אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
בזמן שהתקיימה תערוכת "אמנות הארץ" בתחנת הכוח רידינג בתל אביב נגמרו כל מקומות החנייה (כמובן...) והשטורים ניתבו את המכוניות הנותרות לחנייה בחניון בית לוויות באזור (או חניון אוטובוסים... תלוי למי אתם מקשיבים יותר...)... אחרי שהנהגים שהחנו בחניון שהשוטרים כיוונו אותם אליהם יצאו מהתערוכה מה הם גילו להפתעתם? גררו להם את המכוניות.... על כל מכונית שנגררה יש קנס של 250 שקלים עבור הגרירה ועוד ברירת קנס בסך 260 שקלים. וכמובן עיריית תל אביב וממשטרת מרחב ירקון משחקות פינג פונג על מי אשם... כל אחד מאשים את השני.... אבל העיקר שכולם הרוויחו (כמובן חוץ מאלה שגררו להם את המכונית אבל מי הם כבר?) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3157485,00.html
-
- 3 תגובות
- 970 צפיות
-
-
תראו איזה גועל נפש של ישראל, אליטות שחושבות שהכל מותר להם. ד"ר דורית זילברמן הופיע השבוע "משעל..." (ניסים משעל) וגערה דקות ארוכות בעובדי משרד החוץ שלא דואגים להביא את בתה (המסוממת והבלתי אחראית) לארץ. ציטוטיטים נבחרים: "התמונה ביום שלישי הייתה קשה: בצד אחד של המסך, מטעם התביעה, ד"ר דורית זילברמן המחפשת את בתה בהודו, וניסים משעל שמחפש רייטינג . מהצד האחר, על ספסל הנאשמים, מצטנף ומפוחד, אחרי יומיים ללא שינה, מנכ"ל משרד החוץ רון פרשואר... אכן מצב ביש. כעבור יממה התברר שאביגיל, שתהיה בריאה (כאילו דהה), היתה בכלל בגואה (ללא קשר לאסון הצונמי בכלל). היא שלחה אימייל שהגיע באיחור, מה שלא מנע מאימא שלה להתעמר בשידור חי בעשרות עובדים מסורים של משרד החוץ שעבדו (במשכורות מגוחכות) עשר…
-
- 8 תגובות
- 969 צפיות
-
-
גנן שגזם דשא של בניין בקרית מוצקין כמעט איבד היום את חייו, כששכן שזעם על הרעש של מכשיר הגיזום התנפל עליו בסכין קצבים ודקר אותו בצוואר. למזלו של הגנן, שכן אחר שבדיוק הגיע הביתה הוא במקרה גם שוטר. השוטר אלי מוסקוביץ' השתלט על הדוקר והזעיק אמבולנס, שהבהיל את הגנן לבית החולים. שם הסתבר שהדקירה פגעה סמוך מאד לאבי העורקים, וכי אם היתה הגעתו של הגנן מתעכבת "אנחנו לא יכולים לנבא מה היה קורה", אמר אחד הרופאים. http://news.walla.co.il/?w=/3850/808598 ישראל 2005... :'(
-
- 9 תגובות
- 969 צפיות
-
-
הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית תיקון לחוק הפותח את שוק ה-VOD לתחרות ל-yes ולחברות אחרות. האם החברה ערוכה טכנולוגית? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3430083,00.html
-
- 1 תגובה
- 969 צפיות
-
-
-
http://news.walla.co.il/?w=/4/1054079 אני בטיפול מונע לבעיות ראיה!
-
- 4 תגובות
- 969 צפיות
-
-
מרד בחטיבת כפיר: לוחמים נטשו מוצב בשטחים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3743311,00.html התארגנות, חוסר משמעת, ומרד - לדעתי צריך להעניש מידית ובמלאו חומרת הדין , ובנוסף לכך לחזק את קצין הקבילות כדי שלחילים יהיה כתובת לפנות אליו וכמובן להסביר לאותם מטומטמים שהם לא נמצאים בדמוקרטיה דעתכם?
-
- 3 תגובות
- 969 צפיות
-
-
טוב, השנה אין סרט כמו שר הטבעות שיגרוף 11 אוסקרים, למרות שכולם אומרים שיש סיכוי שהסרט החדש של קלינט איסטווד יקח את הכי הרבה ("מיליון דולר בייבי"). האמת שהשנה לא יצא לי לראות עדיין את כל הסרטים המעומדים, אבל אפשר להשלים גם אחרי הטקס השנה גם לראשונה ינחה את הטקס כריס רוק... אז יש לכם הימורים לגבי מי ינצח במה? יש רשימה פה: http://www.oscars.org/77academyawards/nomswins.html יש ניתוח בעברית פה: http://www.fisheye.co.il/story_2571
-
- 9 תגובות
- 968 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3618180,00.html מדהים, והם עוד מעלים שוב מחירים.
-
- 3 תגובות
- 968 צפיות
-
-
http://www.icon.org.il/2006/welcome/ מקום חמוד לאללה שווה צפיה
-
- 6 תגובות
- 968 צפיות
-
-
נסו אותו, לכל בעיה/טענה/מענה. 02-5308500 זאת בעקבות פניה של האזרח הפשוט מר עוזי כהן. http://news.walla.co.il/?w=//665363 ארץ הפרוטקציות.
-
- 3 תגובות
- 968 צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//964143 מה דעתכם?
-
- 7 תגובות
- 968 צפיות
-
-
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3714621,00.html אין גבול לבזיון...
