עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by Thant,

    http://www.msnbc.msn.com/id/17874369/

  2. Started by ALÞHA,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3263592,00.html

    • 4 תגובות
    • 940 צפיות
  3. http://computers.walla.co.il/?w=/3/1146004 הגיע הזמן שיהיה אפשר ליראות ערוץ 2 ו10 נורמלי בלי לשלם על הכבלים שמסריחים כבר שנים למי שלא הבין יהיה שידור דיגיטלי של הערוצים בלי לקנות חבילות מהלווין והכבלים פשוט קונים ממיר וזהו אפשר יהיה לצפות בלי תשלום אני חושב שזה רעיון מצוין וחבל שזה יצא לפועל רק עוד שנה

    • 7 תגובות
    • 939 צפיות
  4. למען האמת אין לי מושג בקשר לאמינותה של הכתבה, לא ראיתי דיווחים על זה באתרים אחרים. אולי מישהו אחר יוכל להוסיף... http://www.themercury.news.com.au/common/story_page/0,5936,8754564%5E401,00.html

    • 5 תגובות
    • 939 צפיות
  5. אני בנוער העובד והתוודע לי שאנחנו תומכים בעבודה וסתם עיניין ועכשיו מבקשים מחלקנו מי שמסכים לעזור בכל מיני דברים הבעייה היא שאני לא ממש מכיר את העבודה ולא יודע אם אני מאמין בה אז אם מישהו יכול לתת לי חוות דעת ולהסביר לי עלייה , במיוחד על כל הקטע הזה של "חיסול העוני" וכיצד העלת השכר מינימום יפגע במשק . תודה

    • 1 תגובה
    • 939 צפיות
  6. ממש מפחיד מה שקורה אצלנו בתקופה האחרונה.. הוועדות המטופשות שעשו עד עכשיו הגיעו בין היתר למסקנות הבאות: לא למכור אלכוהול אחרי 3 בלילה, וכי אי אפשר לשתות לפני.?.. להפריד בין קטינים לבוגרים, הבעיה של סכינות מסתבר, לצערנו לא ממש קשורה לגיל.. בקיצור, ממש, אבל ממש לא יעיל. אם בשביל זה ישבה וועדה מספר מכובד של חודשים אז אנחנו במצב רע. דעתכם על העניין? התקלויות שלכם על הבעיה? אשמח אם תשתפו

    • 3 תגובות
    • 939 צפיות
  7. Started by SpiritKnight,

    היום ה-5 לספטמבר, לפני תשע שנים התרחש אסון השייטת שבו נהרגו 11 מלוחמי היחידה. יהי זכרם ברוך. למי שלא יודע מה היה האירוע: אסון השייטת

    • 4 תגובות
    • 939 צפיות
  8. http://www.nrg.co.il/online/16/ART/871/334.html

    • 9 תגובות
    • 939 צפיות
  9. Started by Tomerb1,

    בדוח שהוגש לקונגרס האמריקני נכתב כי יותר מ-60 שנה לאחר השואה, האנטישמיות היא מציאות עכשווית. הדוח קובע כי נוצרת תופעה של "אנטישמיות חדשה" שמאופיינת בביקורתיות כלפי הציונות או על מדיניות ישראל ומקדמת שנאה כלפי כל היהודים. בדוח נטען גם כי האנטישמיות מקודמת גם על יד גורמים באו"ם וגם על ידי ממשלות במדינות שונות בעולם המקדמות שינאה ודעות קדומות כלפי היהודים לכתבה המלאה לדעתי זה מפחיד, אם גם האום מקדם את זה זה לא טוב, ויש עוד הרבה מדינות שגם אצלם מתעוררת האנטישמיות. מה אתם אומרים? ההיסטוריה תחזור על עצמה?

    • 4 תגובות
    • 939 צפיות
  10. Started by Dark_Phantom,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2823605,00.html אכן נתון מלבב, אך לא מפתיע במיוחד.

