אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
לא הצלחתי לקום לבית ספר(יותר נכון לא ממש רציתי) קמתי בעשר וחצי בשביל הגמר, סאפין-יואיט, היה גמר מדהים פשוט גמר גדול סאפין תותח אני מת עליו פשוט תותח. עוד מישהו ראה את הגמר?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
תושבי כרמיאל היקרים, אנא מכם, הפיצו אי מייל זה לכלל תושב יכרמיאל המצויים אצלכם ברשימה! תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3892799,00.html בדה בינג בה דה באנג הולך להיות איזה רעידת אדמה באנגליה בגלל זה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.omedia.co.il/Show_Article.asp?DynamicContentID=2213&MenuID=727&ThreadID=1014017
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
משהו יכול להמליץ לי על השירים הכי טובים של the prodigy?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3530385,00.html אם זה נכון זה מסביר איך הוא יתעשר בהתחלה מה שמצחיק אותי זה כל האוהדים של ביתר שהופכים אותו למלך לא משנה מה מתפרסם
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רק בישראל זה אפשרי... פתאום איזה שופט מאמצע שום מקום מגיע וקובע שהמד לייזר הדפוק הזה שידוע כבר שהוא לא מדוייק בגרוש - אמין. יעשו הכל כדיי לדפוק אותנו. http://news.walla.co.il/?w=/1/439827
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מופיע במבזקים ב-YNET. לדעתי חשוב מאוד לא להשפיל אותם באמת. נכון שלרובכם לא אכפת להשפיל אותם ולרמוס אותם, אבל אם ניצור מצב של השפלה זה יחזור אלינו כבומרנג - הם ערבים, עניין הכבוד והנקמה מאוד מרכזי אצלם. גם אם ישארו רק 10 פעילי חיזבאללה, הם יעשו הכל בשביל לנקום בנו על ההשפלה, הכל (=פיגועים). מאידך, את פעילות צה"ל עכשיו כנגדם אני מניח שהם רואים כהבעת כבוד כלפיהם - כי מי זה החיזבאללה בסך הכל? ותראו איך צה"ל מתייחס אליהם כ"כ ברצינות ומקדיש להם כ"כ תשומת לב. לכן מבחינתם אפילו עדיף להם להירמס מאשר להכנע בתנאים משפילים. לכן הפסקת אש ש"תשפיל" אותם, גם לדעתם, כדאית פחות מחיסולם.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מזה שנים רבות לא היה ניתן לגלוש כבר בחנוכה ולכן כדאי לנצל את החופש ולקפוץ לחרמון. מי יודע מתי נראה שם עוד פעם שלג עם החורף המשוגע הזה. למי שרוצה עוד מידע מומלץ להיכנס לאתר החרמון שם יש מידע על כמות השלג, מזג אויר ועוד כל מיני מפות. רק לא הבנתי מה הקשר לזה:
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4257239,00.html http://news.walla.co.il/?w=/13/2550982
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני אמור להתחיל ללמוד ברופין ביום ראשון ואני לא יודע אם יש שביתה או אין מישהו יודע?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ביבי כבר מזמן אבוד אבל שטרית? ואפילו חבר שלו, הדייר המוגן, לא מתבייש. לא שלום, לא ביטחון, לא מפת דרכים, חוץ מכסף מתחת לשולחן בשביל מה הצביעו בשבילם?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3488335,00.html
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לדעתכם זה יתרום לתחרות בין "ענקים" ולהתפתחות האינטרנט בארץ, או שלדעתכן זה תלוי רק בספקי התשתית, HOT ו-בזק? לדעתכם זה יהיה לטובה \ לרעה? לדעתכם ישפרו את הניתוב לחו"ל? מעניין אותי לשמוע דעות שלכם, חברי פורום יקרים! שנה טובה וחג שמח!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3610626,00.html יפה שיש איזה 10 אנשים ביחידה הזו ועל זה הם ביזבו שלושה חודשים...
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/all/news/news_6084935.html LOL... מישהו ירד על איכות הפלסטיק של מייקרוסופט פה פעם?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כששמעתי את דבריו של ראש השב"כ על הגבול הפרוץ של רצועת עזה עם מצריים לא הייתי מופתע כלל.מפני שמציאות זאת קיימת זמן רב וידועה לכל-אך אנחנו בכסילותינו אנו טומנים את ראשינו בחול כבת יענה.העיקר שראש הממשלה ושר הביטחון לא יצטרחו להתמודד עם המציאות ורק ישלו את עצמם ואותנו במציאות ווירטואלית.שבה ניתן לסמוך על המצריים שילחמו עבורינו בהברחות הנשק ואמצעי הלחימה העוברות ללא מפריע ממצריים לתוך רצועת עזה.ראש השב"כ הודה שמוברחים כמויות אדירות של נשקים וחומרי נפץ תקני בגבול ללא פעולת סיכול של המצריים למרות שהם התחייבו לכך איתנו.ראש השב"כ אומר שאלפי רובים ועשרות אלפי טונות של חומרי נפץ תקני מוברחים בגבול.מציאות זאת אינה מפתיע כלל מפני שמצריים אינם רוצים ולא יילחמו עבורינו במחבלים מפני שהם…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3854533,00.html אין לי מילים.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1156185 יש שמה כמה חזקים ביותר :lol:
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4082012,00.html
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1140267.html היה צפוי שדברים כאלו יגיעו, אבל מפחיד לראות שזה קורה כל כך בגלוי כבר עכשיו.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3941790,00.html
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-