-
- 5 תגובות
- 968 צפיות
-
-
ראש ממשלת לבנון. אין להם גבולות, אבל אותי זה קרע מצחוק: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3288535,00.html
-
- 7 תגובות
- 967 צפיות
-
-
הקודאק דיסק הייתה האולטרא-קומפקטית הנחשקת של ראשית שנות ה-80, במחיר של כ-50 עד 120 דולר קיבלת מצלמה זעירה ואופנתית עם פעולה אוטומטית לחלוטין. הדגם היקר צויד אפילו בשעון מעורר דיגיטלי, אין סוף לחידושים. אז אורך המוקד היה קבוע, ותשלילים היו בגודל מיקרוסקופי ובאיכות בינונית, בואו לא ניטפל לקטנות. בפרסומת זאת קודאק שכרו את כלתו של צ'אקי ושאר חבריה לפרסם את המוצר החדשני. http://www.youtube.com/watch?v=jLMFtuF2YQM עוד פרסומת למצלמה, הפעם מצלמה אמיתית. קנדיס ברגן, לפני שהפכה למרפי בראון, מחלטרת בפרסומת יפנית. http://www.youtube.com/watch?v=Nj2A0LybwPA "ליסה" היה אחד מהפלופים האיומים ביותר של אפל. המחשב העסקי הזה היה יקר מדי. הפרסומת העלק-אומנותית בכיכובו של קווין קוסטנר מס…
-
- 0 תגובות
- 967 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3246212,00.html פשוט גועל נפש, וזאת לא פעם ראשונה שהם עושים זאת, לא רק ביום הזכרון לחללי מערכות ישראל, אלא גם היו היו מקרים לפני שנים כשהם התפרעו גם בזמן צפירה ביום השואה. הם לא מכירים במדינה הזאת - אז שלא ייהנו מהקצבות ויגלו את עצמם מפה. הם עוברים כל פעם גבול חדש ואז בוכים שהתקשורת צולבת אותם.
-
- 12 תגובות
- 967 צפיות
-
-
-
כידוע בארצות הברית הועלתה הכוננות בימים האחרונים, מפני חשש לפיגוע טרור מאת אל קעידה, שמאיימים על פיגוע טרור ב4 לפברואר 2004 שבו תמחק אחת מהערים הגדולות בארצות הברית, לחשש הזה יש הרבה סיבות שדבר כזה יכול להיות וארצות הברית העלתה כוננות ואת רמת האבטחה, ואפילו היום לא איפשרה טיסה מעל 4 הערים הגדולות. הנה קם אתר המדובר ביותר בעולם היום, שמראה ספירה לאחור של הפיגוע הגדול: http://www.khayma.com/iraqihell/End%20US.htm עשו סלט מהסרטים ארמגדון האיש בשחור ועוד אבל המוזיקה יפה
-
- 7 תגובות
- 967 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3657147,00.html תראו לאן הגענו...
-
- 1 תגובה
- 967 צפיות
-
-
אין ספק שבשבוע האחרון ספג עולם הכדורגל מכה קשה, והוא נמצא בשפל חסר תקדים... רק היום פורסם שיש מספיק ראיות להגשת כתב אישום נגד אושרי לוי - שוער כפ"ס, אתמול או שלשום נעצרו כל שחקני נצרת עילית, ולפני מספר ימים מספר שחקני באר שבע נעצרו בחשד למעורבות בארגון פשע!!! עד מתי זה יכול להמשך? פשוט בושה לעולם הכדורגל!!! ואני חשבתי שכדורגל הוא משחק שמשחקים עם החבר'ה בשכונה בשביל הכיף...
-
- 3 תגובות
- 966 צפיות
-
-
ההצעה היא בדיון עם איגוד ראשי המוניות והמועצה לבטיחות בדרכים, כפי שפורסם באתר וואלה! חבר'ה - אני חייב לומר שמדובר ברעיון פשוט גאוני לחלוטין לפי דעתי, למרות שהכל תלוי בביצוע שלו ובכדאיות של זה לנהגי המוניות עצמם, כי כידוע לכולנו - נהגי המוניות תמיד מוצאים דרך "לעגל פינות" (גם בכביש) בדרכים שמפריעים או לא משתלמים להם. למרות שיש לציין כי נהגי מוניות מן ההכרח הם הקבוצה הכי טובה של נהגים שיש, למרות שהם מניאקים לא קטנים על הכביש לפעמים.
-
- 7 תגובות
- 966 צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//880941 ציטוט- מילת אזהרה: הסקר נערך אמנם בקרב מדגם רחב שבו השתתפו כ-800 איש המייצגים את כלל הציבור (עם טעות דגימה של פחות מ-3%. אבל הוא התבצע בין השעות שלוש לשש וחצי אחר הצהריים, בניגוד לסקרים קודמים שהתמשכו עמוק לתוך הערב והסתיימו בסביבות שעה שמונה וחצי. כלומר שבסקר זה, לא נדגמו קבוצות אוכלוסייה שמגיעות הביתה אחרי השעה שש וחצי - מה שעלול להטות במידה מסוימת את נתוניו.
-
- 3 תגובות
- 965 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=I0WNPb8R-40 תלחצו על higher quality שם, אבל כמובן שזה עדיין איכות ממצלמה. על פניו נראה שהפרק הזה (שאמור לספר כמובן את ההתחלה של אנטרפרייס של גיימס ט. קירק) יהיה טוב יותר מהחרא של TNG.
-
- 4 תגובות
- 965 צפיות
-
-
דרך משרד הנסיעות? או שכדאי לקנו אותם כבר באנגליה.
-
- 3 תגובות
- 965 צפיות
-
-
wasn't it 50% last time? http://www.e-dologic.co.il/microsoft/fire/page/ this is a direct link from MSN.co.il
-
- 4 תגובות
- 965 צפיות
-