    • 5 תגובות
    • 939 צפיות
  11. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3282187,00.html אין לי עצבים

    • 7 תגובות
    • 939 צפיות
  12. Started by guysevi,

    ג'יימי תומאס (Jammie Thomas )אם חד הורית כבת 30 נתבעה ע"י 6 חברות הקלטה על 24 שירים מתוך 1072 שירים ששיתפה דרך האינטרנט. ע"פ החברה מכתב אזהרה נשלח לנתבעת בשנת 2005,כשהיא טענה שהמכתב הגיעה אליה בשנת 2004, אולם היא לא חדלה מלשתף את השירים עורך דינה טען כי התובעת(החברות הקלטה) לא הוכיחה כי ג'יימי על באמת התיישבה ליד המקלדת ושלחה את החומר הנ"ל. ע"פ החוק ניתן לתת קנס של 750$-30000$ להפרת זכויות בודדת (שיר) או עד 150000$ במידה והעבירה היא "במכוון" הארד דיסק לא הגיע למשפט ולא הוצג ע"י שום אחד מהצדדים. המקור http://news.yahoo.com/s/ap/20071005/ap_on_hi_te/downloading_music שכחתי לציין הסכום הכולל שהיא משלמת 220,000$

    • 3 תגובות
    • 939 צפיות
  13. שלום לכם. מאיש - שפוי: אני רוצה פשוט לעורר ולהתעורר את כולנו ולהזכיר עד מתי, שאנחנו שכחנו מרוב החדשות חוזרות ונשנות בשחיתויות אצל מנהיגנו ובבעלי ההון מי העשיר את מי, ובתקריות בשדרות ובסביבתה, שכנו תכל'ס את החייל גילעד שליט שיושב בידי החמאס זה שנתיים ימים. אנו ממש בזים לעצמנו על כך ילד מילדנו מופקר ולא מצליחים לשחררו מקומץ של מחבלים, וממשיכים להתחנף ולחייך להם במפגשים עם "אבו" כזה או עם "אבו" אחר ולחפש כל דרך כדי להתרפש מתחת לרגליהם שידרכו או ירקדו עלינו יותר. היום לדעתי צריך להיכנס לרצועת עזה ולכבוש אותה טוטאלית, לא כדי להפסיק את הירי על שדרות, אלא רק ורק לשחרר את הילד שעזבנו לגורלו בכל מחיר ולהחזיר את האחריות על כל חייל וחייל שנופל בשבי ולהחזיר עטרה לצה"ל ליושנה. היום ג…

    • 7 תגובות
    • 939 צפיות
  14. Started by Mortar,

    בימים אלה יש קריאות לחידוש השיחות עם הסורים לגביי הסכם "שלום", הם מן הסתם רוצים נסיגה מלאה מהגולן... השאלה שלי היא האם אתם כאזרחי מדינת ישראל תסכימו שכל הגולן יוחזר לסוריה וזה כולל נסיגה צבאית מלאה, יציאת אזרחים מן הגולן, החזרת כל השטח לשליטה סורית כולל החרמון כמובן למי ששכח וכל אוצרות הטבע היפים של אותו השטח שבעייני היפה והמיוחד ביותר בכל הארץ. האם לדעתכם יכול להיות אי פעם שלום "חם" עם הסורים ? ז"א לבקר בסוריה... לטייל שם בכיף וזה אומר שאין יותר חיזבאללה ומתח בצפון. או שאתם חושבים שהמצב יכול להשאר יציב כמו שהוא היום וסוריה לא תפתח במלחמה איתנו והחיזבאללה הוא לא איום שצריך לקחת בחשבון או לפעול כנגדו בצורה רצינית והגולן הוא חלק לגיטימי מהמדינה שלנו שלא צריך לחזור אל סוריה …

    • 8 תגובות
    • 939 צפיות
  15. Started by Mesatla,

    This will be their final concert this year in Israel before they'll leave.

    • 0 תגובות
    • 939 צפיות
  16. :lol: אולי בעתיד הקרוב :

  17. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3203704,00.html

    • 5 תגובות
    • 939 צפיות
  18. באתר הרישמי של הסרט : http://www.thedaytheearthstoodstillmovie.com/ שימו לב לבישראל הבכורה היא יום לפני !!!!! http://seret.co.il/movies/s_movies.asp?MID=2606 WTF ? חוצמזה אני מעריץ גדול של הסרט הראשון. אני מקוה שלא הרסו אותו יותר מידי ...

