עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by Merrymoon,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3173267,00.html השבוע הוגש כתב אישום נגד 4 חיילים קרביים אשר פגשו בחיילת במועדון באילת במהלך חופשה ואנסו אותה. הראיות (הניתנות לפרסום) אומרות כי החיילת פגשה ב-3 מן הנאשמים במועדון ולאחר שהשתכרו ורקדו כל הלילה היא נתלוותה עם אחד מהם לחדר במלון בו שהו וקיימה עימו יחסי מין בהסכמה. לאחר מכן, ה-2 האחרים הצמידו מיטותיהם לזאת שעליה שכבה החיילת. משנתעורר חשדה הנאשם הראשון אמר לה "אל תדאגי, הם הומואים". לאחר מכן ה"הומואים" החלו לגעת בה ובהמשך אנסו אותה כל שלושתם בתורות תוך שימוש באלימות וניסו לבצע בה מעשה סדום וכל זאת בעוד הרביעי עומד בחוץ ושומר על הדלת (אי מניעת פשע). חלק מהתגובות לכתבות אלו עוררו את זעמי. אני מאמינה שלנשים, בדיוק כמו לגבר…

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  2. Started by Guy King,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3281874,00.html ושלא תגידו שאפשר להבין אותם וכל הבולשיט הזה, ושלא תגידו "אל תדון אדם עד שתגיע למקומו" כמו חלק מהתגובות שם, כי אני בעצמי תושב כרמיאל. פשוט ישראלים מגעילים.

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות
  3. Started by mookdoon,

    שרת החינוך תמיר: "ישראל מוחה בתוקף על כל אקט שנעשה בכלים של חרם לצורך הבעת דעה פוליטית" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3410748,00.html הגברת תמיר כנראה שכחה כי ממשלת ישראל מעודדת חרם על מדינות וארגונים רבים מסיבות אלו בדיוק. רפש של פוליטיקאים.

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  4. Started by liran2003,

    דבר ראשון, אין לי שום דבר רע נגד מתנחלים, אבל לצערי יש קומץ קיצוני שמלכלך את התדמית שלנו. בזמן שהערבים מנצלים את כלי התקשורת להסברה זה מה שנעשה בצד השני.. פשוט ברבריות והחיילים גם צריכים להפריד ביניהם. אומנם הכתבים שם הם לא תלית שכולה תכלת, אבל זה לא מצדיק את החוליגניות הזאת. בצד ימין יש עוד חלקים

    • 2 תגובות
    • 764 צפיות
  5. http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/585/439.html אחד ההזויים...

    • 1 תגובה
    • 754 צפיות
  6. תוכנה קטנה שיושבת ב tray ומתריעה על סקרים ומאמרים שנוגעים לישראל, בבקשה רק בלי תגובות כמו מוות לערבים ,קללות וכדומה משום שהם גורמות ליותר נזק מאשר תועלת. http://www.giyus.org/heb_index.html

    • 2 תגובות
    • 754 צפיות
  7. http://www.nrg.co.il/online/10/ART1/608/667.html

    • 1 תגובה
    • 753 צפיות
  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3279157,00.html

    • 4 תגובות
    • 752 צפיות
  9. Started by Dark_Phantom,

    האתר הנ"ל יסביר את הכל בצורה טובה מאוד ואני מקווה שיענה לכל השאלות שלכם. http://www.hipardut.org.il/Inners/FAQ.htm לדעתי זאת תוכנית מצוינת שגם תדאג לבטחון של ישראל בראש וראשונה וגם טובה לפלשטינאים בשטחים שמקבלים את רצועת עזה ורצף טריטריאלי בשומרון ויהודה.

    • 0 תגובות
    • 752 צפיות
  10. http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=95957&sid=10 מסקנות: 1) אל תשאירו את הסים שלכם לבד, שלא יהרג חס וחלילה וארגוני זכויות אדם לא יתבעו אותכם. 2)עדיין עם הסימס, אל תשאירו בית פתוח לגנבים, שלא יגנבו ממכם איזה רכוש, או בעצם כן תשאירו ותתבעו את maxis!

    • 0 תגובות
    • 752 צפיות
  11. נכון לעכשיו, מדובר בלפחות שלושה-עשר פצועים והרוג אחד.

