- 1 תגובה
- 709 צפיות
-
-
נעצבתי מאוד לצפות בטלווזיה את מצעד החיים של ניצולי השואה מול משרד ראש הממשלה.איך יתכן שבמדינת היהודים ניצולי השואה יאלצו לצעוד על מנת לקבל קצבה מכובדת כדי שיוכלו לחיות בכבוד בשארית ימיהם?האם לא מספיק היה סבלם במחנות ההשמדה והעבודה בזמן מלחמת העולם השנייה?הרי המדינה קיבלה במשף השנים מליוני מארקים ממשלות גרמניה עבורם היכן הכסף?בנוסף לכך היכן מצפונם של "נבחרינו"בראותם את סבלם של אותם הניצולים?הממשלה חייבת למצוא במהרה את התקציבים הדרושים כדי שניצולי השואה יוכלו לאחר סבלם האיום והנורא לחיות בשארית ימיהם בכבוד במדינת היהודים.ושלא חלילה ירגישו כנטל וכמעמסה על הממשלה.
-
- 1 תגובה
- 709 צפיות
-
-
-
קודם כל לינק לכתבה המקורית: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3469737,00.html ועכשיו לדעה שלי, לדעתי זה פשוט מגוחך שהשר איתן יבוא בכלל בדרישה כזאת, אין צורך לפתוח נושא כאוב מחדש מה גם שלדעתי מוצה העניין הזה והגיע הזמן להפסיק לחלוב את הגרמנים כמו ב60 שנה האחרונות. כמובן שיהיו כאלה שיגידו שאין מחיר לדם יהודי ושהעם הגרמני צריך לשלם כל עוד הניצולים קיימים ואני מסכים אבל דור הבנים צריך לקבל שילומים? למה לתפוס טרמפ ופשוט לבצע סחטנות ולהציע את עצמנו כמסכנים. כיום, 60 כמעט אחרי שהמדינה קיימת יש לנו עורף כלכלי חזק מספיק כדי שלא נצטרך לקבל כלל שום שילומים מגרמניה ואם רק היו רוצים היו יכולים לדאוג לניצולי השואה כמו שצריך אבל הכסף הולך למקומות אחרים אז הכי קל להפיל את התיק שוב …
-
- 0 תגובות
- 708 צפיות
-
-
כן כן ערוץ 10 עשה מהלך שאני מברך עליו וישדר תפליאוף המשחקים זה בני השרון VS הפועל ירושלים והפועל גליל עליון VS מכבי תל אביב אני לא יודע אם כל המשחקים ישודרו או שאחד ישודר ויהיו תקצירים לשני אבל לפחות יש שידור ובחינם
-
- 4 תגובות
- 708 צפיות
-
-
-
יש מחר שביתה (עוד פעם...) בכל בתי הספר העל יסודיים במחוז הדרום. עכשיו שאלה: באר טוביה נחשב דרום או מרכז??
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
אני קורא את הפורום ואיני מבין למה האחראים לפורומים לא נועלים\ אחרי מיחזור של אותם הדברים של אותו מוריד התרד.
-
- 2 תגובות
- 707 צפיות
-
-
בקהילה ההומו-לסבית נפוצו שמועות על אפשרות שחבר בקהילה שלא יצא מן הארון הוא שביצע את ההתקפה הרצחנית על בניין האגודה ברחוב נחמני בתל אביב. על פי השמועות, שגם הן נבדקות על ידי המשטרה
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
חיפה קרובה לעבור את רוסיה ואתחיל המשחק של הפועל תל אביב
-
- 2 תגובות
- 707 צפיות
-
-
טוב מאחר וסגרו לי את הדיון הקודם על הסרט בגין "קידום אינטרסים" (מי ישמע, ניסיתי להשתלט על העולם), אני פותח פוסט חדש. יש לי זוג כרטיסים חינם להקרנת טרום בכורה של הסרט הערב בשעה 21:30 בגלובוס מקס נתניה. אני לא מתכוון ללכת לצערי כך שאם מישהו מעוניין בהם בחינם שיגיד. -עריכה- הכרטיסים ניתנו.
-
- 3 תגובות
- 706 צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1087782 לפי חיפוש קטן בוויקי אריאל היא עיר ויש לה לפני נתוני 2003 16 אלף תושבים http://pedia.walla.co.il/?w=/%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%9C הכשיו אני בעיקרון בעד החלפת שטחים צודקת אבל לבודד את אריאל זה טימטום זה לא איזה היתנחלות קטנה אם כמה מישפחות -פה מדובר בעיר חייה אם הרבה תושבים ואין מה לעשות היא כבר חלק מארץ ישראל אם מחפשים פיתרון לטווח רחוק לא צריך לבודד את אריאל צריך להגיע להסכמות על שטחים אחרים ולהלבין את אריאל כשטח ישראלי
-
- 2 תגובות
- 706 צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1110341 למה "הלך" ולא "ברח"? כי השוטרים עזבו אותו לבד ולא אזוק, הוא רק יצא מהדלת
-
- 2 תגובות
- 704 צפיות
-
-
כשטענו הנבחנים והמורים שמבחני מתמטיקה ברמות של 4-5 יח"ל קשים ואינם הוגנים במועד א' הסתקרנתי וראיתי באתר של " יואל גבע" שאכן-נוכחתי- שהם קשים.למרות שאני שולט היטב בחומר.לכן עקב הטענות הצודקות של הנבחנים ושל המורים יש סיכוי לא מבוטל שהמבחנים במועד ב' יהיו קלים יותר.מכיוון שמשרד החינוך מעוניין בעיקרון שמה שיותר נבחנים יצליחו.כולי תקווה שכך גם יהיה בכל זאת אני מאחל לכל הנבחנים הניגשים לבחינות במועד ב' בהצלחה ועמידה מכובדת במבחנים.ולאלו המתגייסים לצבא שיהיה לכם שירות קל ונעים ושתחזרו הביתה בשלום.
-
- 1 תגובה
- 701 צפיות
-
-
לאור התפנית הבלתי צפויה, לרעה, שעברה המלחמה בסופ"ש האחרון(בעיקר מאז ההגרלה של ליברפול מול מכבי חיפה), האירופאים מצאו דרכים נוחות להתחמק מההבטחות הגדולות שלהם משבוע שעבר. דפש מוד הודיעו על ביטול ההופעה, ואילו אופ"א הודיעה שמשחקי הקבוצות הישראליות בשבוע הבא לא יתקיימו בישראל. הצביעות פשוט נשפכת החוצה. זה מרגיז כשאופ"א מודיעים על ההחלטה שלהם, לאחר ש"עסקו בסוף השבוע בדיונים בז'נבה", ודפש מוד, שרק לפני שבוע אמרה שההופעה תתבטל רק אם 'יפלו טילים על ת"א', פתאום נאלצת לבטל בגלל 'הצוות הטכני', ועוד מצפה להבנה של הקהל(גיס של דודתי מצד הסבא שלי גר בארץ, please pity us). שוקי וייס דווקא נראה כמפיק רציני ואמין, וחבל שהוא נפגע מכל הסיפור הזה.
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
-
-
לכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3296796,00.html
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-