    • 4 תגובות
    • 939 צפיות
  19. Started by משה007,

    כששמעתי על דבר החטיפה הזדעזתי מפני שאני מתאר לעצמי מה עובר עליו בזמן השבי.אין עוררין שהתנאים בוא הוא מצוי בהם כרגע אינם טובים כמו התנאים בהם נמצאים המחבלים הנופלים בשבי אצלינו.אצלינו הם זוכים לתנאי לוקסוס ולדאגה וטיפול הולמים ואילו מי שנופל לידיהם אינו זוכה לעשירית התנאים ממה שאצלינו נהוג בכלא. עם זאת אני רוצה לחזק את ידכם אנא השארו חזקים ואל תאבדו תקווה שבנכם יחזור במהרה הביתה בריא ושלם.אני מאחל לכם הרבה בריאות ואושר ושלא תתדעו עוד צער וכאב. ממני משה.

    • 10 תגובות
    • 938 צפיות
  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3474961,00.html איך הופכים האמר לעזאזל?? נהגתי על האמרים רוב השירות שלי ולרוב גם על המגבלות של הכלי הזה, אם זה בשטח בנוי או בשטח פתוח, עשיתי גם קורס נהיגה מבצעית ושם בכלל היו מצבים מסוכנים... נהגתי גם על רכבים ממוגנים כבדים בהרבה מהאמר ממוגן וגם פחות יציבים ממנו , זאבים למי שמכיר - ובחיים לא הגעתי למצבים מסוכנים................. איך? כל כך מיותר......................................... :-[

    • 3 תגובות
    • 938 צפיות
  21. סקר: 97% לא מוותרים על ברית המילה זה כואב, לא הכי אסתטי, ובנס עוד לא הגיע לבג"ץ, אך ברית המילה היא עדיין קונצנזוס, וברוב מוחץ. 97% לא יוותרו עליה, ו-78% מצהירים כי הם מקיימים אותה מטעמים דתיים בלבד. עוד בסקר השבועי שלו"גשר" שנערך בקרב מדגם מייצג: 69% יעדיפו מוהל על רופא. חותכים בבשר החי כתבה שהתפרסמה ב ynet

    • 2 תגובות
    • 938 צפיות
  22. Started by avi2014,

    הערב צפוייה להיות הודעה דרמתית בקנה מידה עולמית על רון ארד..... מעניין

    • 4 תגובות
    • 938 צפיות
  23. Started by mrraz,

    המצב הופך להיות בלתי נסבל והגרוע מכל אין מה לעשות ואין עם מי לדבר שרות הלקוחות שלהם קרס.

  24. Started by Koss,

    היום כשהייתי בעבודה נכנס חבר של אחד העובדים ששירת בלבנון באחד הגדודים והתחיל לספר סיפורים על הזמן בלבנון. עם כמה שחלק מהסיפורים קשים, זה ממש מעניין. הוא סיפר על חבר שלו מהגדוד שנכנס לאחד הבתים כדי לחרבן ובאמצע החרא עם המכנסיים למטה פתאום הוא רואה חיזבלון עם ארפיג'י על הגב דרך החלון, לקח את הרובה וירה בו דרך החלון . ומצד שני הוא גם סיפר על עוד חבר שלו מהגדוד שעמד מאחורי קיר שחטף ארפיג'י וכל הקיר התמוטט עליו ומילא אותו רססיסים, הוא איבד עין, וכל הראות שלו התמוטתו, אבל עכשיו מצבו יציב. הוא סיפר על זה שהפרמדיק הציל עם החיים שלו עם הצינור הזה שמחדירים לחזה כדי שהוא יוכל לנשום, ואיך הם חיפו על הפרמדיקים בדרך למסוק שהיה ד"א 5 קילומטר משם במעלה גבעה. הוא סיפר על זה שהוא סרק…

    • 4 תגובות
    • 938 צפיות
  25. זה נשמע קרוב מאוד אני מקרית חיים מערבית ליד דגניה מפחיד +++ ניראה לי שמעתי רסיסים עפים גם אני מפחד ללכת לבדוק זה היה קרובבבבבבבבבבבב

    • 5 תגובות
    • 938 צפיות

דיונים חדשים בפורומים