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  12. http://news.walla.co.il/?w=//505911

  13. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3296233,00.html :lol:

    • 7 תגובות
    • 749 צפיות
  14. Started by משה007,

    מצד אחד גם הרמטכל וגם שר הבטחון בוכים על אחוזי המשתמטים ההולכים וגדלים בקרב הנוער.אך מצד שני הצבא והמדינה מצ'פרת את אלה שמשרתים שירות חלקי בלבד בצבא.אתמול קראתי בתדהמה שמספיק לשרת 16 יום בצבא כדי להיות זכאי למענק שחרור ולפקדון.כן כן קראתם נכון!לפי חוק חיילים משוחררים אין זה משנה כמה זמן שירת בצבא ,גם אם שרתת 10 חודשים או 3 שנים בשניהם אתה זכאי למענק שחרור ולפקדון.הזכויות שמורות לך רק מבחינת זמן השירות ולא איכותו.כלומר גם אחד שכעבור נגיד שנה רואה שנמאס לו והולך לקב"ן ועושה הצגות כדי להשתחרר הוא זכאי לתנאים הבאים:1.מענק שחרור2.פיקדון ל5 שנים3.הנחה בפסיכומטרי4.סיוע למכינה אקדמאית5.מלגה לאוניברסיטה6.הלוואה בריבית נמוכה.אז אם המצב הוא כזה אין פלא שאלה שכבר מתגייסים לצבא חלק לא…

    • 2 תגובות
    • 749 צפיות
  15. http://news.walla.co.il/?w=//1150225 אני מאוד מאוד מקווה שהוא יפסיד תתחתונים

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  16. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3399450,00.html#n מה אתם חושבים? לי בתכלס מתחיל להמאס מזה. ד"א, כמו עם הילדה הבריטית שנחטפה עכשיו בפורטוגל. אומרים ששם נחטפים עשרות ילדים בכל שנה, ובעולם נחטפים בטח מאות ואלפי ילדים ונערים (ממדינות מערביות) - ודווקא מזה עשו סיפור, עם דיווחים בלתי פוסקים כבר כמעט שבוע ב-SKY ו-BBC וגם התייחסות לא מעטה ב-CNN.

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  17. Started by lony,

    שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק חדש בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. ראשית, אנו מתנצלים על השעה המאוחרת בה עולה הפרק, נתקלנו במספר מהמורות טכנולוגיות שמתבטאות בין השאר באיכות הקול המזוויעה בצד של סיב (WTF?!), כמו כן, נכון לעכשיו אנחנו משעים את התוכניות שלנו להעלות וידאו בנוסף לשידור הפרק (זה פאקינג לא קל, אבל לא הרמנו ידיים, נעדכן בהמשך) השבוע יש לנו פרק עמוס ומעניין, איתי הבלתי נלאה שוב איתנו ואנו שמחים לדווח כי היה מצחיק מאוד ותענוג לארח אותו שוב בתכנית. אז ללא עיכובים נוספים, אנו מציגים את: פרק מס 11 - דיסטורשן http://pod.icast.co.il/5880b6e8-8eec-4eb5-b90c-c10d25f6209f.icast.mp3 : מה שיחקנו השבוע סקירה של איתי ל Splosion Man :ylsuper: …

    • 0 תגובות
    • 747 צפיות
  18. Started by משה007,

    בהתחלה שרת החינוך הצהירה שהיא לא תסכים שבתי הספר החרדים לא ילמדו את מקצועות "הליבה"ועוד יקבלו ביד רחבה תקציב מהמדינה.אך כעבור זמן לא רב היא נכנעה לדרישות החרדים והם מקבלים תקציבים נדיבים מאוד מהמדינה ללא לימוד מקצועות "הליבה".להזכירכם מקצועות הלבה הם :אנגלית,מתמטיקה,אזרחות וכ"ו.כך אנו במו ידינו יוצרים דור אחר דור של בורים ועמי ארצות שכל השכלתם היא של תורה וקצת חשבון.כך גם אנו יוצרים מצב של ציבור שלם אשר נסמח על שולחנינו והתלוי בנו למחיתו.כך גודל דור אחר דור של עניים שאנו צריכים לממנו ולהגן עליו.[]ציבור שלם שלא תורם מאומה למדינה ולחברה אלא רק יונק ממנה תקציבים הולכים וגדלים.עד מתי ניהיה פריירים ולא נפעל בחוכמה ?עד מתי ננמנם ונגן עליהם ועוד נושמץ על ידם?כדאי מאוד שנשנה את ד…

  19. ראיתי את הסרט בערך 10 דקות אחרי שהתחיל ולא ממש הבנתי את הסוף, לא הבנתי מה קרה בין מקס לבין אליס, למה הוא חזר אליה ולא אל ליזה שחיכתה לו במקום הקבוע? גם לא ממש עקבתי אחרי מה שהם דיברו במסעדה הזאת לקראת הסוף... שם יש את ההסבר או בהתחלה? ולמה לעזאזל אליס ברחה לו?! בבקשה תגובות רק ממי שראה.

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  20. Started by HaEsrimVeArba,

    חפשו במילון תחת הערך מושפל:"איילון" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3417348,00.html

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  21. "דובר הממשלה הפלסטינית: הארגונים אשמים במצב במאמר ביקורתי ויוצא דופן מפנה דובר ממשלת חמאס אצבע מאשימה כלפי הארגונים הפלסטינים: "המציאות בעזה של היום היא של עליבות, עצב וכישלון. האנרכיה, ההרג לשווא, שוד הקרקעות, ביריונות הרחוב - האם לכל זה אחראי הכיבוש? בואו ונודה בטעויות שלנו" חשבון נפש בחמאס. דובר הממשלה הפלסטינית, ד"ר רז'י חמד, מטיח ביקורת נדירה בארגונים הפלסטינים. זוהי הפעם הראשונה בה דמות בכירה הקשורה לחמאס מסיטה את האצבע המאשימה מהישראלים, צה"ל ו"הכיבוש", וקוראת לארגונים הצבאיים לדרוש מעצמם תשובות לשאלות הקשות." דבר כזה אני עוד לא ראיתי. פלסטיני, לוקח את האשמה על כתפיו, ובפעם הראשונה לא מנסה למצוא אשמים אחרים ושעירים לעזאזל. מוזר. http://www.ynet.co.il/articles/0…

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות
  22. Started by משה007,

    שחקן העבר המפואר של מכבי ת"א הצטרף לשורות הליכוד.כך קראתי בעיתון כמדומני אתמול,טל ברודי הוא אחד השחקנים הטובים ביותר שהיה לנו,איך אפשר לשכוח את משפטו" אנחנו על המפה ונשאר על המפה"לאחר הנצחון הגדול כמדומני בשנת 1977 על הרוסים.מאז הוא כמעט נעלם מאור הזרקורים והספורט ועכשיו הוא שב-בגדול בעשייה הציבורית באמצעות התפקדותו לשורות הליכוד.בתור ילד הערצתי אותו ואת השחקנים של אז של מכבי ת"א כמו למשל מיקי ברקוביץ,ארואסטי ואחרים הם היו אלילים אז לא רק שלי אלא של דור שלם.אחזקנו להם אצבעות ברגעים הקשים וקפצנו למענם לבריכה בכיכר העירייה.אני מאמין באיש שיכול ורוצה לתרום ולא רק לקחת למען עם ישראל והמדינה.הוא יכול לתרום הרבה מכשרונותיו ומניסיונו הרב בתחום הספורט וקשריו בעולם.אכן זה נכס גדול…

  23. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3300097,00.html :'( האו"ם הזה מאוד נראה לי מפגר בזמן האחרון, עם אנאן הזה, שאין לו בושה. היה היום את הסרטון ויראו אותו בהמשך בטלוויזיה ערוץ 10 את המשך הצילום של חטיפת החיילים.. כמו כן, אם ראיתם היום בחדשות הראו את רון ארד מדבר, ואמר שהוא חייל בצבא ישראל, קשה לדעת אם הוא עוד בחיים. הנה הכתבה - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3300165,00.html

    • 0 תגובות
    • 744 צפיות
  24. Started by TeaTime,

    עוד שלושת רבע שעה נפתחת עונת הפוטבול! מי פה עוקב? למרות שכנראה אף אחד לא ראה היה משחק מעולה כאשר אינדיאנה הפסידה בגלל בעיטה אחת כושלת בתוצאה של 27-24

    • 0 תגובות
    • 744 צפיות
  25. בניו יורק פוסט. מסתבר שהפרשה קשורה לתקופה שבה אולמרט היה ראש עיריית ירושלים בשנות ה-90 ושמדובר ככל הנראה בשוחד. אם הפרטים בניו יורק פוסט מהיימנים.

    • 0 תגובות
    • 742 צפיות

דיונים חדשים בפורומים